Μπλέικ Λάιβλι: Η νομική της ομάδα απαντά στην αγωγή του Τζάστιν Μπαλντόνι – «Ένα ακόμη κεφάλαιο στο εγχειρίδιο του κακοποιητή»

Date:

Μπλέικ Λάιβλι: Η νομική της ομάδα απαντά στην αγωγή του Τζάστιν Μπαλντόνι – «Ένα ακόμη κεφάλαιο στο εγχειρίδιο του κακοποιητή»

Δεν έχει τέλος η διαμάχη της ηθοποιού Μπλέικ Λάιβλι με τον σκηνοθέτη και συμπρωταγωνιστή της στην ταινία «It Ends With Us» Τζάστιν Μπαλντόνι με τις αγωγές και τις μηνύσεις να είναι απανωτές.

Η Μπλέικ Λάιβλι βρίσκεται τον τελευταίο καιρό, στο επίκεντρο μιας διαμάχης με τον Τζάστιν Μπαλντόνι και την εταιρεία του, Wayfarer Studios, σχετικά με την παραγωγή της ταινίας «It Ends With Us». Η ηθοποιός του έκανε μήνυση για σεξουαλική παρενόχληση, δημιουργία εχθρικού εργασιακού περιβάλλοντος και προσπάθεια συκοφάντησης, με στόχο να καταστρέψει τη φήμη της.

Τώρα ο σκηνοθέτης Μπαλντόνι κατέθεσε αγωγή ύψους 400 εκατομμυρίων δολαρίων για συκοφαντική δυσφήμιση και εκβιασμό εις βάρος της ηθοποιού.

Η νέα μήνυση του Μπαλντόνι έρχεται αφότου μήνυσε τους New York Times στις 31 Δεκεμβρίου καταθέτοντας αγωγή ύψους 250 εκταομμυρίων δολαρίων κατηγορώντας τους για παραπλανητικό ρεπορτάζ σχετικά με κατηγορίες σεξουαλικής παρενόχλησης από τη συμπρωταγωνίστριά του στο «It ends with us», Μπλέικ Λάιβλι.

Η νομική ομάδα της Μπλέικ Λάιβλι δεν άφησε αναπάντηση την αγωγή του Μπαλντόνι και προχώρησε σε δήλωση: «Η τελευταία αυτή αγωγή από τον Τζάστιν Μπαλντόνι, την Wayfarer Studios και τους συνεργάτες τους είναι ένα ακόμη κεφάλαιο στο εγχειρίδιο του κακοποιητή».

Πρόσθεσαν ότι η υπόθεση ακολουθεί ένα γνωστό μοτίβο, στο οποίο «μια γυναίκα μιλάει ανοιχτά με συγκεκριμένα στοιχεία για σεξουαλική παρενόχληση και σε αντίποινα, ο κακοποιητής προσπαθεί να αντιστρέψει τους ρόλους θύτη και θύματος». Εξήγησαν επίσης, ότι αυτό το μοτίβο είναι γνωστό ως DARVO (Deny, Attack, Reverse Victim Offender).

Αλλά ας δούμε από την αρχή αυτή τη διαμάχη Λάιβλι και Μπαλντόνι…

Η μήνυση της Μπλέικ Λάιβλι κατά του Τζάστιν Μπαλντόνι

Η Μπλέικ Λάιβλι κατηγόρησε τον Μπαλντόνι για σεξουαλική παρενόχληση, δημιουργία εχθρικού εργασιακού περιβάλλοντος και προσπάθεια συκοφάντησης, με στόχο να καταστρέψει τη φήμη της.

Σύμφωνα με τη μήνυση που κατέθεσε η 37χρονη ηθοποιός, όσο διαρκούσαν τα γυρίσματα της ταινίας «It Ends With Us», πραγματοποιήθηκε συνάντηση όλων των μελών για να εξεταστούν οι ισχυρισμοί της.

Ορισμένα από τα αιτήματα που υποβλήθηκαν σε αυτή τη συνάντηση, περιλάμβαναν «να μην ξαναδείξει γυμνά βίντεο ή εικόνες γυναικών στη Λάιβλι, να μην υπάρξει άλλη αναφορά στον υποτιθέμενο εθισμό του Μπαλντόνι στην πορνογραφία, να μην υπάρξουν άλλες συζητήσεις για σεξουαλικές εμπειρίες μπροστά σε εκείνη και σε άλλους, να μην υπάρξουν άλλες αναφορές στα γεννητικά όργανα των ηθοποιών και των συνεργατών, να μην υπάρξουν άλλες ερωτήσεις για το βάρος της Μπλέικ και να μην υπάρξει άλλη αναφορά στον νεκρό πατέρα της ηθοποιού».

Ο δικηγόρος του Τζάστιν Μπαλντόνι, Μπράιαν Φρίντμαν, σε μία δήλωση στους New York Times, καταδίκασε τις κατηγορίες της Μπλέικ Λάιβλι ως ψευδείς και εξωφρενικές, θεωρώντας τις μια απέλπιδα προσπάθεια βελτίωσης της φήμης της.

«Είναι ντροπή που η κυρία Λάιβλι και οι εκπρόσωποί της θα έκαναν τόσο σοβαρές και κατηγορηματικά ψευδείς κατηγορίες εναντίον του κυρίου Μπαλντόνι, της Wayfarer Studios και των εκπροσώπων της».

Μόλις έγινε γνωστό ότι η Μπλέικ Λάιβλι κατέθεσε μήνυση κατά του Τζάστιν Μπαλντόνι, το ίδρυμα Vital Voices ανακοίνωσε την απόσυρση του Βραβείου Αλληλεγγύης που είχε απονείμει στον Μπαλντόνι δύο εβδομάδες πριν. Το βραβείο δίνεται σε άνδρες που επιδεικνύουν «θάρρος και συμπόνια για τα δικαιώματα των γυναικών και των κοριτσιών». Η οργάνωση δήλωσε ότι οι καταγγελίες εις βάρος τον Μπαλντόνι είναι αντίθετες με τις αξίες της. Παράλληλα, το πρακτορείο ταλέντων WME διέκοψε τη συνεργασία του με τον 40χρονο ηθοποιό.

Ο Τζάστιν Μπαλντόνι μηνύει τους New York Times για άρθρο σχετικά με την Μπλέικ Λάιβλι

Ο Τζάστιν Μπαλντόνι πέρασε στην αντεπίθεση και κατέθεσε μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση εναντίον των New York Times, υποστηρίζοντας ότι η εφημερίδα δημοσίευσε ένα άρθρο «γεμάτο με ανακρίβειες, παραποιήσεις και παραλείψεις» που βασιζόταν στην «αυτοεξυπηρετούμενη αφήγηση» της Λάιβλι.

Η καταγγελία της Λάιβλι αναφέρθηκε για πρώτη φορά στους The New York Times, οι οποίοι δημοσίευσαν ένα άρθρο με τίτλο «Μπορούμε να θάψουμε οποιονδήποτε: Η μηχανή δυσφήμισης του Χόλιγουντ», στις 21 Δεκεμβρίου.

Το άρθρο 4.000 λέξεων περιείχε περιεχόμενο από την καταγγελία του Τμήματος Πολιτικών Δικαιωμάτων, τα οποία συνήθως παραμένουν εμπιστευτικά. Οι New York Times υπερασπίστηκαν το άρθρο τους ως «σχολαστικό και υπεύθυνο».

Ο Μπαλντόνι ζητά 400 εκατ. δολάρια από Λάιβλι και Ρέινολντς για δυσφήμιση και εκφοβισμό

Έναν μήνα μετά τις κατηγορίες της, ο σκηνοθέτης πέρασε και πάλι στην αντεπίθεση και κατηγόρησε την ίδια και τον σύζυγό της, Ράιαν Ρέινολντς για συκοφαντική δυσφήμιση και παραβίαση της σιωπηρής συμφωνίας καλής πίστης, καταθέτοντας αγωγή εναντίον τους.

Ο Τζάστιν Μπαλντόνι, μηνύει τώρα τη Μπλέικ Λάιβλι, τον Ράιαν Ρέινολντς, τη δημοσιογράφο Λέσλι Σλόαν και την εταιρεία δημοσίων σχέσεων Vision PR, Inc. της Σλόαν για συκοφαντική δυσφήμιση και εκβιασμό, ζητώντας 400 εκατ. δολάρια.

Οι δικηγόροι του 40χρονου ηθοποιού-σκηνοθέτη κατέθεσαν τη μήνυση στη Νότια Περιφέρεια της Νέας Υόρκης την Πέμπτη 16 Ιανουαρίου για λογαριασμό του Τζάστιν Μπαλντόνι, του παραγωγού Τζέιμι Χιθ, της δημοσιογράφου Τζένιφερ Άμπελ και της δημοσιογράφου ειδικής επί της διαχείρισης κρίσεων Μελίσσα Νέιθαν, όπου ισχυρίζονται ότι η 37χρονη Λάιβλι είχε σκοπό να αποκτήσει τον έλεγχο της επιτυχημένης ταινίας «It Ends With Us», που συμπρωταγωνίστησαν.

Η μήνυση κατατέθηκε για συκοφαντική δυσφήμιση, ψευδή ελαφριά παραβίαση της ιδιωτικής ζωής, παραβίαση σιωπηρής συμφωνίας καλής πίστης και δίκαιης συναλλαγής, εκ προθέσεως παρέμβαση σε συμβατικές σχέσεις, εκ προθέσεως παρέμβαση σε μελλοντικό οικονομικό πλεονέκτημα και εξ αμελείας παρέμβαση σε μελλοντικό οικονομικό πλεονέκτημα.

Σε δήλωσή του, ο δικηγόρος του Τζάστιν Μπαλντόνι, Μπράιαν Φρίντμαν, λέει: «Αυτή η μήνυση είναι μια νομική αγωγή που βασίζεται σε έναν συντριπτικό αριθμό απαραβίαστων αποδεικτικών στοιχείων που περιγράφουν λεπτομερώς τη διττή προσπάθεια της Μπλέικ Λάιβλι και της ομάδας της να καταστρέψουν τον Τζάστιν Μπαλντόνι, την ομάδα του και τις αντίστοιχες εταιρείες τους, διαδίδοντας χονδροειδώς επεξεργασμένες, αβάσιμες, νέες και παλαιότερες πληροφορίες στα μέσα ενημέρωσης. Είναι σαφής η δική μας προθυμία να παράσχει όλα τα πλήρη μηνύματα κειμένου, email, βίντεο και άλλα αποδεικτικά στοιχεία που κοινοποιήθηκαν μεταξύ των μερών σε πραγματικό χρόνο, διότι αυτή είναι μια μάχη που δεν θα κερδίσει και για την οποία θα μετανιώσει. Η Μπλέικ Λάιβλι είτε παραπλανήθηκε σοβαρά από την ομάδα της εσκεμμένα είτε εν γνώσει της παρερμήνευσε την αλήθεια».

«Ας μην ξεχνάμε, ότι η κυρία Λάιβλι και η ομάδα της προσπάθησαν να καταστρέψουν τη φήμη και την περιουσία (σσ του Μπαλντόνι) για ειδεχθείς εγωιστικούς λόγους μέσω της δικής τους επικίνδυνης χειραγώγησης των μέσων ενημέρωσης πριν καν προβούν σε οποιαδήποτε νομική ενέργεια. Γνωρίζουμε την αλήθεια, και τώρα τη γνωρίζει και το κοινό», συνεχίζει η δήλωση. «Ο Τζάστιν και η ομάδα του δεν έχουν τίποτα να κρύψουν, τα έγγραφα δεν λένε ψέματα».

Ο ίδιος δικηγόρος ανέφερε προηγουμένως ότι σκόπευαν να κάνουν μήνυση κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στις 2 Ιανουαρίου στο NBC News, λέγοντας τότε: «Θέλουμε η αλήθεια να είναι εκεί έξω. Θέλουμε τα έγγραφα να είναι εκεί έξω. Θέλουμε οι άνθρωποι να κάνουν τον προσδιορισμό τους βάσει αποδείξεων».

Η απάντηση της Λάιβλι: Ένα ακόμη κεφάλαιο στο εγχειρίδιο του κακοποιητή

Οι δικηγόροι της Λάιβλι δεν άφησαν την κίνησή του αναπάντητη. Η νομική της ομάδα προχώρησε σε δήλωση: «Η τελευταία αυτή αγωγή από τον Τζάστιν Μπαλντόνι, την Wayfarer Studios και τους συνεργάτες τους είναι ένα ακόμη κεφάλαιο στο εγχειρίδιο του κακοποιητή».

Πρόσθεσαν ότι η υπόθεση ακολουθεί ένα γνωστό μοτίβο, στο οποίο «μια γυναίκα μιλάει ανοιχτά με συγκεκριμένα στοιχεία για σεξουαλική παρενόχληση και σε αντίποινα, ο κακοποιητής προσπαθεί να αντιστρέψει τους ρόλους θύτη και θύματος». Εξήγησαν επίσης, ότι αυτό το μοτίβο είναι γνωστό ως DARVO (Deny, Attack, Reverse Victim Offender).

Η ομάδα της Λάιβλι κατηγόρησε επίσης, εκείνη του Μπαλντόνι ότι χρησιμοποιεί «αβάσιμες αγωγές» για να μπερδέψει τη δημόσια εικόνα και να αποπροσανατολίσει τον κόσμο από τις καταγγελίες σεξουαλικής παρενόχλησης εναντίον του. Υποστήριξαν επίσης ότι ο σκηνοθέτης προσπαθεί να αλλάξει την αφήγηση, κατηγορώντας ψευδώς την Λάιβλι ότι πήρε τον έλεγχο της δημιουργικής διαδικασίας και αποξένωσε τους ηθοποιούς από τον ίδιο.

Συγκεκριμένα, δήλωσαν: «Τα στοιχεία θα δείξουν ότι το καστ και άλλοι είχαν τις δικές τους αρνητικές εμπειρίες με τον κύριο Μπαλντόνι και την Wayfarer. Θα δείξουν επίσης ότι η Sony ζήτησε από την κα Λάιβλι να επιβλέψει το μοντάζ της ταινίας, η οποία τελικά επιλέχθηκε για διανομή και είχε μεγάλη επιτυχία».

Επιπλέον, η νομική ομάδα της ηθοποιού κατηγόρησε τον Τζάστιν Μπαλντόνι ότι απαντά στις καταγγελίες σεξουαλικής παρενόχλησης με κατηγορίες κατά της ηθοποιού.

«Η αντίδρασή του στις καταγγελίες: “το ήθελε, ήταν δικό της λάθος”. Η δικαιολόγηση: “κοίτα τι φορούσε”. Εν ολίγοις, ενώ το θύμα εστιάζει στην κακοποίηση, ο κακοποιητής εστιάζει στο θύμα», τόνισαν.

Κατέληξαν λέγοντας ότι η τακτική επίθεσης στην ηθοποιό είναι «απελπισμένη», δεν αναιρεί τα στοιχεία που περιέχονται στην καταγγελία της και είναι καταδικασμένη να αποτύχει.

 

To άρθρο Μπλέικ Λάιβλι: Η νομική της ομάδα απαντά στην αγωγή του Τζάστιν Μπαλντόνι – «Ένα ακόμη κεφάλαιο στο εγχειρίδιο του κακοποιητή» δημοσιεύτηκε στο NewsIT .

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related

Ελονοσία: Κλιματική αλλαγή και περικοπές της διεθνούς βοήθειας απειλούν δεκαετίες προόδου

Τι αναφέρουν σε νέα έκθεσή τους δύο μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί. Ποιοι παράγοντες παίζουν ρόλο. Η ελονοσία μπορεί να παρουσιάσει ραγδαία αύξηση μετά από δύο δεκαετίες προόδου, εξαιτίας της κλιματικής αλλαγής και του υπερπληθυσμού, προειδοποιούν δύο μη κυβερνητικές οργανώσεις. Οι περικοπές στην ανθρωπιστική βοήθεια επίσης εκτιμάται ότι θα είναι ολέθριες. Η ανεπαρκής χρηματοδότηση των προγραμμάτων πρόληψης

«Ξυπνήστε» τη λίμπιντο με γιόγκα – 4 στάσεις που ανεβάζουν τη σεξουαλική διάθεση

SEX Μειωμένη σεξουαλική επιθυμία; Η γιόγκα μπορεί να επαναφέρει τη σύνδεση με το σώμα, να χαλαρώσει το μυαλό και να «ξυπνήσει» την ερωτική ενέργεια - Δείτε 4 στάσεις με «θαυματουργή» δράση  Όλοι βιώνουμε αλλαγές στην ερωτική μας ζωή, καθώς δεν είναι λίγες οι φορές που η λίμπιντο φαίνεται να «κοιμάται». Αιτίες όπως το άγχος, οι

Φωτοβολταϊκό ηλεκτρονικό εμφύτευμα βοήθησε τυφλούς ανθρώπους να ξαναδιαβάσουν

Τα ευρήματα από την δοκιμή του σε μικρό αριθμό εθελοντών. Πως λειτουργεί και πόσο αποτελεσματικό είναι. Μία ομάδα ηλικιωμένων που έχουν χάσει την όρασή τους λόγω μιας σοβαρής οφθαλμοπάθειας, ανέκτησαν την ικανότητα ανάγνωσης χάρη σε ένα ηλεκτρονικό εμφύτευμα που τοποθετήθηκε στο πίσω μέρος των ματιών τους. Ο χειρουργός που πραγματοποίησε την εμφύτευση σε πέντε ασθενείς

Ναταλία Γερμανού: Δέχομαι τον τίτλο της «καλής παρουσιάστριας» όταν προέρχεται από συναδέλφους που εκτιμώ και από τον κόσμο

Ναταλία Γερμανού: Δέχομαι τον τίτλο της «καλής παρουσιάστριας» όταν προέρχεται από συναδέλφους που εκτιμώ και από τον κόσμο Ναταλία Γερμανού: Δέχομαι τον τίτλο της «καλής παρουσιάστριας» όταν προέρχεται από συναδέλφους που εκτιμώ και από τον κόσμο Νιώθω ευγνωμοσύνη για την αγάπη του κόσμου, δήλωσε Μιλώντας για την επαγγελματική της πορεία η Ναταλία Γερμανού δήλωσε πως

Νίκος Βερλέκης: Το #MeΤoo είναι μια κάθαρση για το θέατρο αλλά έχουμε φτάσει και λίγο στην υπερβολή του

Την εποχή που ξεκίνησα εγώ και από πολύ πριν υπήρχαν σε πολύ μεγάλο βαθμό κακοποιητικές συμπεριφορές, σημείωσε ο ηθοποιός

Σπάνια δημόσια εμφάνιση του Φοίβου με τον 16χρονο γιο του, Έκτορα, στο γήπεδο της ΑΕΚ

Σε μια από τις ελάχιστες δημόσιες εμφανίσεις του με μέλος της οικογένειάς του, ο γνωστός μουσικοσυνθέτης Φοίβος βρέθηκε στο πλευρό του 16χρονου γιου του, Έκτορα, την Κυριακή 19 Οκτωβρίου, στο γήπεδο της ΑΕΚ. Ο Φοίβος, που είναι παντρεμένος με την Αμαλία Καντερέ εδώ και πάνω από δύο δεκαετίες, έχει επιλέξει σταθερά να κρατά την προσωπική

Νίκος Βερλέκης: «Σκηνοθέτες μύριζαν τους ηθοποιούς για να δουν αν βρωμάνε – Ο Κώστας Βουτσάς είχε παρέμβει»

Ο ηθοποιός Νίκος Βερλέκης, μίλησε στην εκπομπή “Super Κατερίνα” και μοιράστηκε προσωπικές στιγμές και σκέψεις χωρίς ωραιοποιήσεις. Ανατρέχοντας στα πρώτα του βήματα, παραδέχεται πως δεν είχε μεγάλες προσδοκίες, παρότι υπήρχε μέσα του η επιθυμία να βρεθεί κάποτε στο σινεμά. «Δεν πρόλαβα τον κινηματογράφο, ελάχιστες ταινίες έκανα. Ό,τι έχω κάνει στη ζωή μου, το έκανα χωρίς

Ο Φοίβος με τον 16χρονο γιο του στο γήπεδο – Η σπάνια κοινή τους εμφάνιση

Μία σπάνια κοινή εμφάνιση έκανε ο Φοίβος με τον 16χρονο γιο του. Ο δημοφιλής μουσικοσυνθέτης και ο νεαρός Έκτορα πήγαν μαζί στο γήπεδο το απόγευμα της Κυριακής (19.10.2025). Ο Φοίβος, εδώ και 2,5 περίπου δεκαετίες είναι παντρεμένος με την Αμαλία Καντερέ. Ο γνωστός μουσικοσυνθέτης απέκτησε με την αγαπημένη του δίδυμα παιδιά, τον Έκτορα και την

Ελένη Βουλγαράκη: «Οι influencers δεν τα κλέβουν από κανέναν»

Δηλώσεις στην κάμερα του «Πρωινού» στον ANT1 έκανε η Ελένη Βουλγαράκη, με την ραδιοφωνική παραγωγό να αναφέρεται σε διάφορα θέματα, μεταξύ άλλων και για τον Φώτη Ιωαννίδη. Ο λόγος έχει να κάνει με την μεταγραφή του συντρόφου της στην Σπόρτινγκ Λισαβόνας, με την Ελένη Βουλγαράκη να τονίζει πως έχει προσαρμοστεί στις νέες συνθήκες της ζωής

Σαμ Ρίβερς: Πέθανε ο μπασίστας και ιδρυτικό μέλος των Limp Bizkit

Ο Σαμ Ρίβερς, ο μπασίστας και ιδρυτικό μέλος του αμερικανικού nu metal συγκροτήματος Limp Bizkit, πέθανε σε ηλικία 48 ετών, ανακοίνωσε το συγκρότημα. Σε ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, το συγκρότημα περιέγραψε τον Ρίβερς ως «καθαρή μαγεία». «Σήμερα χάσαμε τον αδερφό μας. Το μέλος του συγκροτήματος. Το καρδιοχτύπι μας» αναφέρεται στην ανάρτηση. «Ο Σαμ Ρίβερς

«Έχω ακούσει πολλές μπούρδες για το τι ακριβώς έχω κάνει» – Η Σίσσυ Χρηστίδου αποκάλυψε πώς έχασε κιλά

Η Σίσσυ Χρηστίδου είναι πιο αδύνατη από ποτέ και η εντυπωσιακή αλλαγή στην εμφάνισή της δεν πέρασε απαρατήρητη από τους διαδικτυακούς της φίλους. Τα τελευταία της posts στο Instagram προκάλεσαν καταιγισμό σχολίων, με πολλούς να αναρωτιούνται αν η παρουσιάστρια χρησιμοποίησε φαρμακευτική αγωγή, όπως το Mοunjaro για να χάσει κιλά. Η ίδια, ωστόσο, αποφάσισε να βάλει