Image default
Fitness

Το πρόγραμμα που δυναμώνει κορμό και πλάτη σε 5′

Γράφει η personal trainer Σοφία Περδίκη 

Ο πυρήνας μας, που αποτελείται από το διάφραγμα, τους κοιλιακούς μύες και τους μύες του πυελικού εδάφους, είναι ίσως το πιο σημαντικό μέρος του σώματός μας όταν πρόκειται για την κίνηση. Με απλά λόγια, ελέγχει όλα όσα κάνουμε.

Έτσι, εάν είστε από εκείνους που δεν δίνουν μεγάλη σημασία στο έργο του πυρήνα σε κάθε προπόνησή τους ή το κάνετε μόνο όταν νιώσετε κάποια ενόχληση στη μέση, αυτό σίγουρα θα βγει στην επιφάνεια μελλοντικά και τότε ίσως να είναι λίγο αργά για να το δουλέψετε.

Γιατί είναι σημαντικό να έχουμε ένα ισχυρό πυρήνα

Αυτοί οι μύες ονομάζονται «πυρήνας», επειδή βρίσκονται στο κέντρο κάθε κίνησης που κάνουμε. Η ποιότητα του πυρήνα μας καθορίζει τη σταθερότητα, τη στάση μας και την ικανότητά μας να κινούμαστε με ασφάλεια.

Ο πυρήνας μας σταθεροποιεί την σπονδυλική στήλη και τη λεκάνη μας. Χωρίς έναν πυρήνα δυνατό, το σώμα μας διατρέχει μεγαλύτερο κίνδυνο τραυματισμού, ενώ δεν κινείται τόσο αποτελεσματικά είτε πρόκειται για περπάτημα, τρέξιμο ή οποιαδήποτε άλλη δραστηριότητα. Επίσης η ύπαρξη ενός αδύναμου πυρήνα μπορεί να οδηγήσει σε πόνο στην πλάτη, το οποίο εκτιμάται ότι βιώνει το 80% των ενηλίκων κάποια στιγμή της ζωής του.

Ακολουθεί μια απλή προπόνηση με ασκήσεις για τον πυρήνα διάρκειας 5 μόνο λεπτών.

Αυτό το workout έχει πέντε κινήσεις συνολικά, η κάθε μια γίνεται για 60 δευτερόλεπτα με ελάχιστη ανάπαυση ενδιάμεσα. Εάν πρέπει να κάνετε παύση μεταξύ των ασκήσεων κάντε 20″. Έτσι η προπόνηση θα είναι μόνο μερικά λεπτά παραπάνω. Αν δεν μπορείτε να ολοκληρώσετε τα 60 δευτερόλεπτα, μπορείτε να σπάσετε κάθε άσκηση σε δύο σετ των 30 δευτερολέπτων ή να συντομεύσετε το συνολικό χρόνο άσκησης σε 45 δευτερόλεπτα και να φτάσετε μέχρι ένα πλήρες λεπτό!

Σανίδα στους αγκώνες – 1 λεπτό

Σανίδα στις παλάμες – 1 λεπτό

 Πλαϊνή σανίδα – 1 λεπτό

Η άλλη πλευρά πλαϊνή σανίδα – 1 λεπτό

 Άρση κορμού και μένουμε σταθερά – 1 λεπτό

Η Σοφία Περδίκη είναι personal trainer και certified Pilates Instructor με ιδιαίτερη εμπειρία στην εκγύμναση ασκουμένων με νευροκινητικά προβλήματα. Είναι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Σχολής AF Studies. Έχει εργαστεί για περισσότερο από δεκαπέντε χρόνια ως γυμνάστρια σε σχολεία και εκπαιδευτήρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ το 2008 δημιούργησε το στούντιο φυσικής αγωγής και ειδικών γυμναστικών Complete Training by Sophia που προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα άσκησης, προγράμματα pilates, pilates reformer και ολοκληρωμένα προγράμματα fitness πάντοτε με προσωπική επίβλεψη από την ίδια ή τους συνεργάτες της.

Complete training by Sophia, Φιλιππίδη 6, Αθήνα 115 24, 6972017822

Related posts

Καρδιαγγειακός κίνδυνος: Ο σούπερ αποτελεσματικός τρόπος να τον μειώσετε

admin

Δεν έχετε χρόνο για περπάτημα; Πέντε τρόποι να το βάλετε στη ζωή σας

admin

Focus, Fathom, Flow: 3 Tips For ‘Mindful Running’

admin

Leave a Comment