Με απόλυτη επιτυχία στέφθηκε η έναρξη του 35th Athens Fashion Week, της πολυαναμενόμενης εβδομάδας μόδας της Αθήνας που για πρώτη φορά πραγματοποιείται στην Πέτρινη Αποθήκη του ΟΛΠ, στον Πειραιά. Καταξιωμένοι σχεδιαστές που υμνούν τη σύγχρονη μόδα εντυπωσίασαν το κοινό με τις νέες τους συλλογές.
Η 35η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας ξεκίνησε με τις δημιουργίες του Tassos Mitropoulos o οποίος παρουσίασε τη νέα του συλλογή «ΑΝΔRΟΜΕΔΑ». Η Fall/Winter συλλογή “ANΔROMEΔΑ” επηρεασμένη από τον αστερισμό, συνδυάζει την λάμψη στο μαύρο με μεταλλικές υφές και υφάσματα, έντονα τρουκς και στρας καθώς και την δαντέλα σε μια πιο ροκ/θηλυκή εκδοχή της. Δημιουργίες με μοντέρνες γραμμές που τονίζουν τη σύγχρονη θηλυκότητα, λεπτομέρειες φτιαγμένες στο χέρι και περίτεχνες εφαρμογές.
Στην συνέχεια, ακολούθησε η σχεδιάστρια μόδας Olga Karaververi με την “All around the world”, Fall/Winter ’25 συλλογή . Η θεματική της συλλογής “All Around the World” αντλει έμπνευση από την πολυμορφία και τον πλούτο των πολιτισμών της υφηλίου. Μέσα από κομψά και δυναμικά σχέδια, η Όλγα Καραβερβέρη συνδυάζει παραδοσιακά στοιχεία από διαφορετικές χώρες με σύγχρονες γραμμές, αποδίδοντας φόρο τιμής στη μοναδικότητα του κάθε πολιτισμού. Κάθε δημιουργία αφηγείται μια ιστορία και ταυτόχρονα παραμένει πιστή στις υψηλές αισθητικές αξίες και την απαράμιλλη ποιότητα που χαρακτηρίζουν τις συλλογές της.
Πολλοί επώνυμοι τίμησαν με την παρουσία τους την πρώτη ημέρα της AFW: Σταματίνα Τσιμτσιλή, Βάλια Μώραλη, Μαίρη Παλιαλέξη, Βασίλης Ζούλιας, Περικλής Κονδυλάτος, Ορσαλία Παρθένη, Κατερίνα Μονογιού, Σοφία Παθέκα, Μάγδα Τσεγκου.
Στο πλαίσιο των ενεργειών κοινωνικής συνεισφοράς αλλά και της βιωσιμότητας, αυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας στηρίζει το σημαντικό έργο της Ελληνικής Ένωσης Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος, HELMEPA όπου μέρος των εσόδων των εισιτήριων θα διατεθούν για τον σκοπό αυτό.
Το Fashion Design Project αυτή τη σεζόν πραγματοποιείται ψηφιακά. Οι διαγωνιζόμενοι μπορούν να στείλουν το σχέδιο μόδας με θέμα τα χρώματα της θάλασσας στο mail της διοργάνωσης fdp.afw@gmail.com. Το θέμα αποτελεί έμπνευση από τον φιλανθρωπικό οργανισμό που στηρίζει η διοργάνωση την Ελληνική Ένωση Προστασίας Θαλάσσιου Περιβάλλοντος, HELMEPA. Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε ταλαντούχους ανθρώπους που επιθυμούν να κάνουν το ντεμπούτο τους ως ανερχόμενοι σχεδιαστές μόδας. Δικαίωμα συμμετοχής έχουν φοιτητές μόδας και τεχνών, καθώς και κάθε άνθρωπος με ταλέντο στο σχέδιο που προέρχεται από το κοινό, ανεξαρτήτως ακαδημαϊκού προσανατολισμού. Ο νικητής έχει την ευκαιρία να παρουσιάσει την πρώτη του μίνι συλλογή, κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας.
Η εκδήλωση καλύπτεται από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και από μέσα ενημέρωσης του εξωτερικού. Πιο συγκεκριμένα, από την Ιταλία το Vogue Italia, από την Μέση Ανατολή το L’Officiel Arabia, από την Σερβία τα περιοδικά Harper’s Bazaar και το - και από την Αγγλία το Voir Fashion -. Επίσης, την εκδήλωση θα παρακολουθήσουν buyers από το Παρίσι, την Βιέννη και την Βαρκελώνη.
Εκτός της τηλεόρασης, η 35η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας έχει δυναμική παρουσία και online. Σε συνεργασία με την εταιρεία Phaistos Networks, Digital Partner του Athens Fashion Week, το κοινό εντός και εκτός ελληνικών συνόρων, έχει την ευκαιρία να παρακολουθήσει ζωντανά τα μοναδικά fashion shows, μέσω της υπηρεσίας Live Streaming της glomex, στο site της διοργάνωσης https://athensfashionweek.gr/ αλλά και σε περιβάλλον δημοφιλών websites. Παράλληλα, πλούσιο Video περιεχόμενο από συνεντεύξεις, δηλώσεις και highlight στιγμές της διοργάνωσης, θα είναι διαθέσιμα μέσω Phaistos Networks & glomex σε περισσότερα από 350+ websites. Κεντρική παρουσιάστρια θα είναι η Κωνσταντίνα Σωτήριου, το διάσημο μοντέλο που διακρίθηκε αναμεσά στις 21 ομορφότερες γυναίκες στον κόσμο ενώ τον παλμό του backstage θα δίνει η influencer Σίββυλα Βασιάδη.
Χορηγοί της 35ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας είναι:
New Designers Awards by Georg Jensen. Η νέα συλλογή Vivianna Celebration επαναλανσάρει φέτος το χειμώνα ορισμένα από τα πιο εμβληματικά κοσμήματα της Vivianna Torun για τον οίκο Georg Jensen, τιμώντας το πρωτοποριακό πνεύμα της. Με αυτή την ξεχωριστή συλλογή έρχεται να στηρίξει τους νέους σχεδιαστές που πρόκειται να διαγωνιστούν στα New Designers Awards.
Η Colgate φοράει το πιο λαμπερό της χαμόγελο και συμμετέχει ως Gold Sponsor στην 35η Athens Fashion Week. Κατά τη διάρκεια του event, οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν περισσότερα για την οδοντόκρεμα Colgate Max White Ultra, που λευκαίνει σε βάθος σε 3 ημέρες, χάρη στη μοναδική της τεχνολογία. Σας προσκαλούμε να φωτογραφηθούμε στο ειδικά διαμορφωμένο booth μας ενώ σας περιμένουν μοναδικές εκπλήξεις και δώρα!
Η DIMAND, ελληνική εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, με ηγετική παρουσία στον χώρο της ανάπτυξης ακινήτων, είναι υπερήφανος χορηγός της 35ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας. H επιχειρηματική της δραστηριότητα εστιάζεται κυρίως στις αστικές αναπλάσεις, στην υλοποίηση σύγχρονων βιοκλιματικών χώρων γραφείων, logistics και έργων μικτών χρήσεων, καθώς και αθλητικών εγκαταστάσεων. Έργα της αποτελούν, μεταξύ άλλων, ο Πύργος Πειραιά, το Μινιόν, η ανάπλαση της πρώην καπνοβιομηχανίας Παπαστράτος, το PwC και το Kaizen Campus.
Στους μεγάλους χορηγούς, βρίσκεται και η PIRAEUS TOWER Α.Ε. που αποτελεί κοινοπρακτικό σχήμα των DIMAND, EBRD και PRODEA Investments. Ο Πύργος Πειραιά, θα φωταγωγηθεί με το λογότυπο της Εβδομάδας Μόδας, καθ’ όλη την διάρκεια της διοργάνωσης, ενώ οι καλεσμένοι του AFW θα έχουν την ευκαιρία να τον επισκεφθούν – με ειδική πρόσκληση – στο closing party που θα λάβει χώρα το Σάββατο 9 Νοεμβρίου στο Nice n Easy Piraeus Tower. Το πολυαναμενόμενο party το προσφέρει η Nice n Easy Group, χορηγός της διοργάνωσης.
Η Δανέζικη εταιρεία ομορφιάς Alûstre είναι χορηγός της εκδήλωσης. Η Alûstre προσφέρει μια εξαιρετική εμπειρία περιποίησης και ομορφιάς, εμπνευσμένη από την πολυτέλεια και την ξεχωριστή αισθητική. Η σειρά προϊόντων Alûstre περιλαμβάνει προϊόντα περιποίησης άκρων, αρώματα, αρωματικά κεριά και προϊόντα μακιγιάζ, εφαρμόζοντας την πρωτοποριακή τεχνολογία Alûstre DiamondInfused™ για εξαιρετική απόδοση και λάμψη.
Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, AutographCollection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design που θα φιλοξενήσει το
Τα Starbucks από την πρώτη στιγμή της εμφάνισής τους στην Ελλάδα, μια χώρα με ισχυρή παράδοση στον καφέ, οι φίλοι του καφέ τα αγκάλιασαν, επιλέγοντας τον χώρο των καταστημάτων όχι μόνο ως το χώρο στον οποίο απολαμβάνουν εξαιρετικής ποιότητας καφέ, αλλά και ως το δικό του στέκι. Οι παρευρισκόμενοι της διοργάνωσης θα έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν ξεχωριστά ροφήματα με βάση τον καφέ.
Χορηγός σίτισης της 35ης Εβδομάδας μόδας της Αθήνας η εταιρεία Meallion
Η εταιρεία Dermalift έρχεται με τα silicon patches το πρώτο και μοναδικό φυσικό instant lifting χωρίς χημικά συστατικά.
Η Purebloom είναι πρώτη ολοκληρωμένη σειρά περιποίησης μαλλιών σε μορφή μπάρας και συμμετέχει στην Εβδομάδα Μόδας.
Η MIELĒV ένα brand με συναισθηματική ευφυΐα, συνείδηση και σεβασμό απέναντι στον άνθρωπο, τα ζώα και το περιβάλλον είναι χορηγός της Εβδομάδας μόδας της Αθήνας με τα vegan προϊόντα περιποίησης προσώπου.
To πολυτελές brand Carlo Dali με τα ιδιαίτερα αρώματα, τις τσάντες , τα ρολόγια και αξεσουάρ είναι χορηγός της Εβδομάδας Μόδας.
Τα κομψά και στυλάτα έπιπλα Mexil είναι χορηγός της Εβδομάδας μόδας.
Η εταιρία μεταφορών Greece travel έχει αναλάβει τις μετακινήσεις των μοντέλων και των διεθνών καλεσμένων.
Επίσημοι συνεργάτες είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage και ο Φρέντυ Καλομπράτσος που επιμελείται το μακιγιάζ των μοντέλων και το Design Art Academy που έχει αναλάβει το haistyling.
Επίσημοι υποστηρικτές είναι:
Η εταιρεία Dress Code, η Eventora, Minoan water, Happy people και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management.
Χορηγοί του fashion show του Vassilis Zoulias είναι: Artelac, Hondos Center Γλυφάδας, BMW Σφακιανάκης, η αλυσίδα κομμωτηρίων Ilias & Staff.
Χορηγός του fashion show της Daphne Valente είναι η Green Cola .
Υπό την αιγίδα των: Περιφέρεια Αττικής, Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Πειραιά, Enterprise Greece, Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Αθηνών (ΕΒΕΑ), Βιοτεχνικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΒΕΑ), Εμπορικού Συλλόγου Αθηνών (ΕΣΑ), Marketing Greece.
[penci_related_posts title=”ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:” number=”8″ style=”grid” align=”none” displayby=”cat” orderby=”random”]