Οι φήμες που κυκλοφορούσαν εδώ και αρκετό καιρό επιβεβαιώθηκαν με τον πιο επίσημο τρόπο, καθώς η Νατάσα Θεοδωρίδου και η Δέσποινα Βανδή αποκάλυψαν ότι τη νέα χειμερινή σεζόν θα βρεθούν μαζί στη σκηνή, ανακοινώνοντας τη συνεργασία τους μέσα από ένα κοινό βίντεο που δημοσίευσαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το βράδυ της Παρασκευής 26 Ιουνίου.
Οι δύο δημοφιλείς λαϊκές τραγουδίστριες θα εμφανίζονται στο νυχτερινό κέντρο NOX, σε ένα μουσικό σχήμα που ήδη συγκεντρώνει μεγάλο ενδιαφέρον και αναμένεται να αποτελέσει μία από τις σημαντικότερες συνεργασίες της επόμενης σεζόν στην αθηναϊκή διασκέδαση.
Στο βίντεο που ανάρτησαν, η διάθεση είναι ιδιαίτερα χαλαρή και ευχάριστη, με τις δύο ερμηνεύτριες να διασκεδάζουν τραγουδώντας γνωστές επιτυχίες η μία της άλλης, δίνοντας στους διαδικτυακούς τους ακολούθους μια πρώτη εικόνα από το κλίμα που θα επικρατεί στις κοινές τους εμφανίσεις.
«Ωραία θα περάσουμε», ακούγεται να λέει η Δέσποινα Βανδή στο τέλος του βίντεο, δίνοντας το σύνθημα για έναν χειμώνα γεμάτο μουσική, επιτυχίες και δυνατές στιγμές επί σκηνής.
Η ανακοίνωση προκάλεσε έντονο ενθουσιασμό στους φίλους των δύο καλλιτεχνών. Μέσα σε λίγη ώρα, η κοινή τους ανάρτηση συγκέντρωσε χιλιάδες likes, σχόλια και κοινοποιήσεις, με πολλούς να εκφράζουν τη χαρά τους για τη συγκεκριμένη σύμπραξη και να δηλώνουν ότι ανυπομονούν να τις δουν μαζί επί σκηνής.
Η συγκεκριμένη συνεργασία θεωρείται από τις πιο δυνατές του φετινού χειμώνα, καθώς πρόκειται για δύο από τις πιο επιτυχημένες και διαχρονικές γυναικείες φωνές του ελληνικού λαϊκού τραγουδιού, με πολυετή παρουσία στη δισκογραφία και στις μεγάλες μουσικές σκηνές. Η κοινή τους εμφάνιση στο NOX αναμένεται να προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού από τις πρώτες κιόλας παραστάσεις.
[penci_related_posts title=”ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:” number=”8″ style=”grid” align=”none” displayby=”cat” orderby=”random”]