SUPER ΠΡΟΣΦΟΡΑ!
ΔΕΚΑ ΤΥΧΕΡΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΕΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ
ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΕΣ HONDOS ΤΩΝ 100€ Η ΚΑΘΕΜΙΑ!!!
Στείλε COOL3 (κενό) το Ον/μο σου στο 54222
AMAZE Χρέωση €0,68/SMS με ΦΠΑ και τέλος κινητής τηλεφωνίας
Όροι συμμετοχής στο http://coollife.gr/terms-2/. Εξ. Πελατών 2111885488
Δωροεπιταγή για όλους απο το instawin.gr
Φώτης Σεργουλόπουλος: «Μίλησε προσβλητικά. Του ζήτησα να μην ξαναέρθει ποτέ»
Τι συνέβη;
Μια αποκάλυψη για ένα περιστατικό που συνέβη σε μαγαζί του έκανε ο Φώτης Σεργουλόπουλος κατά τη διάρκεια της εκπομπής «Πρωίαν σε είδον τη μεσημβρίαν».
Ο παρουσιαστής με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Πελατών περιέγραψε τι του έχει συμβεί λέγοντας: «Υπάρχουν πελάτες που είναι λίγο περίεργοι, που χάνουν το δίκιο τους και που η εξουσία του πελάτη τους κάνει επιθετικούς απέναντι στο προσωπικό.
Μου έχει τύχει πελάτης να μιλήσει πάρα πολύ προσβλητικά στον υπάλληλο και τού ζήτησα να μην ξανάρθει ποτέ».
Ακούγοντας την ιστορία η Τζένη Μελιτά του είπε: «Και πολύ καλά έκανες. Καμιά φορά βγάζουμε και τα νεύρα μας στο προσωπικό».
Δείτε το βίντεο:
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
-
SUPER ΠΡΟΣΦΟΡΑ!
ΔΕΚΑ ΤΥΧΕΡΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΕΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ
ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΕΣ HONDOS ΤΩΝ 100€ Η ΚΑΘΕΜΙΑ!!!
Στείλε COOL3 (κενό) το Ον/μο σου στο 54222
AMAZE Χρέωση €0,68/SMS με ΦΠΑ και τέλος κινητής τηλεφωνίας
Όροι συμμετοχής στο http://coollife.gr/terms-2/. Εξ. Πελατών 2111885488
Δωροεπιταγή για όλους απο το instawin.gr