Fitness

Πέντε τρόποι να ξεκινήσουμε ξανά γυμναστική μετά τις διακοπές

*Γράφει η personal trainer, Σοφία Περδίκη

Οι καλοκαιρινές διακοπές, μακριά από το άγχος της δουλειάς και τις απαιτήσεις της καθημερινότητας είναι ο τέλειος τρόπος για να επαναφορτίσετε το μυαλό και το σώμα σας. Αλλά μετά από μερικές εβδομάδες ποτών στον ήλιο, άμμο και ομπρέλα, μπορεί να είναι δύσκολο να αφήσετε πίσω σας όλες αυτές τις καλές στιγμές και να συνεχίσετε τις προπονήσεις σας. Είναι γεγονός, συμβαίνει!

Εάν μάλιστα το αφήσετε να συμβεί για πάρα πολύ καιρό, αυτό το διάλειμμα των λίγων εβδομάδων μπορεί γρήγορα να μετατραπεί σε δύο ακόμη εβδομάδες και μετά σε άλλες δύο, μέχρι να περάσουν μερικοί μήνες και να ξεχάσετε πού βρίσκεται το γυμναστήριό σας.

Το θέμα είναι ότι όσο περισσότερο μένεις μακριά, τόσο πιο δύσκολο είναι να επιστρέψεις. Αντί λοιπόν να μαραζώνετε στον καναπέ μετά τις διακοπές, χρησιμοποιήστε τις παρακάτω συμβουλές για να ξαναμπείτε στο ρυθμό της προπόνησης.

Μην είσαστε τόσο απαιτητικοί με τον εαυτό σας.

Μερικοί άνθρωποι πηγαίνουν στο γυμναστήριο του ξενοδοχείου ή τρέχουν στην παραλία κατά τη διάρκεια των διακοπών τους. Άλλοι πάλι δεν κάνουν τίποτα και αυτό είναι εντάξει.

Απολαύσετε τις διακοπές σας και μην νιώθετε άσχημα για τις χαλαρές μέρες και τις ατασθαλίες στην διατροφή σας. Αντιθέτως, αποφασίστε να επιστρέψετε στο πρόγραμμα γυμναστικής σας τώρα που γυρίσατε στην καθημερινότητα.

Προγραμματίστε μια προπόνηση και δεσμευτείτε.

Το πιο δύσκολο μέρος της προπόνησης είναι να εμφανιστείτε. Μετά από μια κουραστική μέρα επανεκκίνησης στο γραφείο μετά τις διακοπές, το τελευταίο πράγμα που μπορεί να θέλετε να κάνετε είναι να πάτε στο γυμναστήριο.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο προγραμματισμός μιας προπόνησης είναι σοβαρός και δεσμευτικός, βάλτε την στο ημερολόγιό σας και ενημερώστε τον γυμναστή σας. Δημιουργεί υπευθυνότητα δίνοντάς σας σκοπό να βρίσκεστε εκεί σε μια καθορισμένη ώρα.

Ξεκινήστε αργά.

Είναι εύκολο να πέσετε στην παγίδα του να πάτε πολύ δυνατά την πρώτη μέρα για να αναπληρώσετε τον χαμένο χρόνο. Αλλά αν αυτό σας οδηγήσει σε έντονο πιάσιμο ή ακόμη χειρότερα, σε τραυματισμό, τότε τα σχέδια για την προπόνηση θα εκτροχιαστούν πριν καν φύγουν από το σταθμό.

Χαλαρώστε στις πρώτες σας προπονήσεις. Εάν σηκώνετε βάρη, χρησιμοποιήστε ελαφρώς λιγότερα από το κανονικό. Εάν τρέχετε, κάντε πιο λίγα χιλιόμετρα και με χαλαρό ρυθμό. Με αυτόν τον τρόπο, θα νιώσετε έτοιμοι να επιστρέψετε στην προπόνηση σας σταδικά.

Κάντε ένα πλάνο προπονήσεων.

Είναι σύνηθες να αντιμετωπίζετε μια μικρή οπισθοδρόμηση στην πρόοδό σας μετά απο οποιαδήποτε παύση.

Αντί να απογοητεύεστε, κάντε ένα πλάνο για να επιστρέψετε εκεί που ήσασταν. Είτε πρόκειται για μια συγκεκριμένη χιλιομετρική απόσταση αν τρέχατε είτε για ένα συγκεκριμένο πρόγραμμα με βάρη ή οτιδήποτε άλλο, προσδιορίστε έναν στόχο και προπονηθείτε προς αυτόν.

Σε μερικές εβδομάδες θα φτάσετε αυτόν τον στόχο και μετά θα είστε έτοιμοι να τον ξεπεράσετε και να θέσετε έναν νέο.

Πιστέψτε στον εαυτό σας.

Το να ξεκινήσετε προπόνηση πάλι είναι εξαιρετική ιδέα, με πολλά οφέλη αλλά όχι εάν εξακολουθείτε να τρώτε και να πίνετε σαν να είστε σε διακοπές. Για να έχετε αποτέλεσμα, φροντίστε να τρώτε υγιεινά, να πίνετε πολύ νερό και να κοιμάστε καλά. Θα νιώσετε καλύτερα συνολικά, οι προπονήσεις σας θα βελτιωθούν και θα επιστρέψετε στην κανονικότητα σε ελάχιστο χρόνο.

Δεν είναι εύκολο να ξεκινήσετε τις προπονήσεις μετά από καλοκαιρινές διακοπές. Είτε βγήκατε από το γυμναστήριο για μια ή δύο εβδομάδες είτε παραλείψατε το γυμναστήριο για ολόκληρο το καλοκαίρι, δεν είναι αδύνατον να επιστρέψετε σε αυτό.

Επιστρέψτε με ευκολία και ζητήστε τη βοήθεια ενός επαγγελματία γυμναστή. Θα ξανά μπείτε στις προγραμματισμένες προπονήσεις σας σε χρόνο μηδέν.

Η Σοφία Περδίκη είναι personal trainer και certified Pilates Instructor με ιδιαίτερη εμπειρία στην εκγύμναση ασκουμένων με νευροκινητικά προβλήματα. Είναι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Σχολής AF Studies. Έχει εργαστεί για περισσότερο από δεκαπέντε χρόνια ως γυμνάστρια σε σχολεία και εκπαιδευτήρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ το 2008 δημιούργησε το στούντιο φυσικής αγωγής και ειδικών γυμναστικών που προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα άσκησης, προγράμματα pilates, pilates reformer και ολοκληρωμένα προγράμματα fitness πάντοτε με προσωπική επίβλεψη από την ίδια ή τους συνεργάτες της.

Complete Training by Sophia

Health is a state of body, Wellness is a state of being

Instagram: @famous_sp

@fit_for_life_by_sophia fitness,cross training,trx,pilates reformer,zoom classes 🧿

Facebook: Complete Training by Sophia

Διαβάστε επίσης:

SUP: Γρήγορο πρόγραμμα για δυνατό σώμα και υπέροχους κοιλιακούς

Απώλεια βάρους: 4 βήματα επιτυχίας – Έτσι θα νιώσετε καλύτερα

Related posts

Πόνος στη μέση: Η εναλλακτική άσκηση που ανακουφίζει και επαναφέρει τη λειτουργικότητα της σπονδυλικής στήλης

admin

Προπόνηση: Ποιοι έχουν μεγαλύτερο όφελος για την καρδιά τους με λιγότερες ώρες γυμναστικής

admin

Ανακαλύψτε τα πιο αποτελεσματικά «φυσικά» αντικαταθλιπτικά – Το μυστικό για καλύτερα αποτελέσματα

admin

LIIT: Ανακαλύψτε την προπόνηση που καίει θερμίδες, αδυνατίζει και έχει τα οφέλη της HIIT, χωρίς να σας εξαντλεί

admin

Τέσσερις ασκήσεις για στητό και καλογυμνασμένο στήθος – Αρκούν δύο βαράκια για να πετύχετε φυσική ανόρθωση

admin

Υπέρταση: Η αρχαία κινεζική πρακτική που ρίχνει την πίεση – Όλοι μπορούν να τη δοκιμάσουν

admin

Η καλύτερη προπόνηση για γερό μυαλό και δυνατή μνήμη μέχρι τα βαθιά γεράματα

admin

Οι δραστηριότητες που περιορίζουν τον κίνδυνο νεφρικής νόσου σε διαβητικούς

admin

Εμμηνόπαυση: 7 tips αποτελεσματικής άσκησης για κάθε γυναίκα μετά τα 50

admin

Τα δημοφιλή ποτά που απειλούν την καρδιά – Ο κίνδυνος δεν μειώνεται ακόμη και αν γυμνάζεστε

admin

Κατάθλιψη – Άγχος: Η προπόνηση που δρα θεραπευτικά και καταπολεμά τα συμπτώματα

admin

Απίστευτο: Όσο πιο δυνατό αυτό το μέρος του σώματος, τόσο το καλύτερο για την καρδιά, το μυαλό και τη μέση

admin