Fitness

Επτά top ασκήσεις για δυνατά και καλλίγραμμα πόδια

FITNESS

Η καθηγήτρια φυσικής αγωγής, Ελευθερία Αναγνωστοπούλου μας δείχνει ασκήσεις που διασφαλίζουν την ευλυγισία των ισχίων και την ενδυνάμωση των μυών των ποδιών, που αποτελούν τη βάση στήριξης του σώματος και επηρεάζουν συνολικά την κινητικότητά του

-

*Γράφει η καθηγήτρια φυσικής αγωγής Ελευθερία Αναγνωστοπούλου

Τα πόδια μας αποτελούν βάση στήριξης για όλο το σώμα. Η ευκινησία των ισχίων, η ευλυγισία και μυϊκή ενδυνάμωση των μυών των ποδιών αποτελούν βασικές δεξιότητες για το ανθρώπινο σώμα.

Παρακάτω θα δούμε 7 βασικές ασκήσεις που στοχεύουν στην βελτίωση της κινητικότητας της άρθρωσης του ισχίου, καθώς και στη μυϊκή ενδυνάμωση των περιφερειακών μυών.

Άσκηση 1

  • Τα πέλματα να βρίσκονται σε ήπια έξω στροφή
  • Εκτελώ την άσκηση με πλήρες εύρος τροχιάς κίνησης
  • Όλο το πέλμα να εφάπτεται στο έδαφος
  • Ομαλή αναπνοή (εκπνοή στο ανέβασμα)

Made with Clipchamp

Άσκηση 2

  • Φέρνω το πίσω πόδι με αντίθετη κατεύθυνση
  • Η λεκάνη να κοιτάζει μπροστά
  • Εκτελώ την κίνηση με αργό κατέβασμα και γρηγορότερη επαναφορά
  • Αν δεν έχω ισορροπία, στηρίζομαι σε έναν τοίχο

Άσκηση 3

  • Κοφτή κίνηση στο κατέβασμα, με όλο το εύρος κίνησης του ισχίου κατά την διάρκεια της άρσης
  • Διατηρώ έξω στροφή στο πόδι αιώρησης

Άσκηση 4

  • Διατηρώ χαμηλό κέντρο βάρους
  • Τα ισχία να βρίσκονται σε έξω στροφή
  • Εκτελώ πρόσθια και οπίσθια κλήση λεκάνης, διατηρώντας σταθερό το υπόλοιπο σώμα

  • Η διάσταση των ποδιών μου να είναι τέτοια, ώστε, όταν λυγίσω και τα δύο πόδια, να σχηματίζουν 2 ορθές γωνίες.
  • Αν δεν έχω ισορροπία, στηρίζομαι με τα χέρια

Άσκηση 6

  • Μετατόπιση βάρους
  • Το πόδι που λυγίζει να βρίσκεται σε έξω στροφή
  • Φέρνω το αντίθετο χέρι στο πόδι

Άσκηση 7

  • Από χαμηλή θέση προβολής μεταφέρω το βάρος μου και στα δύο πόδια, σηκώνοντας την λεκάνη. Εξασφαλίζω ίση κατανομή κέντρου βάρους αμφίπλευρα
  • Αν δυσκολεύομαι χρησιμοποιώ 2 αλτήρες

Ονομάζομαι Ελευθερία Αναγνωστοπούλου και είμαι Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού με ειδικότητα στην Ευρωστία και Υγεία και τον Ελληνικό Παραδοσιακό Χορό (ΣΕΦΑΑ ΑΘΗΝΩΝ).
Είμαι φοιτήτρια Μεταπτυχιακού προγράμματος με τίτλο “Μοριακή και Εφαρμοσμένη Φυσιολογία της Άσκησης” στην Ιατρική Σχολή Αθηνών.
Επαγγελματικά πεδία: Aqua Aerobics, Aqua Pilates instructor, Lifeguard, Functional – Cross Training Coach, Pilates instructor, Θεραπευτική Άσκηση, Προετοιμασία για Στρατιωτικές Σχολές
Στον ελεύθερο χρόνο μου αγαπώ το τρέξιμο, το κολύμπι, τις πολεμικές τέχνες, το padel και το ping pong.
Instagram: e_project_fitness

Διαβάστε ακόμη:

Έξι ασκήσεις που μεταμορφώνουν και σμιλεύουν τους γλουτούς

Επτά ασκήσεις για δυνατούς ώμους, σμιλεμένη πλάτη και καλύτερη κινητικότητα

Έξι εύκολες ασκήσεις που αντιμετωπίζουν την ακράτεια ούρων

Related posts

Πέντε απλές διατάσεις για καλύτερη κινητικότητα και ευλυγισία κάθε μέρα

admin

Πόνοι περιόδου: Το «φυσικό» φάρμακο που ανακουφίζει – Δοκιμάστε το

admin

Η αποτελεσματική άσκηση που βελτιώνει τη στάση του σώματος

admin

Βάρη ή λάστιχα; Ο ειδικός απαντά και προτείνει τον καλύτερο τρόπο για δυνατό σώμα και μυαλό μετά τα 60

admin

Γυμναστική: Ποια ώρα της ημέρας προστατεύει περισσότερο την καρδιά και μειώνει τον κίνδυνο θανάτου

admin

Νεφροί: Πέντε tips για να τους προφυλάξετε – Τα σημάδια που μαρτυρούν πρόβλημα

admin

Το μυστικό για να χτίσουν μυς οι 60χρονοι – Ο ειδικός το αποκαλύπτει

admin

Τρέχετε ατσούμπαλα ή όλο χάρη; Τι μαρτυρά το στυλ τρεξίματος για την προσωπικότητά σας

admin

Εμμηνόπαυση: Επτά tips από τους ειδικούς για αποτελεσματική άσκηση

admin

Προπόνηση με περισσότερα σετ ή μεγαλύτερα βάρη; Οι ειδικοί απαντούν στο αιώνιο δίλημμα

admin

Αγύμναστοι και «στον καναπέ» οι 8 στους 10 – Απαραίτητη η φυσική δραστηριότητα για αυτούς τους ασθενείς

admin

Κάθε πότε πλένετε τα ρούχα της προπόνησης; Δείτε πόσοι τα φορούν άπλυτα ακόμη και 7 συνεχόμενες φορές

admin