Fitness

Hollow Hold: Η Νο1 άσκηση ενδυνάμωσης του κορμού

Η άσκηση Hollow Hold αποτελεί την πιο βασική και απαιτητική άσκηση των μυών του κορμού. Παρακάτω θα δούμε την προοδευτική εξέλιξη της άσκησης, από το πιο αρχάριο στο πιο προχωρημένο επίπεδο. Η ύπτια σανίδα απαιτεί συγκέντρωση, έλεγχο, σωστή αναπνοή και εν τω βάθει ενεργοποίηση των μυών του σώματος.

Τα 10 οφέλη της άσκησης

1. Πλήρης ενεργοποίηση των μυών της κοιλιακής χώρας


2. Συμμετοχή των μυών του πυελικού εδάφους


3. Ενεργοποίηση των μυών της πρόσθιας και οπίσθιας επιφάνειας των ποδιών


4. Ενεργοποίηση των γλουτιαίων μυών


5. Ενεργοποίηση των μυών της ωμικής ζώνης


6. Επιμήκυνση της ΣΣ (σπονδυλικής στήλης)


7. Βελτίωση της κινητικότητας της άρθρωσης του ώμου


8. Απόλυτος έλεγχος του σώματος


9. Εύρυθμη λειτουργία της αναπνοής κατά τη διάρκεια της άσκησης


10. Ενεργοποίηση προσαγωγών μυών (διατήρηση ενωμένων ποδιών κατά την εκτέλεση της άσκησης – σαν να πιέζω το ένα πόδι στο άλλο)

Σημεία προσοχής:

  • Διατηρώ τους αγκώνες ελαφρώς ανοιχτούς
  • Δεν αφήνω κενό μεταξύ ΣΣ και εδάφους
  • Εκτελώ την κίνηση αργά και ελεγχόμενα
  • Δεν κρατάω την αναπνοή μου
  • Προσπαθώ να διατηρώ ενεργοποιημένο όλο το σώμα

Ένα κοινό λάθος είναι να δουλεύω μόνο τους μύες του αυχένα και όχι αυτών του κορμού για να εκτελέσω την κάμψη. Στόχος είναι να ενεργοποιηθούν οι κοιλιακοί μύες και όχι οι αυχενικοί (ενεργοποιούνται και αυτοί).

Ονομάζομαι Ελευθερία Αναγνωστοπούλου και είμαι Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού με ειδικότητα στην Ευρωστία και Υγεία και τον Ελληνικό Παραδοσιακό Χορό (ΣΕΦΑΑ ΑΘΗΝΩΝ).

Είμαι φοιτήτρια Μεταπτυχιακού προγράμματος με τίτλο “Μοριακή και Εφαρμοσμένη Φυσιολογία της Άσκησης” στην Ιατρική Σχολή Αθηνών.

Επαγγελματικά πεδία: Aqua Aerobics, Aqua Pilates instructor, Lifeguard, Functional – Cross Training Coach, Pilates instructor, Θεραπευτική Άσκηση, Προετοιμασία για Στρατιωτικές Σχολές

Στον ελεύθερο χρόνο μου αγαπώ το τρέξιμο, το κολύμπι, τις πολεμικές τέχνες, το padel και το ping pong.

Instagram: e_project_fitness

*Η προπόνηση έγινε στο Pow Box στο Κολωνάκι

Διαβάστε επίσης 

Related posts

Πόνος στη μέση: Η εναλλακτική άσκηση που ανακουφίζει και επαναφέρει τη λειτουργικότητα της σπονδυλικής στήλης

admin

Προπόνηση: Ποιοι έχουν μεγαλύτερο όφελος για την καρδιά τους με λιγότερες ώρες γυμναστικής

admin

Ανακαλύψτε τα πιο αποτελεσματικά «φυσικά» αντικαταθλιπτικά – Το μυστικό για καλύτερα αποτελέσματα

admin

LIIT: Ανακαλύψτε την προπόνηση που καίει θερμίδες, αδυνατίζει και έχει τα οφέλη της HIIT, χωρίς να σας εξαντλεί

admin

Τέσσερις ασκήσεις για στητό και καλογυμνασμένο στήθος – Αρκούν δύο βαράκια για να πετύχετε φυσική ανόρθωση

admin

Υπέρταση: Η αρχαία κινεζική πρακτική που ρίχνει την πίεση – Όλοι μπορούν να τη δοκιμάσουν

admin

Η καλύτερη προπόνηση για γερό μυαλό και δυνατή μνήμη μέχρι τα βαθιά γεράματα

admin

Οι δραστηριότητες που περιορίζουν τον κίνδυνο νεφρικής νόσου σε διαβητικούς

admin

Εμμηνόπαυση: 7 tips αποτελεσματικής άσκησης για κάθε γυναίκα μετά τα 50

admin

Τα δημοφιλή ποτά που απειλούν την καρδιά – Ο κίνδυνος δεν μειώνεται ακόμη και αν γυμνάζεστε

admin

Κατάθλιψη – Άγχος: Η προπόνηση που δρα θεραπευτικά και καταπολεμά τα συμπτώματα

admin

Απίστευτο: Όσο πιο δυνατό αυτό το μέρος του σώματος, τόσο το καλύτερο για την καρδιά, το μυαλό και τη μέση

admin