Fitness

Έξι push-up για κοιλιακούς πέτρα και δυνατό κορμό

*Γράφει η καθηγήτρια φυσικής αγωγής Ελευθερία Αναγνωστοπούλου

Τα push ups θεωρούνται η καλύτερη άσκηση, και αυτό γιατί μπορείτε να γυμνάσετε πολλές μυϊκές ομάδες με μόνο μια άσκηση.

Κάνοντας push up  γυμνάζετε τους τρικέφαλους χεριών, τους πρόσθιους δελτοειδείς (μπροστινή πλευρά των ώμων), το στήθος και τους κοιλιακούς.

Εμείς σας  προτείνουμε έξι ασκήσεις push up διαβαθμισμένης δυσκολίας που στοχεύουν στην βελτίωση της φυσικής κατάστασης και τη δόμηση ενός γερού μυϊκού συστήματος.

Είστε έτοιμοι; Πάμε!

Για δυνατούς κοιλιακούς

  • Βελτίωση της ευλυγισίας
  • Ενδυνάμωση κοιλιακών μυών
  • Έλεγχος του σώματος
  • Ορθοσωμία

Για δυνατό σώμα και ισχία

  • Ενδυνάμωση όλου του σώματος.
  • Βελτιστοποίηση κινητικότητας του ισχίου.
  • Διάταση θωρακικών μυών.

Για δυνατό θώρακα

  • Ενεργοποίηση θωρακικών μυών
  • Ενεργοποίηση τρικέφαλων μυών
  • Ενδυνάμωση κορμού

Ενδυνάμωση ώμων

  • Ενδυνάμωση ωμικής ζώνης
  • Ενδυνάμωση τρικέφαλων μυών
  • Ενεργοποίηση κορμού

Για προχωρημένους

  • Δύσκολο επίπεδο
  • Ενδυνάμωση τρικέφαλων
  • Ενδυνάμωση ωμικής ζώνης
  • Ενδυνάμωση κορμού
  • Έλεγχος του σώματος
  • Συντονισμός

Δυνατός κορμός

  • Ενδυνάμωση κορμού
  • Κινητικότητα σπονδυλικής στήλης
  • Διάταση θωρακικών μυών

Ονομάζομαι Ελευθερία Αναγνωστοπούλου και είμαι Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα στην «Ευρωστία και Υγεία» και τον «Ελληνικό Παραδοσιακό Χορό».

Ειδικεύομαι στο «Pilates» και «Aqua Aerobic- Aqua Pilates».

Ήμουν αθλήτρια στίβου στον ΠΓΣ. Ασχολήθηκα με πολλά αθλήματα όπως kick boxing, beach volley και padel.

Τα καλοκαίρια ασχολούμαι με baby swimming και Ναυαγοσωστική.

Επιπλέον ασχολούμαι με Functional training, Cross training, TRX, Flexibility.

Αναμένω την επικείμενη συμμετοχή μου στο ΠΜΣ με τίτλο «Μοριακή και Εφαρμοσμένη Φυσιολογία της Άσκησης» στην Ιατρική Σχολή Αθηνών. Εργάζομαι στο Your Balance Gym, Αργυρούπολη Instagram: its_elef

Διαβάστε επίσης

Τρεις super ασκήσεις για καύση λίπους, βελτίωση ευλυγισίας και δυνατούς κοιλιακούς

Δείτε πόσο θα αδυνατίσετε περπατώντας μια ώρα την ημέρα

Πόνος στον αυχένα: Έξι λάθος κινήσεις που τον προκαλούν – Τι να κάνετε

Related posts

Πόνος στη μέση: Η εναλλακτική άσκηση που ανακουφίζει και επαναφέρει τη λειτουργικότητα της σπονδυλικής στήλης

admin

Προπόνηση: Ποιοι έχουν μεγαλύτερο όφελος για την καρδιά τους με λιγότερες ώρες γυμναστικής

admin

Ανακαλύψτε τα πιο αποτελεσματικά «φυσικά» αντικαταθλιπτικά – Το μυστικό για καλύτερα αποτελέσματα

admin

LIIT: Ανακαλύψτε την προπόνηση που καίει θερμίδες, αδυνατίζει και έχει τα οφέλη της HIIT, χωρίς να σας εξαντλεί

admin

Τέσσερις ασκήσεις για στητό και καλογυμνασμένο στήθος – Αρκούν δύο βαράκια για να πετύχετε φυσική ανόρθωση

admin

Υπέρταση: Η αρχαία κινεζική πρακτική που ρίχνει την πίεση – Όλοι μπορούν να τη δοκιμάσουν

admin

Η καλύτερη προπόνηση για γερό μυαλό και δυνατή μνήμη μέχρι τα βαθιά γεράματα

admin

Οι δραστηριότητες που περιορίζουν τον κίνδυνο νεφρικής νόσου σε διαβητικούς

admin

Εμμηνόπαυση: 7 tips αποτελεσματικής άσκησης για κάθε γυναίκα μετά τα 50

admin

Τα δημοφιλή ποτά που απειλούν την καρδιά – Ο κίνδυνος δεν μειώνεται ακόμη και αν γυμνάζεστε

admin

Κατάθλιψη – Άγχος: Η προπόνηση που δρα θεραπευτικά και καταπολεμά τα συμπτώματα

admin

Απίστευτο: Όσο πιο δυνατό αυτό το μέρος του σώματος, τόσο το καλύτερο για την καρδιά, το μυαλό και τη μέση

admin