Έξι ασκήσεις για καλύτερη στάση σώματος – Όλοι μπορούν να τις κάνουν

Date:

Έξι ασκήσεις για καλύτερη στάση σώματος – Όλοι μπορούν να τις κάνουν

FITNESS

H personal trainer, Σοφία Περδίκη μας δείχνει έξι απλές ασκήσεις για να ενδυναμώσουμε τους μύες του κορμού, να ευθυγραμμίσουμε τη σπονδυλική στήλη και να βελτιώσουμε, τελικά, τη στάση του σώματός μας

-

*Γράφει η Σοφία Περδίκη, personal trainer, certified Pilates Instructor, με εμπειρία στην εκγύμναση ασκουμένων με νευροκινητικά προβλήματα, απόφοιτος ΤΕΦΑΑ Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Σχολής A.F. Studies

Πολλοί άνθρωποι έχουν την τάση να σκύβουν προς τα εμπρός όταν κάθονται ή να καμπουριάζουν όταν στέκονται όρθιοι. Αυτό συμβαίνει, στις περισσότερες περιπτώσεις, επειδή ο πυρήνας δεν είναι αρκετά δυνατός, ώστε να κρατήσει το σώμα στη σωστή θέση. Μια λανθασμένη στάση σώματος, όμως, δεν είναι ένα θέμα που πρέπει να υποτιμηθεί, καθώς μπορεί να προκαλέσει μια σειρά από άλλα ζητήματα, όπως προβλήματα στο έντερο, τον ύπνο, αλλά και την κυκλοφορία του αίματος. Η αντιμετώπιση του προβλήματος και η διόρθωση της στάσης του σώματος είναι αρκετά εύκολη υπόθεση και μπορεί να γίνει μέσα από κατάλληλες μορφές άσκησης.

Έξι ασκήσεις που θα σας βοηθήσουν να βελτιώσετε τη στάση του σώματός σας:

Σανίδες: Ξεκινήστε σε μια θέση push-up με τα χέρια σας κάτω από τους ώμους σας. Κρατώντας επίπεδη την πλάτη και το πίσω μέρος, τραβήξτε τους κοιλιακούς σας μυς. Προσπαθήστε να κρατήσετε αυτή τη θέση για τουλάχιστον 30 δευτερόλεπτα.

Medicine Ball Twists: Από καθιστή θέση με γόνατα ελαφρώς λυγισμένα και μια μικρή κλίση του κορμού προς τα πίσω, κρατάτε μια medicine ball ή μια μπάλα pilates. Περιστρέψτε τον κορμό σας με την μπάλα από τη μία πλευρά στην άλλη μέσω του πυρήνα σας, ακουμπώντας την μπάλα στο έδαφος κάθε φορά. Επαναλάβετε αυτή την κίνηση 20 φορές, εναλλάσσοντας τις πλευρές.

Κάτω Σκύλος: Αυτή η δημοφιλής στάση γιόγκα διατείνει τις γάμπες, τους γλουτούς, τους μηριαίους και τους μυς της σπονδυλικής στήλης. Είναι σημαντικό στη θέση αυτή οι παλάμες να βρίσκονται κάτω από τους ώμους και να σηκώνετε τους γοφούς προς τα πάνω και προς τα πίσω μένοντας στη θέση αυτή για τουλάχιστον τρεις αναπνοές.

Hip Flexor Stretch: Αυτή η άσκηση αντιμετωπίζει το σφίξιμο των μυών και την περιορισμένη κίνηση στους γοφούς. Γονατίστε στο έδαφος με το μπροστινό πόδι σε προβολή και το πίσω να ακουμπάει στο πάτωμα. Εάν αισθάνεστε ενόχληση στο πόδι που ακουμπάει στο πάτωμα, τοποθετήστε μια πετσέτα κάτω από το γόνατό σας.
Κρατώντας την πλάτη σας ίσια, σπρώξτε αργά τους γοφούς σας προς τα εμπρός μέχρι να νιώσετε ένα τέντωμα στο άνω μέρος του μηρού του πίσω ποδιού και του ισχίου σας.
Κρατήστε για 30 δευτερόλεπτα προτού αλλάξετε πλευρά.

Thoracic spine rotation: Το απαλό άνοιγμα του στήθους και η περιστροφή της σπονδυλικής στήλης ανακουφίζουν από το σφίξιμο ενώ αυξάνουν τη σταθερότητα και την κινητικότητα. Καθίστε στα γόνατά σας και βυθίστε τους γοφούς σας πίσω στις φτέρνες σας και στηριχτείτε στις κνήμες σας. Τοποθετήστε το ένα χέρι στο αυτί σας, με τον αγκώνα να δείχνει στο πλάι. Το άλλο χέρι πρέπει να είναι στο πάτωμα τεντωμένο στηρίζοντας το σώμα σας.

Ενώ διατηρείτε μια ουδέτερη στάση στην σπονδυλική σας στήλη, σηκώστε τον αγκώνα του χεριού που βρίσκεται στο αυτί σας πάνω από το ύψος των ώμων, ανοίγοντας αποτελεσματικά το στήθος προς τα έξω και πάνω.

Τα μάτια σας πρέπει να ακολουθούν τον αγκώνα σας κατά τη διάρκεια αυτής της κίνησης. Αυτό βοηθά στη διατήρηση της σωστής ευθυγράμμισης του αυχένα και της σπονδυλικής στήλης. Βεβαιωθείτε ότι εκτελείτε τις επαναλήψεις με αργό και ελεγχόμενο τρόπο σε όλη την κίνηση.

Πάρτε μια μεγάλη εισπνοή και εκπνεύστε σε αυτή τη θέση. Επαναλάβετε αυτή την κίνηση 5-10 φορές, εναλλάσσοντας τις πλευρές.

Γέφυρες: Οι γέφυρες βοηθούν στην ενίσχυση και ενεργοποίηση των γλουτών σας ενώ ανακουφίζουν από τον πόνο στη μέση. Αυτό βελτιώνει τη λειτουργία και την ευθυγράμμιση των γοφών και της λεκάνης σας, οδηγώντας σε καλύτερη στάση του σώματος.

  • Ξαπλώστε ανάσκελα με τα γόνατά σας λυγισμένα και τα πόδια σας στο άνοιγμα των γοφών.
  • Κρατήστε τα πόδια σας περίπου ένα πέλμα μακριά από τους γοφούς σας.
  • Ακουμπήστε τα χέρια σας δίπλα στο σώμα σας με τις παλάμες σας στραμμένες προς τα κάτω.
  • Εκπνεύστε καθώς σηκώνετε τους γοφούς σας προς τα πάνω, ισιώνοντας τη σπονδυλική σας στήλη.
  • Κρατήστε αυτή τη θέση για έως και 1 λεπτό τη φορά. Επαναλάβετε 10 φορές.

Το κείμενο δημοσιεύθηκε στο τεύχος ν.10 του περιοδικού ygeiamou που κυκλοφόρησε με ΤΟ ΘΕΜΑ το Σάββατο 28/10

[penci_related_posts title=”ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:” number=”8″ style=”grid” align=”none” displayby=”cat” orderby=”random”]

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related

Χείμαρρος ο Νίκος Πολυδερόπουλος: “Δεν σεβάστηκαν πως έχασα τον αδελφό μου, δεν έχασα χρυσόψαρο”

"Ήμουν ευάλωτος στη συγκεκριμένη περίοδο. Αν το είχα πιάσει εξ αρχής το ύπουλο φαινόμενο, θα το είχα κόψει" εξηγεί ο Νίκος Πολυδερόπουλος.

Ισμήνη Καλέση: “Δεν μου έλειψε ποτέ κανένα παιδί, τα βλέπω και στρίβω”

Ισμήνη Καλέση: «Δεν μου έλειψε ποτέ κανένα παιδί, τα βλέπω και στρίβω» Παρασκευή, 24.5.2024, 20:05 temp1@ "Δεν ξεπέρασα ποτέ την απώλεια της μητέρας μου, ήταν βράχος μέχρι το τέλος" δήλωσε, παράλληλα, η Ισμήνη Καλέση. Την Ισμήνη Καλέση είδαμε στο Στούντιο 4 της Παρασκευής, όπου και παραχώρησε μια εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη στη Νάνσυ Ζαμπέτογλου

Δικαστής είπε όχι στο αίτημα του Μπόλντουιν για απόσυρση της κατηγορίας της ανθρωποκτονίας εξ αμελείας

Απορρίφθηκε χθες το αίτημα του Άλεκ Μπόλντουιν που ζητούσε να αποσυρθεί η κατηγορία της ανθρωποκτονίας εξ αμελείας σε βάρος του που αφορά τον θάνατο της Χαλίνα Χάτσινς στα γυρίσματα της ταινίας «Rust» τον Οκτώβριο του 2021. Οι συνήγοροι του Μπόλντουιν ανέφεραν σε ακρόαση της 17ης Μαΐου ότι δεν ακολουθήθηκε η προβλεπόμενη διαδικασία για την παραπομπή

Rust: Δικαστής αρνήθηκε να αποσύρει την κατηγορία της ανθρωποκτονίας εξ αμελείας σε βάρος του Άλεκ Μπάλντουιν

Rust: Δικαστής αρνήθηκε να αποσύρει την κατηγορία της ανθρωποκτονίας εξ αμελείας σε βάρος του Άλεκ Μπάλντουιν Η δίκη του ηθοποιού για τον θάνατο της Χαλίνα Χάτσινς στα γυρίσματα της ταινίας «Rust» πρόκειται να ξεκινήσει στις 10 Ιουλίου Δικαστής απέρριψε χθες Παρασκευή αίτημα του ηθοποιού Άλεκ Μπάλντουιν να αποσύρει την κατηγορία της ανθρωποκτονίας εξ αμελείας σε βάρος του για τον

Ντάνη Γιαννακοπούλου: Η τρυφερή ανάρτηση με τη γιαγιά και τη νεογέννητη κόρη της

Η δημοσίευση της ηθοποιού στο Instagram με ααφορμή τα πρώτα της γενέθλια ως μητέρα

Πυρ και μανία ο Γρηγόρης Γκουντάρας στα social media: “Σιχαίνομαι τα θλιβερά ανθρωπάκια”

Ο Γρηγόρης Γκουντάρας ξεσπά για "τους υποκριτές, την αδικία, τις κακότροπες συμπεριφορές, τις κλίκες και τους ψεύτικους ανθρώπους".

Συγκινεί ο Αργύρης Αγγέλου για την Άννα Παναγιωτοπούλου: “Ενώ φαινόταν απόμακρη, σου έδινε την ψυχή της”

"Γενικότερα ήταν παράσημο να σε εμπιστευτεί η Άννα και να σε βάλει στην καθημερινότητά της" ομολογεί ο Αργύρης Αγγέλου.

Θ. Γεωργαντάς για Δ. Βανδή: Ήταν πολύ κουλ με τις ερωτήσεις που της έκανα

Ο Θέμης Γεωργαντάς βρέθηκε καλεσμένος στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη το μεσημέρι της Παρασκευής 24/5 και οι δύο τους αλλά και οι συνεργάτες της στο πλατό σχολίασαν τη συνέντευξη της Δέσποινας Βανδή στον παρουσιαστή. «Ακόμα και εποχές που οι καλλιτέχνες δεν μιλάγανε τόσο εύκολα, ειδικά για τα πιο juicy θέματα, εσένα κάπως σε αισθανόντουσαν ότι:

Ο Κλάους Μάινε των Scorpions σήμερα γιορτάζει τα 76α γενέθλιά του & συνεχίζει να λατρεύει την Ελλάδα

Μία από τις μεγαλύτερες μορφές της παγκόσμιας ροκ μουσικής σκηνής είναι αναμφισβήτητα ο Κλάους Μάινε, frontman των θρυλικών, πλέον, Scorpions οι οποίοι συμπεριλαμβάνουν την Ελλάδα σχεδόν πάντα στις παγκόσμιες περιοδείες τους καθώς τη λατρεύουν! Ο 76χρονος, πλέον, Κλάους αν και έγινε μέλος του συγκροτήματος από τη Γερμανία, πέντε χρόνια αφότου αυτό είχε ιδρυθεί (1965), θεωρείται

Δωροθέα Αρβανιτάκη: Στην Ικαρία το στερνό αντίο στη μητέρα της Ελευθερίας

Βαρύ το πένθος για την Ελευθερία Αρβανιτάκη καθώς έφυγε από τη ζωή η μητέρα της Δωροθέα η οποία είχε καταγωγή από την Ικαρία.

Tv Queen – Κατέρρευσε η Αγάπη στη Νανά Παλαιτσάκη: “Δεν έχω νιώσει μεγαλύτερη ντροπή στη ζωή μου δημόσια”

Παρασκευή, 24.5.2024, 23:55 Zappit@ZAPPIT_ "Ένιωσα ότι γελοιοποιήθηκα τελείως, ένιωσα απλά ότι με πήρε στον πάτο" εκμυστηρεύτηκε η σπουδάστρια του Tv Queen στη Νανά Παλαιτσάκη. Μια πολύ ευάλωτη πτυχή του εαυτού της έδειξε στο Tv Queen, το βράδυ της Παρασκευής, η Αγάπη Λυδιώτη την ώρα που βρέθηκε η Νανά Παλαιτσάκη στην ακαδημία του OPEN. Μάλιστα, η όμορφη

Γιολάντα Μπαλαούρα: “Είναι οδυνηρό να τραβιέται η κουρτίνα και να βλέπεις το τέρας που έχεις στη ζωή σου”

Γιολάντα Μπαλαούρα: «Είναι οδυνηρό να τραβιέται η κουρτίνα και να βλέπεις το τέρας που έχεις στη ζωή σου» Παρασκευή, 24.5.2024, 23:28 Zappit@ZAPPIT_ "Να ανακαλύπτεις πως αυτός που νομίζεις πως ξέρεις είναι κάποιος που δεν ξέρεις καθόλου" διευκρινίζει η Γιολάντα Μπαλαούρα. Με αφορμή στη σειρά «Ναυάγιο» του MEGA, η Γιολάντα Μπαλαούρα παραχώρησε συνέντευξη στο περιοδικό Τηλεθεατής και