Fitness

Tρεις εύκολες διατάσεις για γάμπες και πέλματα που πρέπει να κάνουμε κάθε μέρα

FITNESS

Είτε η εργασία σας απαιτεί να κάθεστε είτε να είστε όρθιοι, το σίγουρο είναι πως τα πόδια σας χρειάζονται και την αντίστοιχη φροντίδα. Οι παρακάτω διατάσεις έχουν ως στόχο λιγότερο πόνο σε γάμπες, πέλματα και δάκτυλα ποδιών

-

Tα δάχτυλα των ποδιών, τα πέλματα, οι αστράγαλοι και τα γόνατα σηκώνουν -κυριολεκτικά- όλα τα βάρη του σώματος καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας. Δεν επιβαρύνονται μόνο όταν περπατάτε ή τρέχετε, αλλά ακόμα κι όταν κάθεστε για αρκετές ώρες. Πρόκειται για σημεία του σώματος που χρειάζονται συχνή κίνηση και διάταση.

Photo: iStock

Δεδομένου ότι η κίνηση και οι διατάσεις είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να καταπραΰνετε τα δύσκαμπτα, πονεμένα πόδια, δοκιμάστε να κάνετε αυτές τις γρήγορες ασκήσεις διάτασης ποδιών και δακτύλων περίπου τρεις φορές κάθε μέρα για να τα διατηρήσετε υγιή, όπως τις προτείνει η Δρ Jane Andersen, ποδίατρος και εκπρόσωπος της Αμερικανικής Ιατρικής Ένωσης Ποδίατρων.

Διάταση για τις γάμπες

Μια από τις πιο βασικές διατάσεις – που ακολουθούν μέχρι και οι δρομείς- είναι στην περιοχή της γάμπας. «Οι μύες σε αυτή την περιοχή είναι συχνά σφιγμένοι, οπότε ο καλύτερος τρόπος για να τους χαλαρώσετε μετά την άσκηση είναι με αυτή τη διάταση» προτείνει η Δρ Jane Andersen.

Πώς θα την κάνετε:

  • Στρέψτε τον κορμό σας και το πρόσωπό σας προς τον τοίχο ακουμπώντας πάνω του τα χέρια σας.
  • Φέρτε μπροστά το δεξί πόδι λυγισμένο και το πίσω πόδι τεντωμένο ευθεία πίσω σας.
  • Προσπαθήστε να πιέσετε και να χαμηλώσετε τη φτέρνα του πίσω ποδιού σας προς το έδαφος μέχρι να νιώσετε ένα καλό τέντωμα στη γάμπα σας.
  • Μείνετε σε αυτή τη θέση για περίπου 30 δευτερόλεπτα και μετά αλλάξτε πόδι.

Photo: Shutterstock

Διάταση στα δάχτυλα των ποδιών 

«Με τη διαδικασία της γήρανσης, οι μύες μεταξύ των δακτύλων των ποδιών σας γίνονται πιο αδύναμοι, οπότε η διάτασή τους μπορεί να επιβραδύνει τη φθορά» σημειώνει η Δρ Jane Andersen.

Πώς θα την κάνετε:

  • Καθίστε στο πάτωμα και τεντώστε τα πόδια σας μπροστά.
  • Ανοίξτε τα δάχτυλα των ποδιών σας όπως θα κάνατε με τα δάχτυλα των χεριών σας. Στοχεύστε σε 8 έως 10 διατάσεις δύο ή τρεις φορές την ημέρα.

Photo: Shutterstock

Διάταση της γάμπας με ιμάντα 

Εάν ξυπνάτε με τα πόδια σας πιασμένα, αυτή είναι η ιδανική άσκηση για να τα νιώσετε πιο ευλύγιστα.

Πώς θα την κάνετε: 

  • Καθίστε με τα πόδια τεντωμένα ελαφρώς μπροστά σας.
  • Τοποθετώντας έναν ιμάντα γυμναστικής, μια πετσέτα ή μία ζώνη κάτω από δεξί σας πόδι και διατηρώντας μια ελαφριά κάμψη στο δεξί γόνατο και την πλάτη σας ίσια, λυγίστε απαλά το δεξί πόδι, τραβώντας τα δάχτυλα των ποδιών προς τα πάνω μέχρι να νιώσετε ένα τράβηγμα στο πίσω μέρος της γάμπας.
  • Επαναλάβετε το ίδιο για περίπου 20 δευτερόλεπτα σε κάθε πλευρά.
  • Λυγίστε και τεντώστε αργά το δεξί γόνατο για περίπου 20 δευτερόλεπτα.
  • Με το δεξί πόδι τεντωμένο, σκύψτε ελαφρά τον κορμό σας προς τα γόνατά σας για να έχετε μια επιπλέον διάταση και στον δεξιό μηριαίο τένοντα.

Photo: Shutterstock

Διαβάστε επίσης

Stretching: Έξι top tips για να κάνετε σωστά τις διατάσεις

Stretching: Οκτώ εύκολες ασκήσεις που μπορείτε να κάνετε ενώ βλέπετε τηλεόραση

Stretching: Πέντε ασκήσεις που «λύνουν» τα πόδια μας

Related posts

Πέντε απλές διατάσεις για καλύτερη κινητικότητα και ευλυγισία κάθε μέρα

admin

Πόνοι περιόδου: Το «φυσικό» φάρμακο που ανακουφίζει – Δοκιμάστε το

admin

Η αποτελεσματική άσκηση που βελτιώνει τη στάση του σώματος

admin

Βάρη ή λάστιχα; Ο ειδικός απαντά και προτείνει τον καλύτερο τρόπο για δυνατό σώμα και μυαλό μετά τα 60

admin

Γυμναστική: Ποια ώρα της ημέρας προστατεύει περισσότερο την καρδιά και μειώνει τον κίνδυνο θανάτου

admin

Νεφροί: Πέντε tips για να τους προφυλάξετε – Τα σημάδια που μαρτυρούν πρόβλημα

admin

Το μυστικό για να χτίσουν μυς οι 60χρονοι – Ο ειδικός το αποκαλύπτει

admin

Τρέχετε ατσούμπαλα ή όλο χάρη; Τι μαρτυρά το στυλ τρεξίματος για την προσωπικότητά σας

admin

Εμμηνόπαυση: Επτά tips από τους ειδικούς για αποτελεσματική άσκηση

admin

Προπόνηση με περισσότερα σετ ή μεγαλύτερα βάρη; Οι ειδικοί απαντούν στο αιώνιο δίλημμα

admin

Αγύμναστοι και «στον καναπέ» οι 8 στους 10 – Απαραίτητη η φυσική δραστηριότητα για αυτούς τους ασθενείς

admin

Κάθε πότε πλένετε τα ρούχα της προπόνησης; Δείτε πόσοι τα φορούν άπλυτα ακόμη και 7 συνεχόμενες φορές

admin