Μπλέικ Λάιβλι: Η νομική της ομάδα απαντά στην αγωγή του Τζάστιν Μπαλντόνι – «Ένα ακόμη κεφάλαιο στο εγχειρίδιο του κακοποιητή»

Date:

Μπλέικ Λάιβλι: Η νομική της ομάδα απαντά στην αγωγή του Τζάστιν Μπαλντόνι – «Ένα ακόμη κεφάλαιο στο εγχειρίδιο του κακοποιητή»

Δεν έχει τέλος η διαμάχη της ηθοποιού Μπλέικ Λάιβλι με τον σκηνοθέτη και συμπρωταγωνιστή της στην ταινία «It Ends With Us» Τζάστιν Μπαλντόνι με τις αγωγές και τις μηνύσεις να είναι απανωτές.

Η Μπλέικ Λάιβλι βρίσκεται τον τελευταίο καιρό, στο επίκεντρο μιας διαμάχης με τον Τζάστιν Μπαλντόνι και την εταιρεία του, Wayfarer Studios, σχετικά με την παραγωγή της ταινίας «It Ends With Us». Η ηθοποιός του έκανε μήνυση για σεξουαλική παρενόχληση, δημιουργία εχθρικού εργασιακού περιβάλλοντος και προσπάθεια συκοφάντησης, με στόχο να καταστρέψει τη φήμη της.

Τώρα ο σκηνοθέτης Μπαλντόνι κατέθεσε αγωγή ύψους 400 εκατομμυρίων δολαρίων για συκοφαντική δυσφήμιση και εκβιασμό εις βάρος της ηθοποιού.

Η νέα μήνυση του Μπαλντόνι έρχεται αφότου μήνυσε τους New York Times στις 31 Δεκεμβρίου καταθέτοντας αγωγή ύψους 250 εκταομμυρίων δολαρίων κατηγορώντας τους για παραπλανητικό ρεπορτάζ σχετικά με κατηγορίες σεξουαλικής παρενόχλησης από τη συμπρωταγωνίστριά του στο «It ends with us», Μπλέικ Λάιβλι.

Η νομική ομάδα της Μπλέικ Λάιβλι δεν άφησε αναπάντηση την αγωγή του Μπαλντόνι και προχώρησε σε δήλωση: «Η τελευταία αυτή αγωγή από τον Τζάστιν Μπαλντόνι, την Wayfarer Studios και τους συνεργάτες τους είναι ένα ακόμη κεφάλαιο στο εγχειρίδιο του κακοποιητή».

Πρόσθεσαν ότι η υπόθεση ακολουθεί ένα γνωστό μοτίβο, στο οποίο «μια γυναίκα μιλάει ανοιχτά με συγκεκριμένα στοιχεία για σεξουαλική παρενόχληση και σε αντίποινα, ο κακοποιητής προσπαθεί να αντιστρέψει τους ρόλους θύτη και θύματος». Εξήγησαν επίσης, ότι αυτό το μοτίβο είναι γνωστό ως DARVO (Deny, Attack, Reverse Victim Offender).

Αλλά ας δούμε από την αρχή αυτή τη διαμάχη Λάιβλι και Μπαλντόνι…

Η μήνυση της Μπλέικ Λάιβλι κατά του Τζάστιν Μπαλντόνι

Η Μπλέικ Λάιβλι κατηγόρησε τον Μπαλντόνι για σεξουαλική παρενόχληση, δημιουργία εχθρικού εργασιακού περιβάλλοντος και προσπάθεια συκοφάντησης, με στόχο να καταστρέψει τη φήμη της.

Σύμφωνα με τη μήνυση που κατέθεσε η 37χρονη ηθοποιός, όσο διαρκούσαν τα γυρίσματα της ταινίας «It Ends With Us», πραγματοποιήθηκε συνάντηση όλων των μελών για να εξεταστούν οι ισχυρισμοί της.

Ορισμένα από τα αιτήματα που υποβλήθηκαν σε αυτή τη συνάντηση, περιλάμβαναν «να μην ξαναδείξει γυμνά βίντεο ή εικόνες γυναικών στη Λάιβλι, να μην υπάρξει άλλη αναφορά στον υποτιθέμενο εθισμό του Μπαλντόνι στην πορνογραφία, να μην υπάρξουν άλλες συζητήσεις για σεξουαλικές εμπειρίες μπροστά σε εκείνη και σε άλλους, να μην υπάρξουν άλλες αναφορές στα γεννητικά όργανα των ηθοποιών και των συνεργατών, να μην υπάρξουν άλλες ερωτήσεις για το βάρος της Μπλέικ και να μην υπάρξει άλλη αναφορά στον νεκρό πατέρα της ηθοποιού».

Ο δικηγόρος του Τζάστιν Μπαλντόνι, Μπράιαν Φρίντμαν, σε μία δήλωση στους New York Times, καταδίκασε τις κατηγορίες της Μπλέικ Λάιβλι ως ψευδείς και εξωφρενικές, θεωρώντας τις μια απέλπιδα προσπάθεια βελτίωσης της φήμης της.

«Είναι ντροπή που η κυρία Λάιβλι και οι εκπρόσωποί της θα έκαναν τόσο σοβαρές και κατηγορηματικά ψευδείς κατηγορίες εναντίον του κυρίου Μπαλντόνι, της Wayfarer Studios και των εκπροσώπων της».

Μόλις έγινε γνωστό ότι η Μπλέικ Λάιβλι κατέθεσε μήνυση κατά του Τζάστιν Μπαλντόνι, το ίδρυμα Vital Voices ανακοίνωσε την απόσυρση του Βραβείου Αλληλεγγύης που είχε απονείμει στον Μπαλντόνι δύο εβδομάδες πριν. Το βραβείο δίνεται σε άνδρες που επιδεικνύουν «θάρρος και συμπόνια για τα δικαιώματα των γυναικών και των κοριτσιών». Η οργάνωση δήλωσε ότι οι καταγγελίες εις βάρος τον Μπαλντόνι είναι αντίθετες με τις αξίες της. Παράλληλα, το πρακτορείο ταλέντων WME διέκοψε τη συνεργασία του με τον 40χρονο ηθοποιό.

Ο Τζάστιν Μπαλντόνι μηνύει τους New York Times για άρθρο σχετικά με την Μπλέικ Λάιβλι

Ο Τζάστιν Μπαλντόνι πέρασε στην αντεπίθεση και κατέθεσε μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση εναντίον των New York Times, υποστηρίζοντας ότι η εφημερίδα δημοσίευσε ένα άρθρο «γεμάτο με ανακρίβειες, παραποιήσεις και παραλείψεις» που βασιζόταν στην «αυτοεξυπηρετούμενη αφήγηση» της Λάιβλι.

Η καταγγελία της Λάιβλι αναφέρθηκε για πρώτη φορά στους The New York Times, οι οποίοι δημοσίευσαν ένα άρθρο με τίτλο «Μπορούμε να θάψουμε οποιονδήποτε: Η μηχανή δυσφήμισης του Χόλιγουντ», στις 21 Δεκεμβρίου.

Το άρθρο 4.000 λέξεων περιείχε περιεχόμενο από την καταγγελία του Τμήματος Πολιτικών Δικαιωμάτων, τα οποία συνήθως παραμένουν εμπιστευτικά. Οι New York Times υπερασπίστηκαν το άρθρο τους ως «σχολαστικό και υπεύθυνο».

Ο Μπαλντόνι ζητά 400 εκατ. δολάρια από Λάιβλι και Ρέινολντς για δυσφήμιση και εκφοβισμό

Έναν μήνα μετά τις κατηγορίες της, ο σκηνοθέτης πέρασε και πάλι στην αντεπίθεση και κατηγόρησε την ίδια και τον σύζυγό της, Ράιαν Ρέινολντς για συκοφαντική δυσφήμιση και παραβίαση της σιωπηρής συμφωνίας καλής πίστης, καταθέτοντας αγωγή εναντίον τους.

Ο Τζάστιν Μπαλντόνι, μηνύει τώρα τη Μπλέικ Λάιβλι, τον Ράιαν Ρέινολντς, τη δημοσιογράφο Λέσλι Σλόαν και την εταιρεία δημοσίων σχέσεων Vision PR, Inc. της Σλόαν για συκοφαντική δυσφήμιση και εκβιασμό, ζητώντας 400 εκατ. δολάρια.

Οι δικηγόροι του 40χρονου ηθοποιού-σκηνοθέτη κατέθεσαν τη μήνυση στη Νότια Περιφέρεια της Νέας Υόρκης την Πέμπτη 16 Ιανουαρίου για λογαριασμό του Τζάστιν Μπαλντόνι, του παραγωγού Τζέιμι Χιθ, της δημοσιογράφου Τζένιφερ Άμπελ και της δημοσιογράφου ειδικής επί της διαχείρισης κρίσεων Μελίσσα Νέιθαν, όπου ισχυρίζονται ότι η 37χρονη Λάιβλι είχε σκοπό να αποκτήσει τον έλεγχο της επιτυχημένης ταινίας «It Ends With Us», που συμπρωταγωνίστησαν.

Η μήνυση κατατέθηκε για συκοφαντική δυσφήμιση, ψευδή ελαφριά παραβίαση της ιδιωτικής ζωής, παραβίαση σιωπηρής συμφωνίας καλής πίστης και δίκαιης συναλλαγής, εκ προθέσεως παρέμβαση σε συμβατικές σχέσεις, εκ προθέσεως παρέμβαση σε μελλοντικό οικονομικό πλεονέκτημα και εξ αμελείας παρέμβαση σε μελλοντικό οικονομικό πλεονέκτημα.

Σε δήλωσή του, ο δικηγόρος του Τζάστιν Μπαλντόνι, Μπράιαν Φρίντμαν, λέει: «Αυτή η μήνυση είναι μια νομική αγωγή που βασίζεται σε έναν συντριπτικό αριθμό απαραβίαστων αποδεικτικών στοιχείων που περιγράφουν λεπτομερώς τη διττή προσπάθεια της Μπλέικ Λάιβλι και της ομάδας της να καταστρέψουν τον Τζάστιν Μπαλντόνι, την ομάδα του και τις αντίστοιχες εταιρείες τους, διαδίδοντας χονδροειδώς επεξεργασμένες, αβάσιμες, νέες και παλαιότερες πληροφορίες στα μέσα ενημέρωσης. Είναι σαφής η δική μας προθυμία να παράσχει όλα τα πλήρη μηνύματα κειμένου, email, βίντεο και άλλα αποδεικτικά στοιχεία που κοινοποιήθηκαν μεταξύ των μερών σε πραγματικό χρόνο, διότι αυτή είναι μια μάχη που δεν θα κερδίσει και για την οποία θα μετανιώσει. Η Μπλέικ Λάιβλι είτε παραπλανήθηκε σοβαρά από την ομάδα της εσκεμμένα είτε εν γνώσει της παρερμήνευσε την αλήθεια».

«Ας μην ξεχνάμε, ότι η κυρία Λάιβλι και η ομάδα της προσπάθησαν να καταστρέψουν τη φήμη και την περιουσία (σσ του Μπαλντόνι) για ειδεχθείς εγωιστικούς λόγους μέσω της δικής τους επικίνδυνης χειραγώγησης των μέσων ενημέρωσης πριν καν προβούν σε οποιαδήποτε νομική ενέργεια. Γνωρίζουμε την αλήθεια, και τώρα τη γνωρίζει και το κοινό», συνεχίζει η δήλωση. «Ο Τζάστιν και η ομάδα του δεν έχουν τίποτα να κρύψουν, τα έγγραφα δεν λένε ψέματα».

Ο ίδιος δικηγόρος ανέφερε προηγουμένως ότι σκόπευαν να κάνουν μήνυση κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στις 2 Ιανουαρίου στο NBC News, λέγοντας τότε: «Θέλουμε η αλήθεια να είναι εκεί έξω. Θέλουμε τα έγγραφα να είναι εκεί έξω. Θέλουμε οι άνθρωποι να κάνουν τον προσδιορισμό τους βάσει αποδείξεων».

Η απάντηση της Λάιβλι: Ένα ακόμη κεφάλαιο στο εγχειρίδιο του κακοποιητή

Οι δικηγόροι της Λάιβλι δεν άφησαν την κίνησή του αναπάντητη. Η νομική της ομάδα προχώρησε σε δήλωση: «Η τελευταία αυτή αγωγή από τον Τζάστιν Μπαλντόνι, την Wayfarer Studios και τους συνεργάτες τους είναι ένα ακόμη κεφάλαιο στο εγχειρίδιο του κακοποιητή».

Πρόσθεσαν ότι η υπόθεση ακολουθεί ένα γνωστό μοτίβο, στο οποίο «μια γυναίκα μιλάει ανοιχτά με συγκεκριμένα στοιχεία για σεξουαλική παρενόχληση και σε αντίποινα, ο κακοποιητής προσπαθεί να αντιστρέψει τους ρόλους θύτη και θύματος». Εξήγησαν επίσης, ότι αυτό το μοτίβο είναι γνωστό ως DARVO (Deny, Attack, Reverse Victim Offender).

Η ομάδα της Λάιβλι κατηγόρησε επίσης, εκείνη του Μπαλντόνι ότι χρησιμοποιεί «αβάσιμες αγωγές» για να μπερδέψει τη δημόσια εικόνα και να αποπροσανατολίσει τον κόσμο από τις καταγγελίες σεξουαλικής παρενόχλησης εναντίον του. Υποστήριξαν επίσης ότι ο σκηνοθέτης προσπαθεί να αλλάξει την αφήγηση, κατηγορώντας ψευδώς την Λάιβλι ότι πήρε τον έλεγχο της δημιουργικής διαδικασίας και αποξένωσε τους ηθοποιούς από τον ίδιο.

Συγκεκριμένα, δήλωσαν: «Τα στοιχεία θα δείξουν ότι το καστ και άλλοι είχαν τις δικές τους αρνητικές εμπειρίες με τον κύριο Μπαλντόνι και την Wayfarer. Θα δείξουν επίσης ότι η Sony ζήτησε από την κα Λάιβλι να επιβλέψει το μοντάζ της ταινίας, η οποία τελικά επιλέχθηκε για διανομή και είχε μεγάλη επιτυχία».

Επιπλέον, η νομική ομάδα της ηθοποιού κατηγόρησε τον Τζάστιν Μπαλντόνι ότι απαντά στις καταγγελίες σεξουαλικής παρενόχλησης με κατηγορίες κατά της ηθοποιού.

«Η αντίδρασή του στις καταγγελίες: “το ήθελε, ήταν δικό της λάθος”. Η δικαιολόγηση: “κοίτα τι φορούσε”. Εν ολίγοις, ενώ το θύμα εστιάζει στην κακοποίηση, ο κακοποιητής εστιάζει στο θύμα», τόνισαν.

Κατέληξαν λέγοντας ότι η τακτική επίθεσης στην ηθοποιό είναι «απελπισμένη», δεν αναιρεί τα στοιχεία που περιέχονται στην καταγγελία της και είναι καταδικασμένη να αποτύχει.

 

To άρθρο Μπλέικ Λάιβλι: Η νομική της ομάδα απαντά στην αγωγή του Τζάστιν Μπαλντόνι – «Ένα ακόμη κεφάλαιο στο εγχειρίδιο του κακοποιητή» δημοσιεύτηκε στο NewsIT .

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related

Παγκόσμια Ημέρα Ψωρίασης: Η ψωρίαση δεν προσβάλλει μόνο το δέρμα

Η ψωρίαση δεν είναι απλώς ένα δερματικό πρόβλημα. Είναι μια συστηματική, φλεγμονώδης πάθηση που επηρεάζει κάθε πτυχή της ζωής του ασθενούς – από τη σωματική υγεία έως την ψυχολογία και την καθημερινότητά του. Με το μήνυμα «Ψωριασική Νόσος και Συννοσηρότητες: Κατανοώντας το Φαινόμενο Ντόμινο», η εφετινή Παγκόσμια Ημέρα Ψωρίασης (29 Οκτωβρίου) υπενθυμίζει ότι η αντιμετώπιση

Άνδρας έζησε επί 271 ημέρες με νεφρό από χοίρο, δημιουργώντας μοναδικό ρεκόρ

Οι γιατροί προχώρησαν σε αφαίρεση του οργάνου, διότι είχε αρχίσει να φθίνει η λειτουργία του. Ιστορία έγραψε ένας 67χρονος Αμερικανός, ο οποίος έζησε επί εννέα μήνες με γενετικά τροποποιημένο νεφρό από χοίρο. Όπως ανακοίνωσαν οι γιατροί από το Γενικό Νοσοκομείο της Μασαχουσέτης (Mass General) που πραγματοποίησαν την πρωτοποριακή μεταμόσχευση, οι 271 ημέρες που έφερε τον

Γρηγόρης Βαλτινός: Το μυαλό σε λίγο δεν θα χρειάζεται στον άνθρωπο και αυτό είναι το πιο επικίνδυνο

Ο Γρηγόρης Βαλτινός δεν χρειάζεται συστάσεις: είτε ως ηθοποιός είτε ως σκηνοθέτης, είναι από τους πλέον δημοφιλείς —μαζί και σημαντικούς— της εποχής μας.

Λένα Δροσάκη: Δεν έμαθα ακόμα να αγαπάω τον εαυτό μου αλλά μαθαίνω

Για τα «μπράβο» που έχει πει στον εαυτό της, τους ανθρώπους που τη στηρίζουν αλλά και για το αν έμαθε να αγαπάει την ίδια, μίλησε η Λένα Δροσάκη.

Ιωάννα Τούνη: «Ήρθαμε στην παρέλαση να δούμε αστυνομικούς, πυροσβέστες, στρατιωτικούς»

Η Ιωάννα Τούνη γιόρτασε την 28η Οκτωβρίου με τον πιο όμορφο τρόπο, έχοντας στο πλευρό της τον γιο της, Πάρη. Το πρωί της Τρίτης, η γνωστή influencer

Ταμίλα Κουλιέβα: «Έχω ρωτήσει το ChatGPT για εμένα, ως πείραμα»

Με αφορμή τη θεατρική παράσταση «Απόρρητο» που σκηνοθετεί και παίζει, η Ταμίλα Κουλίεβα μίλησε για την Τεχνητή Νοημοσύνη και στην επίδραση που έχει στον άνθρωπο. Μάλιστα, όπως αποκάλυψε η ηθοποιός, ενώ το θέμα της παράστασης διαπραγματεύεται μία ιστορία στο όχι και τόσο μακρινό 2028, θεωρεί το θέμα της την επόμενη χρονιά θα είναι παλιό. «Παρ’ όλο

Το Σόι Σου: Οι μικρές κόρες της οικογένειας μιλούν για την επιστροφή της σειράς μετά από 6 χρόνια

Η μικρές «Σάντρα» και «Χαρά» από τη σειρά Το Σόι Σου μιλούν για την επιστροφή στα γυρίσματα της σειράς και τις επιδιώξεις τους στην προσωπική τους ζωή. Τη Βάσια Γκολφινοπούλου και την Ηλιάνα Γαλάνη συνάντησε ο Χάρης Χρονόπουλος για λογαριασμό της εκπομπής Super Κατερίνα. «Για μένα είναι ένα μεγάλο deja vu. Έχουν περάσει 6 χρόνια

Η νέα επιχειρηματική κίνηση της Μέγκαν Μαρκλ εμπνέεται από τον βασιλικό γάμο της

Τα Χριστούγεννα ήρθαν νωρίς για τη Μέγκαν Μαρκλ και τη μάρκα lifestyle ειδών της, As ever!, καθώς η δούκισσα του Σάσσεξ παρουσίασε την πρώτη της συλλογή για τις γιορτές, επεκτείνοντας τη δραστηριότητά της σε νέες κατηγορίες, όπως τα κεριά. Μάλιστα, τα δύο χαρακτηριστικά κεριά της συλλογής, τα οποία διατίθενται στην τιμή των 64 δολαρίων, είναι

Μελέτες αποδεικνύουν: Η πρώιμη κατανάλωση φιστικιών προστατεύει από επικίνδυνες διατροφικές αλλεργίες

Μια μεγάλη αμερικανική έρευνα καταγράφει σημαντική μείωση των αλλεργιών στα φιστίκια και συνολικά στις τροφικές αλλεργίες στα παιδιά, μετά την εφαρμογή των οδηγιών για πρώιμη εισαγωγή αλλεργιογόνων τροφών στη βρεφική ηλικία. Οι αλλεργίες στα φιστίκια και η σημασία της πρόληψης Η αλλεργία στα φιστίκια αποτελεί μία από τις πιο συχνές και επικίνδυνες μορφές τροφικών αλλεργιών

Αρθροπλαστική: Πόσο μειώνει η απώλεια βάρους την ανάγκη για επανάληψη της επέμβασης

Τι δείχνουν οι έως τώρα μελέτες για τους παχύσαρκους ασθενείς που κάνουν αρθροπλαστική γόνατος ή ισχίου. Ολοένα περισσότεροι ασθενείς υποβάλλονται σε αρθροπλαστική ισχίου και γόνατος, για να αντιμετωπιστεί κυρίως η οστεοαρθρίτιδα από την οποία πάσχουν. Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία, ο αριθμός των αρθροπλαστικών ισχίου και γόνατος έχει αυξηθεί κατά περισσότερο από 20% την τελευταία

Οι «άλλες» παρενέργειες των αντικαταθλιπτικών – Πώς επηρεάζουν βάρος και καρδιά

Τα αντικαταθλιπτικά μπορεί να σώζουν ζωές — αλλά έχουν και σημαντικές παρανέργεις, οι οποίες συχνά παραβλέπονται. Νέα μεγάλη μελέτη αποκαλύπτει ότι συγκεκριμένα φάρμακα αυτής της κατηγορίας μπορούν να προκαλέσουν αισθητές αλλαγές στο βάρος, την αρτηριακή πίεση και τον καρδιακό ρυθμό μέσα σε μόλις λίγες εβδομάδες. Τα ευρήματα εγείρουν ερωτήματα για τον τρόπο με τον οποίο

Η μουσική μέχρι τα βαθιά γηρατειά προστατεύει τον εγκέφαλο από την άνοια

Τα ευρήματα νέας, μεγάλης μελέτης. Τι ανακάλυψαν οι ερευνητές σε εθελοντές που άκουγαν ή/και έπαιζαν μουσική. Οι άνθρωποι που ακούν καθημερινά μουσική μπορεί να προστατεύουν σημαντικά τον εγκέφαλό τους από την έκπτωση των νοητικών λειτουργιών και την άνοια, αναφέρουν επιστήμονες από την Αυστραλία. Εξίσου ωφέλιμη είναι και η καθημερινή ενασχόληση με κάποιο μουσικό όργανο ή