Fitness

Πόσο πρέπει να περπατήσετε για να κάψετε ένα μελομακάρονο

Ξέρετε ότι για να κάψετε ένα μελομακάρονο πρέπει να περπατήσετε για περίπου 50 λεπτά; Εάν προτιμάτε το τρέξιμο, θα χρειαστούν γύρω στα 20 λεπτά.

Δείτε πόσο πρέπει να περπατήσετε ή να τρέξετε για να κάψετε τις επιπλέον θερμίδες των γλυκών ή των φαγητών των εορτών και πάρτε τις αποφάσεις σας!

Μελομακάρονο


Θερμίδες: 150-200 ανά τεμάχιο


Για να τις κάψετε χρειάζεται: 50 λεπτά περπάτημα ή 20 λεπτά τρέξιμο

Κουραμπιές


Θερμίδες: 200-250 ανά τεμάχιο


Για να τις κάψετε χρειάζεται: 1 ώρα περπάτημα ή 25 λεπτά τρέξιμο

Δίπλα


Θερμίδες: 170-200 ανά τεμάχιο


Για να τις κάψετε χρειάζεται: 50 λεπτά περπάτημα ή 20 λεπτά τρέξιμο

Βασιλόπιτα


Θερμίδες:300-350 ανά μέτριο κομμάτι (~100γρ)


Για να τις κάψετε χρειάζεται: 1 ώρα και 20 λεπτά περπάτημα ή 40 λεπτά τρέξιμο

Γαλοπούλα ψητή


Θερμίδες: 190 ανά 100γρ


Για να τις κάψετε χρειάζεται: 45 λεπτά περπάτημα ή 20 λεπτά τρέξιμο

Γέμιση


Θερμίδες: 340 ανά φλιτζάνι


Για να τις κάψετε χρειάζεται: 1 ώρα και 20 λεπτά περπάτημα ή 40 λεπτά τρέξιμο

Χοιρινό στον φούρνο


Θερμίδες: 290 ανά 100γρ


Για να τις κάψετε χρειάζεται: 1 ώρα και 10 λεπτά περπάτημα ή μισή ώρα τρέξιμο

Πατάτες φούρνου


Θερμίδες: 300 ανά φλιτζάνι


Για να τις κάψετε χρειάζεται: 1 ώρα και 10 λεπτά περπατημα ή μισή ώρα τρέξιμο

Ευχαριστούμε την κ.  Κωσταλένια Καλλιανιώτη MSc, Κλινικό Διαιτολόγο-Διατροφολόγο

Related posts

Γυμναστική: Ποια ώρα της ημέρας προστατεύει περισσότερο την καρδιά και μειώνει τον κίνδυνο θανάτου

admin

Νεφροί: Πέντε tips για να τους προφυλάξετε – Τα σημάδια που μαρτυρούν πρόβλημα

admin

Το μυστικό για να χτίσουν μυς οι 60χρονοι – Ο ειδικός το αποκαλύπτει

admin

Τρέχετε ατσούμπαλα ή όλο χάρη; Τι μαρτυρά το στυλ τρεξίματος για την προσωπικότητά σας

admin

Εμμηνόπαυση: Επτά tips από τους ειδικούς για αποτελεσματική άσκηση

admin

Προπόνηση με περισσότερα σετ ή μεγαλύτερα βάρη; Οι ειδικοί απαντούν στο αιώνιο δίλημμα

admin

Αγύμναστοι και «στον καναπέ» οι 8 στους 10 – Απαραίτητη η φυσική δραστηριότητα για αυτούς τους ασθενείς

admin

Κάθε πότε πλένετε τα ρούχα της προπόνησης; Δείτε πόσοι τα φορούν άπλυτα ακόμη και 7 συνεχόμενες φορές

admin

Πέντε ασκήσεις που χτίζουν μύες και αυξάνουν τις καύσεις μετά την προπόνηση – Ανακαλύψτε το afterburn effect

admin

Θέλετε γερή καρδιά στα 50; Η συνήθεια των νεανικών χρόνων που το εξασφαλίζει

admin

Διαβήτης: Πόσα λεπτά άσκησης την εβδομάδα ρυθμίζουν το σάκχαρο – Έρευνα απαντά

admin

Ημικρανία: Τρεις θέσεις της γιόγκα που την καταπολεμούν

admin