«ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΕΣ HONDOS»:ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΙ ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

Date:

Για τη προωθητική ενέργεια «ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΕΣ HONDOS» που διοργανώνει η εταιρεία με την επωνυμία «ΕΡΙΝΥΑ ΕΙΔΗΣΕΙΣ Μ.ΙΚΕ.», (εφεξής «o ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ»), και διακριτικό τίτλο «ΕΡΙΝΥΑ» η οποία εδρεύει στην Αθήνα Αττικής, οδός Ακαδημίας, αρ.8 όπως νόμιμα εκπροσωπείται, ισχύουν τα κάτωθι:

Ο Διοργανωτής διεξάγει, με αποκλειστική δική του ευθύνη, προωθητική ενέργεια στην ιστοσελίδα coollife.gr  με τη συμμετοχή επισκεπτών, κατά τα κατωτέρω αναφερόμενα (εφεξής η «Προωθητική Ενέργεια»).

Την τεχνική υποστήριξη της Προωθητικής Ενέργειας έχει αναλάβει η εταιρεία με την επωνυμία «ΑΜΑΖΕ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Α.Ε.», που εδρεύει στον Άγιο Δημήτριο Αττικής, Ι. Μεταξά, αριθ. 8 (εφεξής «ΑΜΑΖΕ» ή «Τεχνικός Πάροχος»), βάσει σχετικής σύμβασής της με τη Διοργανώτρια, όπου ορίζονται και οι υποχρεώσεις του κάθε μέρους ως προς την διεξαγωγή της διαδικασίας της Προωθητικής Ενέργειας.

Δικαίωμα συμμετοχής έχουν όλοι οι χρήστες υπηρεσιών κινητής τηλεφωνίας και μόνο εφόσον βρίσκονται εντός της Ελλάδος και είναι άνω των 18 ετών, με δικαιοπρακτική ικανότητα, ως ο Νόμος ορίζει και ακολουθήσουν τη διαδικασία που περιγράφεται στο παρόν. Εξαιρούνται οι υπάλληλοι της «ΑΜΑΖΕ» και του «coollife.gr», καθώς και οι συγγενείς αυτών πρώτου (Α΄) βαθμού. Σε περίπτωση συμμετοχής των παραπάνω προσώπων και ανάδειξής τους όπως ορίζεται κατά την κατωτέρω διαδικασία, ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα αποκλεισμού τους σε οποιοδήποτε στάδιο.

Η έναρξη και η λήξη της προωθητικής ενέργειας καθορίζεται από τον Διοργανωτή και θα προβάλεται στην ιστοσελίδα  coollife.gr  ψυχαγωγικού ή/και ενημερωτικού χαρακτήρα καθ’ όλη την διάρκεια της ημέρας μέσω διαφημιστικών banners ή άρθρων:

Κατα την προβολή της προωθητικής ενέργειας όπου θα αναφέρεται ο σύντομος κωδικός COOL3, παρέχεται αναλυτική πληροφόρηση για την τηλεφωνική γραμμή υποστήριξης της υπηρεσίας, τις χρεώσεις, καθώς και τον τηλεφωνικό πάροχο, όπως προβλέπεται από τους Κανονισμούς της ΕΕΤΤ. Απαραίτητη προϋπόθεση για την έγκυρη συμμετοχή είναι η έγκαιρη υποβολή αυτής. Οιαδήποτε συμμετοχή υποβληθεί μετά το πέρας των χρονικών διαστημάτων που αναφέρονται κατά την προβολή της προωθητικής ενέργειας, δε θα ληφθεί υπόψη. Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα να μεταβάλλει το παρόν χρονοδιάγραμμα κατά το δοκούν. Οι όροι ευρίσκονται αναρτημένοι στην ιστοσελίδα του Διοργανωτή https://coollife.gr/terms-2/ όπου και θα παραμείνουν αναρτημένοι καθ’ όλη τη διάρκεια της προωθητικής ενέργειας. Ο διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιεί τους παρόντες όρους της προωθητικής ενέργειας και ειδικότερα του όρου περί των χαρακτηριστικών του επάθλου που θα λάβει ο/οι νικητής/ές, με μοναδική υποχρέωση την ενημέρωση και την ανάρτηση των αναθεωρημένων-κωδικοποιημένων όρων στην προαναφερθείσα ιστοσελίδα.

Για να θεωρηθεί ότι κάποιος δηλώνει συμμετοχή στη προωθητική ενέργεια «ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΕΣ HONDOS» (εφεξής «Συμμετέχων»), θα πρέπει, κατά τη διάρκεια της προωθητικής ενέργειας, να στείλει SMS (από κινητό τηλέφωνο εντός Ελλάδος) με το πρόθεμα COOL3 (κενό) το ονοματεπώνυμο του στον σύντομο κωδικό SMS 54222

Οι χρεώσεις είναι οι εξής: για το σύντομο κωδικό 54222. η χρέωση είναι 0,68 ευρώ/ SMS (Περιλαμβάνει ΦΠΑ και τέλος κινητής τηλεφωνίας).

Κάθε συμμετέχων μπορεί να αποστείλει SMS περισσότερες από μία φορές, για να δηλώσει ισάριθμες συμμετοχές, ωστόσο κάθε φορά που αποστέλλει SMS, θα λαμβάνει κωδικό αριθμό, που θα μπορεί να εξαργυρώσει σε υπηρεσίες ή προϊόντα (ίσης ή μεγαλύτερης αξίας με το κόστος του SMS) στον διαδικτυακό τόπο www.instawin.gr.

Χρήση κωδικού: Ο Συμμετέχων θα πρέπει να εισάγει το μοναδικό κωδικό (ή κωδικούς σε περίπτωση περισσότερων τους ενός) στην ηλεκτρονική σελίδα www.instawin.gr εξαργυρώνοντάς τον σε προϊόν ή υπηρεσία της επιλογής του. Η ιστοσελίδα www.instawin.gr προσφέρει προϊόντα και υπηρεσίες διαφόρων κατηγοριών, οι οποίες είναι χρήσιμες για το σύνολο των συμμετεχόντων στην προωθητική ενέργεια, δίνοντας τους τη δυνατότητα της επιλογής.

Ενδεικτικά, περιλαμβάνει: 

α. Υπηρεσίες: διαγνωστικές εξετάσεις, θεραπείες αδυνατίσματος, παιδότοποι, αισθητικής, κομμωτήρια, spa κοκ.

β. Συνδρομητικές υπηρεσίες: χρόνος χρήσης κάρτας υγείας, ασφαλιστικών παροχών, γυμναστηρίου κοκ.

γ. Φυσικά προϊόντα: ένδυση/υπόδηση, είδη σπιτιού, ηλεκτρονικά & ηλεκτρικά είδη, φαρμακείου, καλλυντικά, φαγητό/καφέ κοκ (από τα φυσικά καταστήματα ή το e-shop συνεργαζόμενων εταιρειών, χωρίς κόστος παράδοσης για τον συμμετέχοντα).

δ. Ψηφιακό Περιεχόμενο: παιχνίδια για το κινητό, μηνύματα SMS μέσω online πλατφόρμας, e-books.

Κάθε κωδικός μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο μία (1) φορά. Ο κωδικός δεν δύναται να εξαργυρωθεί σε χρήματα. Όλοι οι κωδικοί εξαργυρώνονται μεμονωμένα, για διαφορετικές αγορές και δεν παρέχεται η δυνατότητα να εξαργυρωθούν σωρευτικά. Για την εξαργύρωση του εκάστοτε κωδικού που λαμβάνει ο Συμμετέχων μέσω αποστολής SMS, δεν απαιτείται η αποστολή πολλαπλών μηνυμάτων SMS. Ο δικαιούχος δύναται να επιλέξει προϊόντα μεγαλύτερης αξίας από το κόστος της συμμετοχής του, χωρίς όμως να υποχρεούται να καταβάλλει την -τυχόν- διαφορά. Κάθε Συμμετέχων, δύναται να αποκτήσει και χρησιμοποιήσει απεριόριστο αριθμό Κωδικών Αριθμών instawin, αντίστοιχων των δηλώσεων συμμετοχής του.

Σε κάθε περίπτωση, η αποστολή των προϊόντων προς τους δικαιούχους, πραγματοποιείται από εταιρεία ταχυμεταφορών ή τους προστηθέντες/συνεργάτες της ηλεκτρονικής σελίδας www.instawin.gr, στη διεύθυνση που θα δηλώσει ο δικαιούχος, χωρίς να επιβαρυνθεί ο ίδιος με τα έξοδα αποστολής.

Η χρήση κάθε κωδικού μπορεί να γίνει αποκλειστικά και μόνο εντός χρονικού διαστήματος ενός (1) μήνα από την επομένη της ημέρας λήψης του σχετικού κωδικού, μετά δε το πέρας του διαστήματος αυτού, ο κωδικός ακυρώνεται και δεν ισχύει.

Η χορήγηση του κατά τα ως άνω κωδικού και η χρήση του από το συμμετέχοντα είναι ανεξάρτητη του εάν αυτός κληρωθεί ή όχι ως νικητής του επάθλου της προωθητικής ενέργειας.

Έγκυρες θεωρούνται οι συμμετοχές που έχουν υποβληθεί απο κινητό τηλέφωνο εντός Ελλάδος και αποστολής SMS από κινητό τηλέφωνο εντός Ελλάδος, εντός των χρονικών ορίων της προωθητικής ενέργειας, ήτοι μέχρι το χρόνο λήξης της προωθητικής ενέργειας και όπως αυτή η χρονική στιγμή ανακοινώνεται και συνοδεύονται κατά την καταχώρηση τους από όλα τα υποχρεωτικά στοιχεία. Κάθε συμμετοχή εκτός αυτών των ορίων και χωρίς την καταχώρηση των υποχρεωτικών στοιχείων, θα θεωρείται άκυρη. Κάθε Συμμετέχων έχει δικαίωμα πολλαπλών συμμετοχών. Κάθε αποστολή SMS από τον ίδιο χρήστη θεωρείται ως ξεχωριστή συμμετοχή στη προωθητική ενέργεια. Κάθε Συμμετέχων μπορεί να εξαργυρώσει τον εκάστοτε κωδικό που λαμβάνει σε υπηρεσίες ή προϊόντα (ίσης ή μεγαλύτερης αξίας με το κόστος της κλήσης/SMS) στον διαδικτυακό τόπο www.instawin.gr

Η ανάδειξη του νικητή θα γίνει αφότου ολοκληρωθεί η προωθητική ενέργεια «ΔΩΡΟΕΠΙΤΑΓΕΣ HONDOS». Ο νικητής θα είναι ο συμμετέχων που θα έχει στείλει μήνυμα SMS στο 54222. και θα κληρωθεί ανάμεσα σε όλους τους συμμετέχοντες της προωθητικής ενέργειας καθ’ όλη τη διάρκεια της προωθητικής ενέργειας. Ο νικητής θα αναδειχθεί έπειτα από ηλεκτρονική κλήρωση. Η κλήρωση θα διεξαχθεί μέσω ηλεκτρονικής γεννήτριας τυχαίων αριθμών του random.org η οποία είναι πιστοποιημένη από το ανεξάρτητο εργαστήριο ECORGA (ISO/IEC 17025:2005) το οποίο εδρεύει στο Λονδίνο του Ηνωμένου Βασιλείου, οδός 2/F Berkeley Square House, Berkeley Square London, W1J 6BD.

Το όνομα του νικητή θα ανακοινωθεί με ανάρτηση στην ιστοσελίδα https://coollife.gr/ . Στη συνέχεια θα κληθεί ο νικητής από τους υπεύθυνους της ιστοσελίδας, στην τηλεφωνική σύνδεση με την οποία έλαβε μέρος στη προωθητική ενέργεια, για να ενημερωθεί λεπτομερώς σχετικά με την παραλαβή του επάθλου. Η αποδοχή του επάθλου από τον νικητή θα γίνει το αργότερο εντός ενός (1) μήνα από την ως άνω δημοσίευση του νικητή σύμφωνα με τη διαδικασία ενημέρωσης όπως αυτή περιγράφεται ανωτέρω. Ο νικητής θα ενημερωθεί τηλεφωνικώς για την διαδικασία της αποδοχής και θα μεταβεί όπου του υποδείξει ο ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΗΣ προκειμένου να γίνει η ταυτοποίηση του με την επίδειξη των απαραίτητων εγγράφων και να υπογράψει σχετική δήλωση αποδοχής. Κατά την επικοινωνία αυτή θα ζητηθούν από τον νικητή τα πλήρη στοιχεία του για την δυνατότητα εξακρίβωσης της ταυτοπροσωπίας κατά την παράδοση του επάθλου. Σε περίπτωση που κατά το χρονικό διάστημα του ενός (1) μήνα από την δημοσίευση του νικητή, δεν έχει καταστεί δυνατή η επικοινωνία, χάνει κάθε δικαίωμα επί του επάθλου, το οποίο θα κληθεί να παραλάβει ο πρώτος επιλαχόντας νικητής, κατά τη σειρά ανάδειξης από την προαναφερόμενη διαδικασία της κλήρωσης.

Ο εκάστοτε νικητής, προκειμένου να παραλάβει το έπαθλο θα πρέπει να προσκομίσει τα εξής δικαιολογητικά: 1) Επικυρωμένη φωτοτυπία της αστυνομικής του ταυτότητας ή του διαβατηρίου του, από αστυνομικό τμήμα, από ΚΕΠ ή μέσω του gov.gr, 2) Επικυρωμένη (για το γνήσιο της υπογραφής) υπεύθυνη δήλωση από αστυνομικό τμήμα, από ΚΕΠ ή μέσω του gov.gr, ότι αποδέχεται το έπαθλο και τους όρους & προϋποθέσεις των προωθητικών ενεργειών των εκπομπών, καθώς και το Α.Φ.Μ και τη Δ.Ο.Υ. στην οποία ανήκει, 3) Έγγραφο παρόχου ή λογαριασμό που να αποδεικνύει ότι είναι κάτοχος του αριθμού τηλεφώνου με το οποίο συμμετείχε στην προωθητική ενέργεια. 4) Απόδειξη τραπεζικής κατάθεσης προς την «ΑΜΑΖΕ», με το ποσό του φόρου που αντιστοιχεί στο δώρο και που η τελευταία θα πρέπει να αποδώσει στην αρμόδια ΔΟΥ για λογαριασμό του νικητή. Διευκρινίζεται ότι ο φόρος που επιβάλλεται από το Ελληνικό Κράτος με βάση τον νόμο 2961 / 2010 (Άρθρο 58 παράγραφος 1 περίπτωση ε & Άρθρο 60 παράγραφος σε έπαθλα άνω των 1.000€ βαρύνουν τον νικητή του επάθλου και είναι 20% επί της αξίας του. Ρητά διευκρινίζεται ότι τα έξοδα, καθώς και τα τέλη μεταβίβασης/πινακίδων και κυκλοφορίας σε περίπτωση που το έπαθλο είναι αυτοκίνητο βαρύνουν τον νικητή και θα προκαταβληθούν από τον ίδιο (απευθείας στην αντιπροσωπεία), προκειμένου να παραλάβει το έπαθλο. Λόγω των ειδικών συνθηκών που έχουν διαμορφωθεί διεθνώς λόγω της πανδημίας  του COVID 19, παρατηρούνται σημαντικές καθυστερήσεις στις εισαγωγές οχημάτων στην Ελλάδα. Ως εκ τούτου η τελική ημερομηνία απόδοσης του Επάθλου (οχήματος), θα εξαρτώνται από την διαθεσιμότητα της εισαγωγικής εταιρείας, (αντιπροσώπου) ή/και του εργοστασίου κατασκευής.

Το/τα έπαθλο/α της προωθητικής ενέργειας είναι ήδη προκαθορισμένο/α και συγκεκριμένο/α, προσωπικό/ά και αποκλείεται η μεταβίβαση, η ανταλλαγή ή η εξαργύρωσή του/ς σε χρήμα. Ο δε νικητής, οφείλει να συμπεριφερθεί στα πλαίσια καλής πίστης και των χρηστών ηθών.

Για τυχόν παράπονα ή ερωτήσεις σχετικά με το τεχνικό σκέλος της προωθητικής ενέργειας, οι συμμετέχοντες μπορούν να απευθύνονται και στο τηλέφωνο παραπόνων της «ΑΜΑΖΕ» στο 2111885488 (10:00 π.μ. – 18:00 μ.μ.). Ο δε Διοργανωτής δεσμεύεται να απαντήσει στα ερωτήματα – παράπονα των συμμετεχόντων εντός 2 εργάσιμων ημερών.

Ο Διοργανωτής διατηρεί το δικαίωμα, ανά πάσα στιγμή, να τροποποιήσει μέρη αυτών των όρων ή και όλους τους όρους συμμετοχής στο σύνολό τους και ειδικότερα τους όρους περί των χαρακτηριστικών του/ων επάθλου/ων που θα κερδίσει ο νικητής/ές της προωθητικής ενέργειας, χωρίς προειδοποίηση και χωρίς να είναι υποχρεωμένος προς αποζημίωση σε όποιον συμμετέχοντα, με την ανάρτησή τους στην ιστοσελίδα https://coollife.gr/

Ο Διοργανωτής δεν φέρει ουδεμία ευθύνη, σε περίπτωση τεχνικών προβλημάτων κατά τη διάρκεια σύνδεσης του χρήστη στην υπηρεσία, που είτε οφείλονται σε απρόβλεπτη βλάβη του εξοπλισμού του (ανωτέρα βία), είτε οφείλονται σε βλάβες ή αδυναμίες τηλεπικοινωνιακών δικτύων ή τεχνικού εξοπλισμού και λογισμικού. Ο Διοργανωτής επιπλέον δεν φέρει ουδεμία ευθύνη, σε περίπτωση που ο χρήστης για οποιοδήποτε λόγο δεν κάνει σωστή χρήση της υπηρεσίας. Αν για οποιοδήποτε λόγο που δεν οφείλεται σε υπαιτιότητα του Διοργανωτή όπως για παράδειγμα δήλωση λανθασμένων ή ημιτελών στοιχείων, τότε ο Διοργανωτής διατηρεί ρητά και κατά την κρίση του το δικαίωμα να προχωρήσει στον επόμενο κατά σειρά αναδειχθέν νικητή.

Η ευθύνη του Διοργανωτή περιορίζεται μόνο στην επιτυχή και διαφανή διεξαγωγή της προωθητικής ενέργειας.

Ο Διοργανωτής θεωρεί ότι κάθε συμμετέχων είναι κάτοχος ή έχει εξασφαλίσει τη ρητή συναίνεση ή εξουσιοδότηση του κατόχου της τηλεφωνικής σύνδεσης ή κάρτας SIM, που αντιστοιχεί στον αριθμό κλήσης του κινητού τηλεφώνου. Στην περίπτωση κατά την οποία ο νικητής δεν είναι ο κάτοχος του κινητού ή είναι κάτοχος εταιρικής σύνδεσης, τότε για την παραλαβή του επάθλου του θα πρέπει να προσκομίσει υπεύθυνη δήλωση του νόμου (άρθρο 8 Ν. 1599/1986), την οποία θα υπο- (με βεβαίωση του γνησίου της υπογραφής από αρμόδια Αρχή) ο κάτοχος του κινητού ή ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρείας σε περίπτωση εταιρικής σύνδεσης, στην οποία θα δηλώνει πως έχει δώσει το δικαίωμα στο χρήστη-νικητή της προωθητικής ενέργειας να χρησιμοποιεί την τηλεφωνική σύνδεση ή κάρτα SIM για προσωπική χρήση και πως ο ίδιος αποποιείται του δικαιώματος του επάθλου, το οποίο πλέον θα παραλάβει ο κατονομαζόμενος νικητής. Άλλως το έπαθλο μπορεί να παραληφθεί μόνον από τον ιδιοκτήτη του αριθμού που κέρδισε. Στην περίπτωση κατά την οποία ο νικητής της προωθητικής ενέργειας είναι κάτω των 18 ετών, το έπαθλο θα παραλαμβάνει αυτός που ασκεί την επιμέλεια αυτού ενώ ο Διοργανωτής διατηρεί σε κάθε περίπτωση το δικαίωμα να αποκλείσει το συγκεκριμένο πρόσωπο από τη προωθητική ενέργεια και να αρνηθεί την παράδοση του επάθλου.

Οι συμμετέχοντες της προωθητικής ενέργειας παρέχουν τη συγκατάθεση τους και εξουσιοδότηση στον Διοργανωτή για την προβολή της προωθητικής ενέργειας και των αποτελεσμάτων της μέσω του έντυπου, ηλεκτρονικού ή τηλεοπτικού μέσου. Έτσι, ο Διοργανωτής επιφυλάσσει για τον εαυτό του, το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει και δημοσιεύσει οποιοδήποτε ειδησεογραφικό στοιχείο σχετικό με την απονομή και την κλήρωση του επάθλου για διαφημιστικούς σκοπούς, η, δε, συμμετοχή καθενός στη παρούσα προωθητική ενέργεια έχει αυτομάτως και την προς τούτο συναίνεση. Ο Διοργανωτής διατηρεί επίσης το δικαίωμα να δημοσιεύσει φωτογραφίες και βίντεο του νικητή στην ιστοσελίδα του σταθμού https://coollife.gr/, ή/και σε οποιαδήποτε έντυπο ή μέσα μαζικής ενημέρωσης και να προβεί σε διαφημιστική εκμετάλλευση κάθε σχετικού γεγονότος όπως ενδεικτικά της παραλαβής του δώρου, χωρίς την καταβολή οποιασδήποτε αμοιβής ή αποζημίωσης. Άρνηση του νικητή να συμμετάσχει σε σχετικό διαφημιστικό πρόγραμμα ή άλλη ανακοίνωση ή άρνηση να περιληφθεί το όνομά του σε καταχωρήσεις, εφόσον κληθεί, δίνει δικαίωμα στο Διοργανωτή να αρνηθεί την χορήγηση του σχετικού δώρου. Ο νικητής δηλώνει ότι συγκατατίθεται στη χρήση των οποιαδήποτε αρχείων προβολής (βίντεο, φωτογραφία κλπ) που υλοποιήθηκαν κατά την διάρκεια της προωθητικής ενέργειας ή της παραλαβής του δώρου.

Ο Διοργανωτής διατηρεί την ευχέρεια να ακυρώνει συμμετοχές εφόσον δεν πληρούν τους όρους του παρόντος.

Με την αποστολή SMS από κινητό στο 54222, κάθε συμμετέχων ρητά και ανεπιφύλακτα συναινεί όπως τα προσωπικά του δεδομένα/στοιχεία χρησιμοποιηθούν από τον Διοργανωτή ως υπεύθυνο για την επεξεργασία τους μέσω αυτοματοποιημένων ή μη αυτοματοποιημένων μέσων είτε από τον ίδιο το Διοργανωτή είτε μέσω οποιουδήποτε άλλου προσώπου αυτός διορίσει για τη διενέργεια της ως άνω επεξεργασίας κατ’ εντολή και για λογαριασμό του. Περαιτέρω, κάθε συμμετέχων ρητά και ανεπιφύλακτα συναινεί στη διατήρηση/ αποθήκευση των προσωπικών του δεδομένων/ στοιχείων από τον Διοργανωτή με σκοπό αυτά να χρησιμοποιηθούν για τη μελλοντική ενημέρωση του συμμετέχοντος μέσω SMS ή άλλου τηλεπικοινωνιακού μέσου για τις προωθητικές ενέργειες του Διοργανωτή και για χρονικό διάστημα ενός (1) έτους, ότε θα διαγραφούν ολοσχερώς. Σε κάθε περίπτωση, τα προσωπικά δεδομένα/στοιχεία κάθε συμμετέχοντα θα τηρούνται σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις της ελληνικής και κοινοτικής νομοθεσίας σχετικά με την προστασία των ατόμων από την επεξεργασία των προσωπικών δεδομένων, ιδίως δε, μεταξύ άλλων, σύμφωνα με τις διατάξεις του νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού ΕΕ 2016/679 περί προστασίας προσωπικών δεδομένων, ο οποίος τέθηκε σε εφαρμογή και στην Ελλάδα την 25η Μαΐου 2018, καθώς και των τυχόν εκδοθησόμενων βάσει του ως άνω κανονισμού εθνικών νόμων αλλά και των διατάξεων του ν. 2472/1992 και λοιπών συναφών νομοθετημάτων, όπως αυτές ισχύουν σήμερα ή/ και όπως τυχόν τροποποιηθούν στο μέλλον για την προσαρμογή τους στον άνω κανονισμό. Οι συμμετέχοντες θα έχουν δικαίωμα, μεταξύ άλλων, να ζητήσουν την πρόσβαση, την επιβεβαίωση, τροποποίηση ή διαγραφή των προσωπικών δεδομένων/ στοιχείων τους που τηρούνται κατά τα ανωτέρω στο αρχείο του Διοργανωτή, σύμφωνα με τις σχετικές διατάξεις που προβλέπονται στα ως άνω νομοθετήματα.

Η συμμετοχή στη προωθητική ενέργεια προϋποθέτει ανεπιφύλακτη αποδοχή των παραπάνω όρων (ή των αλλαγών τους) και θεωρούνται όλοι ουσιώδεις.

Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει σε σχέση με τη συγκεκριμένη τη προωθητική ενέργεια θα παραπέμπεται αποκλειστικά στα Δικαστήρια των Αθηνών και θα εφαρμόζεται το Ελληνικό Δίκαιο.

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related

Το λίπος στο συκώτι συνδέεται με πολλά διαφορετικά νοσήματα, προειδοποιούν οι ειδικοί

Από ποιες παθήσεις κινδυνεύουν οι ασθενείς. Τι δείχνει μεγάλη μελέτη στη Σουηδία. Τι λένε οι ερευνητές. Η συσσώρευση λίπους στο ήπαρ δεν είναι μία αθώα κατάσταση, αλλά σχετίζεται με πολλά σοβαρά νοσήματα, προειδοποιούν επιστήμονες από τη Σουηδία. Στην πραγματικότητα, η λιπώδης νόσος του ήπατος συνοδεύεται από διπλάσια θνησιμότητα ακόμα και από παθήσεις που δεν εντοπίζονται

Κολονοσκόπηση: Πώς μπορεί το AI να συμβάλλει σε πιο ακριβή αποτελέσματα

Ο Μάρτιος έχει καθιερωθεί ως ο Μήνας Ενημέρωσης για τον Καρκίνο του Παχέος Εντέρου, με σκοπό την ευαισθητοποίηση σχετικά με την πρόληψη, την έγκαιρη διάγνωση και των σύγχρονων ιατρικών τεχνολογιών που συμβάλλουν στη μείωση της θνησιμότητας από τη νόσο. Στον αγώνα για την έγκαιρη ανεύρεση της συγκεκριμένης μορφής καρκίνου έχει επιστρατευτεί επί σειρά ετών ένας

Καρκίνος του προστάτη: Αυξημένος κίνδυνος θανάτου για τους άνδρες που δεν κάνουν PSA

Ένας στους έξι άνδρες δεν πάει για προληπτικές εξετάσεις, ακόμα κι αν προσκληθεί από τους γιατρούς. Οι άνδρες που δεν κάνουν τακτικά προληπτικό έλεγχο για τον καρκίνο του προστάτη, με μέτρηση του ειδικού προστατικού αντιγόνου (PSA) στο αίμα, διατρέχουν σημαντικά αυξημένο κίνδυνο να χάσουν τη ζωή τους από τη νόσο, προειδοποιούν επιστήμονες από την Ολλανδία.

Φυματίωση: Συναγερμός στην Ευρώπη – Αύξηση 10% στα παιδιά

ΥΓΕΙΑ Τα παιδιά κάτω των 15 ετών αποτελούσαν το 4,3% των νέων και επανεμφανιζόμενων περιστατικών φυματίωσης στην Ευρωπαϊκή Περιφέρεια του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ) το 2023 Ανησυχία για την αύξηση των περιστατικών φυματίωσης στον παιδιατρικό πληθυσμό της Ευρώπης εκφράζει το Ευρωπαϊκό Κέντρο Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων (ECDC) στην τελευταία έκθεση που δημοσιεύει. Σύμφωνα με τα

Τα γεγονότα που πυροδοτούν την ατοπική δερματίτιδα στα παιδιά

Τα γεγονότα που πυροδοτούν την ατοπική δερματίτιδα στα παιδιά ΠΑΙΔΙ Δείτε ποια παιδιά φέρουν αυξημένο κίνδυνο έξαρσης της ατοπικής δερματίτιδας σύμφωνα με έρευνα Πρόσφατη μελέτη, η οποία δημοσιεύθηκε στο Journal of Investigative Dermatology και αφορά παιδιά με ατοπική δερματίτιδα (έκζεμα), ανέδειξε ότι τα αγχογόνα γεγονότα που βιώνουν κατά τα πρώιμα στάδια της ανάπτυξής τους συνδέονται

Νόσος Αλτσχάιμερ: Ο τύπος άσκησης που προστατεύει τον εγκέφαλο και μειώνει τον κυτταρικό θάνατο

Νόσος Αλτσχάιμερ: Ο τύπος άσκησης που προστατεύει τον εγκέφαλο και μειώνει τον κυτταρικό θάνατο FITNESS Ο πιο απλός τρόπος να προστατεύσουμε το μυαλό μας όσο γερνάμε είναι να βάλουμε τα παπούτσια μας και να βγούμε για περπάτημα ή τρέξιμο, προτείνει νεότερη μελέτη  Μια ακόμα μελέτη προσθέτει σημαντικές πληροφορίες σε αυτό που ήδη έχει αναγνωριστεί ποικιλοτρόπως:

School time: Πόσα εκατομμύρια ευρώ δίνει η Google για τη διαδικτυακή ασφάλεια των εφήβων

* Γράφει η Mindy Brooks, Διευθύντρια, Επικεφαλής του τμήματος Google Kids & Families και Android Consumer Experience, Google Η έρευνα της Google δείχνει ότι η συζήτηση με τα παιδιά σχετικά με την ασφάλεια στο διαδίκτυο είναι μία από τις καλύτερες πρακτικές που μπορούν να ακολουθήσουν οι οικογένειες για να τα διατηρήσουν ασφαλή. Η παροχή ελέγχων

Η «τοξική αρρενωπότητα» έχει επιπτώσεις στην ανδρική υγεία, υποστηρίζουν οι ουρολόγοι

Ένας κακώς νοούμενος "ανδρισμός" εμποδίζει τους άνδρες να αναζητήσουν ιατρική βοήθεια, όταν αντιμετωπίζουν σοβαρά ουρολογικά προβλήματα. Ο Ουρολόγος Νάσος Ιωαννίδης, καταθέτει την κλινική εμπειρία του σε άρθρο του στο iatropedia.gr.  Η έννοια της «τοξικής αρρενωπότητας» αναφέρεται σε κοινωνικά επιβαλλόμενα πρότυπα συμπεριφοράς που ενθαρρύνουν τους άνδρες να παρουσιάζονται ως σκληροί, αυτάρκεις και συναισθηματικά αποστασιοποιημένοι. Παρόλο που

Ρευματοειδής Αρθρίτιδα και εξάρσεις: Όταν το ανοσοποιητικό σύστημα επιτίθεται στους ιστούς

Οι εξάρσεις στη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα (ΡΑ) μπορεί να εμφανιστούν ξαφνικά, ακόμα και όταν ο ασθενής ακολουθεί προσεκτικά το θεραπευτικό του πλάνο. Με κατάλληλη υποστήριξη κι ένα καλό σχέδιο, οι εξάρσεις στη Ρευματοειδή Αρθρίτιδα (ΡΑ) μπορούν να γίνουν πιο διαχειρίσιμες. Αυτό υποστηρίζει η Ελληνική Εταιρεία Αντιρευματικού Αγώνα, συμπληρώνοντας πως ένα από τα μεγαλύτερα εμπόδια στη ζωή

Βουητό στο αυτί: Πώς αντιμετωπίζεται όταν είναι επίμονο – Οι τρόποι μείωσης και πρόληψης

Οι εμβοές είναι ένα ενοχλητικό σύμπτωμα που γίνεται αντιληπτό ως επίμονο κουδούνισμα, βουητό ή σφύριγμα στα αυτιά. Εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο παρουσιάζουν ετησίως εμβοές (βουητό) στο αυτί, ενώ πολλοί υποφέρουν για μήνες και χρόνια και άλλοι βιώνουν εξαιτίας του μείωση της ακοής ή/και της ποιότητας ζωής τους. Πρόσφατη συνδυασμένη ανάλυση έδειξε ότι κατά

Γιατί δεν έχουμε αναμνήσεις από την βρεφική ηλικία μας: Τι δείχνει νέα μελέτη

Συναρπαστικά ευρήματα από νέα μελέτη του Πανεπιστημίου Yale. Τι είναι η στατιστική και τι η επεισοδιακή μνήμη. Τα βρέφη και τα νήπια θεωρούνται «σφουγγάρια», αφού ο εγκέφαλός τους απορροφά ενστικτωδώς όλα τα ερεθίσματα που λαμβάνει από τον κόσμο γύρω του. Γιατί τότε δεν έχουμε αναμνήσεις από τα 3 πρώτα χρόνια της ζωής μας; Μία νέα