LilaMoss: Πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια της DKNY

Date:

Η DKNY συνεχίζει να - τις δικές της ιστορίες μόδας, αντλώντας έμπνευση από την καρδιά της Νέας Υόρκης. Για την Άνοιξη 2025, το brand επιστρέφει με μια καμπάνια γεμάτη σινεμά, ενέργεια και urbancoolness, έχοντας ως πρωταγωνίστρια την LilaMoss. Το νεαρό μοντέλο, με το δικό της ανεπιτήδευτο στιλ, ενσαρκώνει τη σύγχρονη γυναίκα της DKNY ατρόμητη, ανεξάρτητη, γεμάτη αυτοπεποίθηση.

Αυτή τη σεζόν, το brand μετατρέπει την πόλη σε κινηματογραφικό σκηνικό, φέρνοντας τη Νέα Υόρκη στο προσκήνιο. Η πόλη αποκτά χαρακτήρα, γίνεται μέρος της αφήγησης και μεταφέρει τον θεατή σε μια ιστορία που θυμίζει τις πιο εμβληματικές ταινίες που γυρίστηκαν στους δρόμους της. Η LilaMoss, απόλυτη πρωταγωνίστρια, αποδίδει την αίσθηση μιας γυναίκας που ζει τη ζωή της σαν μια δυναμική ηρωίδα,ένα κορίτσι που μπορεί να κινείται με την ίδια άνεση από το Soho στο Brooklyn, από τις πρωινές της υποχρεώσεις στα βραδινά rooftopparties, χωρίς να χάνει ποτέ το προσωπικό της στιλ.

Η επιλογή της Lila Moss ως το νέο πρόσωπο της DKNY αποκτά μια ιδιαίτερη συμβολική διάσταση, καθώς η μητέρα της, Kate Moss, πρωταγωνιστεί στην καμπάνια της Donna Karan New York για την ίδια σεζόν. Αυτή η ξεχωριστή σύνδεση επαναφέρει στο προσκήνιο τη διαχρονικότητα του brand, τιμώντας την κληρονομιά της Donna Karan και το πώς η ίδια εμπνεόταν από την κόρη της για να δημιουργήσει ένα στιλ που μιλά σε κάθε νέα γενιά γυναικών.

Η συλλογή «DKNYest. 1989» επιστρέφει στις ρίζες του brand, επαναπροσδιορίζοντας τα κλασικά κομμάτια με μια σύγχρονη προσέγγιση. Το signature ριγέ πόλοεπανέρχεται με urbanattitude, τα tailored ριγέ κοστούμια γίνονται statement επιλογή για κάθε ώρα της ημέρας,ενώ το ζωηρό κίτρινο parka προσθέτει μια ανατρεπτική πινελιά στη διαχρονική ασπρόμαυρη παλέτα.Η συλλογή παίζει με oversized σιλουέτες, relaxedtailoring και effortlesslycoollayering- το τρίπτυχο της DKNY γυναίκας που ξέρει πώς να μετατρέπει ακόμα και το πιο απλό outfit σε fashionmoment.

Με τη σκηνοθετική ματιά του Mikael Jansson, η καμπάνια αποτυπώνει την κινηματογραφική ατμόσφαιρα της Νέας Υόρκης, εκεί που η Lila Moss δεν ποζάρει απλώς, αλλά ζει τον ρόλο της. Το main character energy της εκπέμπει δυναμισμό και κομψότητα, μεταδίδοντας το DNA της DKNY: ανεξαρτησία, αυτοπεποίθηση και unapologetic στιλ. Κάθε λήψη γίνεται ένα καρέ που αποτυπώνει τη φιλοσοφία του brand, αποδεικνύοντας ότι η μόδα δεν είναι απλώς ρούχα, αλλά ένας τρόπος να διηγείσαι τη δική σου ιστορία.

Η νέα καμπάνια της DKNY Άνοιξη 2025 αποτυπώνει τον κινηματογραφικό χαρακτήρα του brand, εμπνέοντας μια νέα γενιά γυναικών που θέλουν να εκφραστούν ελεύθερα μέσα από το στιλ τους. Μια συλλογή-πρόσκληση για να δημιουργήσεις τη δική σου fashion κινηματογραφική στιγμή.

Η νέα συλλογή της DKNY είναι διαθέσιμη στο DKNYStore (τηλ. 211 10 88 122) στον ισόγειο χώρο του GoldenHall, καθώς και σε επιλεγμένα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα.

Κεντρική Διάθεση Όμιλος Φάις: 211 10 88 199.

Η DKNY είναι μία παγκόσμια εμβληματική μάρκα μόδας που ιδρύθηκε το 1989. Η εταιρεία σχεδιάζει, εμπορεύεται και διανέμει συλλογές ρούχων, υποδημάτων και αξεσουάρ σε  ομώνυμα & επιλεγμένα καταστήματα παγκοσμίως. Η DKNY συνεχίζει να ενσωματώνει τη σύγχρονη ραπτική με εκλεπτυσμένες πινελιές, συνδυάζοντας το ελκυστικό και πρακτικό πνεύμα της Νέας Υόρκης ενώ συνεχίζει να αναγνωρίζεται ως ένα από τα πιο προοδευτικά σήματα που έπαιξαν σημαντικό ρόλο στην αμερικανική μόδα.

[penci_related_posts title=”ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:” number=”8″ style=”grid” align=”none” displayby=”cat” orderby=”random”]

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related

Σύφιλη και βλεννόρροια: Αυξάνονται τα κρούσματα στην Ελλάδα, ποιες είναι οι αιτίες

Τα ύποπτα συμπτώματα που πρέπει να κινητοποιήσουν τους ασθενείς και η αξία του προληπτικού ελέγχου. Μεγάλη έξαρση παρατηρείται τα τελευταία χρόνια στα περιστατικά με σύφιλη σε Ελλάδα και Ευρώπη, με το καλοκαίρι να είναι η κατ’ εξοχήν εποχή όπου αυξάνεται δραματικά ο κίνδυνος μόλυνσης. Πρόσφατη μελέτη του Νοσοκομείου «Ανδρέας Συγγρός» αποκαλύπτει ότι στη διάρκεια της

Τηλεακτινολογία: Αυξημένη ανάγκη για εξ αποστάσεως εκτίμηση των απεικονιστικών εξετάσεων

Πώς προκύπτει η ανάγκη για ένταξή της στο σύστημα Υγείας και γιατί είναι απαραίτητο το θεσμικό πλαίσιο. Επιτακτική ανάγκη να θεσπιστεί θεσμικό πλαίσιο για την Τηλεακτινολογία στη χώρα μας δημιουργεί η έλλειψη ιατρών ακτινολόγων και οι αυξημένες ανάγκες για διαγνωστική απεικόνιση 24 ώρες το 24ωρο, σε καθημερινή βάση. Το θεσμικό πλαίσιο πρέπει να καταρτιστεί με

Πόση ώρα να μένουμε στον ήλιο για να έχουμε αρκετή βιταμίνη D

Τι έχουν δείξει οι έως τώρα μελέτες για την απαραίτητη διάρκεια έκθεσης. Η αλήθεια για τα αντηλιακά και τη βιταμίνη. Ο ήλιος είναι η κύρια πηγή βιταμίνης D για τον ανθρώπινο οργανισμό, αλλά πόση ώρα πρέπει να εκθέτουμε το δέρμα μας σε αυτόν για να παράγει επαρκείς ποσότητες; Η απάντηση εξαρτάται από πολλούς και διαφορετικούς

Ρολό με προσούτο και χαλλούμι

Προσθήκη στα αγαπημένα ΥΛΙΚΑ 1 κιλό κιμά κοτόπουλο 1 μεγάλο κρεμμύδι, πολύ ψιλοκομμένο ή τριμμένο 1 φλ. φρέσκια ντομάτα αλεσμένη (μια μεγάλη) 1 φλ. φρέσκο μαϊντανό ψιλοκομμένο ¼ φλ. φρέσκο δυόσμο ψιλοκομμένο 2 φρέσκα κρεμμυδάκια ψιλοκομμένα 2 γεμάτα κουταλάκια μουστάρδα Ντιζόν 1 κουταλάκι αλάτι 2 κουταλάκια πάπρικα 1/8 κουταλάκι πιπέρι καγιέν 1 κουταλάκι ρίγανη ξηρή

Ομελέτα φούρνου με λουκάνικα

• 300 γρ. πατάτες• 15 γρ. ελαιόλαδο• 200 γρ. λουκάνικα Πιτσιλιάς• 90 γρ. αλεύρι• 120 γρ. γάλα• 3 αυγά ΕΚΤΕΛΕΣΗ Καθαρίζουμε τις πατάτες και τις κόβουμε σε κομματάκια. Τις ανακατεύουμε με το ελαιόλαδο και τις απλώνουμε σε ένα ρηχό ταψί φούρνου διαμέτρου περίπου 25εκ. Κόβουμε τα λουκάνικα σε λεπτές φέτες και τις βάζουμε ανάμεσα στις

Πασχάλης: «Έχει κλείσει το κεφάλαιο Eurovision για μένα»

Συνέντευξη στο περιοδικό «Λοιπόν» και τον Ανδρέα Θεοδώρου παραχώρησε ο Πασχάλης. Ο γνωστός τραγουδιστής απάντησε για...

Άγγελος Μπασινάς: «Το Euro έφερε λεφτά»

Ο Άγγελος Μπασινάς μίλησε στην κάμερα της εκπομπής «Καλοκαίρι Παρέα» για το Euro και τη σπουδαία νίκης της Εθνικής Ελλάδας το 2004.

Ταξίδι με παιδιά: Απλές συμβουλές από ειδικούς για να το απολαύσετε με λιγότερη ένταση και άγχος

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευτυχία για τους γονείς από το να βλέπουν χαρούμενα τα παιδιά τους. Και τα ταξίδια μπορούν να προσφέρουν αξέχαστες εμπειρίες και αναμνήσεις. Όμως η αλήθεια είναι πως δεν είναι εύκολα. Μπορεί να γίνουν κουραστικά, απρόβλεπτα και απαιτούν πολύ μεγαλύτερη προετοιμασία. Καθώς ετοιμάζεστε για την καλοκαιρινή εξόρμηση, για να απολαύσετε το ταξίδι με

Πρεσβυωπία: Παράγοντες που την προκαλούν, εκτός από την ηλικία

Η πρεσβυωπία δεν είναι πάθηση, αλλά τμήμα της φυσιολογικής γήρανσης του οργανισμού. Η πρεσβυωπία είναι η απώλεια της ικανότητας του ματιού να εστιάζει σε κοντινά αντικείμενα με την πάροδο της ηλικίας. Δεν είναι πάθηση, αλλά τμήμα της φυσιολογικής γήρανσης του οργανισμού. Ωστόσο υπάρχουν μερικοί παράγοντες που μπορεί να την επισπεύσουν. Υπολογίζεται ότι περισσότεροι από 2,1

Αθηνά Οικονομάκου: «Εναλλακτικές» διακοπές στις Μαλδίβες με τον Μπρούνο Τσερέλα

Η Αθηνά Οικονομάκου και ο Μπρούνο Τσερέλα περνούν το καλοκαίρι τους στις Μαλδίβες, απολαμβάνοντας στιγμές χαλάρωσης και ξεγνοιασιάς. Έπειτα από τις οικογενειακές διακοπές τους στη Σικελία μαζί με τα παιδιά της γνωστής ηθοποιού, το ζευγάρι αποφάσισε να οργανώσει ένα ταξίδι αποκλειστικά για τους δυο τους σε αυτόν τον ονειρεμένο εξωτικό προορισμό. Όπως αποκάλυψε η Αθηνά

Θέλετε να τρώτε πιο υγιεινά; Προσθέστε μισό φλιτζάνι από αυτό το τρόφιμο στη διατροφή σας

Για πολλούς ανθρώπους που προσπαθούν να τρώνε πιο υγιεινά, το βασικό εμπόδιο είναι το κόστος. Τρόφιμα όπως τα φρέσκα φρούτα, τα λαχανικά, το άπαχο νωπό κρέας και τα θαλασσινά είναι πολύ πιο ακριβά από τα υπερεπεξεργασμένα προϊόντα. Αυτό όμως δεν ισχύει πάντα. Ορισμένα από τα πιο θρεπτικά τρόφιμα στον κόσμο είναι επίσης από τα πιο