«Η τέχνη δεν συνδυάζεται απαραίτητα με την ηθική – Τρομάζω με όσα γίνονται σήμερα στην κοινωνία. Ανατριχιάζω, φοβάμαι»

Date:

Στο Maestro του Χριστόφορου Παπακαλιάτη συναντάμε τις περισσότερες από τις παθογένειες της ελληνικής κοινωνίας. Οι Παξοί παίζουν τον ρόλο μιας μικρογραφίας της χώρας και οι ιστορίες που εξελίσσονται εκεί, όλο και κάτι έχουν να μας θυμίσουν. Από το πιο απλό, το χάσμα γενεών, μέχρι τον ρατσισμό, τη διαφθορά, την ενδοοικογενειακή βία και τη σεξουαλική κακοποίηση.

Λίγο πριν από τη μεγάλη πρεμιέρα του δεύτερου κύκλου στο Mega, την Πέμπτη 16 Μαΐου, στις 22:40, συνάντησα την Τόνια Μαράκη, που υποδύεται την τηλεοπτική Γιάννα. Βρεθήκαμε στο Hill Athens, στην Αποστόλου Παύλου, στο Θησείο, ένα ηλιόλουστο πρωινό. Αντίστοιχο με τις ηλιόλουστες μέρες των σκοτεινών Παξών του Maestro. Με αφορμή όσα διαδραματίζονται στη σειρά στο νησί του Ιονίου, απλώσαμε την κουβέντα. Η ταλαντούχα ηθοποιός τρομάζει με όσα γίνονται σήμερα. Καταστάσεις που συνέβαιναν πριν από χρόνια και θεωρητικά έπρεπε να έχουμε αφήσει πίσω μας. «Με ανατριχιάζει. Φοβάμαι», λέει στο Newsbeast.

Στην Τόνια δεν αρέσει η ένταση με την οποία επιβάλλεται η πολιτική ορθότητα στον δημόσιο διάλογο. «Έχουμε αρχίσει και γινόμαστε κάπως σαν μαριονέτες που πρέπει να τα λέμε σωστά», μου είπε. Η ίδια δεν είχε πρόβλημα να «τσαλακωθεί» όσο μιλούσαμε. Χρησιμοποίησε εκφράσεις όπως «καθοίκι», για να χαρακτηρίσει έναν άνθρωπο που οι πράξεις του δείχνουν πως είναι… καθοίκι. Η, δε, περιγραφή «να σου τρίψει στη μούρη» δεν ήταν μια τσιτάτη στημένη ατάκα. Ήταν όπως της έβγαινε η απάντηση σε μια ερώτηση για την κοινωνία των Παξών στο σύμπαν που έχει φτιάξει ο Παπακαλιάτης.

Και κάπως έτσι, καταλήξαμε να πούμε όλα τα παρακάτω. Ακολουθεί η συνέντευξη με την Τόνια Μαράκη.

Ανατρεπτικός και με εκπλήξεις θα είναι ο δεύτερος κύκλος της σειράς Maestro, λέει η Τόνια Μαράκη, που υποδύεται τη Γιάννα

– Πώς νιώθεις που είσαι μέρος της ομάδας μιας σειράς που προβάλλεται στο Netflix;

Δεν νομίζω πως το συνειδητοποιήσαμε και ποτέ στ’ αλήθεια. Την πρώτη φορά λες «ουάου», αλλά είναι πολύ ισχυρό αυτό που συμβαίνει – σε εμάς και μεταξύ μας. Μας χαροποιεί πάρα πολύ η επιτυχία και η ανταπόκριση, αλλά δεν άλλαξε κάτι στην καθημερινότητά μας. Πάνω απ’ όλα, χαίρεσαι με την επιτυχία που κάνει η δουλειά της οποίας είσαι μέρος.

– Τι να περιμένει το κοινό από τον δεύτερο κύκλο του Maestro και ποιος ο δικός σου ρόλος στην πλοκή;

Να περιμένετε πολλά, γιατί ο Χριστόφορος δεν σταματά να είναι ανατρεπτικός και να μας εκπλήσσει. Επομένως, ό,τι και να πω είναι λίγο μπροστά σε αυτό που κάνει. Το άλλο καταπληκτικό που συμβαίνει, όταν δουλεύεις μαζί του, είναι πως όποιος και να είναι ο ρόλος, έχεις έναν ολοκληρωμένο χαρακτήρα. Δεν τους αφήνει ποτέ έτσι. Πλην της εξέλιξης, των ανατροπών και της ιστορίας που είναι η ίδια πάρα πολύ δυνατή, θα εμβαθύνουμε περισσότερο στους χαρακτήρες που μας σύστησε στον πρώτο κύκλο και είδαμε πώς λειτουργούν μέσα στη ζωή και μέσα στην κοινωνία.

«Φοβόμαστε να μιλήσουμε για όσα ακούμε και βλέπουμε. Μην μπλέξουμε. Μην εμπλακεί το όνομά μας»

– Το Maestro πραγματεύεται κοινωνικά θέματα και παθογένειες της ελληνικής κοινωνίας: ενδοοικογενειακή βία, χάσμα γενεών, ρατσισμός, διαφθορά. Τα βλέπουμε χωρίς πραγματική έκπληξη, γιατί νιώθουμε πως είναι μέρος και της δικής μας καθημερινότητας. Τι έχει γίνει τόσο λάθος και συμβαίνουν όλα αυτά γύρω μας σε τέτοια ένταση και συχνότητα;

Όταν σήμερα, το 2024, υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι αμφισβητούν το δικαίωμα ενός άντρα να ερωτευτεί έναν άλλον άντρα, μιας γυναίκας να ερωτευτεί μια άλλη γυναίκα, δεν είναι πολύ μακριά τα λάθη που έχουμε κάνει. Μέχρι και οι άνθρωποι που προσπαθούν να δείξουν πολύ εντάξει με τα πράγματα και την κοινωνία λένε κάτι ατάκες του τύπου «εγώ δεν έχω θέμα, πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους, αρκεί να μην με προκαλούν». Αυτό το σιχαίνομαι. Κι εσύ αναρωτιέσαι μέσα σου «πώς τον προκάλεσαν;». Το ίδιο συμβαίνει και με την ενδοοικογενειακή βία. Και σήμερα κατηγορείται η γυναίκα. Τι έγινε με την κοπέλα στο αστυνομικό τμήμα; Συμβαίνουν δίπλα μας, αλλά τα αγνοούμε. Γιατί; Γιατί φοβόμαστε μην εμπλακούμε.

– Γιατί υπερτερεί ο φόβος;

Για διάφορους λόγους. Γιατί μπορεί να μας φάει τον χρόνο. Γιατί μπορεί να βρούμε τον μπελά μας. Δεν θέλουμε να εκτεθούμε, δεν θέλουμε να φανούν τα ονόματά μας. Ακούς φωνές στο διπλανό διαμέρισμα και υποψιάζεσαι αυτό που μπορεί να συμβαίνει. Πόσοι στην πραγματικότητα σηκώνουν το τηλέφωνο και κάνουν κάτι; Μάλλον η μειοψηφία – ίσως και ένας στους δέκα. Αυτό θα πρέπει να μας κάνει να αναρωτιόμαστε και να μας προβληματίζει.

– Αλλάζει αυτό;

Αλλάζει, αλλά όχι με μεγάλες ταχύτητες. Ορισμένοι έχουν βρει το θάρρος να μιλήσουν. Αυτό είναι ένα βήμα μπροστά, όποτε κι αν το αποφασίσεις. Μπορεί να το κάνω μετά από δέκα χρόνια, γιατί τότε ένιωσα έτοιμη. Γιατί τότε η κοινωνία ήταν έτοιμη ν’ ακούσει, αυτό έχω να πω εγώ. Νομίζω πως πλέον είναι ευθύνη των νεότερων.

Η Τόνια Μαράκη μίλησε στο Newsbeast και τον Βίκτωρα Μοντζέλλι λίγο πριν από την πρεμιέρα του δεύτερου κύκλου του Maestro

– Να βγουν οι νέες γενιές μπροστά, δηλαδή. Να πάρουν την κατάσταση στα χέρια τους και να φτιάξουν τη μοίρα τους καλύτερη…

Έτσι δεν είναι; Ακούγεται λίγο ονειρικό. Ξέρεις τι σκέφτομαι; Ο τέλειος γονιός μπορεί να είσαι; Δεν μπορεί να είσαι. Τι μπορείς να κάνεις, όμως; Να κάνεις λιγότερα λάθη από αυτά που έκαναν οι γονείς σου. Κι ο επόμενος να κάνει ακόμα λιγότερα. Έτσι θα πηγαίνουμε ένα βήμα μπροστά και κάτι καλύτερο μπορεί να γίνει συνολικά στην κοινωνία. Τρομάζω, όμως, όταν βλέπω να γίνονται σήμερα πράγματα που συνέβαιναν πριν από χρόνια. Με ανατριχιάζει. Φοβάμαι.

– Υπάρχουν πολλά κορίτσια σαν τη Γιάννα, τον ρόλο που υποδύεσαι στο Maestro, που βρίσκονται στη θέση σου και βιώνουν σεξουαλική παρενόχληση που φτάνει μέχρι τον βιασμό;

Βεβαίως και υπάρχουν. Και πιστεύω πως είναι πολλά περισσότερα απ’ όσα νομίζουμε. Δέχτηκα μηνύματα, διάβασα σχόλια. Όταν με το MeToo βγήκαν και μίλησαν τόσοι άνθρωποι, το πίστευε κανείς πως όλοι αυτοί μπορεί να είχαν κακοποιηθεί; Υπάρχει και αρκετός κόσμος που έχει κακοποιηθεί όταν ήταν παιδί. Αυτό δεν μπορώ να το αντιμετωπίσω ακόμα και ως σκέψη. Μια πρόταση που με σόκαρε γράφτηκε σε ένα σχόλιο και έλεγε: «Μόνο όσες το έχουν περάσει μπορούν να καταλάβουν». Αναρωτιέσαι τι μπορεί να αφήνει στον άνθρωπο μια τέτοια στιγμή, την οποία κουβαλάς σε όλη σου τη ζωή και δεν μπορείς ν’ αποβάλεις εντελώς. Βλέπεις πως μικρά πράγματα είναι ικανά να σου ξυπνούν όλο αυτόν τον φόβο. Την αγωνία. Τον τρόμο.

«Αρκεί ένα βλέμμα για να καταλάβουμε τι γίνεται γύρω μας. Κι αυτό είναι πιο πονηρό από το να μας το τρίψει ο σκημοθέτης στη μούρη και να δεις δυο γείτονες να το συζητούν», σημειώνει ο «Γιάννα» του Maestro

– Σου έχει συμβεί κάτι αντίστοιχο;

Όχι, δεν μου έχει συμβεί.

– Πώς προετοιμάστηκες ως ηθοποιός για τις σκηνές κακοποίησης;

Κάνεις μια ολόκληρη μελέτη για τον ρόλο σου. Εγώ είχα την τύχη να γυρίσω αυτή τη σκηνή με έναν σπουδαίο ηθοποιό. Επομένως τι κάνεις; Συγκεντρώνεσαι. Κουβαλάς όλα αυτά που έχουν γεμίσει τη βαλίτσα σου όλον τον καιρό που δουλεύεις για τον ρόλο και αντιδράς. Δεν μπορώ να πω πως δεν πόνεσα μέσα μου γι’ αυτό που συμβαίνει στο κορίτσι, γιατί αυτό που έκανα εγώ γύρισμα, κάποια το έχει υποστεί στα αλήθεια.

– Παρατηρώ πως στη σειρά, ενώ πρόκειται για μια αρκετά μικρή τοπική κοινωνία, δεν παίζει κανένα ρόλο η εκκλησία, αλλά και δεν βλέπουμε και αντιδράσεις από τον κόσμο στα θέματα που θίγονται. Γιατί συμβαίνει κάτι τέτοιο;

Ψήγματα υπάρχουν και θα υπάρχουν και στη δεύτερη σεζόν. Ενώ δεν βλέπουμε κόσμο να συζητάει αυτό που συμβαίνει στο σπίτι του Χαράλαμπου, νιώθουμε πως όλοι το ξέρουν, αλλά δεν μιλάει και κανείς. Ούτε μεταξύ τους. Αρκεί ένα βλέμμα. Και αυτό είναι πιο πονηρό από το να σου το τρίψει στη μούρη και να δεις δύο γείτονες να το συζητούν. Γιατί το ξέρεις πως το ξέρουν.

«Στην αρχή κοιτάμε τη δουλειά κάποιου. Γνωρίζοντας μετά τον άνθρωπο, κοιτάμε και τον άνθρωπο», σημειώνει η Τόνια

– Σε έναν χώρο όπως τον δικό σας, που είναι χώρος τέχνης και έκφρασης, πώς συνάδει να υπάρχουν τόσο μεγάλες και σημαντικές περιπτώσεις σεξουαλικής παρενόχλησης και κακοποίησης; Περιπτώσεις που έχουν φτάσει μέχρι και σε βιασμό.

Γιατί η τέχνη δεν συνδυάζεται απαραίτητα με την ηθική.

– Με ποιο κριτήριο κρίνουμε έναν καλλιτέχνη στη δουλειά του; Γι’ αυτό που προσφέρει στο επάγγελμά του ή γι’ αυτό που είναι ως άνθρωπος;

Για αρχή, επειδή δεν τον ξέρουμε, κοιτάμε τι έχει να μας δώσει στο επάγγελμά του. Θα σου πω κάτι άλλο. Είναι ένας γιατρός που χειρουργεί, ο οποίος είναι ο καλύτερος γιατρός του κόσμου. Πηγαίνεις σε αυτόν και τον εμπιστεύεσαι απόλυτα.

– Προφανώς…

Ίσως αν κάποια στιγμή μάθεις πως αυτός ο γιατρός είναι ένα καθοίκι…

– Αν σε κάνει καλά, δεν θα πας;

Μπορεί να πεις «ας δοκιμάσω έναν άλλον γιατρό». Επομένως στην αρχή κοιτάμε τη δουλειά. Γνωρίζοντας μετά τον άνθρωπο, κοιτάμε και τον άνθρωπο. Νομίζω πως πρέπει να τους κρίνουμε χωριστά. Απλά υπάρχει μια λεπτή γραμμή. Όταν θα μάθεις αν έχει κάνει κάτι.

– Η πολιτική ορθότητα που βλέπουμε να κυριαρχεί στον σημερινό λόγο, που φτάνει και στα επίπεδα επιβολής, σε βρίσκει σύμφωνη; Μήπως δημιουργούμε μια κοινωνία δίχως εντάσεις, πάθη; Μια κοινωνία μέσα σε μία γυάλα;

Έτσι νομίζω. Έχουμε αρχίσει και γινόμαστε κάπως σαν μαριονέτες που πρέπει να τα λέμε σωστά. Διαφωνώ στην ένταση που γίνεται. Τώρα πια, όλος ο κόσμος έχει πάρει τη δύναμη του λόγου μέσω των social. Επομένως ό,τι και να πούμε, όλοι μπορούν να απαντήσουν. Αυτό μας έχει οδηγήσει στην πολιτική ορθότητα. Φοβάσαι να μιλήσεις, γιατί ό,τι και να πεις μπορεί να σου γυρίσει.

«Το Maestro είναι οι άνθρωποι και ό,τι έχει δημιουργηθεί γύρω από τη σειρά», τονίζει η Τόνια Μαράκη

– Ας επιστρέψουμε στα τηλεοπτικά. Τι είναι καλύτερο; Σειρά εποχής ή σειρά που αναφέρεται στο σήμερα;

Είναι καλύτερο σειρές που έχουν να σου πουν κάτι. Μια σειρά που θα τη δεις κι όταν την τελειώσεις, θα έχεις κερδίσει κάτι μέσα σου. Είτε αυτή είναι εποχής, είτε σύγχρονη. Μιλάμε πάντα να είναι ωραία η ίδια η δουλειά – όχι το είδος της. Υπάρχουν σειρές εποχής καλές και κακές, υπάρχουν σύγχρονες σειρές καλές και κακές.

– Τι σημαίνει για σένα το Maestro;

Τώρα θα σου μιλήσω με πολλή συγκίνηση. Το μεγαλύτερο κομμάτι που είναι για μένα το Maestro, το πιο ισχυρό, είναι οι άνθρωποι. Συμπεριλαμβανομένου του Χριστόφορου, των ηθοποιών, του κόσμου που είναι πίσω από τις κάμερες και δεν βλέπουμε. Ο Χριστόφορος μας έβαλε σε μια υπέροχη δουλειά. Το Maestro είναι οι άνθρωποι και ό,τι έχει δημιουργηθεί γύρω από τη σειρά. Σου θυμίζει γιατί θέλεις να κάνεις αυτό το επάγγελμα. Έχουμε πάρει πολλή αγάπη, πολλή διασκέδαση. Πολλή παρέα… Ένιωσα το συναίσθημα της πενταήμερης εκδρομής. Ειδικά όταν είμαστε στους Παξούς, είναι μια παρατεταμένη πενταήμερη. Δεν γυρνάς και πολύ εύκολα σε ένα συναίσθημα των 17, 18, που δεν σε νοιάζει τίποτα. Έχουν χτίσει ένα κλίμα το οποίο είναι αριστουργηματικό. Νιώθεις ασφαλής και περνάς καλά σε κάθε διαδικασία που ζεις για να βγει αυτή η σειρά. Αξίζει να το πούμε αυτό και για τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη και για τον Στέλιο Κοτιώνη.

  • Η φωτογράφιση της Τόνιας Μαράκη έγινε στο Hill Athens (Αποστόλου Παύλου 27). Ευχαριστούμε για τη ζεστή φιλοξενία.

[penci_related_posts title=”ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:” number=”8″ style=”grid” align=”none” displayby=”cat” orderby=”random”]

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related

Καρκίνος παχέος εντέρου: Τα 5 βασικά βήματα πριν τη θεραπεία, που εξασφαλίζουν επιτυχία

Ο καρκίνος του παχέος εντέρου πλέον αντιμετωπίζεται πολύ αποτελεσματικά με τις νέες χειρουργικές μεθόδους, αρκεί να ακολουθούνται ορισμένοι κανόνες. Μετράμε περισσότερα από 200 χρόνια μετά την 1η επέμβαση παχέος εντέρου το 1823 στη Lyon της Γαλλίας και τώρα οι ασθενείς μπορούν πλέον να νιώθουν ότι υπάρχει και ελπίδα και λύση στο πρόβλημα τους. Οι κακοήθειες

Formula 1: Το 19ο Grand Prix του Όστιν απευθείας στον ΑΝΤ1

Το 19ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, έρχεται στην πίστα «Circuit of the Americas» στο Όστιν των ΗΠΑ, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 19

Σίσσυ Χρηστίδου – Το σχόλιο για την προσωπική ζωή της Φαίης Σκορδά και ο αινιγματικός διάλογος στον αέρα: «Να παίρνουν σειρά κι άλλες»

Τα παραλειπόμενα από τη συνέντευξη που παραχώρησε η Μάρω Κοντού στη Φαίη Σκορδά σχολίασαν το πρωί της Κυριακής (19/10) η Σίσσυ Χρηστίδου και οι συνεργάτες

Δήμος Βερύκιος: «Πουλάω» γιατί είμαι αληθινός – Η κόντρα μου με τη Μεσσαροπούλου ήταν αληθινή, μου χάλαγε τον ειρμό της σκέψης μου

Ο Δήμος Βερύκιος παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Χαμογέλα και Πάλι» του Mega, όπου μίλησε για τις τηλεοπτικές κόντρες στο «Happy Day», τις πολιτικές εξελίξεις αλλά και το ενδεχόμενο να παρουσιάσει δική του εκπομπή. Ο δημοσιογράφος μίλησε για την παρουσία του στην τηλεόραση και τις κοινωνικοπολιτικές εξελίξεις: «Πουλάω γιατί είμαι αληθινός, είμαι της αμερικάνικης σχολής, αν

Δέσποινα Μοιραράκη: «Το κορμί θέλει δουλειά» – Η τηλεόραση, η δίαιτα και η προσωπική της μεταμόρφωση

Σε μια ειλικρινή και αυθόρμητη συνέντευξη, η Δέσποινα Μοιραράκη μίλησε για την επιστροφή της στη μικρή οθόνη αλλά και για τη σημαντική αλλαγή που έχει φέρει στη ζωή της τα τελευταία χρόνια, αποκαλύπτοντας στοιχεία για την εξωτερική της εικόνα, αλλά και για τα εσωτερικά της βιώματα. Η γνωστή επιχειρηματίας και τηλεοπτική περσόνα εμφανίστηκε στην εκπομπή

Πώς ο αυτισμός συνδέεται με την εξέλιξη του ανθρώπινου είδους

Μια νέα μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Molecular Biology and Evolution επιχειρεί να εξηγήσει ένα από τα πιο αινιγματικά ερωτήματα της νευροεπιστήμης: γιατί ο αυτισμός εμφανίζεται τόσο συχνά στους ανθρώπους, σε αντίθεση με τα περισσότερα άλλα είδη. Οι ερευνητές υποστηρίζουν ότι η απάντηση μπορεί να κρύβεται στην ίδια την ταχύτητα με την οποία εξελίχθηκε

Ποια η διαφορά ανάμεσα στα προβιοτικά και τα πρεβιοτικά

Η υγεία του εντέρου δεν αφορά μόνο την πέψη – επηρεάζει την άμυνα του οργανισμού, την ψυχική υγεία και την απορρόφηση θρεπτικών συστατικών. Τα προβιοτικά και τα πρεβιοτικά παίζουν καθοριστικό ρόλο σε αυτή τη διαδικασία, αλλά λανθασμένα πολλοί τα συγχέουν. Στην πραγματικότητα, παρόλο που συνεργάζονται, τα προβιοτικά προσθέτουν «καλά» βακτήρια στο έντερο και τα πρεβιοτικά

Κοιμάστε μπρούμυτα ή ανάσκελα; Τι σημασία έχει στ’ αλήθεια η στάση του ύπνου

Γιατί συνιστούν οι ειδικοί να κοιμόμαστε στο πλάι και τι μπορεί να συμβεί αν κοιμόμαστε ανάσκελα ή μπρούμυτα. Οι περισσότεροι άνθρωποι έχουν μία αγαπημένη στάση ύπνου, είτε είναι μπρούμυτα ή ανάσκελα, είτε στο πλάι (δεξιά ή αριστερά). Έχει όμως στ’ αλήθεια σημασία το πώς κοιμόμαστε; Η απάντηση ίσως δεν είναι και τόσο απλή, απαντά μία

Εξέταση αίματος εντοπίζει πάνω από 50 διαφορετικές μορφές καρκίνου

Οι μισοί καρκίνοι που εντοπίζει είναι στα αρχικά στάδια. Για πολλούς δεν υπάρχει τρόπος προληπτικού ελέγχου. Μία εξέταση αίματος, που ανιχνεύει περισσότερες από 50 διαφορετικές μορφές καρκίνου, μπορεί να επιταχύνει τη διάγνωσή τους, σύμφωνα με μία νέα μελέτη. Για τα τρία τέταρτα αυτών των καρκίνων δεν υπάρχει τρόπος προσυμπτωματικού ελέγχου. Επιπλέον, περισσότεροι από τους μισούς

Εξερράγη ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος οn camera: «Σήκω φύγε από εδώ, δεν θέλω…»

Ο Αλέξανδρος Αντωνόπουλος παραχώρησε συνέντευξη στην εκπομπή «Καλύτερα δε γίνεται» και μίλησε με ειλικρίνεια για το άγχος που βιώνει πριν από κάθε πρεμιέρα, αλλά και για το αν αισθάνεται την ανάγκη να ξεκουραστεί έπειτα από τη μακρόχρονη και επιτυχημένη πορεία του στον χώρο της υποκριτικής. Ο ηθοποιός αρχικά ανέφερε: «Εννοείται ότι υπάρχει άγχος μετά από

Beyonce: Αγνώριστη για ψώνια στο Κατάρ – Ακολούθησε πιστά τους νόμους για τις δημόσιες εμφανίσεις

Η Beyonce συνήθως αφήνει τα μακριά, πλούσια μαλλιά της ελεύθερα όταν βγαίνει έξω, αλλά αυτή τη φορά η σούπερ σταρ έκανε μια διαφορετική εμφάνιση.

Αντώνης Καρυστινός: «Τρεις φορές λύγισα στις πρόβες τόσο πολύ που έβαλα τα κλάματα»

Με αφορμή τόσο το τηλεοπτικό Porto Leone όσο και το νέο θεατρικό του εγχείρημα, ο Αντώνης Καρυστινός συνάντησε τη Ναταλία Γερμανού στον καναπέ του