Γιάννης Μπέζος: Δεν είναι αριστερός ο Κασσελάκης και ούτε θέλει να είναι – Ο Μητσοτάκης έδωσε στίγμα κεντρώου πολιτικού

Date:

Ο Γιάννης Μπέζος βρέθηκε το βράδυ της Τετάρτης στην εκπομπή της Αθηναϊδας Νέγκα «Καλύτερα Αργά» και ήταν καταιγιστικός, όπως πάντα. Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε, μεταξύ άλλων, για τους πολιτικούς αρχηγούς των Νέα Δημοκρατία και ΣΥΡΙΖΑ.

«Η Νέα Δημοκρατία με επικεφαλής τον Κυριάκο Μητσοτάκη έκανε το έξης: έδωσε ένα στίγμα κεντρώας πολιτικής, δηλαδή η πλευρά της πιο προχωρημένης δεξιάς εκφράζεται αλλού. Επομένως ο κορμός της Νέας Δημοκρατίας έχει πάρει ένα κομμάτι κεντρώο και ένα κομμάτι από ανθρώπους που έχουν πιο σοσιαλιστικές βλέψεις. Είναι πιο συλλεκτικό, για αυτό και βλέπεται ότι το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας είναι πιο δυναμωμένο. Η πλευρά της αριστεράς αποδυναμώθηκε διότι δεν είχε βάθος οργανωτικό. Ήταν απότομη η άνοδος και απότομο το ξεφούσκωμα. Το ξεφούσκωμα δεν έγινε με τον Στέφανο Κασσελάκη, ήταν από πριν. Ο Κασσελάκης δημιουργεί ένα πρόσωπο γοητευτικό».

Η Αθηναϊς Νέγκα πρόσθεσε ότι ο Στέφανος Κασσελάκης ορίζει το κόμμα του ως «πατριωτική αριστερά» και τότε ο Γιάννης Μπέζος σχολίασε: «Υπάρχει κάποιος που δεν είναι πατριώτης; Τι θα πει πατριωτική αριστερά και δεξιά;».

Στη συνέχεια της κουβέντας η παρουσιάστρια ρώτησε τον ηθοποιό αν θεωρεί ότι ο Στέφανος Κασσελάκης είναι αριστερός. «Όχι. Τουλάχιστον έτσι όπως δείχνει το παρελθόν και ο τρόπος που έχει ζήσει μέχρι τώρα ο άνθρωπος. Δεν το κρύβει. Έτσι όπως εγώ αντιλαμβάνομαι ανθρώπους της αριστεράς, ούτε ο λόγος του είναι αριστερός, ούτε η εικόνα του, αλλά νομίζω ότι ούτε θέλει να είναι αριστερός. Νομίζω ότι ζητάει κάτι άλλο. Ζητάει ένα κόμμα πιο δημοκρατικό, πιο ανοιχτό και πιο μοντέρνο. Θέλει να ανατρέψει χωρίς να το καταλαβαίνει τους συσχετισμούς. Σαν να προσπαθεί να δημιουργήσει ένα άλλο γήπεδο», απάντησε.

Ο γνωστός ηθοποιός μίλησε επίσης στο Action24 για την ευθύνη μιας παράστασης, αλλά και την παραποίηση της έννοιας της ελευθερίας.

«Μου αρέσει πολύ η ευθύνη. Αναλαμβάνεις εξ ολοκλήρου τα πράγματα, σταματάς να εξηγείς τα αυτονόητα στους άλλους, αναλαμβάνεις την ευθύνη εσύ και από κει και πέρα περιμένεις το αποτέλεσμα, είσαι εκτεθειμένος. Η μεγαλύτερη ευθύνη είναι όταν πρέπει να αναλάβεις την αποτυχία, γιατί τότε φεύγουν όλοι. Σε μια παράσταση φταίει αυτός που έχει το όνομά του πρώτο στην ταμπέλα. Όταν λέω φταίει, δεν είναι ότι δεν έκανε καλά τη δουλειά του. Επιλέγουμε ένα έργο και ο κόσμος δεν ταυτίζεται με την επιλογή μας ή ο χώρος δεν είναι σωστός ή ο χρόνος να μην είναι σωστός. Μπορεί να μην έχει την αντίστοιχη εμπορική επιτυχία. Πρέπει να αναλάβεις την ευθύνη αυτού, δεν φταίνε οι ταξιθέτριες. Δεν παίζει ρόλο η διαφήμιση στις παραστάσεις. Η διαφήμιση είναι στην αρχή, να δώσουμε ένα στίγμα του ποιοι είμαστε και πότε ξεκινάμε» είπε αρχικά ο Γιάννης Μπέζος.

Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Το κοινό ακολουθεί τους ανθρώπους και όχι τους ρόλους. Όποιος λέει ότι βλέπει άλλον, μάλλον κάτι δεν πάει καλά. Το ίδιο ισχύει και για εμάς. Παίρνουμε τον ρόλο αγκαλιά και μετά τον βάζουμε στο καμαρίνι και φεύγουμε. Πολλές φορές αυτό σου δίνει μια ψευδαίσθηση ότι παίζεις και κρύβεις τον εαυτό σου πίσω από μια μάσκα. Δεν υπάρχει ηθοποιός στον πλανήτη που να μην έχει μανιέρα. Αυτό το λέω ως καλό! Η υποκριτικό έχει να κάνει με το εσωτερικό στοίχημα. Δεν έχει να κάνει με τα κιλά ή τα γένια που αφήνεις. Η μανιέρα είναι ένας τρόπος να επικοινωνήσω κάτι με τους θεατές. Αν αυτός ο τρόπος καπελώνει τα πάντα, είναι η κακή του εκδοχή! Είναι τρελό να τα αρνούμαστε, είναι αστεία πράγματα αυτά».

Στη συνέχεια της συνέντευξης ο γνωστός ηθοποιός μίλησε για την ελευθερία και μάλιστα τόνισε ότι ίσως παρεξηγηθεί με τις δηλώσεις του. «Νομίζω ότι παρά έχουμε ελευθερίες. Δηλαδή έχουμε τόσες πολλές που δεν ξέρουμε τι να τις κάνουμε. Δεν έχουμε την ελευθερία του να έχουμε το θάρρος να κάνουμε τις επιλογές μας. Είναι ζήτημα παιδείας! Έχουμε την αίσθηση και ταυτίζουμε την ελευθερία με την ανυπακοή! Η ελευθερία είναι ένα πειθαρχημένο παιχνίδι. Δεν φταίει ο Έλληνας, του το έχουν επιτρέψει. Έχουμε γίνει πιο πειθαρχημένοι. Η νέα γενιά που έρχεται τώρα, θα κάνει τη διαφορά σε 30 χρόνια. Η γενιά η δική μου που ονομάζουμε η γενιά του Πολυτεχνείου είναι αυτή που τα έκανε ρόιδο. Ζήσαμε σε ειρηνική περίοδο, σε οικονομική άνθιση, στην τηλεοπτική έξαρση, στις διακοπές, στο ξενύχτι. Τα κάναμε πολύ και τα κάναμε ρόιδο και ησυχάσαμε. Εμείς είμαστε καλομαθημένοι. Οι νέοι δεν είναι καλομαθημένοι, αλλά είναι προβληματισμένοι και πρέπει να δούμε τι θα κάνουμε. Πρέπει να δώσουμε λόγο» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Στη συνέχεια ο Γιάννης Μπέζος αναφέρθηκε στους ανθρώπους που εξεγέρθηκαν κατά της χούντας: «Υπήρχαν άνθρωποι που δοκιμάστηκαν, αλλά ήταν λίγοι. Όντως οι άνθρωποι θέλησαν έναν καινούργιο κόσμο. Αγωνίστηκαν, φυλακίστηκαν, βασανίστηκαν. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι πρέπει να βαπτιστούμε σε αυτό. Πρέπει να κάνουμε την αυτοκριτική μας. Γιορτάζουμε την ελευθερία, χωρίς να γνωρίζουμε. Γιορτάζουμε το Πολυτεχνείο χωρίς να γνωρίζουμε τι ήταν η δικτατορία. Ζήσαμε τη δικτατορία που ήταν μια φρικτή περίοδος. Ήταν ένας κόσμος στείρος και μερικές εξαιρέσεις δασκάλων που έκαναν τη διαφορά. Τα 7 χρόνια αυτά ήταν καταλυτικά για να μας πάνε πίσω. Και δεν έχουμε κάνει την αποτίμηση γιατί ήρθαν αυτοί οι άνθρωποι; Δεν κοιτάμε γιατί έγινε ώστε να μην το ξαναζήσουμε. Όλο αυτό συνέβη για την επιπολαιότητά μας και το ψώνιο των πολιτικών. Το πρώτο ψώνιο είναι της πολιτικής».

[penci_related_posts title=”ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:” number=”8″ style=”grid” align=”none” displayby=”cat” orderby=”random”]

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related

Diddy: Νέα καταγγελία για τον ράπερ – «Με βίασε ενώ ήμουν αναίσθητη από την κεταμίνη που μου έδωσε και με άφησε έγκυο»

Η μήνυση αναφέρει ότι ο ράπερ δεν ήθελε η γυναίκα να κρατήσει το παιδί και την πίεσε να κάνει άμβλωση 

Ο Τζέιμς Κάμερον δέχτηκε αρνητικά σχόλια για τη συνεργασία του με εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης

Ο Τζέιμς Κάμερον δέχτηκε αρνητικά σχόλια για τη συνεργασία του με εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης Ο Τζέιμς Κάμερον δέχτηκε αρνητικά σχόλια για τη συνεργασία του με εταιρεία τεχνητής νοημοσύνης «Το να ασχολείται με ΑΙ είναι απογοητευτικό καθώς άρχισε από ταινίες του Ρότζερ Κόρμαν κάνοντας matte paintings για τον Τζον Κάρπεντερ» γράφουν στα social media Ο σκηνοθέτης

Αλέξανδρος Παρθένης: «Δεν είμαι βιολογικός γονέας, γονέας είναι όμως αυτός που μεγαλώνει τα παιδιά»

Ο Αλέξανδρος Παρθένης συνάντησε την Τζένη Θεωνά, το απόγευμα του Σαββάτου, στο νέο επεισόδιο της εκπομπής «Μαμα-δες» στην ΕΡΤ. Ανάμεσα σε άλλα, δε, το γοητευτικό μοντέλο αναφέρθηκε στον πρόσφατο του γάμο με την εκλεκτή της καρδιάς του, Βιβή και το γεγονός πως εκείνη έχει ήδη δυο παιδιά από παλαιότερη της σχέση. Ειδικότερα, ο Αλέξανδρος Παρθένης σημείωσε χαρακτηριστικά

Ο Τάκης Ζαχαράτος γονατίζει και φιλάει τη σκηνή που κατέρρευσε η Μαρινέλλα στο Ηρώδειο – Δείτε το βίντεο

Και θα φιλήσω αυτή τη γη που λαβώθηκε ο αετός για να σηκωθεί να γίνει καλά και να έρθει εδώ να συνεχίσει γιατί η τέχνη δεν έχει ηλικία, είπε ενώ καταχειροκροτήθηκε από τον κόσμο

Αναστασία Γιάμαλη για Άδωνι Γεωργιάδη: “Η αμήχανη στιγμή που ο υπουργός κοιτάζει καλύτερα την κάμερα του από εμένα”

Αναστασία Γιάμαλη για Άδωνι Γεωργιάδη: «Η αμήχανη στιγμή που ο υπουργός κοιτάζει καλύτερα την κάμερα του από εμένα» Σάββατο, 28.9.2024, 18:28 Zappit@ZAPPIT_ "Η εικόνα που έχω γω για το εθνικό σύστημα υγείας είναι εντελώς διαφορετική, δεν πειράζει" επισήμανε η Αναστασία Γιάμαλη στον υπουργό Υγείας. Με καλεσμένο τον υπουργό Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη έκανε πρεμιέρα η Αναστασία Γιάμαλη

Φωτεινή Πιπιλή: “Ο Στέφανος Κασσελάκης κάνει σαν κακομαθημένο πλουσιόπαιδο που του πήραν τα παιχνίδια”

"Από πολύ πλούσιος έγινε απλός πλούσιος με τα προβλήματα του πατέρα του, που σέρνεται τώρα και στα δικαστήρια", σχολιάζει η Φωτεινή Πιπιλή.

Συγκινεί ο Κώστας Χατζής για την Μαρινέλλα: «Μου είπαν τι συμβαίνει ακριβώς»

Για την αγαπημένη του φίλη και συνάδελφο, Μαρινέλλα κλήθηκε να μιλήσει ο Κώστας Χατζής το μεσημέρι του Σαββάτου στον αέρα της πρώτης φετινής εκπομπής για το «Καλύτερα δε γίνεται» με τη Ναταλία Γερμανού στον Alpha. Μάλιστα, ο δημοφιλής τραγουδοποιός μοιράστηκε με το τηλεοπτικό κοινό όσα έμαθε για την εξέλιξη της υγείας της ερμηνεύτριας μετά το βαρύ εγκεφαλικό

Κλέλια Ανδριολάτου και Μαρία Καβογιάννη θα συμμετάσχουν σε ξένη κινηματογραφική παραγωγή στη Μύκονο

Την πρώτη της συμμετοχή σε ξένη κινηματογραφική παραγωγή απολαμβάνει αυτήν την περίοδο στη Μύκονο η Κλέλια Ανδριολάτου. Και στην ίδια ταινία συμμετέχει και άλλη μια από τις πρωταγωνίστριες του Maestro, η Μαρία Καβογιάννη. Την αποκάλυψη έκανε με ένα βίντεο από τα γυρίσματα το Mykonos Live Tv δίνοντας και λεπτομέρειες από τις σκηνές και την ταινία.

Κεφτέδες σε πιάτο-μανιτάρι

Προσθήκη στα αγαπημένα Αυτοί οι κεφτέδες-γίγαντες δεν είναι συνηθισμένοι. Είναι από κιμά κοτόπουλου, γεμάτοι αρωματικά μπαχαρικά και χόρτα, πλασμένοι ανάλαφρα και… κάπως γενναιόδωρα, μα προπάντων σερβιρισμένοι μέσα σε ένα πολύ ασυνήθιστο πιάτο! Τα εξίσου γιγάντια, ξεροψημένα μανιτάρια γίνονται μπολ και φιλοξενούν τους ζουμερούς κεφτέδες, όπου καταλήγουν και σμίγουν όλες οι εκρηκτικές γεύσεις,  χαρίζοντάς μας την

Γαρίδα, η πρωταγωνίστρια

Προσθήκη στα αγαπημένα Αυτή η σαλάτα ξεκίνησε σαν μια απλή και ταπεινή πατατοσαλάτα. Μέχρι που ήρθε η γαρίδα να την ανεβάσει σε υπερπαραγωγή! Να της δώσει εκείνη την ξεχωριστή θαλασσινή γεύση και υπόσταση με τις γνωστές διατροφικές της αξίες και το όμορφό της παρουσιαστικό! Άψογα εναρμονισμένη με τα υπόλοιπα εκλεκτά και καλοφτιαγμένα υλικά, προσθέτει μια

Λυκουρέζος-Οικονόμου: Η νέα επίσημη εμφάνιση στον γάμο της Θεοδώρας & το ruby red maxi φόρεμα

Συνοδευόμενος από τη νέα του σύντροφο, Τζένη Οικονόμου εμφανίστηκε ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος στον γάμο της Θεοδώρας και του Μάθιου Κουμάρ στη Μητρόπολη Αθηνών. Όλα αυτά μετά την πρώτη τους κοινή εμφάνιση στο pre-wedding δείπνο στο Βυζαντινό Χριστιανικό Μουσείο το βράδυ της Παρασκευής 27/9. Exclusive - Γάμος Θεοδώρας-Κουμάρ: Οι πρώτες φωτό των νεονύμφων μετά τον γάμο