Image default
Fitness

Stretching: Πέντε ασκήσεις που «λύνουν» τα πόδια μας

Γράφει ο personal trainer Γιάννης Μπούλιας

Όταν οι μύες σας είναι χαλαροί και ελαστικοί, είναι λιγότερο δύσκαμπτοι. Αυτό σας επιτρέπει να κινήστε με ένα πλήρες εύρος κίνησης (ROM).Η ευκαμψία ή ευκινησία είναι η ικανότητα του νευρομυϊκού συστήματος για πλήρη κίνηση μιας άρθρωσης χωρίς περιορισμούς και πόνο κατά την εκτέλεσή της.

Ευλυγισία είναι η ικανότητα διάτασης των μυών, των τενόντων και των συνδέσμων και αφορά τη συνολική ελαστικότητα των σκελετικών μυών.

Για παράδειγμα, η μεγαλύτερη εμβέλεια κίνησης στα ισχία και τα γόνατά σας θα σας επιτρέψει να καθίσετε πιο άνετα σε θέση οκλαδόν. Τελικά, έχοντας ένα μεγαλύτερο εύρος κίνησης μπορείτε να κάνετε περισσότερες ασκήσεις – και να τις κάνετε σωστά.

Δείτε μερικές διατάσεις που θα σας βοηθήσουν να κινήστε με περισσότερη ευκολία.

Άσκηση 1η 

Από θέση προβολής ακουμπώντας το ένα γόνατο στο έδαφος σπρώχνουμε τον κορμό  προς τα εμπρός – 20″ σε κάθε πόδι.

Άσκηση 2η

Από θέση προβολής ακουμπώντας το ένα γόνατο στο έδαφος ρίχνουμε τον κορμό προς τα εμπρός και μένουμε σταθερά για 20″ σε κάθε πλευρά.

 

Άσκηση 3η 

Από ίδια αρχική θέση τεντώνουμε το πόδι μπροστά και ρίχνουμε το βάρος μου εμπρός, μένοντας 20″ σε κάθε πόδι.

Άσκηση 4η

Από θέση προβολής ακουμπώντας γόνατο στο έδαφος τραβάμε το πίσω πόδι προσεκτικά μέχρι το σημείο που νιώθουμε άνετα, μένοντας σταθερά για 20″ σ΄αυτή τη θέση. Επαναλαμβάνουμε στο άλλο πόδι.

Άσκηση 5η

Με το γόνατο λυγισμένο στο έδαφος το άλλο πόδι τεντωμένο στο πλάι, ρίχνουμε τον κορμό μπροστά και ακουμπάμε στους αγκώνες. Μένουμε σταθερά στην στάση αυτή για 20″ σε κάθε πόδι.

Ο Γιάννης Μπούλιας είναι personal trainer με εμπειρία στην εκγύμναση αθλητών ομαδικών, αλλά και ατομικών αθλημάτων. Είναι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ Αθηνών και έχει ειδικότητα στο ποδόσφαιρο. Έχει εργαστεί για περισσότερο από δέκα χρόνια ως ομαδάρχης σε αθλητικά καμπ,ως προπονητής σε αθλητικές ομάδες μικρών ηλικιών, αλλά και ως γυμναστής σε σχολεία και εκπαιδευτήρια προσχολικής αγωγής, πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Το 2014 ξεκίνησε να εργάζεται στο στούντιο φυσικής αγωγής και ειδικών γυμναστικών Complete Training by Sophia που προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα άσκησης με χρήση σωματικού βάρους, προγράμματα pilates reformer και ολοκληρωμένα προγράμματα fitness πάντοτε με προσωπική επίβλεψη από τον ίδιο ή τους συνεργάτες του.

Related posts

Πόσο αδυνατίζουμε περπατώντας 10.000 βήματα την ημέρα

admin

Χοληστερόλη: Έξι ασκήσεις που την μειώνουν

admin

Τέρμα τα χαλαρά μπράτσα – Έτσι θα αποκτήσετε γραμμωμένα χέρια

admin

Leave a Comment