«Δεν έγραψα καλά στο πρώτο μάθημα… Τώρα;». Αυτή είναι η σκέψη αρκετών παιδιών που ξεκίνησαν Πανελλήνιες και ενδεχομένως απογοητεύτηκαν από το πώς έχουν αξιολογήσει την επίδοσή τους στο πρώτο αυτό μάθημα. Αν προσθέσουμε και τους γονείς, φίλους και συγγενείς που περιμένουν έξω από τις σχολικές πόρτες κάθε χρόνο γεμάτοι αγωνία και άγχος ίσως και μεγαλύτερο από εκείνο τω παιδιών τους, καταλαβαίνουμε πόση σημασία δίνεται, μάθημα με το μάθημα…
Και όμως, αν ο μαθητής δεν γράψει και τόσο καλά στο πρώτο μάθημα, δεν σημαίνει απαραίτητα πως πρέπει να αποχαιρετίσει και το όνειρο να εισαχθεί στη σχολή της αρεσκείας του. Μην ξεχνάμε πως το πού θα κυμανθεί η βάση, εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, ένας από τους οποίους είναι και η δυσκολία των θεμάτων. Και μπορεί να μην γράψει σε ένα μάθημα καλά, μπορεί να πάει πολύ καλύτερα όμως στα επόμενα…
Είναι πολύ σημαντικό να έχουμε μία πιο θετική αντιμετώπιση σε διάφορες καταστάσεις, ακόμα και αν μέσα από την δραματοποιημένη τους εκδοχή, νιώθουμε πως κρίνεται το μέλλον και η ζωή μας ολόκληρη. Και όμως, δεν είναι έτσι ακριβώς. Θα σκεφτείς ενδεχομένως: «Μα τι μου λες τώρα; Αν δεν μπω στη σχολή που έχω επιλέξει πώς να μην κριθεί το μέλλον μου;» Και όμως! Αν πραγματικά θέλεις τη συγκεκριμένη σχολή – και εδώ σε προκαλώ αλλά και σε προσκαλώ να δεις τους λόγους για τους οποίους την επέλεξες – μπορείς να διορθώσεις τον επόμενο χρόνο, όσο και αν αυτή τη στιγμή νιώθεις πως αυτό είναι αδύνατον και δύσκολο να περάσεις και άλλον έναν χρόνο με την ίδια πίεση. Άλλωστε, μπορεί να μην μπείς στη σχολή της επιλογής σου αλλά σε μία άλλη που ίσως σου δώσει και περισσότερες προοπτικές… που ξέρεις;
Αυτό όμως θα το δεις στο τέλος των εξετάσεων και αναλόγως το πώς θα έχεις πάει σε συνδυασμό με τις βάσεις.
Πιο πολύ αυτή τη στιγμή μένω στο «εδώ και τώρα», όπου αν δεν πας καλά σε ένα μάθημα δεν σημαίνει πως δεν θα πας στα επόμενα. Αν όμως αφήσεις την απογοήτευση να κυριαρχήσουν, τότε το πιο πιθανό είναι πως ούτε και στα επόμενα θα πας καλά… Εξαρτάται λοιπόν από εσένα και την πιθανή αντιμετώπιση, εστίασε λοιπόν στο παρόν και άσε τα δυσοίωνα συμπεράσματα για …αργότερα!
Διαβάστε επίσης
Φάσμα αυτισμού: Τι πρέπει να σας ανησυχήσει στη συμπεριφορά του παιδιού
Ο έφηβος θέλει διακοπές με την παρέα του – Και τώρα τι κάνουμε;
[penci_related_posts title=”ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:” number=”8″ style=”grid” align=”none” displayby=”cat” orderby=”random”]