Ιατρικό Marketing, τα trends για το 2025

Date:

Με το 2024 να οδεύει προς το τέλος του και τη νέα χρονιά να βρίσκεται προ των πυλών, το ιατρικό marketing συνεχίζει να εξελίσσεται και να προοδεύει συνεχώς, καθοδηγούμενο από τις ανάγκες των ασθενών, τις γρήγορες τεχνολογικές εξελίξεις, δίνοντας έμφαση στην εξατομικευμένη φροντίδα.

Παρακάτω ακολουθούν κάποια από τα πιο αξιοσημείωτα trends για το ιατρικό marketing για το 2025, τα οποία πρόκειται να μας απασχολήσουν. 

  1. AI (Τεχνητή Νοημοσύνη)

Πρωταγωνιστής στις τάσεις του ιατρικού Marketing και τη νέα χρονιά συνεχίζει να βρίσκεται το AI (τεχνητή νοημοσύνη), το οποίο θα εξακολουθήσει να κυριαρχεί ως μέθοδος εξατομικευμένου υγειονομικού Marketing και το 2025.

Πιο αναλυτικά, ενώ το AI αποτελεί πλέον έναν από τους πιο βασικούς άξονες στη σύγχρονη ιατρική, σύμφωνα με αποτελέσματα ερευνών, παρατηρείται, ότι μέχρι και το τέλος του 2025 το AI θα κατέχει κομβικό ρόλο και στη διάγνωση των ασθενών. Αυτό εξηγείται καθώς, η τεχνητή νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να επεξεργαστεί και να αποκωδικοποιήσει μεγάλο όγκο δεδομένων με μεγάλη ταχύτητα, βοηθώντας έτσι τους γιατρούς να φτάσουν πιο γρήγορα και με ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια στη διάγνωση των ασθενών τους, από ότι οι παραδοσιακές μέθοδοι διάγνωσης.

Επιπρόσθετα, η χρήση του AI δε θα περιοριστεί μόνο στην αυτοματοποιημένη υποστήριξη μέσω chatbots τα οποία χρησιμοποιούνται ήδη ευρέως για την επίλυση αποριών και ζητημάτων των ασθενών, αλλά φαίνεται ότι οι νοσοκομειακές μονάδες θα ενσωματώσουν το AI προκειμένου να παράσχουν στους χρήστες τους ακόμα πιο προσωποποιημένη εμπειρία μέσα στις ιστοσελίδες τους και τη δυνατότητα να κλείσουν διαδικτυακά ραντεβού.

  1. Τηλεϊατρική και Ψηφιακές Υπηρεσίες Υγείας

Κατά την περίοδο της πανδημίας  του COVID-19 δημιουργήθηκε η ανάγκη της τηλεϊατρικής, η οποία εδραιώνεται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια. Ως τηλεϊατρική ορίζεται η εφαρμογή των σύγχρονων τεχνολογιών και τηλεπικοινωνιών με απώτερο στόχο να προσφερθεί κλινική βοήθεια σε πάσχοντες από απόσταση. Με την ανάγκη για τηλεϊατρική να παραμένει, παρατηρείται πως το 2025 οι εκστρατείες του Marketing θα στρέφονται και θα εστιάζουν ολοένα και περισσότερο στην ενημέρωση κι εκπαίδευση των ασθενών αναφορικά με την απομακρυσμένη ιατρική. Οι υπηρεσίες της τηλεϊατρικής θα ξεκινήσουν να χρησιμοποιούν ψηφιακά κανάλια προκειμένου να επικοινωνήσουν τους στόχους τους και να προσελκύσουν ανθρώπους που αναζητούν πιο ευέλικτες επιλογές υγειονομικής περίθαλψης, λ.χ. άτομα τα οποία βρίσκονται σε πιο απομακρυσμένες περιοχές, χωρίς τη δυνατότητα για άμεση ιατρική περίθαλψη.

Ακόμη, η χρήση ψηφιακών συσκευών, όπως είναι τα έξυπνα ρολόγια (smartwatches) κ.α. τα οποία καταγράφουν τον καρδιακό παλμό, το ποσοστό οξυγόνου, καθώς κι άλλα χρήσιμα ιατρικά δεδομένα, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την καταγραφή ιατρικού ιστορικού και να προσελκύσουν με αυτόν τον τρόπο κι ασθενείς περισσότερο εξοικειωμένους με τα ιατροτεχνολογικά επιτεύγματα.

  1. Εξατομικευμένη εμπειρία και περιεχόμενο 

Με την πάροδο των ετών και την καλύτερη κατανόηση των ατομικών αναγκών, οι άνθρωποι πλέον λαμβάνουν πιο εξατομικευμένη εμπειρία σχεδόν σε όλους τους κλάδους κι έτσι λοιπόν ο τομέας της υγείας οφείλει να στραφεί σε πιο προσωποποιημένη παροχή υπηρεσιών με επίκεντρο τον ασθενή. Η χρήση του AI και της ανάλυσης μεγάλου όγκου δεδομένων, ανοίγει το δρόμο για δημιουργία εξατομικευμένου περιεχομένου κι υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των ασθενών. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, τα Social Media μπορούν να προσφέρουν πιο εξατομικευμένες διαφημίσεις στο κοινό τους, προσωποποιημένες προτάσεις, καθώς κι email marketing καμπάνιες. 

  1. Αύξηση της Απήχησης στα Ψηφιακά Μέσα

Τα ψηφιακά μέσα (Social Media) συνεχίζουν να αποτελούν ένα από τα πιο βασικά κι αναγκαία εργαλεία στον τομέα του ιατρικού Marketing και για το 2025. Καθώς τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας αναπτύσσονται κι εξελίσσονται με τάχιστους ρυθμούς, τόσο οι επιστήμονες υγείας, αλλά κι ασθενείς καλούνται να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Τα ψηφιακά μέσα είναι τα κατάλληλα εργαλεία για την προώθηση ιατρικού ενημερωτικού υλικού, για την ευαισθητοποίηση των χρηστών σε ζητήματα υγείας, αλλά και την αναπαραγωγή επιτυχημένων περιπτώσεων υγείας. Η αλληλεπίδραση με τους ασθενείς μέσω σχολίων και μηνυμάτων συμβάλλει καθοριστικά στη δημιουργία μιας πιο ισχυρής σχέσης μεταξύ ασθενών κι επαγγελματιών υγείας. 

  1. Περιορισμοί και Ηθικό Marketing

Όπως έχουμε αναφέρει ήδη, λόγω της εκτεταμένης χρήσης του ψηφιακού Marketing, οι δομές υγείας, καθώς κι οι επαγγελματίες αυτού του κλάδου θα τεθούν σε μεγαλύτερο έλεγχο το 2025, όσον αφορά το απόρρητο και την ασφάλεια δεδομένων των ασθενών τους. Στις μέρες μας, οι ασθενείς είναι πιο ενημερωμένοι από ποτέ σχετικά με τον προστασία και την προάσπιση των προσωπικών δεδομένων και των δικαιωμάτων τους κι αυτό σημαίνει ότι οποιαδήποτε κακή χρήση τους θα οδηγήσει σε απώλεια εμπιστοσύνης των ασθενών προς τις δομές υγείας, ή  ακόμα και σε νομικές κυρώσεις. 

Το τέλος του 2025 θα βρει το ιατρικό marketing με μια πιο σύγχρονη ματιά, εξατομικευμένη προσέγγιση και ηθικά καθοδηγούμενο. Οι νέες τάσεις θα βοηθήσουν και θα παράσχουν καθοδήγηση σχετικά με τον τρόπο που ο κλάδος της υγείας προσελκύει και διατηρεί ασθενείς μέσω αξιόλογων και διάφανων σχέσεων. Η προσαρμογή στα νέα μέσα και στις νέες τάσεις είναι ζωτικής σημασίας, για το μέλλον του υγειονομικού Marketing, το οποίο γίνεται όλο και περισσότερο ανθρωποκεντρικό, θέτοντας τον ασθενή στο επίκεντρο.

Ευχαριστούμε θερμά τον Νικολά Σανιδά, CEO & Ιδρυτή της Health Solutions για τις πολύτιμες πληροφορίες. 

[penci_related_posts title=”ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:” number=”8″ style=”grid” align=”none” displayby=”cat” orderby=”random”]

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related

Η Μαρία που έγινε Κάλλας: Θα είναι η πρώτη ελληνική σειρά που συμμετέχει στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου

Η κοινωνική-βιογραφική σειρά σημειώνει μεγάλη επιτυχία, έχοντας ήδη ξεπεράσει τις 4.000.000 θεάσεις μέσα σε έναν μήνα στο ERTFLIX

Στηβ Ντούζος για τη μάχη του με τον καρκίνο: Το καλύτερο φάρμακο είναι η εσωτερική δύναμη

Δεν με γονατίζει τίποτα και το πολεμάω, τόνισε μετά τη διάγνωσή του περασμένο Πάσχα

Στηβ Ντούζος για τη μάχη με τον καρκίνο: «Το καλύτερο φάρμακο είναι η εσωτερική δύναμη»

Για τη μάχη του με τον καρκίνο μίλησε ο ηθοποιός, Στηβ Ντούζος, ο οποίος πρωταγωνίστησε σε πολλές ταινίες την δεκαετία του 1980, αποκαλύπτοντας ότι πέρασε την περίοδο των Χριστουγέννων στο νοσοκομείο και τονίζοντας ότι «το καλύτερο φάρμακο είναι η εσωτερική δύναμη». Μιλώντας στον ΑΝΤ1 αρχικά μίλησε για την πρόσφατη νοσηλεία του λέγοντας ότι: «μπήκα μέσα

Η Τέιλορ Σουίφτ στη μάχη για τους πυρόπληκτους του Λος Άντζελες – Το συγκινητικό μήνυμα και οι δωρεές

Η Τέιλορ Σουίφτ είναι από τους καλλιτέχνες που δεσμεύθηκαν να υποστηρίξουν τους πληγέντες από τις πυρκαγιές στο Λος Άντζελες. «Οι πυρκαγιές στην Καλιφόρνια έχουν καταστρέψει τόσες πολλές οικογένειες και είναι αποκαρδιωτικό να βλέπουμε αυτές τις ιστορίες να εκτυλίσσονται» έγραψε η Αμερικανίδα σούπερ σταρ της ποπ σε ανάρτηση στον λογαριασμό της στο Instagram. «Τόσα βάσανα, απώλειες

Μάρθα Φριντζήλα: 7 χρόνια κακοποίησης, μένει το τραύμα, αλλά μεγαλώνεις εσύ γύρω του

Σε μια προσωπική εξομολόγηση για τις δυσκολίες που αντιμετώπισε στην παιδική της ηλικία πέρασε η γνωστή τραγουδίστρια, Μάρθα Φριντζήλα, μιλώντας την Παρασκευή (17.1.2025) στη Φαίη Σκορδά και στην εκπομπή «Buongiorno», ενώ αναφέρθηκε και στην καριέρα της. «Είναι ένας χώρος που τον ανοίξαμε το 2010, φτιάξαμε ένα μικρό θεατράκι που κάνουμε και παραστάσεις και μουσικές παραστάσεις

Κατερίνα Πεφτίτση: «Ντρέπομαι που σχολίασα έτσι το σώμα της Δανάης Μπάρκα, συγγνώμη, χρησιμοποίησα λάθος λέξη»

Δημόσια συγγνώμη ζήτησε η Κατερίνα Πεφτίτση μετά τον ντόρο που προκάλεσε το σχόλιο της για το σώμα της Δανάης Μπάρκα, σε συνέντευξή της στο Youtube. «Η Δανάη Μπάρκα είναι ντουλάπα, δεν έχει καμπύλες» ήταν το σχόλιο που έκανε η Κατερίνα Πεφτίτση για την γνωστή παρουσιάστρια, το οποίο προκάλεσε κύμα αντιδράσεων στα social media. Η πρώην

Άνδρας έμεινε με στύση για 30 ώρες από ιατρικό λάθος – Η αποζημίωση που θα λάβει

Ένας άνδρας που παρέμεινε με στύση για 30 ώρες έλαβε αποζημίωση ύψους 41.000 λιρών, αφού κατηγόρησε ένα ισπανικό νοσοκομείο για ιατρικό λάθος. Ο 36χρονος, που δεν θέλησε να αποκαλύψει το όνομά του, αναζήτησε βοήθεια από ένα κέντρο υγείας στην Αλμπαΐδα, κοντά στην πόλη της Βαλένθια, τέσσερις ώρες μετά την αποτυχία του να κατευνάσει τη στύση

Μάρθα Φριντζήλα: «Έζησα με τη μητριά μου 7 χρόνια κακοποίησης, ήταν μια προβληματική γυναίκα»

Η Μάρθα Φριντζήλα έδωσε μια αποκαλυπτική συνέντευξη στη Φαίη Σκορδά, όπου μίλησε ανοιχτά για τις δύσκολες εμπειρίες που σημάδεψαν την παιδική της ηλικία. Καλεσμένη στην εκπομπή «Buongiorno», η γνωστή τραγουδίστρια αναφέρθηκε στα επτά δύσκολα χρόνια που έζησε με τη μητριά της, μετά τον θάνατο της μητέρας της, περιγράφοντάς τα ως περίοδο κακοποίησης. Στη συνέντευξη, μοιράστηκε

Η Κατερίνα Πεφτίτση δήλωσε για τη Δανάη Μπάρκα ότι «είναι σαν ντουλάπα» – Μετά τις αντιδράσεις ζήτησε συγγνώμη

Η Κατερίνα Πεφτίτση, πρώην παίκτρια του «My Style Rocks», προκάλεσε αντιδράσεις με τις δηλώσεις της, εξαπολύοντας επίθεση στη Δανάη Μπάρκα, σημειώνοντας ότι η παρουσιάστρια είναι «σαν ντουλάπα». Η Κατερίνα Πεφτίτση μαζί με την Ιωάννα Μπαράκη, επίσης πρώην παίκτρια του ίδιου reality μόδας, εμφανίστηκαν σε διαδικτυακή εκπομπή του Χρήστου Παντελίδη στο YouTube. Εκεί, κλήθηκαν να σχολιάσουν

Ζακ Οντιάρ: Ο σκηνοθέτης ζήτησε συγγνώμη για την οργή που προκάλεσε στο Μεξικό η ταινία «Emilia Perez»

Το φιλμ  προκάλεσε αντιδράσεις για τον τρόπο που απεικονίζει το Μεξικό

Λευτέρης Σουλτάτος: Πέρασα ένα μικρό εγκεφαλικό και αυτό με έκανε να αλλάξω φιλοσοφία ζωής

Κάποιες φορές δεν θέλει να κάνεις αλλαγές, αλλά οι συνθήκες σου τα φέρνουν έτσι που αναγκάζεσαι, πρόσθεσε ο σεφ

Ο Μπρους Γουίλις ευχαριστεί τους πυροσβέστες του Λος Άντζελες – Δείτε το βίντεο από τη σπάνια εμφάνιση

Ο ηθοποιός Μπρους Γουίλις σε μια συγκινητική εμφάνιση μετά τη διάγνωση του με άνοια και αφασία, ευχαρίστησε τους πυροσβέστες που δίνουν μάχη με τις καταστροφικές πυρκαγιές στο Λος Άντζελες. Η σύζυγός του Έμμα Χέμινγκ Γουίλις, σε ανάρτησή της στο Instagram κοινοποίησε ένα ασπρόμαυρο βίντεο που δείχνει τον ηθοποιό να φορά ένα καπέλο New York Yankees