Image default
Food

Smoothie με κεφίρ, chia seeds, μπανάνα και μύρτιλλα

Ένα θρεπτικό και λατρεμένο smoothie  με βάση το κεφίρ, πλούσιο σε προβιοτικά, φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά.

Πήγαινε το smoothie μπανάνας ένα βήμα παραπέρα προσθέτοντας σπόρους chia  που τονώνουν το ανοσοποιητικό και μύρτιλλα που είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά.

Ποσότητα για 2 μερίδες

  • 2 κουταλιές της σούπας σπόρους chia
  • 175 ml κεφίρ
  • 2 ώριμες μπανάνες κομμένες
  • 100 γραμμάρια μύρτιλλα

Δημιουργία

  • Ανάμιξε τους σπόρους chia  με το κεφίρ και άφησέ τους για 15 λεπτά περίπου στο ψυγείο μέχρι να μαλακώσουν οι σπόροι chia
  • Τοποθέτησε όλα τα συστατικά στο μπλέντερ και πολτοποίησε μέχρι να ομογενοποιηθούν
  • Σέρβιρε αμέσως…

Καλή απόλαυση!

The post Smoothie με κεφίρ, chia seeds, μπανάνα και μύρτιλλα appeared first on Diatrofi.gr | Υγιεινή Διατροφή, Ευεξία και Υγεία.

Related posts

Μακαρόνια με κοτόπουλο

admin

Σαλάτα με μανιτάρια και μανούρι

admin

Τρουφάκια ενέργεια: Θρέψη στην στιγμή

admin

Leave a Comment