Η Σίντνεϊ Σουίνι είδε τη νέα της ταινία, «Americana», να σημειώνει απογοητευτική πορεία στο box office κατά την πρεμιέρα, στον απόηχο της πολυσυζητημένης καμπάνιας της για την American Eagle.
Όπως αναφέρει το Page Six, το αστυνομικό θρίλερ του Τόνι Τοστ, με πρωταγωνιστές τη σταρ του «Euphoria», τον Πολ Γουόλτερ Χάουζερ και τη Χάλσεϊ, προβλήθηκε σε 1.100 αίθουσες στις ΗΠΑ αλλά κατέληξε στην 16η θέση, με εισπράξεις περίπου 840.000 δολαρίων και μέσο όρο μόλις 460 δολάρια ανά κινηματογράφο, σύμφωνα με το Hollywood Reporter.
Sydney Sweeney’s new movie, ‘Americana,’ flops after American Eagle controversy https://t.co/P8FE3DmX0y pic.twitter.com/HclDopndaS
— Page Six (@PageSix) August 17, 2025
Η 27χρονη Σίντνεϊ Σουίνι υποδύεται την Πένι Τζο Πόπλιν, μια σερβιτόρα που ονειρεύεται να γίνει τραγουδίστρια της κάντρι μουσικής. Η πλοκή εστιάζει σε μια σύγκρουση γύρω από την κατοχή ενός σπάνιου ιθαγενούς αμερικανικού αντικειμένου. Η Lionsgate υποστήριξε ότι η πορεία στο box office δεν αποτελεί αποτυχία, καθώς η ταινία είναι μέρος μιας «πολυεπίπεδης στρατηγικής» που περιλαμβάνει και premium VOD, ενώ το Deadline σημείωσε ότι αναμένεται να φέρει μικρά κέρδη υπό το label Lionsgate Premiere Releasing.
Η Σίντεϊ Σουίνι είχε προωθήσει την ταινία στα social media, γράφοντας στο Instagram: «Πριν από λίγα χρόνια γύρισα αυτή τη μικρή ταινία με κάποιους φίλους και τώρα μπορείτε να γνωρίσετε την Penny Jo». Ωστόσο, τα σχόλια κάτω από την ανάρτηση ήταν γεμάτα αρνητικές αντιδράσεις λόγω της πρόσφατης διαμάχης γύρω από τη διαφήμιση και τις πολιτικές της πεποιθήσεις.
«Ευχαριστώ που το πόσταρες, είχα ξεχάσει να κάνω unfollow πριν, χαχα», σχολίασε ένας χρήστης. Άλλος πρόσθεσε: «Αντίο Σίντνεϊ! Το να είσαι εγγεγραμμένη Ρεπουμπλικανή το 2024 είναι επιλογή». Ένας τρίτος έγραψε: «Τέλεια, δεν θα το δω».
Η ηθοποιός βρέθηκε στο επίκεντρο αντιδράσεων τις τελευταίες εβδομάδες, καθώς οι θαυμαστές της κατηγόρησαν την καμπάνια της American Eagle για «ναζιστική προπαγάνδα». Η καμπάνια έπαιζε με τις λέξεις «genes» (γονίδια) και «jeans» (τζιν).
Σε ένα από τα βίντεο, η Σουίνι, με ξανθά μαλλιά και γαλάζια μάτια, εξηγούσε πώς τα γονίδια που κληρονομούνται από τους γονείς καθορίζουν χαρακτηριστικά όπως το χρώμα των μαλλιών ή των ματιών, για να καταλήξει λέγοντας στην κάμερα: «Τα jeans μου είναι μπλε».
Η διαφήμιση προκάλεσε σφοδρή κριτική, ενώ ο Ντόναλντ Τραμπ την υπερασπίστηκε χαρακτηρίζοντάς την «φανταστική». Η American Eagle απάντησε με ανακοίνωση, λέγοντας: «Θα συνεχίσουμε να γιορτάζουμε το πώς ο καθένας φορά τα AE jeans με αυτοπεποίθηση, με τον δικό του τρόπο. Τα ωραία jeans δείχνουν καλά σε όλους».
Την ίδια στιγμή, δημόσια εκλογικά αρχεία αποκάλυψαν ότι από τον Ιούνιο του 2024 η Σουίνι είναι εγγεγραμμένη ως μέλος του Ρεπουμπλικανικού κόμματος στη Φλόριντα.
[penci_related_posts title=”ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:” number=”8″ style=”grid” align=”none” displayby=”cat” orderby=”random”]