Ιατρικό Marketing, τα trends για το 2025

Date:

Με το 2024 να οδεύει προς το τέλος του και τη νέα χρονιά να βρίσκεται προ των πυλών, το ιατρικό marketing συνεχίζει να εξελίσσεται και να προοδεύει συνεχώς, καθοδηγούμενο από τις ανάγκες των ασθενών, τις γρήγορες τεχνολογικές εξελίξεις, δίνοντας έμφαση στην εξατομικευμένη φροντίδα.

Παρακάτω ακολουθούν κάποια από τα πιο αξιοσημείωτα trends για το ιατρικό marketing για το 2025, τα οποία πρόκειται να μας απασχολήσουν. 

  1. AI (Τεχνητή Νοημοσύνη)

Πρωταγωνιστής στις τάσεις του ιατρικού Marketing και τη νέα χρονιά συνεχίζει να βρίσκεται το AI (τεχνητή νοημοσύνη), το οποίο θα εξακολουθήσει να κυριαρχεί ως μέθοδος εξατομικευμένου υγειονομικού Marketing και το 2025.

Πιο αναλυτικά, ενώ το AI αποτελεί πλέον έναν από τους πιο βασικούς άξονες στη σύγχρονη ιατρική, σύμφωνα με αποτελέσματα ερευνών, παρατηρείται, ότι μέχρι και το τέλος του 2025 το AI θα κατέχει κομβικό ρόλο και στη διάγνωση των ασθενών. Αυτό εξηγείται καθώς, η τεχνητή νοημοσύνη έχει τη δυνατότητα να επεξεργαστεί και να αποκωδικοποιήσει μεγάλο όγκο δεδομένων με μεγάλη ταχύτητα, βοηθώντας έτσι τους γιατρούς να φτάσουν πιο γρήγορα και με ακόμη μεγαλύτερη ακρίβεια στη διάγνωση των ασθενών τους, από ότι οι παραδοσιακές μέθοδοι διάγνωσης.

Επιπρόσθετα, η χρήση του AI δε θα περιοριστεί μόνο στην αυτοματοποιημένη υποστήριξη μέσω chatbots τα οποία χρησιμοποιούνται ήδη ευρέως για την επίλυση αποριών και ζητημάτων των ασθενών, αλλά φαίνεται ότι οι νοσοκομειακές μονάδες θα ενσωματώσουν το AI προκειμένου να παράσχουν στους χρήστες τους ακόμα πιο προσωποποιημένη εμπειρία μέσα στις ιστοσελίδες τους και τη δυνατότητα να κλείσουν διαδικτυακά ραντεβού.

  1. Τηλεϊατρική και Ψηφιακές Υπηρεσίες Υγείας

Κατά την περίοδο της πανδημίας  του COVID-19 δημιουργήθηκε η ανάγκη της τηλεϊατρικής, η οποία εδραιώνεται όλο και περισσότερο τα τελευταία χρόνια. Ως τηλεϊατρική ορίζεται η εφαρμογή των σύγχρονων τεχνολογιών και τηλεπικοινωνιών με απώτερο στόχο να προσφερθεί κλινική βοήθεια σε πάσχοντες από απόσταση. Με την ανάγκη για τηλεϊατρική να παραμένει, παρατηρείται πως το 2025 οι εκστρατείες του Marketing θα στρέφονται και θα εστιάζουν ολοένα και περισσότερο στην ενημέρωση κι εκπαίδευση των ασθενών αναφορικά με την απομακρυσμένη ιατρική. Οι υπηρεσίες της τηλεϊατρικής θα ξεκινήσουν να χρησιμοποιούν ψηφιακά κανάλια προκειμένου να επικοινωνήσουν τους στόχους τους και να προσελκύσουν ανθρώπους που αναζητούν πιο ευέλικτες επιλογές υγειονομικής περίθαλψης, λ.χ. άτομα τα οποία βρίσκονται σε πιο απομακρυσμένες περιοχές, χωρίς τη δυνατότητα για άμεση ιατρική περίθαλψη.

Ακόμη, η χρήση ψηφιακών συσκευών, όπως είναι τα έξυπνα ρολόγια (smartwatches) κ.α. τα οποία καταγράφουν τον καρδιακό παλμό, το ποσοστό οξυγόνου, καθώς κι άλλα χρήσιμα ιατρικά δεδομένα, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την καταγραφή ιατρικού ιστορικού και να προσελκύσουν με αυτόν τον τρόπο κι ασθενείς περισσότερο εξοικειωμένους με τα ιατροτεχνολογικά επιτεύγματα.

  1. Εξατομικευμένη εμπειρία και περιεχόμενο 

Με την πάροδο των ετών και την καλύτερη κατανόηση των ατομικών αναγκών, οι άνθρωποι πλέον λαμβάνουν πιο εξατομικευμένη εμπειρία σχεδόν σε όλους τους κλάδους κι έτσι λοιπόν ο τομέας της υγείας οφείλει να στραφεί σε πιο προσωποποιημένη παροχή υπηρεσιών με επίκεντρο τον ασθενή. Η χρήση του AI και της ανάλυσης μεγάλου όγκου δεδομένων, ανοίγει το δρόμο για δημιουργία εξατομικευμένου περιεχομένου κι υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των ασθενών. Κατ’ αυτόν τον τρόπο, τα Social Media μπορούν να προσφέρουν πιο εξατομικευμένες διαφημίσεις στο κοινό τους, προσωποποιημένες προτάσεις, καθώς κι email marketing καμπάνιες. 

  1. Αύξηση της Απήχησης στα Ψηφιακά Μέσα

Τα ψηφιακά μέσα (Social Media) συνεχίζουν να αποτελούν ένα από τα πιο βασικά κι αναγκαία εργαλεία στον τομέα του ιατρικού Marketing και για το 2025. Καθώς τα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας αναπτύσσονται κι εξελίσσονται με τάχιστους ρυθμούς, τόσο οι επιστήμονες υγείας, αλλά κι ασθενείς καλούνται να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Τα ψηφιακά μέσα είναι τα κατάλληλα εργαλεία για την προώθηση ιατρικού ενημερωτικού υλικού, για την ευαισθητοποίηση των χρηστών σε ζητήματα υγείας, αλλά και την αναπαραγωγή επιτυχημένων περιπτώσεων υγείας. Η αλληλεπίδραση με τους ασθενείς μέσω σχολίων και μηνυμάτων συμβάλλει καθοριστικά στη δημιουργία μιας πιο ισχυρής σχέσης μεταξύ ασθενών κι επαγγελματιών υγείας. 

  1. Περιορισμοί και Ηθικό Marketing

Όπως έχουμε αναφέρει ήδη, λόγω της εκτεταμένης χρήσης του ψηφιακού Marketing, οι δομές υγείας, καθώς κι οι επαγγελματίες αυτού του κλάδου θα τεθούν σε μεγαλύτερο έλεγχο το 2025, όσον αφορά το απόρρητο και την ασφάλεια δεδομένων των ασθενών τους. Στις μέρες μας, οι ασθενείς είναι πιο ενημερωμένοι από ποτέ σχετικά με τον προστασία και την προάσπιση των προσωπικών δεδομένων και των δικαιωμάτων τους κι αυτό σημαίνει ότι οποιαδήποτε κακή χρήση τους θα οδηγήσει σε απώλεια εμπιστοσύνης των ασθενών προς τις δομές υγείας, ή  ακόμα και σε νομικές κυρώσεις. 

Το τέλος του 2025 θα βρει το ιατρικό marketing με μια πιο σύγχρονη ματιά, εξατομικευμένη προσέγγιση και ηθικά καθοδηγούμενο. Οι νέες τάσεις θα βοηθήσουν και θα παράσχουν καθοδήγηση σχετικά με τον τρόπο που ο κλάδος της υγείας προσελκύει και διατηρεί ασθενείς μέσω αξιόλογων και διάφανων σχέσεων. Η προσαρμογή στα νέα μέσα και στις νέες τάσεις είναι ζωτικής σημασίας, για το μέλλον του υγειονομικού Marketing, το οποίο γίνεται όλο και περισσότερο ανθρωποκεντρικό, θέτοντας τον ασθενή στο επίκεντρο.

Ευχαριστούμε θερμά τον Νικολά Σανιδά, CEO & Ιδρυτή της Health Solutions για τις πολύτιμες πληροφορίες. 

[penci_related_posts title=”ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:” number=”8″ style=”grid” align=”none” displayby=”cat” orderby=”random”]

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related

Διαβήτης τύπου 1: Οι επιστήμονες βρήκαν γιατί είναι πιο επιθετικός στα μικρά παιδιά

Τι ανακάλυψαν αναλύοντας δείγματα παγκρέατος από εκατοντάδες ασθενείς με και χωρίς τη νόσο. Ο διαβήτης τύπου 1 είναι πιο σοβαρός και επιθετικός όταν εκδηλώνεται στα μικρά παιδιά και οι επιστήμονες πιστεύουν ότι ανακάλυψαν επιτέλους το γιατί. Το κλειδί είναι οι επιπτώσεις από την επίθεση του ανοσοποιητικού στα β-κύτταρα του παγκρέατος, τα οποία παράγουν την ινσουλίνη.

Γρίπη: Αναμένεται να είναι πιο μεταδοτική και πιο βαριά εφέτος – Καμπανάκι από Έλληνες και ξένους ειδικούς

Τι έχει αλλάξει εφέτος και γιατί είναι απολύτως απαραίτητος ο εμβολιασμός των ευπαθών ομάδων. Αν δεν έχετε κάνει ακόμα το αντιγριπικό εμβόλιο, μην το αναβάλλετε άλλο. Η γρίπη αναμένεται να είναι εφέτος πιο μεταδοτική και πιο σοβαρή απ’ ό,τι τις προηγούμενες χρονιές, γεγονός που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τις ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού, προειδοποιούν

Καρδιακές βαλβίδες: Οι νέες τεχνικές που ανεβάζουν το προσδόκιμο ζωής

Η καρδιά μας αποτελεί το κέντρο της κυκλοφορίας του αίματος στο σώμα, γι’ αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό να λειτουργεί σωστά. Ένα από τα βασικά της στοιχεία είναι οι τέσσερις βαλβίδες στο εσωτερικό της. Οι καρδιακές βαλβίδες διαχωρίζουν τις κοιλότητες της καρδιάς μεταξύ τους, αλλά και τη συνδέουν με τα μεγάλα αγγεία του σώματος. Ο ρόλος

Οι 10 καρκίνοι με τη χαμηλότερη επιβίωση: Γιατί παραμένουν τόσο δύσκολοι στη θεραπεία

Ο καρκίνος μπορεί να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά σε πολλές μορφές του, όμως υπάρχουν ορισμένοι τύποι που εξακολουθούν να εμφανίζουν χαμηλά ποσοστά επιβίωσης. Στοιχεία πενταετίας που παρουσιάζονται στο LiveScience δείχνουν ποιοι είναι οι «πιο δύσκολοι» καρκίνοι σήμερα και γιατί η οριστική «θεραπεία» για τους συγκεκριμένους καρκίνους παραμένει στόχος. Γιατί, όμως, κάποιοι καρκίνοι δεν «θεραπεύονται» πλήρως; Ο καρκίνος

Αναστασία Σταϊκοπούλου: Η φωνή που «ενώνει» ήχο και σιωπή

Η Αναστασία Σταϊκοπούλου ερμηνεύει με μουσική και λόγια, ενώ παράλληλα αφηγείται τους στίχους της στη νοηματική. Κάθε λέξη, κάθε κίνηση, μια οπτικοακουστική εμπειρία ψυχής. Η viral καλλιτέχνις Θελξιέπεια ενώνει τον ήχο και τη σιωπή, τη φωνή και την κίνηση, δημιουργώντας μια νέα γλώσσα μουσικής επικοινωνίας. «Μισό-μισό, αυτό το τραγούδι λέγεται…» — έτσι ξεκινούν τα περισσότερα

Μαρία Ηλιάκη: Η μητρότητα με έχει γεμίσει με εκατομμύρια συναισθήματα

Για το πόσο έχει αλλάξει τα τελευταία χρόνια αλλά και για τον λόγο που στις σπάνιες συνεντεύξεις της είναι τόσο αποκαλυπτική, μίλησε η Μαρία Ηλιάκη.

Τα κουκλάκια Labubu προσεχώς στους κινηματογράφους

Τα κουκλάκια Labubu προσεχώς στους κινηματογράφους H Sony Pictures έκλεισε συμφωνία για την παραγωγή ταινίας βασισμένης στα τερατάκια με τα μεγάλα δόντια, αναφέρει το δημοσίευμα Έχοντας γίνει μόδα παγκοσμίως, τα κουκλάκια Labubu αναμένεται προσεχώς να πρωταγωνιστήσουν σε ταινία, σύμφωνα με δημοσίευμα του περιοδικού Hollywood Reporter. Τις προηγούμενες ημέρες, η Sony Pictures έκλεισε συμφωνία για την παραγωγή

Ο Έντι Μέρφι μίλησε για το πώς «επέζησε» στο Χόλιγουντ: Η μεγαλύτερη ευλογία μου είναι ότι αγαπώ τον εαυτό μου

Σε μια δουλειά όπου ο κόσμος έρχεται και φεύγει, οι περισσότεροι δεν φτάνουν τα 50 χρόνια, δήλωσε ο διάσημος κωμικός

«Ευχαριστώ για την συμπαράσταση στο πένθος μου» – Το μήνυμα της Αγγελικής Νικολούλη για την απώλεια της μητέρας της

Η Αγγελική Νικολούλη απηύθυνε ένα ιδιαίτερο μήνυμα στους τηλεθεατές και της εκπομπής «Φως στο Τούνελ» ευχαριστώντας τους για την υποστήριξη και την κατανόησή τους, καθώς όπως αποκάλυψε «έχασε» την μητέρα της και βρίσκεται σε κατάσταση πένθους. Υπενθυμίζεται ότι η εκπομπή «Φως στο Τούνελ» δεν μεταδόθηκε την προηγούμενη εβδομάδα. «Καλησπέρα. Θα ήθελα φίλοι μου τώρα στην

Ασιατικός μπακαλιάρος με μπρόκολο, μπιζέλι και φασολάκι

Προσθήκη στα αγαπημένα ΥΛΙΚΑ 4 κομμάτια κατεψυγμένου μπακαλιάρου (μοιρασμένα) 2 φλ. κατεψυγμένο μπρόκολο 1 φλ. κατεψυγμένος αρακάς 1 φλ. φασολάκια πλατιά και κομμένα 1 κ.γ. ελαιόλαδο 1 φρέσκο κρεμμύδι ψιλοκομμένο Για τη σος: 1 κ.σ. πάστα ντομάτας 1 κ.γ. κόλιανδρο 1 κ.γ. κάρυ 1 κ.γ. πάπρικα 1/2 κ.γ. ζάχαρη 1 κ.σ. χυμό λεμόνι 3/4 φλ.

Κοχύλια με γαρίδες και πάπρικα

Προσθήκη στα αγαπημένα ΥΛΙΚΑ • 250γρ γαρίδες καθαρισμένες και ψημένες (χωρίς τα κεφάλια)• 20γρ ελαιόλαδο• 2 σκελίδες σκόρδο• 1 κοφτό κουταλάκι τσαγιού πάπρικα γλυκιά• Θαλασσινό αλάτι• 250γρ μακαρόνια κοχύλια ΕΚΤΕΛΕΣΗ Βάζετε τις γαρίδες σε γυάλινη λεκάνη και προσθέτετε το ελαιόλαδο και την πάπρικα. Ξεφλουδίζετε το σκόρδο, αφαιρείτε αν θέλετε τα φύτρα, το τρίβετε ή ψιλοκόβετε

Συγκλονίζει ο Δημήτρης Σταρόβας: «Ξυπνούσα και έλεγα: “Πω πω! Τι όνειρο είδα… Ότι έπαθα εγκεφαλικό”»

Ο Δημήτρης Σταρόβας παραχώρησε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στον Τάσο Τρύφωνος για την εκπομπή «Τετ α Τετ», η οποία θα προβληθεί το Σάββατο 15 Νοεμβρίου