Προσθήκη του -.gr ως προτεινόμενη πηγή στην Google
Μία συνάντηση που προκάλεσε νοσταλγία μοιράστηκαν με τους διαδικτυακούς τους φίλους ο Νίκος Μουτσινάς και η Μαρία Ηλιάκη. Οι δύο παρουσιαστές συναντήθηκαν μετά από πολλά χρόνια από την κοινή του συμμετοχή στο «Δέστε τους» και δημοσίευσαν ένα κοινό βίντεο στο Instagram, καταγράφοντας την επανένωσή τους.
Στο βίντεο που ανάρτησαν στα social media, οι δυο τους αντάλλαξαν πειράγματα, θυμίζοντας τη χημεία που είχαν αναπτύξει μέσα από τις τηλεοπτικές τους συνεργασίες.
«Όχι, δεν θέλω να με πας», λέει αρχικά ο Νίκος Μουτσινάς, με τη Μαρία Ηλιάκη να του απαντά: «Γιατί; Εδώ και τόσα χρόνια να μην κάνουμε και κάτι…». Ο παρουσιαστής συνέχισε: «Δεν χρειάζεται να την κάνεις, εγώ σε πάω, εγώ σε περπατάω. Που κάνεις τη χαρούμενη, άντε».
Λίγο αργότερα, η Μαρία Ηλιάκη ετοιμάζεται να αποχωρήσει, με τον Νίκο Μουτσινά να τη ρωτά: «Χάρηκες που με είδες;». «Εσύ;», του απαντά εκείνη, με τον παρουσιαστή να λέει: «Πολύ».
«Α, και εγώ. Ωραία», σχολίασε η Μαρία Ηλιάκη, ενώ ο Νίκος Μουτσινάς συνέχισε το πείραγμα λέγοντάς της: «Δεν έχεις καλό ήλιο, για πήγαινε από δω».
Η παρουσιάστρια συνόδευσε το βίντεο με τη φράση «Πολύ ωραίο reunion», εκφράζοντας τη χαρά της για τη συνάντηση με τον παλιό της φίλο και συνεργάτη.