Θυμάσαι τότε που τα λεωφορεία είχαν εισπράκτορα και το εισιτήριο λίγες δραχμές;

Date:

SUPER ΠΡΟΣΦΟΡΑ!

ΔΕΚΑ ΤΥΧΕΡΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΕΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ 

ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΕΣ HONDOS ΤΩΝ 100€ Η ΚΑΘΕΜΙΑ!!!

Στείλε COOL3 (κενό) το Ον/μο σου στο 54222

AMAZE Χρέωση €0,68/SMS με ΦΠΑ και τέλος κινητής τηλεφωνίας

Όροι συμμετοχής στο http://coollife.gr/terms-2/. Εξ. Πελατών 2111885488

Δωροεπιταγή για όλους απο το instawin.gr 

 Τα λεωφορεία της παλιάς Αθήνας δεν είχαν καμία σχέση με τα σημερινά. Είχαν το δικό τους εισπράκτορα και εισιτήριο το οποίο είχε τίμη 1 δραχμή.

Πιο μετά, η τιμή του εισιτηρίου άλλαξε και έγινε 30 έως 50 δραχμές. Μετέπειτα, υπήρχε ένας πορτοκαλί κουμπαράς με σχισμή, ο οποίος ήταν κλειδωμένος δίπλα από τον οδηγό. Τα παλιά λεωφορεία της Αθήνας ήταν γεμάτα με συζητήσεις. Ο κόσμος μιλούσε μεταξύ του, ακόνη και αν ήταν άγνωστοι. Μετά, ο εισπράκτορας θα ζητούσε απλά να ελέγξει τα εισιτήρια.







Λεωφορεία στην παλιά Αθήνα: Η πρώτη εμφάνισή τους







Το Ελληνικό κράτος έδωσε άδειες για τη λειτουργία αστικών συγκοινωνιών στις αρχές του 20ου αιώνα. Το 1952, πραγματοποιήθηκε η ίδρυση έξι κοινών ταμείων εκμετάλλευσης λεωφορείων, τα ΚΤΕΛ. Αυτά λειτουργούσαν από το 1941 υπό το βλέμμα του Οργανισμού Ελέγχου Αστικών Συγκοινωνιών.

Το 1929 η ίδρυση της ΗΕΜ είχε σαν αρμοδιότητα τη λειτουργία των τραμ, τρόλεϊ και λεωφορείων σε κεντρικούς δρόμους της Αθήνας και του Πειραιά. Όμως, το 1956 περιορίστηκε στο τρόλεϊ, το οποίο καταργήθηκε το 1970, δίνοντας τη σκυτάλη στον ΗΛΠΑΠ.

Το 1961 ιδρύθηκε η πρώτη κρατική εταιρεία αστικών συγκοινωνιών. Η επωνυμία της στις ΑΣΠΑ ήταν γνωστή ως 7ο ΚΤΕΛ. Ωστόσο, το 1977 αφαιρέθηκαν οι άδειες λειτουργίας της Αττικής Συγκοινωνίας από τους ιδιώτες ιδιοκτήτες των λεωφορείων.

Εκείνη τη χρονική περίοδο ιδρύθηκε η Επιχείρηση Αστικών Συγκοινωνιών, ενώ ιδρύθηκε και ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών. Στόχος τους ήταν ο σχεδιασμός, ο συντονισμός και η εποπτεία των συγκοινωνιών της Αθήνας. Το 1993 έγινε ΟΑΣΑ και είχε τις ίδιες ευθύνες.

Ένα χρόνο αργότερα, ιδρύθηκε η ΕΘΕΛ. Στόχος της ήταν η εκτέλεση και η εκμετάλλευση του συγκοινωνιακού έργου. Αυτό θα γίνονταν με θερμαινόμενα λεωφορεία υπό τον ΟΑΣΑ.







SUPER ΠΡΟΣΦΟΡΑ!

ΔΕΚΑ ΤΥΧΕΡΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΕΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ 

ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΕΣ HONDOS ΤΩΝ 100€ Η ΚΑΘΕΜΙΑ!!!

Στείλε COOL3 (κενό) το Ον/μο σου στο 54222

AMAZE Χρέωση €0,68/SMS με ΦΠΑ και τέλος κινητής τηλεφωνίας

Όροι συμμετοχής στο http://coollife.gr/terms-2/. Εξ. Πελατών 2111885488

Δωροεπιταγή για όλους απο το instawin.gr 

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related

Κόνι Μεταξά – Μάριος Καπότσης: Με τους γονείς του πολίστα θα περάσουν το Πάσχα

Μαζί τις ημέρες του Πάσχα ετοιμάζονται να περάσουν η Κόνι Μεταξά και ο Μάριος Καπότσης.

Γιώργος Κατσαρός: «Με πείραξε πολύ που ο Θεός πήρε τη γυναίκα μου τόσο νέα κοντά του»

Για την απώλεια της συζύγου του, τις δύσκολες στιγμές που βίωσε με το «φευγιό» της αλλά και για τη γνωριμία τους, μίλησε ο Γιώργος Κατσαρός. Υπήρξαν στιγμές που η μουσική γιάτρεψε κάποιες πληγές σας; Πάρα πολλές στιγμές στη ζωή μου συνέβη αυτό. Eurovision 1974-Γιώργος Κατσαρός στο gossip-tv: Η Μαρινέλλα τραγούδησε με παντελόνι για πρώτη φορά

Συγκινεί η Μαρία Μενούνος: “Πώς μπορεί να πέθανε η μαμά μου πριν από 3 χρόνια;”

Το ευαίσθητο μήνυμα της παρουσιάστριας στο Instagram.

Ιωάννα Παλιοσπύρου για την επίθεση με βιτριόλι: “Δεν έχω κρατήσει θυμό για τη συγκεκριμένη γυναίκα”

Ιωάννα Παλιοσπύρου για την επίθεση με βιτριόλι: «Δεν έχω κρατήσει θυμό για τη συγκεκριμένη γυναίκα» "Δεν έχω δέρμα, αγγεία, φλέβες. Δεν μπορώ να ιδρώσω, δεν έχω ελαστικότητα, δεν μπορώ να στρίψω τον λαιμό μου". Για την αδιανόητη επίθεση που δέχθηκε με βιτριόλι μίλησε η Ιωάννα Παλιοσπύρου στο «Στούντιο 4″ της Μεγάλης Πέμπτης (2/5). Η 38χρονη