Οι έλληνες influencers που βρίσκονται στην κορυφή του Instagram

Date:

Το Instagram είναι ο βασιλιάς των social media, όπου μόνο 1 στους 10 έλληνες χρήστες δεν ακολουθούν καθόλου influencers σε καθημερινό επίπεδο.

Όταν κάποιος ακούει τη λέξη influencer, ένα πράγμα έρχεται στο μυαλό του: βγάζω πολλά λεφτά, είμαι διάσημος και δουλεύω ελάχιστα. Στην Ελλάδα υπάρχουν αρκετοί influencers που έχουν μεγάλο κοινό που τους ακολουθεί πιστά. Πολλοί, μάλιστα, από αυτούς τους ακόλουθους ταυτίζονται 100% μαζί τους.

Είναι γεγονός ότι το παραδοσιακό marketing φαίνεται να μην λειτουργεί αποτελεσματικά για την Gen Z (παιδιά που γεννήθηκαν από το ‘95 και μετά). Οι νέες γενιές καταναλωτών είναι εξοικειωμένες με νέες τακτικές visual marketing, όπου το οπτικό ερέθισμα αναπτύσσεται από τη δημιουργία video και φωτογραφιών μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με ποιον τρόπο, όμως, μπορεί ένα brand να στοχεύσει αποτελεσματικά τις νέες γενιές καταναλωτών; Απάντηση σε αυτό το φαινόμενο αποτελεί τα τελευταία χρόνια η ραγδαία ανάπτυξη του influencer.

Οι influencers είναι δημιουργοί περιεχομένου (βίντεο, φωτογραφίες) σε social media πλατφόρμες (YouTube, Instagram, Facebook, ΤikTok), και έχουν καταφέρει να διαθέτουν ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο κοινό που τους παρακολουθεί καθημερινά. Oι εταιρείες συνεργάζονται με τους influencers, για να προωθήσουν το μήνυμά τους με έναν πιο άμεσο, αληθινό και αποτελεσματικό τρόπο στο κοινό που τους ακολουθεί. Ο αριθμός των followers, των likes, των σχολίων και των κοινοποιήσεων παίζουν κυρίαρχο ρόλο: στοιχεία που αποτυπώνουν το engagement του influencer με το κοινό του.

Oι έλληνες influencers που βρίσκονται στην κορυφή του Instagram

Η Ιωάννα Τούνη

Η θεσσαλονικιά influencer συστήθηκε στο ευρύ κοινό μέσα από το παιχνίδι «My Style Rocks» και αμέσως ξεχώρισε από τις υπόλοιπες διαγωνιζόμενες. Μπορεί να μην κέρδισε την πρωτιά, αλλά σίγουρα κέρδισε τις εντυπώσεις. Έγινε πρόσωπο της ημέρας, άρχισε να δίνει συνεντεύξεις σε εκπομπές και περιοδικά, και σιγά σιγά απέκτησε το δικό της φανατικό κοινό.

Ο λογαριασμός της Ιωάννας Τούνη στο Instagram αποτελεί έναν από τους πιο περιζήτητους, όπου συγκεντρώνει πάνω από ένα εκατομμύριο followers. Η influencer και επιχειρηματίας σαρώνει στα social media αφού όλες οι αναρτήσεις της συγκεντρώνουν χιλιάδες likes και σχόλια. 

Έχει αδυναμία στα ρούχα και τα παπούτσια και πολλές φορές οι πολυτελείς αγορές της έχουν προκαλέσει αντιδράσεις. Λατρεύει τα ταξίδια, έχει έναν γιο και, όπως έχει δηλώσει η ίδια σε βίντεο στο TikTok, «είναι βαριά η κούπα να είσαι μαμά, αυτοδημιούργητη επιχειρηματίας και η no1 γυναίκα influencer στην Ελλάδα».

Η ίδια έχει πει στην εκπομπή του Γρηγόρη Αρναούτογλου: «Νιώθω τόσο δεμένη με τα άτομα που με ακολουθούν, θα κάνουμε το χιούμορ μας. Νιώθω ότι είμαι βολεμένη και πιο ασφαλής εκεί. Δεν είναι κάποιο κατόρθωμα το να φτάσω τόσους followers, αλλά νιώθω όμορφα. Δεν είναι η μόνη μου δουλειά, γιατί έχω και εταιρεία με ρούχα. Δεν είναι εύκολο το να είσαι full time influencer. Θέλει μια συνέπεια στο κοινό σου. Δεν έχω ποτέ off, ακόμα και σε διακοπές πρέπει να ανεβάζω συγκεκριμένα πράγματα στο προφίλ μου».

Αλέξανδρος Κοψιάλης 

Κάποτε πουλούσε ρούχα σε κατάστημα και σήμερα θεωρείται ένας από τους πιο δυνατούς influencers στο ελληνικό Instagram. Ο 32χρονος Αλέξανδρος Κοψιάλης διαθέτει περισσότερους από ένα εκατομμύριο followers και έχει κάνει τους μεγαλύτερους διαγωνισμούς στο Instagram, αφού ανάμεσα στα give aways περιλαμβάνονται σπίτια και αυτοκίνητα.

Γεννήθηκε στις 5 Απριλίου 1992 στην Αθήνα και μεγάλωσε στο Παλαιό Φάληρο. Έχει σπουδάσει Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού και Μάρκετινγκ στο IST College, από όπου αποφοίτησε το 2014, ενώ από το 2011 έως το 2019 εργαζόταν ως πωλητής σε κατάστημα ρούχων. Ο ίδιος έχει αποκτήσει έναν γιο με τη σύντροφό του, Σοφία Φυρού.

Από το 2018 ξεκίνησε να ανεβάζει βίντεο στο κανάλι του στο YouTube με τις εκπομπές του «Δημόσια Κατακραυγή» και «Ιδιωτική Κατακραυγή». Η επιτυχία του καναλιού του έγινε ακόμα μεγαλύτερη όταν άρχισε να κάνει συνεντεύξεις με διάσημους μέσα στο αυτοκίνητό του. Βέβαια, κατά καιρούς έχει δεχτεί έντονη αρνητική κριτική και έχει προκαλέσει πολλές αντιδράσεις με τις δηλώσεις του και τα βίντεο που έχει ανεβάσει.

Fipster

Ο Φίλιππος Ιωάννου μεγάλωσε στη Νέα Σμύρνη, σπούδασε ψυχολογία στην Αγγλία και εμφανίστηκε στη ζωή μας με το κανάλι του στο YouTube το 2020, ως Fipster. Ο 28χρονος έχει μεγάλη απήχηση στο Youtube, κυρίως χάρη στο «Θάρρος ή Αλήθεια», όπου καλεί πρόσωπα της showbiz και τους ρωτάει πράγματα που δύσκολα θα μιλούσαν για αυτά στην τηλεόραση ή ενδεχομένως σε κάποιο έντυπο. Τον Νοέμβριο του 2023 δημοσίευσε το πρώτο του podcast στην πλατφόρμα του Spotify, ξεκινώντας την εκπομπή «Γνώμη», όπου οι διάσημοι καλεσμένοι του (3 κάθε φορά) λένε τη γνώμη τους για διάφορα θέματα επικαιρότητας.

Το Fipster, όπως έχει αποκαλύψει ο ίδιος, είναι παρατσούκλι που του είχαν βγάλει στο σχολείο. «Είναι το παρατσούκλι που μου είχαν βγάλει στο σχολείο! Από το όνομά μου και το hipster! Εντελώς κοροϊδευτικά, καταλαβαίνεις! Για να το παίξω, λοιπόν, άνετος και cool το έβαλα username στο instagram. Ε… και έμεινε!», είχε πει ο ίδιος.

Ο Fipster χαρακτηρίζει τον εαυτό του παιδί του ίντερνετ και το επάγγελμά του είναι δημιουργός περιεχομένου στον digital κόσμο. Είναι ιδιαίτερα αγαπητός, εργασιομανής και δημιουργικός. Όπως έχει δηλώσει ο ίδιος δεν μπορεί να ζήσει χωρίς το κινητό του τηλέφωνο και κολλητός του φίλος είναι ο Κωνσταντίνος Βασάλος. Οι δυο τους, το 2022, ήταν οι μεγάλοι νικητές της ταξιδιωτικής εκπομπής του STAR «Αsia Express».

5’ Minute Mum

Η ηθοποιός Έλενα Χαραλαμπούδη έχει κάνει θραύση στα social media και στο Youtube με τα χιουμοριστικά της βίντεο, με την ίδια να ενσαρκώνει διαφορετικούς τύπους μαμάδων στο «5’ Minute Mum». Τα viral βίντεο που δημοσιεύει στο Instagram, το TikTok και το YouTube προκαλούν άπειρο γέλιο, με τις προβολές να ξεπερνούν το ένα εκατομμύριο και όλες τις μητέρες να ταυτίζονται απόλυτα μαζί της.

Όλα ξεκίνησαν το 2018 όταν την πλησίασε η σκηνοθέτιδα, Λίζα Αποστολοπούλου, η οποία ήθελε να κάνει το πρώτο κανάλι για ελληνίδες μαμάδες στο Youtube. Η Έλενα Χαραλμπούδη είχε γεννήσει λίγους μήνες πριν την κόρη της, Φαίδρα, και όπως έχει αποκαλύψει η ίδια ήταν εντελώς άσχετη με τα social media. Ο πατέρας της ήταν εκείνος που έγινε ο πρώτος της συνδρομητής στο κανάλι της στο YouTube και μετά από κάθε βίντεό της την έπαιρνε για να μοιραστεί τα σχόλιά του μαζί της. Ήταν ο μεγαλύτερος θαυμαστής της. Η ηθοποιός ξεκίνησε να σπουδάζει οικονομικά, αλλά τελικά την κέρδισε η τέχνη. «Πολλοί από τους χαρακτήρες που σατιρίζω είναι χαρακτήρες της οικογένειάς μου», έχει δηλώσει σε συνέντευξή της.

Στα βιντεάκια της «5 min mum», αν είσαι μαμά σίγουρα θα αναγνωρίσεις τον εαυτό σου. «Πρώτα απ’ όλα είμαι μαμά, μετά ηθοποιός και μετά youtuber. Στα social media υπήρχε μόνο η εικόνα της “τέλειας μαμάς” και βλέπαμε ότι ο κόσμος ήθελε να δει κάτι πιο πραγματικό. Μου στέλνουν μηνύματα μαμάδες και λένε ότι μέσα από τα βίντεό μου εκφράζονται και νιώθουν πιο απενοχοποιημένες», έχει δηλώσει η Έλενα Χαραλαμπούδη στην εκπομπή «Ελένη».

Της στέλνουν δεκάδες μηνύματα στο Instagram, της ζητούν συμβουλές για θέματα μητρότητας, την αποθεώνουν και τη θέλουν για φίλη τους. Η Έλενα Χαραλαμπούδη είναι η πιο viral ελληνίδα μάνα αυτή τη στιγμή.

Βάσια Κωσταρά

Η σχεδιάστρια μόδας, Βάσια Κωσταρά, δημιούργησε το 2015 το δικό της brand ρούχων «Vassia Kostara», το οποίο πλέον έχει εκτοξευθεί σε πωλήσεις και κάθε του κομμάτι γίνεται sold out μέσα σε λίγες ημέρες. Το σχέδιο μόδας ξεκίνησε από την αγάπη της για τον χορό, όπου έραβε η ίδια τα ρούχα της. Χωρίς να το καταλάβει, η ενασχόληση αυτή πήρε επαγγελματική διάσταση, αφού φίλες και συνεργάτιδες της ζητούσαν να σχεδιάσει κάτι και για εκείνες.

«Ποτέ δεν ήμουν το κορίτσι που ονειρευόταν να γίνει σχεδιάστρια μόδας, ήμουν όμως εκείνο που έψαχνε τρόπους να αισθάνεται ελεύθερο εκφράζοντας αυτά που σκέφτεται και νιώθει», έχει δηλώσει η ίδια σε συνέντευξή της.

Ο λογαριασμός της στο Instagram είναι πηγή έμπνευσης για κάθε γυναίκα που αγαπά τη μόδα και το σπίτι της μοιάζει σαν να βγήκε από τις σελίδες κάποιου deco περιοδικού. H Bάσια Κωσταρά είναι από τις πιο δυνατές ελληνίδες influencers στον χώρο της μόδας. Η αισθητική της είναι μοναδική και τα ρούχα της ενθουσιάζουν τη σύγχρονη γυναίκα που θέλει να νιώθει άνετη και στιλάτη στις εμφανίσεις της.

Με σπουδές στο εξωτερικό και μεταπτυχιακό στο London School of Economics, η Βάσια Κωσταρά εργαζόταν για πολλά χρόνια στον χώρο του marketing και των πωλήσεων, πριν δημιουργήσει τη δική της εταιρεία ρούχων. Μεγάλη στιγμή της καριέρας της ήταν όταν τον Φεβρουάριο του 2024 η Τζένιφερ Λόπεζ φόρεσε μια faux γούνα από τη συλλογή της γνωστής σχεδιάστριας. Η Βάσια Κωσταρά σημείωσε τότε στο προφίλ της: «Mια πινέζα δεν είναι αρκετή για αυτή τη φωτογραφία παιδιά. Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη! Καλά βλέπετε. Η JLo με το δικό μας statement γούνινο παλτό. Όταν ξεκινούσαμε 10 χρόνια πριν, δεν θα μπορούσα να τολμήσω να φανταστώ ότι το Vassia Kostara brand θα ταξίδευε τόσο μακριά».

[penci_related_posts title=”ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:” number=”8″ style=”grid” align=”none” displayby=”cat” orderby=”random”]

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related

Η Μις Ισραήλ δέχεται απειλές θανάτου για το βλέμμα της προς τη Μις Παλαιστίνη – «Το βίντεο είναι παραποιημένο», λέει η Σιράζ

Η Μις Ισραήλ δέχεται απειλές θανάτου για το βλέμμα της προς τη Μις Παλαιστίνη - «Το βίντεο είναι παραποιημένο», λέει η Σιράζ Η Μις Ισραήλ δέχεται απειλές θανάτου για το βλέμμα της προς τη Μις Παλαιστίνη - «Το βίντεο είναι παραποιημένο», λέει η Σιράζ Η Μελάνι Σιράζ καταγγέλλει αντισημιτικές επιθέσεις μετά το viral βίντεο του

Δανάη Μπάρκα για την ονομαστική γιορτή του Φίλιππου Τσαγκρίδη: Τους φίλους μας που αγαπάμε, τους γιορτάζουμε πάντα

Η παρουσιάστρια και ο επιχειρηματίας είχαν απαθανατιστεί τον Φεβρουάριο του 2024 να φιλιούνται σε κλαμπ

Τσιμτσιλή: «Είμαι καλό παιδί αλλά όχι θύμα, δεν πατάω επί πτωμάτων»

Στην κάμερα της εκπομπής της Σίσσυς Χρηστίδου, “Χαμογέλα και πάλι” και τη δημοσιογράφο Ρέα Ιωάννου παραχώρησε δηλώσεις η Σταματίνα Τσιμτσιλή το Σάββατο όπως είδαμε στον αέρα του MEGA. Μέσα σε όλα, μάλιστα, η παρουσιάστρια της πρωινής ζώνης του Alpha αναφέρθηκε τόσο στην αυτοναφορικότητα που πρωταγωνιστεί πλέον στην τηλεόραση όσο και στον ανταγωνισμό της φετινής σεζόν.

Γιάννης Τσορτέκης: «Μετά τα γυρίσματα του Maestro δεν μπορούσα να κοινωνικοποιηθώ ακόμα και με την ομάδα»

Για την περίοδο των γυρισμάτων στους Παξούς για το Maestro του Χριστόφορου Παπακαλιάτη μίλησε, μεταξύ άλλων, ο Γιάννης Τσορτέκης όταν φιλοξενήθηκε από την Ελένη Τσολάκη στο πλατό της εκπομπής «Πρωινό Σαββατοκύριακο» στον ΑΝΤ1, (15.11.2025). «Θέλω να πω ότι στην απόδοση του ρόλου του Χαράλαμπου στη σειρά είχε πάρα πολύ να κάνει η γενικότερη συνθήκη μέσα

Επιστημονική Εκδήλωση: Εναρμονίζοντας καινοτομία και υπευθυνότητα

Δύο επίκαιρα ζητήματα παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν στην επιστημονική εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 12 Νοεμβρίου στο Ξενοδοχείο Athens Capital: «Ο ρόλος των pouches νικοτίνης στη μείωση της βλάβης από το κάπνισμα υπό το πρίσμα της Δημόσιας Υγείας, βάσει επιστημονικής τεκμηρίωσης» και το «Πρόγραμμα αποτροπής πρόσβασης των ανηλίκων σε προϊόντα καπνού και νικοτίνης». Ακολούθησε συζήτηση με

Ξεκίνησε η μαζική διαμαρτυρία: Η ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ συγκεντρώνει υπογραφές

Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σωματείων – Συλλόγων Ατόμων με Σακχαρώδη Διαβήτη (ΠΟΣΣΑΣΔΙΑ) ανακοίνωσε χθες, ημέρα εορτασμού της Παγκόσμιας Ημέρας κατά του Σακχαρώδη Διαβήτη (14 Νοεμβρίου), ότι, εξαιτίας της αντιεπιστημονικής απόφασης της Διοίκησης του ΕΟΠΥΥ, αλλά και της σύμφωνης με τον ΕΟΠΥΥ θέσης του Υπουργείου Υγείας, που αφορά στη διακοπή της ταυτόχρονης συνταγογράφησης των ταινιών μέτρησης γλυκόζης

Διαβήτης τύπου 1: Οι επιστήμονες βρήκαν γιατί είναι πιο επιθετικός στα μικρά παιδιά

Τι ανακάλυψαν αναλύοντας δείγματα παγκρέατος από εκατοντάδες ασθενείς με και χωρίς τη νόσο. Ο διαβήτης τύπου 1 είναι πιο σοβαρός και επιθετικός όταν εκδηλώνεται στα μικρά παιδιά και οι επιστήμονες πιστεύουν ότι ανακάλυψαν επιτέλους το γιατί. Το κλειδί είναι οι επιπτώσεις από την επίθεση του ανοσοποιητικού στα β-κύτταρα του παγκρέατος, τα οποία παράγουν την ινσουλίνη.

Οι πιο πρακτικές τσάντες για κάθε μέρα

Η τσάντα είναι κάτι περισσότερο από ένα αξεσουάρ.Είναι βασικό κομμάτι της καθημερινότητας κάθε γυναίκας, που χωρά όλα όσα χρειάζεται και αναδεικνύει το προσωπικό της στυλ. Όσο όμορφη και αν είναι μια τσάντα, αν δεν είναι πρακτική, σύντομα θα μείνει στην ντουλάπα. Ευτυχώς, υπάρχουν τσάντες που συνδυάζουν κομψότητα, άνεση και λειτουργικότητα. Είναι ελαφριές, χωράνε τα απαραίτητα

Γρίπη: Αναμένεται να είναι πιο μεταδοτική και πιο βαριά εφέτος – Καμπανάκι από Έλληνες και ξένους ειδικούς

Τι έχει αλλάξει εφέτος και γιατί είναι απολύτως απαραίτητος ο εμβολιασμός των ευπαθών ομάδων. Αν δεν έχετε κάνει ακόμα το αντιγριπικό εμβόλιο, μην το αναβάλλετε άλλο. Η γρίπη αναμένεται να είναι εφέτος πιο μεταδοτική και πιο σοβαρή απ’ ό,τι τις προηγούμενες χρονιές, γεγονός που μπορεί να θέσει σε κίνδυνο τις ευάλωτες ομάδες του πληθυσμού, προειδοποιούν

Καρδιακές βαλβίδες: Οι νέες τεχνικές που ανεβάζουν το προσδόκιμο ζωής

Η καρδιά μας αποτελεί το κέντρο της κυκλοφορίας του αίματος στο σώμα, γι’ αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό να λειτουργεί σωστά. Ένα από τα βασικά της στοιχεία είναι οι τέσσερις βαλβίδες στο εσωτερικό της. Οι καρδιακές βαλβίδες διαχωρίζουν τις κοιλότητες της καρδιάς μεταξύ τους, αλλά και τη συνδέουν με τα μεγάλα αγγεία του σώματος. Ο ρόλος

Οι 10 καρκίνοι με τη χαμηλότερη επιβίωση: Γιατί παραμένουν τόσο δύσκολοι στη θεραπεία

Ο καρκίνος μπορεί να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά σε πολλές μορφές του, όμως υπάρχουν ορισμένοι τύποι που εξακολουθούν να εμφανίζουν χαμηλά ποσοστά επιβίωσης. Στοιχεία πενταετίας που παρουσιάζονται στο LiveScience δείχνουν ποιοι είναι οι «πιο δύσκολοι» καρκίνοι σήμερα και γιατί η οριστική «θεραπεία» για τους συγκεκριμένους καρκίνους παραμένει στόχος. Γιατί, όμως, κάποιοι καρκίνοι δεν «θεραπεύονται» πλήρως; Ο καρκίνος

Αναστασία Σταϊκοπούλου: Η φωνή που «ενώνει» ήχο και σιωπή

Η Αναστασία Σταϊκοπούλου ερμηνεύει με μουσική και λόγια, ενώ παράλληλα αφηγείται τους στίχους της στη νοηματική. Κάθε λέξη, κάθε κίνηση, μια οπτικοακουστική εμπειρία ψυχής. Η viral καλλιτέχνις Θελξιέπεια ενώνει τον ήχο και τη σιωπή, τη φωνή και την κίνηση, δημιουργώντας μια νέα γλώσσα μουσικής επικοινωνίας. «Μισό-μισό, αυτό το τραγούδι λέγεται…» — έτσι ξεκινούν τα περισσότερα