Μπλέικ Λάιβλι: Η νομική της ομάδα απαντά στην αγωγή του Τζάστιν Μπαλντόνι – «Ένα ακόμη κεφάλαιο στο εγχειρίδιο του κακοποιητή»

Date:

Μπλέικ Λάιβλι: Η νομική της ομάδα απαντά στην αγωγή του Τζάστιν Μπαλντόνι – «Ένα ακόμη κεφάλαιο στο εγχειρίδιο του κακοποιητή»

Δεν έχει τέλος η διαμάχη της ηθοποιού Μπλέικ Λάιβλι με τον σκηνοθέτη και συμπρωταγωνιστή της στην ταινία «It Ends With Us» Τζάστιν Μπαλντόνι με τις αγωγές και τις μηνύσεις να είναι απανωτές.

Η Μπλέικ Λάιβλι βρίσκεται τον τελευταίο καιρό, στο επίκεντρο μιας διαμάχης με τον Τζάστιν Μπαλντόνι και την εταιρεία του, Wayfarer Studios, σχετικά με την παραγωγή της ταινίας «It Ends With Us». Η ηθοποιός του έκανε μήνυση για σεξουαλική παρενόχληση, δημιουργία εχθρικού εργασιακού περιβάλλοντος και προσπάθεια συκοφάντησης, με στόχο να καταστρέψει τη φήμη της.

Τώρα ο σκηνοθέτης Μπαλντόνι κατέθεσε αγωγή ύψους 400 εκατομμυρίων δολαρίων για συκοφαντική δυσφήμιση και εκβιασμό εις βάρος της ηθοποιού.

Η νέα μήνυση του Μπαλντόνι έρχεται αφότου μήνυσε τους New York Times στις 31 Δεκεμβρίου καταθέτοντας αγωγή ύψους 250 εκταομμυρίων δολαρίων κατηγορώντας τους για παραπλανητικό ρεπορτάζ σχετικά με κατηγορίες σεξουαλικής παρενόχλησης από τη συμπρωταγωνίστριά του στο «It ends with us», Μπλέικ Λάιβλι.

Η νομική ομάδα της Μπλέικ Λάιβλι δεν άφησε αναπάντηση την αγωγή του Μπαλντόνι και προχώρησε σε δήλωση: «Η τελευταία αυτή αγωγή από τον Τζάστιν Μπαλντόνι, την Wayfarer Studios και τους συνεργάτες τους είναι ένα ακόμη κεφάλαιο στο εγχειρίδιο του κακοποιητή».

Πρόσθεσαν ότι η υπόθεση ακολουθεί ένα γνωστό μοτίβο, στο οποίο «μια γυναίκα μιλάει ανοιχτά με συγκεκριμένα στοιχεία για σεξουαλική παρενόχληση και σε αντίποινα, ο κακοποιητής προσπαθεί να αντιστρέψει τους ρόλους θύτη και θύματος». Εξήγησαν επίσης, ότι αυτό το μοτίβο είναι γνωστό ως DARVO (Deny, Attack, Reverse Victim Offender).

Αλλά ας δούμε από την αρχή αυτή τη διαμάχη Λάιβλι και Μπαλντόνι…

Η μήνυση της Μπλέικ Λάιβλι κατά του Τζάστιν Μπαλντόνι

Η Μπλέικ Λάιβλι κατηγόρησε τον Μπαλντόνι για σεξουαλική παρενόχληση, δημιουργία εχθρικού εργασιακού περιβάλλοντος και προσπάθεια συκοφάντησης, με στόχο να καταστρέψει τη φήμη της.

Σύμφωνα με τη μήνυση που κατέθεσε η 37χρονη ηθοποιός, όσο διαρκούσαν τα γυρίσματα της ταινίας «It Ends With Us», πραγματοποιήθηκε συνάντηση όλων των μελών για να εξεταστούν οι ισχυρισμοί της.

Ορισμένα από τα αιτήματα που υποβλήθηκαν σε αυτή τη συνάντηση, περιλάμβαναν «να μην ξαναδείξει γυμνά βίντεο ή εικόνες γυναικών στη Λάιβλι, να μην υπάρξει άλλη αναφορά στον υποτιθέμενο εθισμό του Μπαλντόνι στην πορνογραφία, να μην υπάρξουν άλλες συζητήσεις για σεξουαλικές εμπειρίες μπροστά σε εκείνη και σε άλλους, να μην υπάρξουν άλλες αναφορές στα γεννητικά όργανα των ηθοποιών και των συνεργατών, να μην υπάρξουν άλλες ερωτήσεις για το βάρος της Μπλέικ και να μην υπάρξει άλλη αναφορά στον νεκρό πατέρα της ηθοποιού».

Ο δικηγόρος του Τζάστιν Μπαλντόνι, Μπράιαν Φρίντμαν, σε μία δήλωση στους New York Times, καταδίκασε τις κατηγορίες της Μπλέικ Λάιβλι ως ψευδείς και εξωφρενικές, θεωρώντας τις μια απέλπιδα προσπάθεια βελτίωσης της φήμης της.

«Είναι ντροπή που η κυρία Λάιβλι και οι εκπρόσωποί της θα έκαναν τόσο σοβαρές και κατηγορηματικά ψευδείς κατηγορίες εναντίον του κυρίου Μπαλντόνι, της Wayfarer Studios και των εκπροσώπων της».

Μόλις έγινε γνωστό ότι η Μπλέικ Λάιβλι κατέθεσε μήνυση κατά του Τζάστιν Μπαλντόνι, το ίδρυμα Vital Voices ανακοίνωσε την απόσυρση του Βραβείου Αλληλεγγύης που είχε απονείμει στον Μπαλντόνι δύο εβδομάδες πριν. Το βραβείο δίνεται σε άνδρες που επιδεικνύουν «θάρρος και συμπόνια για τα δικαιώματα των γυναικών και των κοριτσιών». Η οργάνωση δήλωσε ότι οι καταγγελίες εις βάρος τον Μπαλντόνι είναι αντίθετες με τις αξίες της. Παράλληλα, το πρακτορείο ταλέντων WME διέκοψε τη συνεργασία του με τον 40χρονο ηθοποιό.

Ο Τζάστιν Μπαλντόνι μηνύει τους New York Times για άρθρο σχετικά με την Μπλέικ Λάιβλι

Ο Τζάστιν Μπαλντόνι πέρασε στην αντεπίθεση και κατέθεσε μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση εναντίον των New York Times, υποστηρίζοντας ότι η εφημερίδα δημοσίευσε ένα άρθρο «γεμάτο με ανακρίβειες, παραποιήσεις και παραλείψεις» που βασιζόταν στην «αυτοεξυπηρετούμενη αφήγηση» της Λάιβλι.

Η καταγγελία της Λάιβλι αναφέρθηκε για πρώτη φορά στους The New York Times, οι οποίοι δημοσίευσαν ένα άρθρο με τίτλο «Μπορούμε να θάψουμε οποιονδήποτε: Η μηχανή δυσφήμισης του Χόλιγουντ», στις 21 Δεκεμβρίου.

Το άρθρο 4.000 λέξεων περιείχε περιεχόμενο από την καταγγελία του Τμήματος Πολιτικών Δικαιωμάτων, τα οποία συνήθως παραμένουν εμπιστευτικά. Οι New York Times υπερασπίστηκαν το άρθρο τους ως «σχολαστικό και υπεύθυνο».

Ο Μπαλντόνι ζητά 400 εκατ. δολάρια από Λάιβλι και Ρέινολντς για δυσφήμιση και εκφοβισμό

Έναν μήνα μετά τις κατηγορίες της, ο σκηνοθέτης πέρασε και πάλι στην αντεπίθεση και κατηγόρησε την ίδια και τον σύζυγό της, Ράιαν Ρέινολντς για συκοφαντική δυσφήμιση και παραβίαση της σιωπηρής συμφωνίας καλής πίστης, καταθέτοντας αγωγή εναντίον τους.

Ο Τζάστιν Μπαλντόνι, μηνύει τώρα τη Μπλέικ Λάιβλι, τον Ράιαν Ρέινολντς, τη δημοσιογράφο Λέσλι Σλόαν και την εταιρεία δημοσίων σχέσεων Vision PR, Inc. της Σλόαν για συκοφαντική δυσφήμιση και εκβιασμό, ζητώντας 400 εκατ. δολάρια.

Οι δικηγόροι του 40χρονου ηθοποιού-σκηνοθέτη κατέθεσαν τη μήνυση στη Νότια Περιφέρεια της Νέας Υόρκης την Πέμπτη 16 Ιανουαρίου για λογαριασμό του Τζάστιν Μπαλντόνι, του παραγωγού Τζέιμι Χιθ, της δημοσιογράφου Τζένιφερ Άμπελ και της δημοσιογράφου ειδικής επί της διαχείρισης κρίσεων Μελίσσα Νέιθαν, όπου ισχυρίζονται ότι η 37χρονη Λάιβλι είχε σκοπό να αποκτήσει τον έλεγχο της επιτυχημένης ταινίας «It Ends With Us», που συμπρωταγωνίστησαν.

Η μήνυση κατατέθηκε για συκοφαντική δυσφήμιση, ψευδή ελαφριά παραβίαση της ιδιωτικής ζωής, παραβίαση σιωπηρής συμφωνίας καλής πίστης και δίκαιης συναλλαγής, εκ προθέσεως παρέμβαση σε συμβατικές σχέσεις, εκ προθέσεως παρέμβαση σε μελλοντικό οικονομικό πλεονέκτημα και εξ αμελείας παρέμβαση σε μελλοντικό οικονομικό πλεονέκτημα.

Σε δήλωσή του, ο δικηγόρος του Τζάστιν Μπαλντόνι, Μπράιαν Φρίντμαν, λέει: «Αυτή η μήνυση είναι μια νομική αγωγή που βασίζεται σε έναν συντριπτικό αριθμό απαραβίαστων αποδεικτικών στοιχείων που περιγράφουν λεπτομερώς τη διττή προσπάθεια της Μπλέικ Λάιβλι και της ομάδας της να καταστρέψουν τον Τζάστιν Μπαλντόνι, την ομάδα του και τις αντίστοιχες εταιρείες τους, διαδίδοντας χονδροειδώς επεξεργασμένες, αβάσιμες, νέες και παλαιότερες πληροφορίες στα μέσα ενημέρωσης. Είναι σαφής η δική μας προθυμία να παράσχει όλα τα πλήρη μηνύματα κειμένου, email, βίντεο και άλλα αποδεικτικά στοιχεία που κοινοποιήθηκαν μεταξύ των μερών σε πραγματικό χρόνο, διότι αυτή είναι μια μάχη που δεν θα κερδίσει και για την οποία θα μετανιώσει. Η Μπλέικ Λάιβλι είτε παραπλανήθηκε σοβαρά από την ομάδα της εσκεμμένα είτε εν γνώσει της παρερμήνευσε την αλήθεια».

«Ας μην ξεχνάμε, ότι η κυρία Λάιβλι και η ομάδα της προσπάθησαν να καταστρέψουν τη φήμη και την περιουσία (σσ του Μπαλντόνι) για ειδεχθείς εγωιστικούς λόγους μέσω της δικής τους επικίνδυνης χειραγώγησης των μέσων ενημέρωσης πριν καν προβούν σε οποιαδήποτε νομική ενέργεια. Γνωρίζουμε την αλήθεια, και τώρα τη γνωρίζει και το κοινό», συνεχίζει η δήλωση. «Ο Τζάστιν και η ομάδα του δεν έχουν τίποτα να κρύψουν, τα έγγραφα δεν λένε ψέματα».

Ο ίδιος δικηγόρος ανέφερε προηγουμένως ότι σκόπευαν να κάνουν μήνυση κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης στις 2 Ιανουαρίου στο NBC News, λέγοντας τότε: «Θέλουμε η αλήθεια να είναι εκεί έξω. Θέλουμε τα έγγραφα να είναι εκεί έξω. Θέλουμε οι άνθρωποι να κάνουν τον προσδιορισμό τους βάσει αποδείξεων».

Η απάντηση της Λάιβλι: Ένα ακόμη κεφάλαιο στο εγχειρίδιο του κακοποιητή

Οι δικηγόροι της Λάιβλι δεν άφησαν την κίνησή του αναπάντητη. Η νομική της ομάδα προχώρησε σε δήλωση: «Η τελευταία αυτή αγωγή από τον Τζάστιν Μπαλντόνι, την Wayfarer Studios και τους συνεργάτες τους είναι ένα ακόμη κεφάλαιο στο εγχειρίδιο του κακοποιητή».

Πρόσθεσαν ότι η υπόθεση ακολουθεί ένα γνωστό μοτίβο, στο οποίο «μια γυναίκα μιλάει ανοιχτά με συγκεκριμένα στοιχεία για σεξουαλική παρενόχληση και σε αντίποινα, ο κακοποιητής προσπαθεί να αντιστρέψει τους ρόλους θύτη και θύματος». Εξήγησαν επίσης, ότι αυτό το μοτίβο είναι γνωστό ως DARVO (Deny, Attack, Reverse Victim Offender).

Η ομάδα της Λάιβλι κατηγόρησε επίσης, εκείνη του Μπαλντόνι ότι χρησιμοποιεί «αβάσιμες αγωγές» για να μπερδέψει τη δημόσια εικόνα και να αποπροσανατολίσει τον κόσμο από τις καταγγελίες σεξουαλικής παρενόχλησης εναντίον του. Υποστήριξαν επίσης ότι ο σκηνοθέτης προσπαθεί να αλλάξει την αφήγηση, κατηγορώντας ψευδώς την Λάιβλι ότι πήρε τον έλεγχο της δημιουργικής διαδικασίας και αποξένωσε τους ηθοποιούς από τον ίδιο.

Συγκεκριμένα, δήλωσαν: «Τα στοιχεία θα δείξουν ότι το καστ και άλλοι είχαν τις δικές τους αρνητικές εμπειρίες με τον κύριο Μπαλντόνι και την Wayfarer. Θα δείξουν επίσης ότι η Sony ζήτησε από την κα Λάιβλι να επιβλέψει το μοντάζ της ταινίας, η οποία τελικά επιλέχθηκε για διανομή και είχε μεγάλη επιτυχία».

Επιπλέον, η νομική ομάδα της ηθοποιού κατηγόρησε τον Τζάστιν Μπαλντόνι ότι απαντά στις καταγγελίες σεξουαλικής παρενόχλησης με κατηγορίες κατά της ηθοποιού.

«Η αντίδρασή του στις καταγγελίες: “το ήθελε, ήταν δικό της λάθος”. Η δικαιολόγηση: “κοίτα τι φορούσε”. Εν ολίγοις, ενώ το θύμα εστιάζει στην κακοποίηση, ο κακοποιητής εστιάζει στο θύμα», τόνισαν.

Κατέληξαν λέγοντας ότι η τακτική επίθεσης στην ηθοποιό είναι «απελπισμένη», δεν αναιρεί τα στοιχεία που περιέχονται στην καταγγελία της και είναι καταδικασμένη να αποτύχει.

 

To άρθρο Μπλέικ Λάιβλι: Η νομική της ομάδα απαντά στην αγωγή του Τζάστιν Μπαλντόνι – «Ένα ακόμη κεφάλαιο στο εγχειρίδιο του κακοποιητή» δημοσιεύτηκε στο NewsIT .

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related

Καύσωνας: Προσέξτε που αφήνετε τα φάρμακά σας, συνιστά ο βρετανικός οργανισμός φαρμάκων

Οι κίνδυνοι σε αυτοκίνητα, τσάντες και τσέπες. Πώς μπορούμε να τα έχουμε με ασφάλεια μαζί μας. Πρακτικές συμβουλές για την προστασία των φαρμάκων από την έντονη ζέστη εξέδωσε ο βρετανικός οργανισμός φαρμάκων, καθώς η Ευρώπη μαστίζεται από πρωτοφανή κύματα καύσωνα. Οι υψηλές θερμοκρασίες μπορεί να αλλοιώσουν τα φάρμακα και να επηρεάσουν την αποτελεσματικότητά τους, τονίζει

Αθηνά Οικονομάκου: Το απόλυτο fashion icon του καλοκαιριού – Τα beach looks που ξεχωρίζουν!

Η Αθηνά Οικονομάκου αποτελεί μια από τις πιο καλοντυμένες Ελληνίδες celebrities, ειδικά όταν πρόκειται για καλοκαιρινές εμφανίσεις. Η γνωστή ηθοποιός και επιχειρηματίας συνδυάζει πάντα τη μόδα με την άνεση, επιλέγοντας κομμάτια που αναδεικνύουν τη θηλυκότητά της και ακολουθούν τις τάσεις της εποχής. Οικονομάκου - Τσερέλα: Μετά τη Σικελία με τα παιδιά της Αθηνάς, διακοπές για

Ο Stan Αντιπαριώτης μάς καλεί να «πάρουμε την ευθύνη»

O Stan επανακυκλοφορεί μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες των τελευταίων χρόνων και μας καλεί να… πάρουμε όλη την ευθύνη. Ο τραγουδοποιός παρουσιάζει την ανανεωμένη εκδοχή του «Παίρνω την ευθύνη», ενός τραγουδιού που είχε γράψει πριν περίπου 12 χρόνια, και γνωρίσαμε τραγουδιστικά από τον Δημήτρη Καραδήμο, και που έχει αγαπηθεί από το κοινό. Stan: «Ένιωσα άβολα

Γιατρός στις ΗΠΑ απαλλάχθηκε από τις κατηγορίες καταστροφής εμβολίων κατά της COVID-19 και έκδοσης ψευδών πιστοποιητικών εμβολιασμού

Η αμερικανίδα υπουργός Δικαιοσύνης Παμ Μπόντι διέταξε χθες Σάββατο να μπει στο αρχείο η ποινική δίωξη σε βάρος γιατρού ο οποίος ήταν αντιμέτωπος με την κατηγορία της καταστροφής εμβολίων κατά της COVID-19 και της έκδοσης ψευδών πιστοποιητικών εμβολιασμού. Ο τερματισμός της ποινικής δίωξής του, εν μέσω δίκης, κατόπιν αιτήματος βουλεύτριας της σκληρής δεξιάς, εγγράφεται στην

Ιωάννα Τούνη: Η νέα αιχμηρή της ανάρτηση από τη Μύκονο

ΚΟΣΜΟΣ 1 λ. πριν Νέο παράθυρο Ιρανός κατηγορείται για παράνομη εξαγωγή εξελιγμένου ηλεκτρονικού εξοπλισμού σιδηροδρομικών εφαρμογών από τις ΗΠΑ ΕΛΛΑΔΑ 3 λ. πριν Νέο παράθυρο Σοβαρό ατύχημα στο Κολωνάκι: Λύθηκε το χειρόφρενο στο τζιπ – Συνελήφθη ο οδηγός, 11 τραυματίες στο ΚΑΤ ΚΟΣΜΟΣ 11 λ. πριν Νέο παράθυρο Γιατρός στις ΗΠΑ απαλλάχθηκε από τις κατηγορίες

Η Ισπανία επιτρέπει τη δωρεά οργάνων σε άτομα με AIDS

Η Ισπανία έκανε ένα ιστορικό βήμα στον τομέα των μεταμοσχεύσεων καταργώντας τον κανονισμό του 1987 που απαγόρευε τη δωρεά οργάνων σε άτομα με AIDS (HIV). Η απόφαση αυτή, που ανακοινώθηκε από την υπουργό Υγείας Μόνικα Γκαρθία τον Δεκέμβριο του 2024 κατά τη διάρκεια της Παγκόσμιας Ημέρας κατά του AIDS, τέθηκε επίσημα σε ισχύ τη Δευτέρα

Ζέτα Δούκα: «Απολύτως ικανοποιημένη» – Η ανακοίνωση των δικηγόρων μετά την καταδικαστική απόφαση για τον Γιώργο Κιμούλη

Μετά από πολύμηνη δικαστική διαμάχη, ο ηθοποιός Γιώργος Κιμούλης κρίθηκε ένοχος για ηθική αυτουργία σε ψευδή κατάθεση. Η Ζέτα Δούκα δηλώνει «απολύτως ικανοποιημένη από τη δίκαιη αυτή δικαστική εξέλιξη» μέσω των πληρεξούσιων δικηγόρων, Γιώργου Γεραρή και Άρτεμη Διαλυνά που εξέδωσαν ανακοίνωση μετά την απόφαση του δικαστηρίου. «Μετά από μια μακρά και επίπονη διαδικασία ενώπιον του Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Αθηνών

Δέρμα: Τα καθημερινά φάρμακα που αυξάνουν την ευαισθησία του στον ήλιο

Η φωτοευαισθησία μπορεί να εκδηλωθεί από φάρμακα που αλείφονται στο δέρμα ή λαμβάνονται από το στόμα ή με έγχυση. Οι υπαίθριες δραστηριότητες στον ήλιο, όπως το περπάτημα, το κολύμπι, ακόμα και μια απλή βόλτα στην πόλη, είναι συνήθως ευχάριστες για μικρούς και μεγάλους. Όταν όμως κάποιος παίρνει φάρμακα, η έκθεση στον ήλιο μπορεί να κρύβει

Σύφιλη και βλεννόρροια: Αυξάνονται τα κρούσματα στην Ελλάδα, ποιες είναι οι αιτίες

Τα ύποπτα συμπτώματα που πρέπει να κινητοποιήσουν τους ασθενείς και η αξία του προληπτικού ελέγχου. Μεγάλη έξαρση παρατηρείται τα τελευταία χρόνια στα περιστατικά με σύφιλη σε Ελλάδα και Ευρώπη, με το καλοκαίρι να είναι η κατ’ εξοχήν εποχή όπου αυξάνεται δραματικά ο κίνδυνος μόλυνσης. Πρόσφατη μελέτη του Νοσοκομείου «Ανδρέας Συγγρός» αποκαλύπτει ότι στη διάρκεια της

Τηλεακτινολογία: Αυξημένη ανάγκη για εξ αποστάσεως εκτίμηση των απεικονιστικών εξετάσεων

Πώς προκύπτει η ανάγκη για ένταξή της στο σύστημα Υγείας και γιατί είναι απαραίτητο το θεσμικό πλαίσιο. Επιτακτική ανάγκη να θεσπιστεί θεσμικό πλαίσιο για την Τηλεακτινολογία στη χώρα μας δημιουργεί η έλλειψη ιατρών ακτινολόγων και οι αυξημένες ανάγκες για διαγνωστική απεικόνιση 24 ώρες το 24ωρο, σε καθημερινή βάση. Το θεσμικό πλαίσιο πρέπει να καταρτιστεί με

Πόση ώρα να μένουμε στον ήλιο για να έχουμε αρκετή βιταμίνη D

Τι έχουν δείξει οι έως τώρα μελέτες για την απαραίτητη διάρκεια έκθεσης. Η αλήθεια για τα αντηλιακά και τη βιταμίνη. Ο ήλιος είναι η κύρια πηγή βιταμίνης D για τον ανθρώπινο οργανισμό, αλλά πόση ώρα πρέπει να εκθέτουμε το δέρμα μας σε αυτόν για να παράγει επαρκείς ποσότητες; Η απάντηση εξαρτάται από πολλούς και διαφορετικούς