Ιατρικό Marketing, τα trends για το 2025

Date:

Με το 2024 να οδεύει προς το τέλος του και τη νέα χρονιά να βρίσκεται προ των πυλών, το ιατρικό marketing συνεχίζει να εξελίσσεται και να προοδεύει συνεχώς, καθοδηγούμενο από τις ανάγκες των ασθενών, τις γρήγορες τεχνολογικές εξελίξεις, δίνοντας έμφαση στην εξατομικευμένη φροντίδα.

Παρακάτω ακολουθούν κάποια από τα πιο αξιοσημείωτα trends για το ιατρικό marketing για το 2025, τα οποία πρόκειται να μας απασχολήσουν. 

  1. AI (Τεχνητή Νοημοσύνη)

Πρωταγωνιστής στις τάσεις του ιατρικού Marketing και τη νέα χρονιά συνεχίζει να βρίσκεται το AI (τεχνητή νοημοσύνη), το οποίο θα εξακολουθήσει να κυριαρχεί ως μέθοδος εξατομικευμένου υγειονομικού Marketing και το 2025.

Πιο αναλυτικά, ενώ το AI αποτελεί πλέον έναν από τους πιο βασικούς άξονες στη σύγχρονη ιατρική, σύμφωνα με αποτελέσματα ερευνών, παρατηρείται, ότι μέχρι και το τέλος του 2025 το AI θα κατέχει κομβικό ρόλο και στη διάγνωση των ασθενών. Αυτό εξηγείται καθώς, η τεχνητή νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να επεξεργαστεί και να αποκωδικοποιήσει μεγάλο όγκο δεδομένων με μεγάλη ταχύτητα, βοηθώντας έτσι τους γιατρούς να φτάσουν πιο γρήγορα και με ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια στη διάγνωση των ασθενών τους, από ότι οι παραδοσιακές μέθοδοι διάγνωσης.

Επιπρόσθετα, η χρήση του AI δε θα περιοριστεί μόνο στην αυτοματοποιημένη υποστήριξη μέσω chatbots τα οποία χρησιμοποιούνται ήδη ευρέως για την επίλυση αποριών και ζητημάτων των ασθενών, αλλά φαίνεται ότι οι νοσοκομειακές μονάδες θα ενσωματώσουν το AI προκειμένου να παράσχουν στους χρήστες τους ακόμα πιο προσωποποιημένη εμπειρία μέσα στις ιστοσελίδες τους και τη δυνατότητα να κλείσουν διαδικτυακά ραντεβού.

  1. Τηλεϊατρική και Ψηφιακές Υπηρεσίες Υγείας

Κατά την περίοδο της πανδημίας  του COVID-19 δημιουργήθηκε η ανάγκη της τηλεϊατρικής, η οποία εδραιώνεται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια. Ως τηλεϊατρική ορίζεται η εφαρμογή των σύγχρονων τεχνολογιών και τηλεπικοινωνιών με απώτερο στόχο να προσφερθεί κλινική βοήθεια σε πάσχοντες από απόσταση. Με την ανάγκη για τηλεϊατρική να παραμένει, παρατηρείται πως το 2025 οι εκστρατείες του Marketing θα στρέφονται και θα εστιάζουν ολοένα και περισσότερο στην ενημέρωση κι εκπαίδευση των ασθενών αναφορικά με την απομακρυσμένη ιατρική. Οι υπηρεσίες της τηλεϊατρικής θα ξεκινήσουν να χρησιμοποιούν ψηφιακά κανάλια προκειμένου να επικοινωνήσουν τους στόχους τους και να προσελκύσουν ανθρώπους που αναζητούν πιο ευέλικτες επιλογές υγειονομικής περίθαλψης, λ.χ. άτομα τα οποία βρίσκονται σε πιο απομακρυσμένες περιοχές, χωρίς τη δυνατότητα για άμεση ιατρική περίθαλψη.

Ακόμη, η χρήση ψηφιακών συσκευών, όπως είναι τα έξυπνα ρολόγια (smartwatches) κ.α. τα οποία καταγράφουν τον καρδιακό παλμό, το ποσοστό οξυγόνου, καθώς κι άλλα χρήσιμα ιατρικά δεδομένα, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την καταγραφή ιατρικού ιστορικού και να προσελκύσουν με αυτόν τον τρόπο κι ασθενείς περισσότερο εξοικειωμένους με τα ιατροτεχνολογικά επιτεύγματα.

  1. Εξατομικευμένη εμπειρία και περιεχόμενο 

Με την πάροδο των ετών και την καλύτερη κατανόηση των ατομικών αναγκών, οι άνθρωποι πλέον λαμβάνουν πιο εξατομικευμένη εμπειρία σχεδόν σε όλους τους κλάδους κι έτσι λοιπόν ο τομέας της υγείας οφείλει να στραφεί σε πιο προσωποποιημένη παροχή υπηρεσιών με επίκεντρο τον ασθενή. Η χρήση του AI και της ανάλυσης μεγάλου όγκου δεδομένων, ανοίγει το δρόμο για δημιουργία εξατομικευμένου περιεχομένου κι υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των ασθενών. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, τα Social Media μπορούν να προσφέρουν πιο εξατομικευμένες διαφημίσεις στο κοινό τους, προσωποποιημένες προτάσεις, καθώς κι email marketing καμπάνιες. 

  1. Αύξηση της Απήχησης στα Ψηφιακά Μέσα

Τα ψηφιακά μέσα (Social Media) συνεχίζουν να αποτελούν ένα από τα πιο βασικά κι αναγκαία εργαλεία στον τομέα του ιατρικού Marketing και για το 2025. Καθώς τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας αναπτύσσονται κι εξελίσσονται με τάχιστους ρυθμούς, τόσο οι επιστήμονες υγείας, αλλά κι ασθενείς καλούνται να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Τα ψηφιακά μέσα είναι τα κατάλληλα εργαλεία για την προώθηση ιατρικού ενημερωτικού υλικού, για την ευαισθητοποίηση των χρηστών σε ζητήματα υγείας, αλλά και την αναπαραγωγή επιτυχημένων περιπτώσεων υγείας. Η αλληλεπίδραση με τους ασθενείς μέσω σχολίων και μηνυμάτων συμβάλλει καθοριστικά στη δημιουργία μιας πιο ισχυρής σχέσης μεταξύ ασθενών κι επαγγελματιών υγείας. 

  1. Περιορισμοί και Ηθικό Marketing

Όπως έχουμε αναφέρει ήδη, λόγω της εκτεταμένης χρήσης του ψηφιακού Marketing, οι δομές υγείας, καθώς κι οι επαγγελματίες αυτού του κλάδου θα τεθούν σε μεγαλύτερο έλεγχο το 2025, όσον αφορά το απόρρητο και την ασφάλεια δεδομένων των ασθενών τους. Στις μέρες μας, οι ασθενείς είναι πιο ενημερωμένοι από ποτέ σχετικά με τον προστασία και την προάσπιση των προσωπικών δεδομένων και των δικαιωμάτων τους κι αυτό σημαίνει ότι οποιαδήποτε κακή χρήση τους θα οδηγήσει σε απώλεια εμπιστοσύνης των ασθενών προς τις δομές υγείας, ή  ακόμα και σε νομικές κυρώσεις. 

Το τέλος του 2025 θα βρει το ιατρικό marketing με μια πιο σύγχρονη ματιά, εξατομικευμένη προσέγγιση και ηθικά καθοδηγούμενο. Οι νέες τάσεις θα βοηθήσουν και θα παράσχουν καθοδήγηση σχετικά με τον τρόπο που ο κλάδος της υγείας προσελκύει και διατηρεί ασθενείς μέσω αξιόλογων και διάφανων σχέσεων. Η προσαρμογή στα νέα μέσα και στις νέες τάσεις είναι ζωτικής σημασίας, για το μέλλον του υγειονομικού Marketing, το οποίο γίνεται όλο και περισσότερο ανθρωποκεντρικό, θέτοντας τον ασθενή στο επίκεντρο.

Ευχαριστούμε θερμά τον Νικολά Σανιδά, CEO & Ιδρυτή της Health Solutions για τις πολύτιμες πληροφορίες. 

[penci_related_posts title=”ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:” number=”8″ style=”grid” align=”none” displayby=”cat” orderby=”random”]

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related

Φίλιππος Σοφιανός: «Έκανα τέσσερις γάμους, το ότι δεν τα κατάφερα είναι δικό μου θέμα!»

Στην κάμερα της εκπομπής Ακόμα δεν είδες τίποτα μίλησε ο Φίλιππος Σοφιανός το απόγευμα της Κυριακής 22/12. Ο ηθοποιός αναφέρθηε στους τέσσερις γάμους που έκανε ενώ μίλησε για τον χαρακτηρισμό ζεν πρεμιέ που είχε και την απιστία. «Ο χαρακτηρισμός ζεν πρεμιέ με ενοχλούσε. Τον υπέσκαψα όσο μπορούσα με τους ρόλους που διάλεξα, κάτι καθίκια, σιχαμερούς τύπους.

Ευρυδίκη Βαλαβάνη – Βγήκε ζωντανά στο Mega από το Κάνσας Σίτυ: «Μη ζηλεύετε, έξω έχει -7 βαθμούς»

Στις ΗΠΑ βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες η Ευρυδίκη Βαλαβάνη για επαγγελματικούς λόγους. Ως εκ τούτου στη θέση της στην εκπομπή του Κώστα Τσουρού κάθισε η Μαρία Αντωνά. Στις ΗΠΑ βρίσκεται τις τελευταίες ημέρες η Ευρυδίκη Βαλαβάνη για επαγγελματικούς λόγους. Ως εκ τούτου στη θέση της στην εκπομπή του Κώστα Τσουρού κάθισε η Μαρία Αντωνά. Η

Δέσποινα Καμπούρη για Αντρέα Γεωργίου: Τουλάχιστον αδιάκριτο να τον ρωτήσουν για τη σεξουαλικότητά του, το καλοκαίρι παντρεύτηκε

Δέσποινα Καμπούρη για Αντρέα Γεωργίου: Τουλάχιστον αδιάκριτο να τον ρωτήσουν για τη σεξουαλικότητά του, το καλοκαίρι παντρεύτηκε Δέσποινα Καμπούρη για Αντρέα Γεωργίου: Τουλάχιστον αδιάκριτο να τον ρωτήσουν για τη σεξουαλικότητά του, το καλοκαίρι παντρεύτηκε Ο σκηνοθέτης και ηθοποιός ρωτήθηκε για τη σεξουαλικότητά του σε πρόσφατη συνέντευξή του Ο Αντρέας Γεωργίου, που παντρεύτηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο στην

Τα μηνύματα που αποκαλύπτουν σχέδιο δυσφήμισης της Λάιβλι από τον Μπαλντόνι – «Δεν μπορούμε να γράψουμε ότι θα την καταστρέψουμε»

Η 37χρονη ηθοποιός κατέθεσε μήνυση κατά του συμπρωταγωνιστή της στην ταινία «It Ends With Us» για σεξουαλική παρενόχληση

Κώστας Κόκλας – Σε ποια πασίγνωστη σειρά είχε ξεκινήσει γυρίσματα αλλά τελικά αρνήθηκε: “Ήταν σκληρό να συνεχίσω με τη Δήμητρα”

Κώστας Κόκλας – Σε ποια πασίγνωστη σειρά είχε ξεκινήσει γυρίσματα αλλά τελικά αρνήθηκε: «Ήταν σκληρό να συνεχίσω με τη Δήμητρα» Κυριακή, 22.12.2024, 18:01 Zappit@ZAPPIT_ "Είναι γνωστή πρωταγωνίστρια, που είχαμε ξεκινήσει γυρίσματα για τη σειρά μαζί" δήλωσε ο Κώστας Κόκλας. Ο Κώστας Κόκλας έδωσε μία εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στους Weekenders και στον Θανάση Πάτρα.

Ναταλία Γερμανού για το τηλεοπτικό μέλλον του Γιώργου Παπαδάκη: “Αγρόν αγοράζει”

Ναταλία Γερμανού για το τηλεοπτικό μέλλον του Γιώργου Παπαδάκη: «Αγρόν αγοράζει» Κυριακή, 22.12.2024, 14:42 Zappit@ZAPPIT_ "Εκείνος θα αποφασίσει αν θα φύγει, πότε θα φύγει και ίσως ποιος θα τον διαδεχθεί". Συζήτηση για το τηλεοπτικό μέλλον του Γιώργου Παπαδάκη στο «Καλημέρα Ελλάδα» άνοιξε στο πάνελ του «Καλύτερα δε Γίνεται» το μεσημέρι της Κυριακής (22/12). Αφορμή στάθηκαν

Μουρατίδης: «Δεν ήξερα αν μπορούσα να υπερασπιστώ project σαν το Money Drop. Δεν είμαι παρουσιαστής»

Ο Φάνης Μουρατίδης την πρώτη του απόπειρα ως παρουσιαστής μέσα από το Money Drop μιλάει για τη συγκυρία που τον έφερε σε νέα τηλεοπτικά μονοπάτια...

Βασίλης Καρράς: Σε κλίμα οδύνης τελέστηκε το ετήσιο μνημόσυνο του στο Κοκκινοχώρι Καβάλας

Σε κλίμα οδύνης πραγματοποιήθηκε το ετήσιο μνημόσυνο του Βασίλη Καρρά στην ιδιαίτερη πατρίδα του, το Κοκκινοχώρι Καβάλας, το πρωί της Κυριακής 22 Δεκεμβρίου.  Στις 24/12 συμπληρώνεται ένας ακριβώς χρόνος από την απώλεια του άρχοντα της νύχτας. Στην επιμνημόσυνη δέηση βρέθηκαν φίλοι, συγγενείς και θαυμαστές για να τιμήσουν τη μνήμη του. Το μεσημέρι της Κυριακής, ο βιογράφος του τραγουδιστή

Αντύπας για Τερζή – Σφακιανάκη: Λείπουν πάρα πολύ από τη μουσική, αν επέστρεφαν θα γινόταν πανικός

Αντύπας για Τερζή - Σφακιανάκη: Λείπουν πάρα πολύ από τη μουσική, αν επέστρεφαν θα γινόταν πανικός Αντύπας για Τερζή - Σφακιανάκη: Λείπουν πάρα πολύ από τη μουσική, αν επέστρεφαν θα γινόταν πανικός Δεν θα συνεργαζόμουν ποτέ με κάποιον τράπερ, δήλωσε μεταξύ άλλων Ο Αντύπας παραχώρησε μία εφ' όλης της ύλης συνέντευξη και αναφέρθηκε στον Νότη

Κώστας Τουρνάς: “Η Χαρούλα Αλεξίου με περισσή γενναιότητα είπε φτάνει”

Κώστας Τουρνάς: «Η Χαρούλα Αλεξίου με περισσή γενναιότητα είπε φτάνει» Κυριακή, 22.12.2024, 20:12 Zappit@ZAPPIT_ "Σταματάς εύκολα γιατί δεν πάει. Δεν μπορείς να κοροϊδεύεις τον εαυτό σου και τους άλλους." ανέφερε ο Κώστας Τουρνάς. Ο Κώστας Τουρνάς έδωσε συνέντευξη στους Weekenders και στη Δέσποινα Καμπούρη και μίλησε για το ενδεχόμενο να ολοκλήρωνε την πορεία του στο

Βασίλης Καρράς: Τελέστηκε το μνημόσυνο για τον έναν χρόνο – Θάνος Κανούσης: “Ο Βασίλης βοήθησε τον Σφακιανάκη”

"Ο Βασίλης Καρράς δέκα χρόνων ξυπνούσε στις 3 το βράδυ και πουλούσε κουλούρια στις οικοδομές. Μετά πουλούσε λαχεία στην Πλατεία Αριστοτέλους".