Image default
Fitness

HIIT στο πάρκο: Η τέλεια προπόνηση που δυναμώνει την καρδιά και καίει θερμίδες

*Γράφει η personal trainer Σοφία Περδίκη

Οι γιατροί πάντα λένε να περνάτε χρόνο έξω για μεγάλο χρονικό διάστημα, και πρόσφατη έρευνα συμφωνεί. Το να περνάτε μόνο δύο ώρες την εβδομάδα στην φύση μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της υγείας και της ευεξίας σας, σύμφωνα με άρθρο του 2019 που δημοσιεύτηκε στο Scientific Reports. Δεν έχει σημασία πώς θα φτάσετε αυτόν τον χρόνο – μπορεί να είναι μισή ώρα ή ακόμα και 15 λεπτά κάθε φορά – τα οφέλη για την υγεία είναι τα ίδια.

Το HIIT, το οποίο σημαίνει διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης, περιλαμβάνει σύντομες προπονήσεις, διάρκειας περίπου 15 έως 30 λεπτών, και βασίζεται σε σύντομες εκρηκτικές ασκήσεις σε συνδυασμό με σύντομες περιόδους ξεκούρασης.

Μπορείτε να κάνετε HIIT σχεδόν οπουδήποτε, οποτεδήποτε και χωρίς εξοπλισμό, γεγονός που το καθιστά μια φυσική επιλογή για υπαίθριες προπονήσεις.

Όταν σχεδιάζετε μια προπόνηση HIIT μόνοι σας έξω, λάβετε υπόψη το περιβάλλον σας. Το σωματικό βάρος είναι σίγουρα ο ευκολότερος και πιο φιλικός προς τον χρήστη τρόπος να γυμνάζεσαι έξω, αλλά σίγουρα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φύση ως στηρίγματα.

Έχω σχεδιάσει μια υπαίθρια προπόνηση HIIT για αρχάριους. Αυτή η προπόνηση HIIT διάρκειας 15 έως 20 λεπτών, θα κάνει την καρδιά σας να δυναμώνει και θα δημιουργήσει έναν «σωστό» κύκλο ενεργειακών εκρήξεων και σύντομων διαλειμμάτων, ώστε να μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο την προπόνησή σας.

✅30″ κάθε άσκηση.


❇️10″ ξεκούραση μεταξύ κάθε άσκησης.


✅2-3 κύκλους.

1. Jumping Jacks

2.Squat

3. Εναλλάξ προβολές

4. Mountain Climbers

5. Από σανίδα προβολή και στροφή

Δείτε ολόκληρο το πρόγραμμα γυμναστικής:

Η Σοφία Περδίκη είναι personal trainer και certified Pilates Instructor με ιδιαίτερη εμπειρία στην εκγύμναση ασκουμένων με νευροκινητικά προβλήματα. Είναι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Σχολής AF Studies. Έχει εργαστεί για περισσότερο από δεκαπέντε χρόνια ως γυμνάστρια σε σχολεία και εκπαιδευτήρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ το 2008 δημιούργησε το στούντιο φυσικής αγωγής και ειδικών γυμναστικών που προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα άσκησης, προγράμματα pilates, pilates reformer και ολοκληρωμένα προγράμματα fitness πάντοτε με προσωπική επίβλεψη από την ίδια ή τους συνεργάτες της.

Complete Training by Sophia

Health is a state of body, Wellness is a state of being

Instagram: @famous_sp

@fit_for_life_by_sophia fitness,cross training,trx,pilates reformer,zoom classes 🧿

Facebook: Complete Training by Sophia

Διαβάστε επίσης: 

Outdoor training: Η προπόνηση που ρίχνει την αρτηριακή πίεση

Οι δέκα καλύτερες ασκήσεις για δυνατά και καλλίγραμμα πόδια

Related posts

Workout 4 ασκήσεων για δυνατό και ευλύγιστο σώμα

admin

Το ευχάριστο «φάρμακο» που ενισχύει τη μνήμη, καταπολεμά τον πόνο και διώχνει το άγχος

admin

Ψωρίαση: Έξι παράγοντες που πυροδοτούν τις εξάρσεις

admin

Όραση: Πόσο ωφελούνται όσοι αθλούνται συστηματικά

admin

Μίνι πρόγραμμα 4 ασκήσεων για περισσότερη αντοχή, δύναμη και ισορροπία

admin

Οξεία ηπατίτιδα σε παιδιά: Εντοπίστηκε ένας πιθανός παράγοντας κινδύνου

admin

Έξι σούπερ squats για υπέροχους γλουτούς – Ξεκινήστε σήμερα!

admin

Ψυχική ισορροπία και ευημερία: Ο εύκολος τρόπος να τις κατακτήσουμε

admin

Αντιγήρανση: Πόσο αποτελεσματικά είναι 3 δημοφιλή συστατικά

admin

Tρέξιμο: Τρία tips για υψηλές επιδόσεις χωρίς τραυματισμούς

admin

Ώμοι, πόδια και πλάτη: Ασκήσεις ενδυνάμωσης που «ξεκλειδώνουν» τις αρθρώσεις

admin

Πέντε σούπερ ασκήσεις που θα «σηκώσουν» ψηλά τους γλουτούς

admin