Fitness

Πόνος στη μέση: Απαλλαχθείτε με τη νο1 άσκηση που διατείνει τη σπονδυλική στήλη και ανακουφίζει

FITNESS ΓΙΟΓΚΑ

Μια απλή ακολουθία ασκήσεων, εμπνευσμένη από την πρακτική της γιόγκα, μπορεί να συμβάλλει στην ανακούφιση του πόνου της μέσης – Δεν χρειάζεται όργανα και γίνεται οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας

ΒΙΚΥ ΒΕΝΙΟΥ

Ο πόνος στη μέση είναι ένα αρκετά κοινό φαινόμενο, που προκαλείται από διάφορους παράγοντες, μεταξύ των οποίων πρωταγωνιστούν η κακή ή λανθασμένη στάση του σώματος, αλλά και οι πολλές ώρες καθιστικής ζωής, που συχνά επιβάλλει ο σύγχρονος τρόπος ζωής.

Η διάταση της σπονδυλικής στήλης μέσω απλών ασκήσεων μπορεί να συμβάλλει στην αποσυμπίεση των μεσοσπονδύλιων δίσκων με φυσικό τρόπο, ανακουφίζοντας τον πόνο στη μέση και βοηθώντας το νευρικό σύστημα να λειτουργήσει σωστά. Η στάση της γάτας και η στάση της αγελάδας είναι μια ακολουθία ασκήσεων γιόγκα, που «ανοίγει» τη σπονδυλική στήλη και την τεντώνει, προσφέροντας ανακούφιση από τις ενοχλήσεις στην περιοχή. Πρόκειται για μια απλή ακολουθία ασκήσεων, που μπορείτε εύκολα να κάνετε το πρωί, μόλις ξυπνήσετε ή το βράδυ, λίγο πριν κοιμηθείτε.

Παράλληλα, οι στάσεις αυτές μπορούν να σας βοηθήσουν να ρυθμίσετε την αναπνοή σας, ενώ συμβάλλουν και στην ενδυνάμωση των κοιλιακών και των μυών του κορμού, υποστηρίζοντας με αυτό τον τρόπο τη διατήρηση της σωστής στάσης του σώματος.

Πώς θα εφαρμόσετε την ακολουθία των ασκήσεων

Για τη στάση της γάτας:

Ακουμπήστε τα χέρια και τα γόνατά σας στο πάτωμα. Διατηρήστε τους ώμους σε ευθεία με τα χέρια και τους γοφούς σας σε ευθεία με τα γόνατα. Το κεφάλι σας θα πρέπει να είναι σε ευθεία με τον κορμό σας, κοιτώντας το πάτωμα.

Σπρώξτε τη σπονδυλική σας στήλη προς τα πάνω, επιτρέποντας στην πλάτη σας να στρογγυλοποιηθεί. Τεντώστε τη λεκάνη και πιέστε το στομάχι προς τα μέσα. Σπρώξτε τους ώμους προς τη λεκάνη. Θα πρέπει να αισθάνεστε ένα ωραίο τέντωμα σε όλη την πλάτη.

Κρατήστε αυτή τη στάση για όσο χρόνο αισθάνεστε άνετα. Προσπαθήστε να την κρατήσετε για τουλάχιστον 15-30 δευτερόλεπτα. Δώστε προσοχή στην αναπνοή σας. Βεβαιωθείτε ότι αναπνέετε αργά και σταθερά.

Επιστρέψτε σε μια ουδέτερη θέση της σπονδυλικής στήλης με επίπεδη πλάτη, ενώ είστε ακόμα στα τέσσερα. Από αυτή την ουδέτερη θέση, στη συνέχεια θα μεταβείτε στη στάση της αγελάδας.

Photo: Shutterstock

Για τη στάση της αγελάδας:

Στρέψτε το κεφάλι σας προς τα πάνω, έτσι ώστε να κοιτάτε ελαφρώς πιο ψηλά. Δεν πρέπει να πιέζετε το κεφάλι σας προς τα πίσω. Σπρώξτε την κοιλιά σας προς το πάτωμα, ενώ πιέζετε τους γλουτούς σας προς το ταβάνι και αφήνετε την πλάτη σας να κάνει καμπύλη.

Διατηρήστε ξανά αυτή τη θέση για όσο διάστημα αισθάνεστε άνετα, ή τουλάχιστον 15-30 δευτερόλεπτα. Συνεχίστε να δίνετε προσοχή στην αναπνοή σας. Θα πρέπει να παίρνετε βαθιές, γεμάτες αναπνοές με σταθερό ρυθμό.

Να θυμάστε ότι η μετάβαση από τη μία στάση στην άλλη θα πρέπει να γίνεται εύκολα. Προσπαθήστε να επαναλάβετε σε κάθε στάση τουλάχιστον 5 φορές. Βεβαιωθείτε ότι τεντώνετε όσο μπορείτε τη σπονδυλική σας στήλη σε καθεμιά από τις δύο στάσεις. Δεν θα πρέπει να αισθάνεστε πόνο, επομένως εάν κάποια στάση είναι επώδυνη θα πρέπει να σταματήσετε, αφήνοντας την πλάτη σας να χαλαρώσει.

Άλλωστε, αυτές οι ασκήσεις έχουν σχεδιαστεί για να βοηθούν στην αποκατάσταση της μέσης, επιτρέποντας την κίνηση της σπονδυλικής στήλης χωρίς πόνο και ενοχλήσεις.

Photo: Shutterstock

Διαβάστε ακόμη:

Ξυπνάτε με πιασμένη μέση; Πέντε κινήσεις που ανακουφίζουν πριν σηκωθείτε από το κρεβάτι

Η κίνηση – κλειδί που μπορεί να σας «σώσει» από μια επέμβαση στη μέση

Χρόνιος πόνος: Πού κρύβεται το κλειδί για την αντιμετώπισή του – Δεν πάει το μυαλό σας

Related posts

Πέντε απλές διατάσεις για καλύτερη κινητικότητα και ευλυγισία κάθε μέρα

admin

Πόνοι περιόδου: Το «φυσικό» φάρμακο που ανακουφίζει – Δοκιμάστε το

admin

Η αποτελεσματική άσκηση που βελτιώνει τη στάση του σώματος

admin

Βάρη ή λάστιχα; Ο ειδικός απαντά και προτείνει τον καλύτερο τρόπο για δυνατό σώμα και μυαλό μετά τα 60

admin

Γυμναστική: Ποια ώρα της ημέρας προστατεύει περισσότερο την καρδιά και μειώνει τον κίνδυνο θανάτου

admin

Νεφροί: Πέντε tips για να τους προφυλάξετε – Τα σημάδια που μαρτυρούν πρόβλημα

admin

Το μυστικό για να χτίσουν μυς οι 60χρονοι – Ο ειδικός το αποκαλύπτει

admin

Τρέχετε ατσούμπαλα ή όλο χάρη; Τι μαρτυρά το στυλ τρεξίματος για την προσωπικότητά σας

admin

Εμμηνόπαυση: Επτά tips από τους ειδικούς για αποτελεσματική άσκηση

admin

Προπόνηση με περισσότερα σετ ή μεγαλύτερα βάρη; Οι ειδικοί απαντούν στο αιώνιο δίλημμα

admin

Αγύμναστοι και «στον καναπέ» οι 8 στους 10 – Απαραίτητη η φυσική δραστηριότητα για αυτούς τους ασθενείς

admin

Κάθε πότε πλένετε τα ρούχα της προπόνησης; Δείτε πόσοι τα φορούν άπλυτα ακόμη και 7 συνεχόμενες φορές

admin