Fitness

Πτώσεις: Υπάρχει τρόπος να τις αποφύγουν οι 70χρονοι – Και είναι ευχάριστος

FITNESS

Έναν ευχάριστο τρόπο να αποφύγουν οι 70χρονοι τις πτώσεις προτείνει μια νεότερη μελέτη, με στόχο τους λιγότερους τραυματισμούς και τη συνολική ευεξία 

YGEIAMOU.GR TEAM

Ο ελεύθερος χρόνος στους ηλικιωμένους είναι άπλετος και μπορούν να τον χρησιμοποιήσουν υπέρ τους, τόσο για τη συνολική τους υγεία όσο και για την πρόληψη των πτώσεων. Νεότερη μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο JAMA Network Open, προτείνει οι ηλικιωμένες να αφιερώσουν χρόνο στη σωματική δραστηριότητα δηλαδή 150 με 300 λεπτά την εβδομάδα, σύμφωνα με τις συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ) ή και παραπάνω, για να αποφύγουν τις πτώσεις.

Η ερευνητική ομάδα, με επικεφαλής τη Δρ Wing S. Kwok από το Πανεπιστήμιο του Σίδνεϊ, εξέτασε τις πιθανές συσχετίσεις μεταξύ της σωματικής δραστηριότητας στον ελεύθερο χρόνο και των μη επιβλαβών και τραυματικών πτώσεων σε ηλικιωμένες γυναίκες, χρησιμοποιώντας αναδρομική ανάλυση διαχρονικής μελέτης. Συνολικά, συμπεριέλαβαν στη μελέτη τους στοιχεία για 7.139 γυναίκες, γεννημένες από το 1946 έως το 1951, οι οποίες συμπλήρωσαν ερωτηματολόγια παρακολούθησης το 2016 και το 2019.

Οι ερευνητές παρατήρησαν σημαντικές συσχετίσεις μεταξύ της συμμετοχής τους σε κάποια φυσική δραστηριότητα μέσα στα συνιστώμενα επίπεδα του ΠΟΥ ή και παραπάνω και των μειωμένων πιθανοτήτων πτώσης χωρίς τραυματισμό και τραυματικής πτώσης. Αναφορικά με τις δραστηριότητες που προσέφεραν τα μεγαλύτερα οφέλη στην αποτροπή των πτώσεων χωρίς τραυματισμούς, το γρήγορο περπάτημα, η μέτρια φυσική δραστηριότητα ή η μέτρια έως έντονη φυσική δραστηριότητα μείωσαν τον κίνδυνο για τις γυναίκες. Από την άλλη, δεν παρατηρήθηκαν στατιστικά σημαντικές συσχετίσεις μεταξύ του είδους της φυσικής δραστηριότητας ελεύθερου χρόνου και των τραυματικών πτώσεων.

«Τα ευρήματά μας υποδηλώνουν τα οφέλη της φυσικής δραστηριότητας για τη μείωση του κινδύνου τόσο των μη-τραυματικών όσο και των τραυματικών πτώσεων στις ηλικιωμένες γυναίκες» καταλήγουν οι ερευνητές.

Διαβάστε επίσης: 

Το γρήγορο περπάτημα χαρίζει ζωή

Τα ευρέως χρησιμοποιούμενα φάρμακα που αυξάνουν τον κίνδυνο κατάγματος

Δεν έχετε χρόνο για περπάτημα; Πέντε τρόποι να το βάλετε στη ζωή σας

Related posts

Η πρακτική της γιόγκα με τα περισσότερα οφέλη για το μυαλό και τη μνήμη

admin

Αδυνάτισμα: Οι επιλογές του Σαββατοκύριακου που έχουν παρόμοια αποτελέσματα με τις καθημερινές προπονήσεις

admin

Νόσος Πάρκινσον: Η προπόνηση που «σώζει» τους νευρώνες και ενισχύει τη ντοπαμίνη – Μέσα σε έξι μήνες

admin

Επικίνδυνοι για την καρδιά οι μεγάλοι και διογκωμένοι κοιλιακοί – Έρευνα αποκαλύπτει

admin

Όταν ο παππούς «πλέει στα ρούχα του» και άλλα σημάδια υποσιτισμού στην τρίτη ηλικία – Τι να κάνετε

admin

Πόνος στη μέση: Η εναλλακτική άσκηση που ανακουφίζει και επαναφέρει τη λειτουργικότητα της σπονδυλικής στήλης

admin

Προπόνηση: Ποιοι έχουν μεγαλύτερο όφελος για την καρδιά τους με λιγότερες ώρες γυμναστικής

admin

Ανακαλύψτε τα πιο αποτελεσματικά «φυσικά» αντικαταθλιπτικά – Το μυστικό για καλύτερα αποτελέσματα

admin

LIIT: Ανακαλύψτε την προπόνηση που καίει θερμίδες, αδυνατίζει και έχει τα οφέλη της HIIT, χωρίς να σας εξαντλεί

admin

Τέσσερις ασκήσεις για στητό και καλογυμνασμένο στήθος – Αρκούν δύο βαράκια για να πετύχετε φυσική ανόρθωση

admin

Υπέρταση: Η αρχαία κινεζική πρακτική που ρίχνει την πίεση – Όλοι μπορούν να τη δοκιμάσουν

admin

Η καλύτερη προπόνηση για γερό μυαλό και δυνατή μνήμη μέχρι τα βαθιά γεράματα

admin