Μπλέικ Λάιβλι: Η νομική της ομάδα απαντά στην αγωγή του Τζάστιν Μπαλντόνι – «Ένα ακόμη κεφάλαιο στο εγχειρίδιο του κακοποιητή»

Date:

Μπλέικ Λάιβλι: Η νομική της ομάδα απαντά στην αγωγή του Τζάστιν Μπαλντόνι – «Ένα ακόμη κεφάλαιο στο εγχειρίδιο του κακοποιητή»

Δεν έχει τέλος η διαμάχη της ηθοποιού Μπλέικ Λάιβλι με τον σκηνοθέτη και συμπρωταγωνιστή της στην ταινία «It Ends With Us» Τζάστιν Μπαλντόνι με τις αγωγές και τις μηνύσεις να είναι απανωτές.

Η Μπλέικ Λάιβλι βρίσκεται τον τελευταίο καιρό, στο επίκεντρο μιας διαμάχης με τον Τζάστιν Μπαλντόνι και την εταιρεία του, Wayfarer Studios, σχετικά με την παραγωγή της ταινίας «It Ends With Us». Η ηθοποιός του έκανε μήνυση για σεξουαλική παρενόχληση, δημιουργία εχθρικού εργασιακού περιβάλλοντος και προσπάθεια συκοφάντησης, με στόχο να καταστρέψει τη φήμη της.

Τώρα ο σκηνοθέτης Μπαλντόνι κατέθεσε αγωγή ύψους 400 εκατομμυρίων δολαρίων για συκοφαντική δυσφήμιση και εκβιασμό εις βάρος της ηθοποιού.

Η νέα μήνυση του Μπαλντόνι έρχεται αφότου μήνυσε τους New York Times στις 31 Δεκεμβρίου καταθέτοντας αγωγή ύψους 250 εκταομμυρίων δολαρίων κατηγορώντας τους για παραπλανητικό ρεπορτάζ σχετικά με κατηγορίες σεξουαλικής παρενόχλησης από τη συμπρωταγωνίστριά του στο «It ends with us», Μπλέικ Λάιβλι.

Η νομική ομάδα της Μπλέικ Λάιβλι δεν άφησε αναπάντηση την αγωγή του Μπαλντόνι και προχώρησε σε δήλωση: «Η τελευταία αυτή αγωγή από τον Τζάστιν Μπαλντόνι, την Wayfarer Studios και τους συνεργάτες τους είναι ένα ακόμη κεφάλαιο στο εγχειρίδιο του κακοποιητή».

Πρόσθεσαν ότι η υπόθεση ακολουθεί ένα γνωστό μοτίβο, στο οποίο «μια γυναίκα μιλάει ανοιχτά με συγκεκριμένα στοιχεία για σεξουαλική παρενόχληση και σε αντίποινα, ο κακοποιητής προσπαθεί να αντιστρέψει τους ρόλους θύτη και θύματος». Εξήγησαν επίσης, ότι αυτό το μοτίβο είναι γνωστό ως DARVO (Deny, Attack, Reverse Victim Offender).

Αλλά ας δούμε από την αρχή αυτή τη διαμάχη Λάιβλι και Μπαλντόνι…

Η μήνυση της Μπλέικ Λάιβλι κατά του Τζάστιν Μπαλντόνι

Η Μπλέικ Λάιβλι κατηγόρησε τον Μπαλντόνι για σεξουαλική παρενόχληση, δημιουργία εχθρικού εργασιακού περιβάλλοντος και προσπάθεια συκοφάντησης, με στόχο να καταστρέψει τη φήμη της.

Σύμφωνα με τη μήνυση που κατέθεσε η 37χρονη ηθοποιός, όσο διαρκούσαν τα γυρίσματα της ταινίας «It Ends With Us», πραγματοποιήθηκε συνάντηση όλων των μελών για να εξεταστούν οι ισχυρισμοί της.

Ορισμένα από τα αιτήματα που υποβλήθηκαν σε αυτή τη συνάντηση, περιλάμβαναν «να μην ξαναδείξει γυμνά βίντεο ή εικόνες γυναικών στη Λάιβλι, να μην υπάρξει άλλη αναφορά στον υποτιθέμενο εθισμό του Μπαλντόνι στην πορνογραφία, να μην υπάρξουν άλλες συζητήσεις για σεξουαλικές εμπειρίες μπροστά σε εκείνη και σε άλλους, να μην υπάρξουν άλλες αναφορές στα γεννητικά όργανα των ηθοποιών και των συνεργατών, να μην υπάρξουν άλλες ερωτήσεις για το βάρος της Μπλέικ και να μην υπάρξει άλλη αναφορά στον νεκρό πατέρα της ηθοποιού».

Ο δικηγόρος του Τζάστιν Μπαλντόνι, Μπράιαν Φρίντμαν, σε μία δήλωση στους New York Times, καταδίκασε τις κατηγορίες της Μπλέικ Λάιβλι ως ψευδείς και εξωφρενικές, θεωρώντας τις μια απέλπιδα προσπάθεια βελτίωσης της φήμης της.

«Είναι ντροπή που η κυρία Λάιβλι και οι εκπρόσωποί της θα έκαναν τόσο σοβαρές και κατηγορηματικά ψευδείς κατηγορίες εναντίον του κυρίου Μπαλντόνι, της Wayfarer Studios και των εκπροσώπων της».

Μόλις έγινε γνωστό ότι η Μπλέικ Λάιβλι κατέθεσε μήνυση κατά του Τζάστιν Μπαλντόνι, το ίδρυμα Vital Voices ανακοίνωσε την απόσυρση του Βραβείου Αλληλεγγύης που είχε απονείμει στον Μπαλντόνι δύο εβδομάδες πριν. Το βραβείο δίνεται σε άνδρες που επιδεικνύουν «θάρρος και συμπόνια για τα δικαιώματα των γυναικών και των κοριτσιών». Η οργάνωση δήλωσε ότι οι καταγγελίες εις βάρος τον Μπαλντόνι είναι αντίθετες με τις αξίες της. Παράλληλα, το πρακτορείο ταλέντων WME διέκοψε τη συνεργασία του με τον 40χρονο ηθοποιό.

Ο Τζάστιν Μπαλντόνι μηνύει τους New York Times για άρθρο σχετικά με την Μπλέικ Λάιβλι

Ο Τζάστιν Μπαλντόνι πέρασε στην αντεπίθεση και κατέθεσε μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση εναντίον των New York Times, υποστηρίζοντας ότι η εφημερίδα δημοσίευσε ένα άρθρο «γεμάτο με ανακρίβειες, παραποιήσεις και παραλείψεις» που βασιζόταν στην «αυτοεξυπηρετούμενη αφήγηση» της Λάιβλι.

Η καταγγελία της Λάιβλι αναφέρθηκε για πρώτη φορά στους The New York Times, οι οποίοι δημοσίευσαν ένα άρθρο με τίτλο «Μπορούμε να θάψουμε οποιονδήποτε: Η μηχανή δυσφήμισης του Χόλιγουντ», στις 21 Δεκεμβρίου.

Το άρθρο 4.000 λέξεων περιείχε περιεχόμενο από την καταγγελία του Τμήματος Πολιτικών Δικαιωμάτων, τα οποία συνήθως παραμένουν εμπιστευτικά. Οι New York Times υπερασπίστηκαν το άρθρο τους ως «σχολαστικό και υπεύθυνο».

Ο Μπαλντόνι ζητά 400 εκατ. δολάρια από Λάιβλι και Ρέινολντς για δυσφήμιση και εκφοβισμό

Έναν μήνα μετά τις κατηγορίες της, ο σκηνοθέτης πέρασε και πάλι στην αντεπίθεση και κατηγόρησε την ίδια και τον σύζυγό της, Ράιαν Ρέινολντς για συκοφαντική δυσφήμιση και παραβίαση της σιωπηρής συμφωνίας καλής πίστης, καταθέτοντας αγωγή εναντίον τους.

Ο Τζάστιν Μπαλντόνι, μηνύει τώρα τη Μπλέικ Λάιβλι, τον Ράιαν Ρέινολντς, τη δημοσιογράφο Λέσλι Σλόαν και την εταιρεία δημοσίων σχέσεων Vision PR, Inc. της Σλόαν για συκοφαντική δυσφήμιση και εκβιασμό, ζητώντας 400 εκατ. δολάρια.

Οι δικηγόροι του 40χρονου ηθοποιού-σκηνοθέτη κατέθεσαν τη μήνυση στη Νότια Περιφέρεια της Νέας Υόρκης την Πέμπτη 16 Ιανουαρίου για λογαριασμό του Τζάστιν Μπαλντόνι, του παραγωγού Τζέιμι Χιθ, της δημοσιογράφου Τζένιφερ Άμπελ και της δημοσιογράφου ειδικής επί της διαχείρισης κρίσεων Μελίσσα Νέιθαν, όπου ισχυρίζονται ότι η 37χρονη Λάιβλι είχε σκοπό να αποκτήσει τον έλεγχο της επιτυχημένης ταινίας «It Ends With Us», που συμπρωταγωνίστησαν.

Η μήνυση κατατέθηκε για συκοφαντική δυσφήμιση, ψευδή ελαφριά παραβίαση της ιδιωτικής ζωής, παραβίαση σιωπηρής συμφωνίας καλής πίστης και δίκαιης συναλλαγής, εκ προθέσεως παρέμβαση σε συμβατικές σχέσεις, εκ προθέσεως παρέμβαση σε μελλοντικό οικονομικό πλεονέκτημα και εξ αμελείας παρέμβαση σε μελλοντικό οικονομικό πλεονέκτημα.

Σε δήλωσή του, ο δικηγόρος του Τζάστιν Μπαλντόνι, Μπράιαν Φρίντμαν, λέει: «Αυτή η μήνυση είναι μια νομική αγωγή που βασίζεται σε έναν συντριπτικό αριθμό απαραβίαστων αποδεικτικών στοιχείων που περιγράφουν λεπτομερώς τη διττή προσπάθεια της Μπλέικ Λάιβλι και της ομάδας της να καταστρέψουν τον Τζάστιν Μπαλντόνι, την ομάδα του και τις αντίστοιχες εταιρείες τους, διαδίδοντας χονδροειδώς επεξεργασμένες, αβάσιμες, νέες και παλαιότερες πληροφορίες στα μέσα ενημέρωσης. Είναι σαφής η δική μας προθυμία να παράσχει όλα τα πλήρη μηνύματα κειμένου, email, βίντεο και άλλα αποδεικτικά στοιχεία που κοινοποιήθηκαν μεταξύ των μερών σε πραγματικό χρόνο, διότι αυτή είναι μια μάχη που δεν θα κερδίσει και για την οποία θα μετανιώσει. Η Μπλέικ Λάιβλι είτε παραπλανήθηκε σοβαρά από την ομάδα της εσκεμμένα είτε εν γνώσει της παρερμήνευσε την αλήθεια».

«Ας μην ξεχνάμε, ότι η κυρία Λάιβλι και η ομάδα της προσπάθησαν να καταστρέψουν τη φήμη και την περιουσία (σσ του Μπαλντόνι) για ειδεχθείς εγωιστικούς λόγους μέσω της δικής τους επικίνδυνης χειραγώγησης των μέσων ενημέρωσης πριν καν προβούν σε οποιαδήποτε νομική ενέργεια. Γνωρίζουμε την αλήθεια, και τώρα τη γνωρίζει και το κοινό», συνεχίζει η δήλωση. «Ο Τζάστιν και η ομάδα του δεν έχουν τίποτα να κρύψουν, τα έγγραφα δεν λένε ψέματα».

Ο ίδιος δικηγόρος ανέφερε προηγουμένως ότι σκόπευαν να κάνουν μήνυση κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στις 2 Ιανουαρίου στο NBC News, λέγοντας τότε: «Θέλουμε η αλήθεια να είναι εκεί έξω. Θέλουμε τα έγγραφα να είναι εκεί έξω. Θέλουμε οι άνθρωποι να κάνουν τον προσδιορισμό τους βάσει αποδείξεων».

Η απάντηση της Λάιβλι: Ένα ακόμη κεφάλαιο στο εγχειρίδιο του κακοποιητή

Οι δικηγόροι της Λάιβλι δεν άφησαν την κίνησή του αναπάντητη. Η νομική της ομάδα προχώρησε σε δήλωση: «Η τελευταία αυτή αγωγή από τον Τζάστιν Μπαλντόνι, την Wayfarer Studios και τους συνεργάτες τους είναι ένα ακόμη κεφάλαιο στο εγχειρίδιο του κακοποιητή».

Πρόσθεσαν ότι η υπόθεση ακολουθεί ένα γνωστό μοτίβο, στο οποίο «μια γυναίκα μιλάει ανοιχτά με συγκεκριμένα στοιχεία για σεξουαλική παρενόχληση και σε αντίποινα, ο κακοποιητής προσπαθεί να αντιστρέψει τους ρόλους θύτη και θύματος». Εξήγησαν επίσης, ότι αυτό το μοτίβο είναι γνωστό ως DARVO (Deny, Attack, Reverse Victim Offender).

Η ομάδα της Λάιβλι κατηγόρησε επίσης, εκείνη του Μπαλντόνι ότι χρησιμοποιεί «αβάσιμες αγωγές» για να μπερδέψει τη δημόσια εικόνα και να αποπροσανατολίσει τον κόσμο από τις καταγγελίες σεξουαλικής παρενόχλησης εναντίον του. Υποστήριξαν επίσης ότι ο σκηνοθέτης προσπαθεί να αλλάξει την αφήγηση, κατηγορώντας ψευδώς την Λάιβλι ότι πήρε τον έλεγχο της δημιουργικής διαδικασίας και αποξένωσε τους ηθοποιούς από τον ίδιο.

Συγκεκριμένα, δήλωσαν: «Τα στοιχεία θα δείξουν ότι το καστ και άλλοι είχαν τις δικές τους αρνητικές εμπειρίες με τον κύριο Μπαλντόνι και την Wayfarer. Θα δείξουν επίσης ότι η Sony ζήτησε από την κα Λάιβλι να επιβλέψει το μοντάζ της ταινίας, η οποία τελικά επιλέχθηκε για διανομή και είχε μεγάλη επιτυχία».

Επιπλέον, η νομική ομάδα της ηθοποιού κατηγόρησε τον Τζάστιν Μπαλντόνι ότι απαντά στις καταγγελίες σεξουαλικής παρενόχλησης με κατηγορίες κατά της ηθοποιού.

«Η αντίδρασή του στις καταγγελίες: “το ήθελε, ήταν δικό της λάθος”. Η δικαιολόγηση: “κοίτα τι φορούσε”. Εν ολίγοις, ενώ το θύμα εστιάζει στην κακοποίηση, ο κακοποιητής εστιάζει στο θύμα», τόνισαν.

Κατέληξαν λέγοντας ότι η τακτική επίθεσης στην ηθοποιό είναι «απελπισμένη», δεν αναιρεί τα στοιχεία που περιέχονται στην καταγγελία της και είναι καταδικασμένη να αποτύχει.

 

To άρθρο Μπλέικ Λάιβλι: Η νομική της ομάδα απαντά στην αγωγή του Τζάστιν Μπαλντόνι – «Ένα ακόμη κεφάλαιο στο εγχειρίδιο του κακοποιητή» δημοσιεύτηκε στο NewsIT .

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related

Εξερράγη ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος οn camera: «Σήκω φύγε από εδώ, δεν θέλω…»

Ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Καλύτερα δε γίνεται» και μίλησε με ειλικρίνεια για το άγχος που βιώνει πριν από κάθε πρεμιέρα, αλλά και για το αν αισθάνεται την ανάγκη να ξεκουραστεί έπειτα από τη μακρόχρονη και επιτυχημένη πορεία του στον χώρο της υποκριτικής. Ο ηθοποιός αρχικά ανέφερε: «Εννοείται ότι υπάρχει άγχος μετά από

Beyonce: Αγνώριστη για ψώνια στο Κατάρ – Ακολούθησε πιστά τους νόμους για τις δημόσιες εμφανίσεις

Η Beyonce συνήθως αφήνει τα μακριά, πλούσια μαλλιά της ελεύθερα όταν βγαίνει έξω, αλλά αυτή τη φορά η σούπερ σταρ έκανε μια διαφορετική εμφάνιση.

Αντώνης Καρυστινός: «Τρεις φορές λύγισα στις πρόβες τόσο πολύ που έβαλα τα κλάματα»

Με αφορμή τόσο το τηλεοπτικό Porto Leone όσο και το νέο θεατρικό του εγχείρημα, ο Αντώνης Καρυστινός συνάντησε τη Ναταλία Γερμανού στον καναπέ του

Κατέρρευσε on air o Γιάννης Βασιλώττος: «Με ράγισε αυτή η στιγμή, συγκινούμαι και που το σκέφτομαι»

Με αφορμή τη συμμετοχή στην καθημερινή σειρά Grand Hotel του ΑΝΤ1, ο Γιάννης Βασιλώττος παραχώρησε μια εφ' όλης της ύλης συνέντευξη στην κάμερα της

Αλέξανδρος Αντωνόπουλος για Άννα Κυριακού: «Ήταν μια κυρία, σπάνιο είδος στις μέρες μας»

«Έσβησε» στα 96 της χρόνια η Άννα Κυριακού τη Δευτέρα (13.10.2025) και η απώλειά της προκάλεσε θλίψη στον καλλιτεχνικό χώρο. Ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος που ήταν επιστήθιος φίλος της αναφέρθηκε στα χαρίσματα της αξέχαστης ηθοποιού, τονίζοντας ότι ήταν μια αληθινή κυρία.  Ο καταξιωμένος καλλιτέχνης παραχώρησε δηλώσεις στην κάμερα της εκπομπής «Καλύτερα δε γίνεται» και αυτές προβλήθηκαν

Αντώνης Καρυστινός: «Μου έχει συμβεί να λυγίσω τόσο πολύ που να βάλω τα κλάματα και να πω “δεν τον αντέχω αυτόν τον άνθρωπο”»

Ο Αντώνης Καρυστινός είναι ένας από τους πιο ταλαντούχος και low profile ηθοποιούς της γενιάς του που μιλάει σπάνια τόσο για την προσωπική του ζωή όσο και για την καριέρα του. Ωστόσο, έκανε μια εξαίρεση και το μεσημέρι του Σαββάτου (18.10.2025) βρέθηκε ως καλεσμένος στην εκπομπή «Καλύτερα δε γίνεται» και μίλησε στη Ναταλία Γερμανού για

Γιώργος Κιμούλης:  «Είναι λάθος να φοβόμαστε να μιλήσουμε, για να μην θεωρήσουν οι άλλοι ότι εγκληματούμε»

Μία εξομολογητική και άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη παραχώρησε ο Γιώργος Κιμούλης στην κάμερα της εκπομπής “Ραντεβού το ΣΚ”. Τον γνωστό ηθοποιό επισκέφτηκε ο Λάμπρος Κωνσταντάρας, με αφορμή τη θεατρική παράσταση “Η Συνάντηση”, με τους δύο άντρες να ξετυλίγουν το κουβάρι της ζωής στον επαγγελματικό και προσωπικό τομέα. «Πλέον έχουμε μετατρέψει τη μοναξιά σε μοναχικότητα. Αυτό για

Καρκίνος του πνεύμονα: Τι είναι και πότε εφαρμόζεται η επιφανειακά καθοδηγούμενη ακτινοθεραπεία

Τι αναφέρει η ακτινοθεραπεύτρια-ογκολόγος Κωνσταντίνα Μπόνιου, διευθύντρια ΕΣΥ στο Θεαγένειο Νοσοκομείο. Μια σύγχρονη τεχνική στην ακτινοθεραπεία αλλάζει τα δεδομένα στη θεραπεία του καρκίνου του πνεύμονα σε αρχικά στάδια. Πρόκειται για την επιφανειακά καθοδηγούμενη ακτινοθεραπεία (Surface-Guided Radiation Therapy – SGRT), μία τεχνική που προσφέρει μεγαλύτερη ακρίβεια στην ακτινοβόληση και λιγότερες παρενέργειες στους υγιείς ιστούς. Η ακτινοθεραπεία

Αθηνά Μαξίμου: «Μεγάλωσα δύο γονείς – Δεν υπήρχαν όρια, έπρεπε να τα βάλω εγώ»

Σε μια σπάνια εξομολόγηση, η Αθηνά Μαξίμου μίλησε για την παιδική της ηλικία, όπως την έζησε μέσα σε ένα σπίτι χωρίς σταθερές, όπου ο ρόλος του παιδιού συγχωνευόταν με εκείνον του ενήλικα. Καλεσμένη στην εκπομπή «Καλύτερα Αργά», η ηθοποιός αναφέρθηκε με καθαρότητα στην προσωπική της διαδρομή, δίχως να ωραιοποιήσει καταστάσεις. «Ήμουν μοναχοπαίδι, με χωρισμένους γονείς

Ευλογιά των πιθήκων (mpox): Ανησυχία από εγχώρια κρούσματα του σοβαρού στελέχους clade 1 στις ΗΠΑ

Οι υγειονομικές Αρχές δεν έχουν ακόμα βρει πώς μολύνθηκαν οι ασθενείς. Δεν σχετίζονται μεταξύ τους. Σε εγρήγορση έχουν τεθεί οι υγειονομικές Αρχές των ΗΠΑ καθώς τις τελευταίες ημέρες διαγνώστηκαν δύο εγχώρια κρούσματα της νόσου mpox που προκλήθηκαν από το σοβαρό στέλεχος clade 1 (κλάδος 1) του ομώνυμου ιού. Το στέλεχος αυτό προκαλεί από πέρυσι επιδημικές

Τσαφούλιας: «Ο Άδωνις με στεναχωρεί γιατί έχει φοβερές γνώσεις, αλλά τον κατάπιε η έπαρση»

Ενδιαφεροντα ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΤΣΑΦΟΥΛΙΑΣ Τσαφούλιας: «Ο Άδωνις με στεναχωρεί γιατί έχει φοβερές γνώσεις, αλλά τον κατάπιε η έπαρση» «Δυστυχώς πάμε με μαθητική ακρίβεια σε πολύ σκοτεινούς καιρούς», τόνισε ο σκηνοθέτης Τζωρτζίνα Φράγκου 18.10.2025 | 14:52 ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ο Σωτήρης Τσαφούλιας ήταν καλεσμένος στην εκπομπή «Buongiorno». Πιο συγκεκριμένα, «δυστυχώς πάμε με μαθητική ακρίβεια σε πολύ σκοτεινούς καιρούς», ανέφερε

Άδωνις Γεωργιάδης: «Και μαλλιά έβαλα και μπότοξ έκανα και κρέμες καταπληκτικές βάζω»

Ενδιαφεροντα ΑΔΩΝΙΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΜΕΥΑΜΟΣΧΕΥΣΗ Άδωνις Γεωργιάδης: «Και μαλλιά έβαλα και μπότοξ έκανα και κρέμες καταπληκτικές βάζω» Δεν ξέρουμε πόσο λιγουρευόμασταν αυτές τις πληροφορίες Τζωρτζίνα Φράγκου 18.10.2025 | 14:21 ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ο Άδωνις Γεωργιάδης βρέθηκε σε συνέδριο αναφορικά με τον τομέα της υγείας και των φαρμάκων, όπου αισθάνθηκε την ανάγκη να βάλει τα πράγματα σε μία σειρά.