Δυσανασχετείτε με την κοιλιά σας; Έξι κινήσεις που κάνουν το λίπος παρελθόν

Date:

Η κοιλίτσα δεν αποτελεί μόνο ζήτημα σιλουέτας αλλά και υγείας. Έρευνες έχουν συνδέσει το σπλαχνικό (κοιλιακό) λίπος με σοβαρές παθήσεις της καρδιάς και το διαβήτη τύπου 2.

Αν η μεζούρα γύρω από την περίμετρο της μέσης δείχνει πάνω από 102 εκ. για τους άνδρες και 88 εκ. για τις γυναίκες, υποδεικνύει την ύπαρξη κοιλιακής παχυσαρκίας η οποία συνδέεται με το επικίνδυνο μεταβολικό σύνδρομο.

Διαβάστε τους έξι τρόπους που μπορείτε να χάσετε λίπος κυρίως από την κοιλιά.

1. Αποφύγετε τη ζάχαρη και τα σακχαρούχα ποτά

Τα πρόσθετα σάκχαρα και η ζάχαρη βλάπτουν σοβαρά τη μεταβολική υγεία. Συγκεκριμένα, η φρουκτόζη έχει συσχετιστεί με την μεγαλύτερη παραγωγή λίπους στην κοιλιά και γύρω από το ήπαρ, το οποίο με τη σειρά του οδηγεί στην αντίσταση στην ινσουλίνη.

Έρευνα έδειξε πως κάθε σακχαρούχο ποτό την ημέρα αύξανε κατά 60% τον κίνδυνο παχυσαρκίας. Στα σακχαρούχα ποτά περιλαμβάνονται αναψυκτικά, συσκευασμένοι χυμοί φρούτων και ενεργειακά ποτά.

Τα παραπάνω δεν ισχύουν για τα ολόκληρα φρούτα, τα οποία είναι εξαιρετικά υγιεινά και πλούσια σε φυτικές ίνες που αντισταθμίζουν τις αρνητικές επιπτώσεις της φρουκτόζης.

2. Καταναλώστε περισσότερη πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη αποτελεί πιθανότατα το πλέον σημαντικό μακροθρεπτικό συστατικό για την απώλεια βάρους αλλά και την αποφυγή επανάκτησής του. Σύμφωνα με μια έρευνα, μπορεί να μειώσει την όρεξη κατά 60%, να ενισχύσει το μεταβολισμό κατά 80-100 θερμίδες την ημέρα και να βοηθήσει να τρώτε έως και 441 λιγότερες θερμίδες την ημέρα. Μπορεί να αποτελέσει το 25-30% των θερμίδων που χρειάζεστε ημερησίως.

Επιπλέον, όπως διαπίστωσε σχετική μελέτη σε άτομα που κατανάλωναν πολλή και καλή πρωτεΐνη, είναι ιδιαιτέρως σημαντική για τη μείωση του κοιλιακού λίπους, ενώ άλλη έρευνα σε γυναίκες συνέδεσε την κατανάλωση πρωτεΐνης με καθυστέρηση συσσώρευσης σπλαχνικού λίπους έως και πέντε χρόνια.

Καλές πηγές πρωτεΐνης αποτελούν τα αυγά, τα ψάρια, τα όσπρια, οι ξηροί καρποί, το κρέας και τα γαλακτοκομικά προϊόντα.

3. Αποφύγετε τους υδατάνθρακες

Πάνω από 20 τυχαιοποιημένες μελέτες έχουν δείξει έχουν δείξει πως οι δίαιτες χαμηλών υδατανθράκων:

  • μπορούν να επιταχύνουν την απώλεια βάρους έως και τρεις φορές περισσότερο από τις δίαιτες χαμηλών λιπαρών
  • μειώνουν την όρεξη
  • επιτρέπουν κατανάλωση περισσότερου φαγητού
  • μειώνουν το επικίνδυνο σπλαχνικό λίπος
  • βελτιώνουν την υγεία σε ασθενείς με παθήσεις όπως ο διαβήτης τύπου 2.

Μπορείτε να αποβάλετε από τη διατροφή σας τους ραφιναρισμένους υδατάνθρακες όπως το ψωμί, η ζάχαρη και τα γλυκά, διατηρώντας παράλληλα την υψηλή κατανάλωση πρωτεΐνης.

4. Αυξήστε την κατανάλωση φυτικών ινών

Οι διαλυτές κολλώδεις φυτικές ίνες είναι οι πλέον σημαντικές για μείωση βάρους. Δεσμεύουν το νερό και σχηματίζουν μια ουσία που μοιάζει με ζελέ και «κάθεται» στο έντερο, επιβραδύνοντας σημαντικά την κίνηση των τροφίμων μέσω του πεπτικού συστήματος, την πέψη και την απορρόφηση των θρεπτικών συστατικών με αποτέλεσμα την παρατεταμένη αίσθηση πληρότητας και μειωμένη όρεξη. Σύμφωνα με μελέτες:

  • επιπλέον 14 γραμμάρια φυτικών ινών την ημέρα μείωσαν κατά 10% την πρόσληψη θερμίδων και οδήγησαν σε απώλεια βάρους περίπου 2 κιλών σε 4 μήνες
  • κατανάλωση 10 γραμμαρίων διαλυτών ινών την ημέρα μείωσε κατά 3,7% το κοιλιακό λίπος

Καταναλώστε πολλά φρούτα, λαχανικά, όσπρια και ορισμένα όπως βρώμη.

5. Ασκηθείτε

Οι προπονήσεις με βάρη και η αερόβια προπόνηση μπορούν να μειώσουν το λίπος σε όλο το σώμα και ιδίως η δεύτερη, με ασκήσεις όπως το περπάτημα, το τρέξιμο και το κολύμπι, μπορεί να επιφέρει σημαντική μείωση κοιλιακού λίπους.

Η γυμναστική εμποδίζει επιπλέον την επανασυσσώρευση του λίπους στην κοιλιά και έχει συνδεθεί με μειωμένη φλεγμονή, χαμηλότερα επίπεδα σακχάρου στο αίμα και βελτίωση σε προβλήματα του μεταβολισμού που σχετίζονται με το υπερβολικό κοιλιακό λίπος.

6. Κρατήστε διατροφικό ημερολόγιο

Η παρακολούθηση της πρόσληψης τροφής για μερικές μέρες συνεχόμενα μπορεί να σας βοηθήσει να συνειδητοποιήσετε πού χρειάζονται παρεμβάσεις.

Ο προγραμματισμός μπροστά μπορεί να σας βοηθήσει να επιτύχετε συγκεκριμένους στόχους, όπως αύξηση της πρόσληψης πρωτεΐνης στο 25-30% των θερμίδων ή μείωση των ανθυγιεινών υδατανθράκων.

[penci_related_posts title=”ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:” number=”8″ style=”grid” align=”none” displayby=”cat” orderby=”random”]

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related

Χρήστος Μάστορας και Γαρυφαλλιά Καληφώνη σε τρυφερές στιγμές – Το φιλί και τα γέλια του ζευγαριού

Η Γαρυφαλλιά Καληφώνη και ο Χρήστος Μάστορας είναι ερωτευμένοι και αυτό δεν κρύβεται. Το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος φαίνεται πως το ζευγάρι έκανε μια απόδραση, όπως φαίνεται σε βίντεο που ανάρτησε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram η Γαρυφαλλιά Καληφώνη. Η ίδια φορά μαγιό και φαίνεται να έχει βγει για φαγητό με τον σύντροφό της.

Στεφανία Γουλιώτη: Στη σκηνή της γέννας στο Maestro, με άκουγαν που φώναζα και κάλεσαν το 100!

Στην στην εκπομπή «Καλύτερα δεν γίνεται» βρέθηκε η ηθοποιός Στεφανία Γουλιώτη που αναφέρθηκε στον Χριστόφορο Παπακαλιάτη και την επιτυχημένη σειρά Maestro, στην οποία πρωταγωνιστεί. Η γνωστή ηθοποιός, αναφέρθηκε στα πρώτα της βήματα στον χώρο της υποκριτικής: «Έπαιζα θέατρο από πολύ μικρή. Κάποια στιγμή σταμάτησα για να δώσω πανελλήνιες. Αλλά ήμουν τυχερή από πολύ μικρή να παίζω σε ρόλους δύσκολους.

Το σύνδρομο της πάπιας: Τι είναι, τα συμπτώματα και οι τρόποι θεραπείας

Ως «σύνδρομο της πάπιας» στην ψυχολογία ορίζεται η κατάσταση κατά την οποία το άτομο προσπαθεί να δημιουργήσει την ψευδαίσθηση μιας τέλειας ζωής, ενώ ταυτόχρονα «κάτω από την επιφάνεια» εργάζεται σκληρά – ακόμη και ξεπερνώντας τις αντοχές του – για να τα βγάλει πέρα. Ο όρος προέρχεται από την εικόνα των παπιών που μοιάζουν γλιστρούν ήρεμα

Νανά Παλαιτσάκη για την κακοποιητική σχέση που είχε: Κινδύνευσα, πήγα στο τμήμα και ζήτησα περιπολικό να με πάει σπίτι

Η Νανά Παλαιτσάκη μίλησε για την κακοποίηση που είχε υποστεί στο παρελθόν. Η γνωστή δημοσιογράφος μίλησε στην εκπομπή «Happy Day» και αρχικά, ανέφερε: «Ο Κώστας Βουτσάς μου έλεγε πως καταφέρνει να τον αγαπά ο κόσμος, γιατί προσαρμοζόταν, οπότε ακολουθώ τη συμβουλή του». Για το πρόωρο τέλος της εκπομπής «Mega Καλημέρα», είπε: «Ένιωσα πολύ άσχημα. Πάγωσα

Χριστόφορος Παπακαλιάτης: Βρίσκεται στη Σαντορίνη – Η φωτογραφία με τον πατέρα και τον αδερφό του

Ο σκηνοθέτης έκανε ένα ταξίδι, με αφορμή το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος 

Μαρία Γεωργιάδου: «Είχα επαπειλούμενη εγκυμοσύνη, έμεινα αρκετό καιρό στο κρεβάτι»

Συνέντευξη στην εκπομπή Happy Day και την Όλγα Λαφαζάνη έδωσε η Μαρία Γεωργιάδου. Η ηθοποιός και σεναριογράφος μίλησε για το νέο...

Νανά Παλαιτσάκη: «Ο κακοποιητής μου καταδικάστηκε, αλλά εκκρεμεί ακόμα μία μήνυση»

Συνέντευξη στην εκπομπή Happy Day και τη Χριστιάνα Κοχλατζή παραχώρησε η Νανά Παλαιτσάκη. Η δημοσιογράφος μίλησε, μεταξύ άλλων, και...

Λεύκη: 10 πράγματα που πρέπει να ξέρεις γι’ αυτή

Στην Ευρώπη, ο επιπολασμός της λεύκης εκτιμάται στο 1%, ενώ στη χώρα μας υπολογίζεται ότι αφορά περίπου 100.000 ασθενείς. Η 25η Ιουνίου είναι μια ημέρα αφιερωμένη στην ενημέρωση για τη λεύκη, στην ευαισθητοποίηση σχετικά με τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ασθενείς, αλλά και στην αποδοχή και αποστιγματοποίησή της. Δείτε επίσης: Λεύκη: Αισιόδοξα νέα για τους ασθενείς

Νίκος Ζιώγαλας: Αυτή είναι η ιστορία πίσω από το τραγούδι «Σαν σταρ του σινεμά» – «Την ευγνωμονώ αυτή τη γυναίκα»

Ο Νίκος Ζιώγαλας ήταν καλεσμένος στο «Γκαράζ» με τον Ζήση Ρούμπο στο Action 24, όπου αναφέρθηκε και στην ιστορία του τραγουδιού του «Σαν σταρ του σινεμά» Όλα έγιναν σε ένα μπαρ στο Κολωνάκι, που διατηρούσε ο ηθοποιός Αλέξης Γκόλφης, και στο οποίο ο γνωστός τραγουδιστής εργαζόταν ως μπάρμαν. «Ήταν μια κοπέλα η οποία δούλευε γκαρσόνα.

Το μαύρο θεωρείται χρώμα ή μήπως όχι; Τι πρέπει να γνωρίζετε

Υπάρχουν τα βασικά και τα δευτερεύοντα χρώματα. Άραγε, σε ποια κατηγορία κατατάσσεται το μαύρο χρώμα; Τα βασικά χρώματα είναι το κόκκινο, το μπλε και το κίτρινο. Λέγονται έτσι γιατί δεν δημιουργούνται από τα άλλα χρώματα, σε αντίθεση με τα δευτερεύοντα ή συμπληρωματικά χρώματα, τα οποία δημιουργούνται από την ισόποση ανάμιξη δύο βασικών χρωμάτων. Για παράδειγμα

Τα πέντε καλύτερα φρούτα για μείωση φλεγμονής και ενίσχυση της υγείας

Η φλεγμονή είναι η φυσική αντίδραση του σώματος σε τραυματισμούς και λοιμώξεις, αλλά όταν γίνεται χρόνια, μπορεί να οδηγήσει σε ποικίλα προβλήματα υγείας, από καρδιακές παθήσεις και διαβήτη μέχρι αρθρίτιδα και καρκίνο. Η μείωση της φλεγμονής είναι κρίσιμη για τη διατήρηση της συνολικής υγείας και ευεξίας. Η ενσωμάτωση συγκεκριμένων φρούτων στη διατροφή σας μπορεί να

Το άκρως αποκαλυπτικό φόρεμα της Κέιτι Πέρι για την εμφάνισή της σε σόου της Vogue στο Παρίσι

Η Κέιτι Πέρι εμφανίστηκε την Κυριακή (23/6) στο σόου της Vogue στο Παρίσι και η ενδυματική επιλογή της προκάλεσε για ακόμα μία φορά έντονη εντύπωση. Η ποπ σταρ επέλεξε ένα φόρεμα άκρως αποκαλυπτικό, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες που ανήρτησε στο Instagram, η 39χρονη τραγουδίστρια. Σύμφωνα με διεθνή μέσα ενημέρωσης το φόρεμα της Πέρι είναι δημιουργία του οίκου