Ιατρικό Marketing, τα trends για το 2025

Date:

Με το 2024 να οδεύει προς το τέλος του και τη νέα χρονιά να βρίσκεται προ των πυλών, το ιατρικό marketing συνεχίζει να εξελίσσεται και να προοδεύει συνεχώς, καθοδηγούμενο από τις ανάγκες των ασθενών, τις γρήγορες τεχνολογικές εξελίξεις, δίνοντας έμφαση στην εξατομικευμένη φροντίδα.

Παρακάτω ακολουθούν κάποια από τα πιο αξιοσημείωτα trends για το ιατρικό marketing για το 2025, τα οποία πρόκειται να μας απασχολήσουν. 

  1. AI (Τεχνητή Νοημοσύνη)

Πρωταγωνιστής στις τάσεις του ιατρικού Marketing και τη νέα χρονιά συνεχίζει να βρίσκεται το AI (τεχνητή νοημοσύνη), το οποίο θα εξακολουθήσει να κυριαρχεί ως μέθοδος εξατομικευμένου υγειονομικού Marketing και το 2025.

Πιο αναλυτικά, ενώ το AI αποτελεί πλέον έναν από τους πιο βασικούς άξονες στη σύγχρονη ιατρική, σύμφωνα με αποτελέσματα ερευνών, παρατηρείται, ότι μέχρι και το τέλος του 2025 το AI θα κατέχει κομβικό ρόλο και στη διάγνωση των ασθενών. Αυτό εξηγείται καθώς, η τεχνητή νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να επεξεργαστεί και να αποκωδικοποιήσει μεγάλο όγκο δεδομένων με μεγάλη ταχύτητα, βοηθώντας έτσι τους γιατρούς να φτάσουν πιο γρήγορα και με ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια στη διάγνωση των ασθενών τους, από ότι οι παραδοσιακές μέθοδοι διάγνωσης.

Επιπρόσθετα, η χρήση του AI δε θα περιοριστεί μόνο στην αυτοματοποιημένη υποστήριξη μέσω chatbots τα οποία χρησιμοποιούνται ήδη ευρέως για την επίλυση αποριών και ζητημάτων των ασθενών, αλλά φαίνεται ότι οι νοσοκομειακές μονάδες θα ενσωματώσουν το AI προκειμένου να παράσχουν στους χρήστες τους ακόμα πιο προσωποποιημένη εμπειρία μέσα στις ιστοσελίδες τους και τη δυνατότητα να κλείσουν διαδικτυακά ραντεβού.

  1. Τηλεϊατρική και Ψηφιακές Υπηρεσίες Υγείας

Κατά την περίοδο της πανδημίας  του COVID-19 δημιουργήθηκε η ανάγκη της τηλεϊατρικής, η οποία εδραιώνεται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια. Ως τηλεϊατρική ορίζεται η εφαρμογή των σύγχρονων τεχνολογιών και τηλεπικοινωνιών με απώτερο στόχο να προσφερθεί κλινική βοήθεια σε πάσχοντες από απόσταση. Με την ανάγκη για τηλεϊατρική να παραμένει, παρατηρείται πως το 2025 οι εκστρατείες του Marketing θα στρέφονται και θα εστιάζουν ολοένα και περισσότερο στην ενημέρωση κι εκπαίδευση των ασθενών αναφορικά με την απομακρυσμένη ιατρική. Οι υπηρεσίες της τηλεϊατρικής θα ξεκινήσουν να χρησιμοποιούν ψηφιακά κανάλια προκειμένου να επικοινωνήσουν τους στόχους τους και να προσελκύσουν ανθρώπους που αναζητούν πιο ευέλικτες επιλογές υγειονομικής περίθαλψης, λ.χ. άτομα τα οποία βρίσκονται σε πιο απομακρυσμένες περιοχές, χωρίς τη δυνατότητα για άμεση ιατρική περίθαλψη.

Ακόμη, η χρήση ψηφιακών συσκευών, όπως είναι τα έξυπνα ρολόγια (smartwatches) κ.α. τα οποία καταγράφουν τον καρδιακό παλμό, το ποσοστό οξυγόνου, καθώς κι άλλα χρήσιμα ιατρικά δεδομένα, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την καταγραφή ιατρικού ιστορικού και να προσελκύσουν με αυτόν τον τρόπο κι ασθενείς περισσότερο εξοικειωμένους με τα ιατροτεχνολογικά επιτεύγματα.

  1. Εξατομικευμένη εμπειρία και περιεχόμενο 

Με την πάροδο των ετών και την καλύτερη κατανόηση των ατομικών αναγκών, οι άνθρωποι πλέον λαμβάνουν πιο εξατομικευμένη εμπειρία σχεδόν σε όλους τους κλάδους κι έτσι λοιπόν ο τομέας της υγείας οφείλει να στραφεί σε πιο προσωποποιημένη παροχή υπηρεσιών με επίκεντρο τον ασθενή. Η χρήση του AI και της ανάλυσης μεγάλου όγκου δεδομένων, ανοίγει το δρόμο για δημιουργία εξατομικευμένου περιεχομένου κι υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των ασθενών. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, τα Social Media μπορούν να προσφέρουν πιο εξατομικευμένες διαφημίσεις στο κοινό τους, προσωποποιημένες προτάσεις, καθώς κι email marketing καμπάνιες. 

  1. Αύξηση της Απήχησης στα Ψηφιακά Μέσα

Τα ψηφιακά μέσα (Social Media) συνεχίζουν να αποτελούν ένα από τα πιο βασικά κι αναγκαία εργαλεία στον τομέα του ιατρικού Marketing και για το 2025. Καθώς τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας αναπτύσσονται κι εξελίσσονται με τάχιστους ρυθμούς, τόσο οι επιστήμονες υγείας, αλλά κι ασθενείς καλούνται να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Τα ψηφιακά μέσα είναι τα κατάλληλα εργαλεία για την προώθηση ιατρικού ενημερωτικού υλικού, για την ευαισθητοποίηση των χρηστών σε ζητήματα υγείας, αλλά και την αναπαραγωγή επιτυχημένων περιπτώσεων υγείας. Η αλληλεπίδραση με τους ασθενείς μέσω σχολίων και μηνυμάτων συμβάλλει καθοριστικά στη δημιουργία μιας πιο ισχυρής σχέσης μεταξύ ασθενών κι επαγγελματιών υγείας. 

  1. Περιορισμοί και Ηθικό Marketing

Όπως έχουμε αναφέρει ήδη, λόγω της εκτεταμένης χρήσης του ψηφιακού Marketing, οι δομές υγείας, καθώς κι οι επαγγελματίες αυτού του κλάδου θα τεθούν σε μεγαλύτερο έλεγχο το 2025, όσον αφορά το απόρρητο και την ασφάλεια δεδομένων των ασθενών τους. Στις μέρες μας, οι ασθενείς είναι πιο ενημερωμένοι από ποτέ σχετικά με τον προστασία και την προάσπιση των προσωπικών δεδομένων και των δικαιωμάτων τους κι αυτό σημαίνει ότι οποιαδήποτε κακή χρήση τους θα οδηγήσει σε απώλεια εμπιστοσύνης των ασθενών προς τις δομές υγείας, ή  ακόμα και σε νομικές κυρώσεις. 

Το τέλος του 2025 θα βρει το ιατρικό marketing με μια πιο σύγχρονη ματιά, εξατομικευμένη προσέγγιση και ηθικά καθοδηγούμενο. Οι νέες τάσεις θα βοηθήσουν και θα παράσχουν καθοδήγηση σχετικά με τον τρόπο που ο κλάδος της υγείας προσελκύει και διατηρεί ασθενείς μέσω αξιόλογων και διάφανων σχέσεων. Η προσαρμογή στα νέα μέσα και στις νέες τάσεις είναι ζωτικής σημασίας, για το μέλλον του υγειονομικού Marketing, το οποίο γίνεται όλο και περισσότερο ανθρωποκεντρικό, θέτοντας τον ασθενή στο επίκεντρο.

Ευχαριστούμε θερμά τον Νικολά Σανιδά, CEO & Ιδρυτή της Health Solutions για τις πολύτιμες πληροφορίες. 

[penci_related_posts title=”ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:” number=”8″ style=”grid” align=”none” displayby=”cat” orderby=”random”]

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related

Καναπεδάκια σολομού

Απαραίτητος ο καπνιστός σολομός, που δίνει μια νότα πολυτέλειας στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι. Δοκιμάστε αυτή την εξαίρετη συνταγή που γίνεται με πατέ σολομού και καπνιστό σολομό. Χρόνος: 25 λεπτά + 1 ώρα αναμονή Βαθμός δυσκολίας: Εύκολο Υλικά (για 8-12 άτομα): 250 γρ. φιλέτα σολομού χωρίς πέτσα (ξεπαγωμένα αν είναι κατεψυγμένα) 125 γρ. ( ½ φλ.) τυρί

Φριτάτα µε κολοκυθάκια και πατάτες

ΥΛΙΚΑ 4 µέτριες πατάτες ξεφλουδισµένες σε ροδέλες 2 µέτρια κολοκυθάκια σε ροδέλες 3 κουταλιές ελαιόλαδο 8 αβγά 1 χούφτα φύλλα δυόσµου ψιλοκοµµένα 200 γρ. κεφαλοτύρι, περασµένο από χοντρό τρίφτη (2 φλ. περίπου) Αλάτι, πιπέρι ΕΚΤΕΛΕΣΗ Βράζετε τις πατάτες σε αλατισµένο νερό για 6-8 περίπου λεπτά, να µαλακώσουν λίγο και τις στραγγίζετε. Τις αφήνετε να κρυώσουν

Οι Oasis ετοιμάζουν ένα μεγάλο πάρτι για την επανένωσή τους – Οι φαν ανησυχούν ότι τα διάσημα αδέρφια θα τσακωθούν ξανά

Οι Γκάλαχερ σχεδιάζουν ένα πολυτελές πάρτι αξίας 200.000 λιρών για να γιορτάσουν το τέλος του πρώτου σκέλους της περιοδείας

Κατερίνα Καραβάτου: Την ψυχοθεραπεία πλέον, θέλω να την κάνω για τα παιδιά μου

Δεν θα την έβγαζα καθαρή μόνη μου, πρόσθεσε η παρουσιάστρια

Big Brother: Ποιοι θα πάρουν το εισιτήριο για τον Ημιτελικό;

Μία ανάσα από τον ημιτελικό μας φέρνει το live του Big Brother απόψε στον ΣΚΑΪ. Ποιους παίκτες θα υποδεχτεί στον πλατό ο Πέτρος Λαγούτης;

Σίλια Κατράλη: «Θα ήθελα να υποδυθώ τον Ντόριαν Γκρέι με τον οποίο έχω ιδιαίτερη σύνδεση»

«Σεξιστικό μπορεί να είναι ένα σύνολο συμπεριφορών από άτομα που νομίζουν πως έχουν εξουσία», δήλωσε η Σίλια Κατραλή.

Ο βασιλιάς Κάρολος ανοίγει για πρώτη φορά την ιδιωτική του συλλογή στο κοινό

Μια άγνωστη μέχρι σήμερα πτυχή της ζωής του βασιλιά Κάρολου αποκαλύπτεται στο κοινό: περισσότερα από 70 έργα τέχνης, φιλοτεχνημένα από καλλιτέχνες που τον συνόδευσαν στα ταξίδια του σε όλο τον κόσμο, εκτίθενται για πρώτη φορά Αίθουσα Χορού στο παλάτι του Μπάκιγχαμ. Η έκθεση, με τίτλο «The King’s Tour Artists», παρουσιάζει τέσσερις δεκαετίες δημιουργιών από καλλιτέχνες

Πώς ο A$AP Rocky αποδεικνύει ότι είναι ο μεγαλύτερος υποστηρικτής της Ριάνα

Η Rihanna και ο A$AP Rocky προετοιμάζονται να καλωσορίσουν το τρίτο τους παιδί και ζουν με ενθουσιασμό κάθε στιγμή αυτού του νέου κεφαλαίου στη ζωή τους. «Η Rihanna και ο Rocky δεν θα μπορούσαν να είναι πιο χαρούμενοι που θα μεγαλώσουν ξανά την οικογένειά τους με το τρίτο τους παιδί», αποκαλύπτει αποκλειστικά στο PEOPLE μια

Ιωάννα Τούνη: «Έδιωξα από τη ζωή μου τους τοξικούς ανθρώπους»

Ενδιαφεροντα ΙΩΑΝΝΑ ΤΟΥΝΗ Ιωάννα Τούνη: «Έδιωξα από τη ζωή μου τους τοξικούς ανθρώπους» Τόνισε πως περιμένει να κλείσουν και τα δικαστήρια στα οποία βρίσκεται ώστε να βρει ολοκληρωτικά την ψυχική της υγεία - Η ανάρτηση από την Χαλκιδική, αλλά και το μήνυμα στους «haters» με φωτογραφίες από τη Μύκονο Τζωρτζίνα Φράγκου 13.07.2025 | 14:27 ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΠΟΥ: Βάζετε λιγότερο αντηλιακό απ’ όσο νομίζετε – Αυτή είναι η σωστή ποσότητα

Καλοκαίρι, ήλιος, παραλία και απαραίτητο αξεσουάρ … το αντηλιακό. Τι συνιστούν οι διεθνής οργανισμοί για να είστε προστατευμένοι. Το αντηλιακό το έχετε πάντα μαζί σας, πιθανότατα το απλώνετε λίγο πριν βγείτε στον ήλιο, αλλά, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας (ΠΟΥ), μάλλον δεν το χρησιμοποιείτε σωστά και κυρίως δεν το εφαρμόζετε σε ικανή ποσότητα. Συγκεριμένα

Νεότητα: Μπορούμε όλοι να γυρίσουμε το ρολόι της γήρανσης πριν τα 50 – Αυτός είναι ο τρόπος

FITNESS Υιοθετώντας ορισμένες βασικές αρχές, η βιολογική ηλικία μπορεί να καθυστερήσει σημαντικά, με την πρόληψη να παραμένει το πιο ισχυρό «αντίδοτο»  Η χρονολογική ηλικία συχνά δεν αντανακλά τη βιολογική κατάσταση του ανθρώπου. Ο κ. Αναστάσιος Μαντζώρος, φυσικοθεραπευτής, αναδεικνύει, μέσα από μια σύντομη τοποθέτηση, τη σημασία της πρόληψης και της φροντίδας του σώματος και του νου

13 απειλητικές ασθένειες που εξακολουθούν να υπάρχουν

Παρά τις προόδους της ιατρικής και την ενίσχυση των δημόσιων συστημάτων υγείας, ορισμένες ασθένειες που πολλοί θεωρούν «ξεπερασμένες» εξακολουθούν να υφίστανται και να απειλούν ζωές. Από παθογόνα της μεσαιωνικής εποχής μέχρι επίμονες λοιμώξεις που εξελίσσονται, η πραγματικότητα δείχνει ότι η προσοχή και η πρόληψη είναι ακόμα απαραίτητες. Παρακάτω παρουσιάζονται δεκατρείς ασθένειες που, παρ’ όλη τη