Ιατρικό Marketing, τα trends για το 2025

Date:

Με το 2024 να οδεύει προς το τέλος του και τη νέα χρονιά να βρίσκεται προ των πυλών, το ιατρικό marketing συνεχίζει να εξελίσσεται και να προοδεύει συνεχώς, καθοδηγούμενο από τις ανάγκες των ασθενών, τις γρήγορες τεχνολογικές εξελίξεις, δίνοντας έμφαση στην εξατομικευμένη φροντίδα.

Παρακάτω ακολουθούν κάποια από τα πιο αξιοσημείωτα trends για το ιατρικό marketing για το 2025, τα οποία πρόκειται να μας απασχολήσουν. 

  1. AI (Τεχνητή Νοημοσύνη)

Πρωταγωνιστής στις τάσεις του ιατρικού Marketing και τη νέα χρονιά συνεχίζει να βρίσκεται το AI (τεχνητή νοημοσύνη), το οποίο θα εξακολουθήσει να κυριαρχεί ως μέθοδος εξατομικευμένου υγειονομικού Marketing και το 2025.

Πιο αναλυτικά, ενώ το AI αποτελεί πλέον έναν από τους πιο βασικούς άξονες στη σύγχρονη ιατρική, σύμφωνα με αποτελέσματα ερευνών, παρατηρείται, ότι μέχρι και το τέλος του 2025 το AI θα κατέχει κομβικό ρόλο και στη διάγνωση των ασθενών. Αυτό εξηγείται καθώς, η τεχνητή νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να επεξεργαστεί και να αποκωδικοποιήσει μεγάλο όγκο δεδομένων με μεγάλη ταχύτητα, βοηθώντας έτσι τους γιατρούς να φτάσουν πιο γρήγορα και με ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια στη διάγνωση των ασθενών τους, από ότι οι παραδοσιακές μέθοδοι διάγνωσης.

Επιπρόσθετα, η χρήση του AI δε θα περιοριστεί μόνο στην αυτοματοποιημένη υποστήριξη μέσω chatbots τα οποία χρησιμοποιούνται ήδη ευρέως για την επίλυση αποριών και ζητημάτων των ασθενών, αλλά φαίνεται ότι οι νοσοκομειακές μονάδες θα ενσωματώσουν το AI προκειμένου να παράσχουν στους χρήστες τους ακόμα πιο προσωποποιημένη εμπειρία μέσα στις ιστοσελίδες τους και τη δυνατότητα να κλείσουν διαδικτυακά ραντεβού.

  1. Τηλεϊατρική και Ψηφιακές Υπηρεσίες Υγείας

Κατά την περίοδο της πανδημίας  του COVID-19 δημιουργήθηκε η ανάγκη της τηλεϊατρικής, η οποία εδραιώνεται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια. Ως τηλεϊατρική ορίζεται η εφαρμογή των σύγχρονων τεχνολογιών και τηλεπικοινωνιών με απώτερο στόχο να προσφερθεί κλινική βοήθεια σε πάσχοντες από απόσταση. Με την ανάγκη για τηλεϊατρική να παραμένει, παρατηρείται πως το 2025 οι εκστρατείες του Marketing θα στρέφονται και θα εστιάζουν ολοένα και περισσότερο στην ενημέρωση κι εκπαίδευση των ασθενών αναφορικά με την απομακρυσμένη ιατρική. Οι υπηρεσίες της τηλεϊατρικής θα ξεκινήσουν να χρησιμοποιούν ψηφιακά κανάλια προκειμένου να επικοινωνήσουν τους στόχους τους και να προσελκύσουν ανθρώπους που αναζητούν πιο ευέλικτες επιλογές υγειονομικής περίθαλψης, λ.χ. άτομα τα οποία βρίσκονται σε πιο απομακρυσμένες περιοχές, χωρίς τη δυνατότητα για άμεση ιατρική περίθαλψη.

Ακόμη, η χρήση ψηφιακών συσκευών, όπως είναι τα έξυπνα ρολόγια (smartwatches) κ.α. τα οποία καταγράφουν τον καρδιακό παλμό, το ποσοστό οξυγόνου, καθώς κι άλλα χρήσιμα ιατρικά δεδομένα, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την καταγραφή ιατρικού ιστορικού και να προσελκύσουν με αυτόν τον τρόπο κι ασθενείς περισσότερο εξοικειωμένους με τα ιατροτεχνολογικά επιτεύγματα.

  1. Εξατομικευμένη εμπειρία και περιεχόμενο 

Με την πάροδο των ετών και την καλύτερη κατανόηση των ατομικών αναγκών, οι άνθρωποι πλέον λαμβάνουν πιο εξατομικευμένη εμπειρία σχεδόν σε όλους τους κλάδους κι έτσι λοιπόν ο τομέας της υγείας οφείλει να στραφεί σε πιο προσωποποιημένη παροχή υπηρεσιών με επίκεντρο τον ασθενή. Η χρήση του AI και της ανάλυσης μεγάλου όγκου δεδομένων, ανοίγει το δρόμο για δημιουργία εξατομικευμένου περιεχομένου κι υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των ασθενών. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, τα Social Media μπορούν να προσφέρουν πιο εξατομικευμένες διαφημίσεις στο κοινό τους, προσωποποιημένες προτάσεις, καθώς κι email marketing καμπάνιες. 

  1. Αύξηση της Απήχησης στα Ψηφιακά Μέσα

Τα ψηφιακά μέσα (Social Media) συνεχίζουν να αποτελούν ένα από τα πιο βασικά κι αναγκαία εργαλεία στον τομέα του ιατρικού Marketing και για το 2025. Καθώς τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας αναπτύσσονται κι εξελίσσονται με τάχιστους ρυθμούς, τόσο οι επιστήμονες υγείας, αλλά κι ασθενείς καλούνται να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Τα ψηφιακά μέσα είναι τα κατάλληλα εργαλεία για την προώθηση ιατρικού ενημερωτικού υλικού, για την ευαισθητοποίηση των χρηστών σε ζητήματα υγείας, αλλά και την αναπαραγωγή επιτυχημένων περιπτώσεων υγείας. Η αλληλεπίδραση με τους ασθενείς μέσω σχολίων και μηνυμάτων συμβάλλει καθοριστικά στη δημιουργία μιας πιο ισχυρής σχέσης μεταξύ ασθενών κι επαγγελματιών υγείας. 

  1. Περιορισμοί και Ηθικό Marketing

Όπως έχουμε αναφέρει ήδη, λόγω της εκτεταμένης χρήσης του ψηφιακού Marketing, οι δομές υγείας, καθώς κι οι επαγγελματίες αυτού του κλάδου θα τεθούν σε μεγαλύτερο έλεγχο το 2025, όσον αφορά το απόρρητο και την ασφάλεια δεδομένων των ασθενών τους. Στις μέρες μας, οι ασθενείς είναι πιο ενημερωμένοι από ποτέ σχετικά με τον προστασία και την προάσπιση των προσωπικών δεδομένων και των δικαιωμάτων τους κι αυτό σημαίνει ότι οποιαδήποτε κακή χρήση τους θα οδηγήσει σε απώλεια εμπιστοσύνης των ασθενών προς τις δομές υγείας, ή  ακόμα και σε νομικές κυρώσεις. 

Το τέλος του 2025 θα βρει το ιατρικό marketing με μια πιο σύγχρονη ματιά, εξατομικευμένη προσέγγιση και ηθικά καθοδηγούμενο. Οι νέες τάσεις θα βοηθήσουν και θα παράσχουν καθοδήγηση σχετικά με τον τρόπο που ο κλάδος της υγείας προσελκύει και διατηρεί ασθενείς μέσω αξιόλογων και διάφανων σχέσεων. Η προσαρμογή στα νέα μέσα και στις νέες τάσεις είναι ζωτικής σημασίας, για το μέλλον του υγειονομικού Marketing, το οποίο γίνεται όλο και περισσότερο ανθρωποκεντρικό, θέτοντας τον ασθενή στο επίκεντρο.

Ευχαριστούμε θερμά τον Νικολά Σανιδά, CEO & Ιδρυτή της Health Solutions για τις πολύτιμες πληροφορίες. 

[penci_related_posts title=”ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:” number=”8″ style=”grid” align=”none” displayby=”cat” orderby=”random”]

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related

Μάστορας: Πήρα την ελληνική υπηκοότητα & έχω μια ταυτότητα, η οποία γράφει λάθος ημερομηνία γέννησης

Ο Χρήστος Μάστορας ήταν άκρως αποκαλυπτικός στον Τάσο Τρύφωνος στην εκπομπή Τετ α Τετ και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στα ζητήματα των Βορειοηπειρωτών και το λάθος που έχει γίνει με την ταυτότητά του. Αρχικά ανέφερε: «Ήρθαμε με λεωφορείο στην Αθήνα από την Βόρεια Ήπειρο, αλλά δεν θυμάμαι ακριβώς πώς ήρθα. Ήμουν 4 ετών. Θυμάμαι εικόνες να

Μαρία Μπεκατώρου: «Ένιωσα να με εκμεταλλεύονται άπειρες φορές»

H Μαρία Μπεκατώρου σε μία εκ βαθέων εξομολόγηση τονίζει ότι ένιωσε ότι την εκμεταλλεύονται άπειρες φορές.

Φάρμα: Νικήτρια η Μαρία Γιαννοπούλου – Λίγοι χάρηκαν αλλά δεν με νοιάζει καθόλου, είπε

Φάρμα: Νικήτρια η Μαρία Γιαννοπούλου - Λίγοι χάρηκαν αλλά δεν με νοιάζει καθόλου, είπε Φάρμα: Νικήτρια η Μαρία Γιαννοπούλου - Λίγοι χάρηκαν αλλά δεν με νοιάζει καθόλου, είπε Η παίκτρια κατάφερε να κερδίσει τον Φίλιππο και κατέκτησε το μεγάλο έπαθλο των 50.000 ευρώ Η Μαρία Γιαννοπούλου αναδείχθηκε νικήτρια στη «Φάρμα», κερδίζοντας το χρηματικό έπαθλο των

Μέμος Μπεγνής: Δεν είμαι καθόλου θρήσκος, σε δόγματα που ευνουχίζουν τον άνθρωπο δεν πιστεύω

Μέμος Μπεγνής: Δεν είμαι καθόλου θρήσκος, σε δόγματα που ευνουχίζουν τον άνθρωπο δεν πιστεύω Μέμος Μπεγνής: Δεν είμαι καθόλου θρήσκος, σε δόγματα που ευνουχίζουν τον άνθρωπο δεν πιστεύω Δεν είμαι άθεος, είμαι άθρησκος, έχει μεγάλη διαφορά, τόνισε ο ηθοποιός Ο Μέμος Μπεγνής παραδέχτηκε σε συνέντευξή του πως δεν είναι θρήσκος, ενώ μίλησε για τη σχέση

Τραϊάνα Ανανία – Η πρώτη αντίδραση μετά την αποχώρηση από το Voice: “Δεν είχα κάποια ενημέρωση από την παραγωγή”

Κυριακή, 22.12.2024, 10:17 Zappit@ZAPPIT_ "Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τα μηνύματά σας παιδιά! Δυστυχώς, δεν το ήξερα ότι σήμερα εμφανίζομαι". Την πρώτη της ανάρτηση μετά την αποχώρησή της από το The Voice έκανε η Τραϊάνα Ανανία. Η γνωστή ηθοποιός βρέθηκε εκτός του μουσικού talent show στη φάση των knock-outs, με την Έλενα Παπαρίζου να μην

Ζωή Κρονάκη σε Τάσο Ιορδανίδη: “Είναι δυνατόν να ανοίγω την τηλεόραση και να σε βλέπω στους απέναντι;”

Ζωή Κρονάκη σε Τάσο Ιορδανίδη: «Είναι δυνατόν να ανοίγω την τηλεόραση και να σε βλέπω στους απέναντι;» Κυριακή, 22.12.2024, 09:23 Zappit@ZAPPIT_ "Δηλαδή τι; Πριν λαλήσει ο πετεινός, έφυγες εσύ; Γεια σας; Λίγο με τσούζει". Τα… παράπονά της εξέφρασε η Ζωή Κρονάκη προς τον Τάσο Ιορδανίδη το πρωί της Κυριακής (22/12). Αφορμή στάθηκε η παρουσία του

Χρήστος Μάστορας: «Πήρα την ελληνική υπηκοότητα και έχω μια ταυτότητα, η οποία γράφει λάθος ημερομηνία γέννησης»

Ο Χρήστος Μάστορας παραχώρησε μια συνέντευξη στον Τάσος Τρύφωνος και στην εκπομπή «Τετ α Τετ». Ο τραγουδιστής μίλησε για τη Μαρινέλλα, το ξέσπασμα που έκανε κατά των δημοσιογράφων και τον αγώνα των ανθρώπων από τη Βόρεια Ήπειρο για ίσα δικαιώματα. Μάλιστα, αποκάλυψε το λάθος που έχει γίνει με την ταυτότητά του. «Ήρθαμε με λεωφορείο στην Αθήνα από

Ο συνδυασμός που «σκοτώνει» το Αλτσχάιμερ

Η νόσος Αλτσχάιμερ αποτελεί μία από τις μεγαλύτερες προκλήσεις της σύγχρονης ιατρικής, επηρεάζοντας εκατομμύρια ανθρώπους παγκοσμίως. Καθώς η έρευνα για την πρόληψη και την αντιμετώπισή της εξελίσσεται, επιστήμονες έχουν ανακαλύψει έναν ισχυρό συνδυασμό θρεπτικών συστατικών που μπορεί να αλλάξει τα δεδομένα. Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και η βιταμίνη Β12, όταν λαμβάνονται μαζί, προσφέρουν μοναδικά οφέλη

Νίκος Βέρτης: «Καβάλησα πολλές φορές το καλάμι, σκέφτομαι να κάνω ένα διάλειμμα από τη νύχτα»

Μία συνέντευξη εφ΄όλης της ύλης παραχώρησε ο Νίκος Βέρτης στην εκπομπή «Αυτοψία» που παρουσιάζει ο Αντώνης Σρόιτερ, κατά τη διάρκεια της περιοδείας του στην Αμερική. O τραγουδιστής παραδέχτηκε ότι καβάλησε πολλές φορές το καλάμι. «Το χρήμα σου δίνει πέντε ευκολίες αλλά και 1000 δυσκολίες και 1000 στενοχώριες. Όταν καταφέρει ο άνθρωπος να απαξιώσει και να γυρίσει την

Γενέθλια για τη Θωμαή Απέργη: Η καριέρα, ο έρωτας με τον σεΐχη, οι κρίσεις επιληψίας & η νέα σελίδα

Η Θωμαΐς Απέργη σήμερα γίνεται 36 ετών και δείχνει να βρίσκεται στην καλύτερή της φάση τόσο σε προσωπικό επίπεδο όσο και επαγγελματικά.

Το μαγιό της Πάμελα Άντερσον από το «Baywatch» σε έκθεση του Design Museum του Λονδίνου

Ένα από τα πιο διάσημα μαγιό στον κόσμο, αυτό που φορούσε η Πάμελα 'Αντερσον (Pamela Anderson) κατά τη διάρκεια της σειράς «Baywatch» θα εκτεθεί στο Λονδίνο στο πλαίσιο έκθεσης αφιερωμένης στην κολύμβηση και στη αγάπη των ανθρώπων για το νερό. Η έκθεση «Splash! A Century of Swimming and Style», η οποία εγκαινιάζεται στο Design Museum

Χρήστος Μάστορας: «Λύγισε» μιλώντας για τη γιαγιά του – Θα έδινα 10 χρόνια από τη ζωή μου για να έχω μισή ώρα μαζί της,...

Ήταν ένας άνθρωπος που με διαμόρφωσε πολύ βαθιά, πρόσθεσε ο τραγουδιστής