Ο Τζάστιν Μπαλντόνι μηνύει τους New York Times για 250 εκατ. δολάρια για την ιστορία της Μπλέικ Λάιβλι και την εκστρατεία συκοφάντησης

Date:

Ο Τζάστιν Μπαλντόνι μηνύει τους New York Times για 250 εκατομμύρια δολάρια για την ιστορία-βόμβα σχετικά με μια υποτιθέμενη εκστρατεία συκοφάντησης εναντίον της ηθοποιού Μπλέικ Λάιβλι όταν συνεργάστηκαν στην ταινία «It Ends With Us».

Η 87σέλιδη αγωγή, η οποία κατηγορεί τους Times για δυσφήμιση, κατατέθηκε την Τρίτη στο Ανώτατο Δικαστήριο του Λος Άντζελες, σύμφωνα με το έγγραφο που εξασφάλισε το Entertainment Weekly. Το ρεπορτάζ της 21ης Δεκεμβρίου με τίτλο «We Can Bury Anyone: Inside a Hollywood Smear Machine» ανέφερε ότι επαγγελματίες των δημοσίων σχέσεων έβαλαν σκόπιμα στόχο να καταστρέψουν τη φήμη της ηθοποιού, αφού εκείνη «παραπονέθηκε ότι οι άνδρες είχαν επανειλημμένα παραβιάσει τα σωματικά όρια και της έκαναν σεξουαλικά και άλλα ανάρμοστα σχόλια».

Ο Μπαλντόνι, σκηνοθέτης και πρωταγωνιστής της ταινίας, είναι ένας από τους 10 ενάγοντες που προσφεύγουν στη δικαιοσύνη. Μεταξύ των άλλων είναι οι παραγωγοί Jamey Heath και Steve Sarowitz, καθώς και οι δημοσιογράφοι Jennifer Abel και Melissa Nathan, η αλληλογραφία των οποίων δημοσιεύτηκε στους Times συγκλόνισε το Χόλιγουντ.

Η αγωγή αναφέρει ότι η εφημερίδα «βασίστηκε σε “επιλεγμένες” και τροποποιημένες επικοινωνίες που απογυμνώθηκαν από το απαραίτητο πλαίσιο και συνδέθηκαν σκόπιμα για να παραπλανήσουν».

Η αγωγή αναφέρει, επίσης, ότι το ειδησεογραφικό πρακτορείο «βασίστηκε σχεδόν εξ ολοκλήρου στην ανεπιβεβαίωτη και αυτοεξυπηρετούμενη αφήγηση της Λάιβλι, ανασύροντάς την σχεδόν αυτολεξεί, ενώ αγνόησε πληθώρα στοιχείων που διέψευδαν τους ισχυρισμούς της και αποκάλυπταν τα αληθινά της κίνητρα. Αλλά οι Times δεν ενδιαφέρθηκαν. Δεδομένου του εύρους του άρθρου και της συντονισμένης “πτώσης”, είναι εύκολα προφανές ότι οι Times εργάζονταν αθόρυβα σε συνεννόηση με την ομάδα της Λάιβλι για εβδομάδες ή μήνες».

«Οι New York Times υποτάχθηκαν στις επιθυμίες και τα καπρίτσια δύο ισχυρών “ανέγγιχτων” ελίτ του Χόλιγουντ, αδιαφορώντας για τις δημοσιογραφικές πρακτικές και τη δεοντολογία που κάποτε άρμοζε στην αξιοσέβαστη έκδοση, χρησιμοποιώντας παραποιημένα και παραποιημένα κείμενα και παραλείποντας σκόπιμα κείμενα που αμφισβητούν την επιλεγμένη αφήγηση δημοσίων σχέσεων», δήλωσε ο δικηγόρος Bryan Freedman, ο οποίος κατέθεσε την αγωγή εκ μέρους των εναγόντων, σε δήλωση που εξασφάλισε το EW.

«Θα συνεχίσουμε αυτή την εκστρατεία αυθεντικότητας, μηνύοντας, επίσης, εκείνα τα άτομα που έκαναν κατάχρηση της εξουσίας τους για να προσπαθήσουν να καταστρέψουν τις ζωές των πελατών μου», συνέχισε ο Freedman.

Οι New York Times σχεδιάζουν να «υπερασπιστούν σθεναρά την αγωγή», σύμφωνα με εκπρόσωπο.

«Ο ρόλος ενός ανεξάρτητου ειδησεογραφικού οργανισμού είναι να ακολουθεί τα γεγονότα όπου αυτά οδηγούν», δήλωσε στο EW η Dani- Rhoades Ha, ανώτερη αντιπρόεδρος της εξωτερικής επικοινωνίας των New York Times. «Η ιστορία μας αναφέρθηκε σχολαστικά και υπεύθυνα. Βασίστηκε σε εξέταση χιλιάδων σελίδων πρωτότυπων εγγράφων, συμπεριλαμβανομένων των μηνυμάτων κειμένου και των ηλεκτρονικών μηνυμάτων που παραθέτουμε με ακρίβεια και εκτενώς στο άρθρο. Μέχρι σήμερα, η Wayfarer Studios, ο κ. Μπαλντόνι, τα άλλα υποκείμενα του άρθρου και οι εκπρόσωποί τους δεν έχουν επισημάνει ούτε ένα λάθος. Δημοσιεύσαμε και την πλήρη δήλωσή τους ως απάντηση στους ισχυρισμούς του άρθρου».

Η κατάθεση του Μπαλντόνι ακολουθεί την καταγγελία της Λάιβλι εναντίον του ίδιου, του Heath και άλλων που κατέθεσε η ηθοποιός στο Τμήμα Πολιτικών Δικαιωμάτων της Πολιτείας της Καλιφόρνια, την οποία δημοσίευσαν επίσης οι Times. Σε αυτήν, η ηθοποιός κατηγόρησε τον Μπαλντόνι για σεξουαλική παρενόχληση και ενορχήστρωση μιας διαδικτυακής εκστρατείας δυσφήμισης εναντίον της. Είπε, επίσης, ότι οι κινηματογραφιστές απέτυχαν να ερευνήσουν τις καταγγελίες της.

«Ελπίζω ότι η νομική μου δράση θα βοηθήσει να τραβήξει την κουρτίνα αυτών των σκοτεινών τακτικών αντιποίνων για να βλάψουν τους ανθρώπους που μιλούν για παραπτώματα και θα βοηθήσει στην προστασία άλλων που μπορεί να στοχοποιηθούν», δήλωσε η Λάιβλι στους Times.

Τότε, ο Freedman δήλωσε εν μέρει: «Είναι ντροπιαστικό η κα Λάιβλι και οι εκπρόσωποί της να διατυπώνουν τόσο σοβαρές και κατηγορηματικά ψευδείς κατηγορίες εναντίον του κ. Μπαλντόνι, των Wayfarer Studios και των εκπροσώπων τους, ως μια ακόμη απελπισμένη προσπάθεια να “διορθώσουν” την αρνητική της φήμη, η οποία αποκτήθηκε από τα δικά της σχόλια και ενέργειες κατά τη διάρκεια της καμπάνιας για την ταινία -συνεντεύξεις και δημοσιογραφικές δραστηριότητες που παρατηρήθηκαν δημόσια, σε πραγματικό χρόνο και χωρίς επεξεργασία, γεγονός που επέτρεψε στο διαδίκτυο να δημιουργήσει τις δικές του απόψεις και γνώμες. Αυτοί οι ισχυρισμοί είναι εντελώς ψευδείς, εξωφρενικοί και σκόπιμα πρόστυχοι, με σκοπό να πληγώσουν δημοσίως και να αναμοχλεύσουν μια αφήγηση στα μέσα ενημέρωσης».

Η ταινία «It Ends With Us», στην οποία η Λάιβλι υποδύεται το θύμα ενός βίαιου συζύγου, τον οποίο υποδύεται ο Μπαλντόνι, έχει αποφέρει περισσότερα από 350 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, σύμφωνα με το Box Office Mojo

[penci_related_posts title=”ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:” number=”8″ style=”grid” align=”none” displayby=”cat” orderby=”random”]

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related

Λεωνίδας Κακούρης: Στη δική μου γενιά ήταν λίγο δεσποτικά τα πράγματα στο θέατρο, οι σκηνοθέτες είχαν μια άλλη εξουσία

Λεωνίδας Κακούρης: Στη δική μου γενιά ήταν λίγο δεσποτικά τα πράγματα στο θέατρο, οι σκηνοθέτες είχαν μια άλλη εξουσία Λεωνίδας Κακούρης: Στη δική μου γενιά ήταν λίγο δεσποτικά τα πράγματα στο θέατρο, οι σκηνοθέτες είχαν μια άλλη εξουσία Εγώ δεν αντέχω τις φωνές, τους τσακωμούς, την γκρίνια, εκεί βάζω τα όριά μου και τελειώνει η ιστορία, πρόσθεσε

Κάμερον Ντίαζ: Εξηγεί πώς πήρε την απόφαση να επιστρέψει στον κινηματογράφο μετά από 11 χρόνια απουσίας

Νόμιζα ότι δεν θα ξαναπαίξω ποτέ, δήλωσε εξηγώντας πως είχε εγκαταλείψει τη δουλειά της για να αφιερωθεί στην οικογένειά της

Χαλκιάς για Φιλιππίδη: Συνάδερφοι βγαίνουν και δηλώνουν ότι το παράκαναν με το #metoo – «Να είμαστε φειδωλοί με τα λόγια μας»

Δηλώσεις στην κάμερα της πρωϊνης εκπομπής «Το Πρωινό» έκανε ο Τάσος Χαλκιάς. Τον γνωστό ηθοποιό συνάντησε η ρεπόρτερ Φαίη Φώτου, ρωτώντας τον για τις εξελίξεις στην υπόθεση του Πέτρου Φιλιππίδη, με τον ίδιο να αναφέρεται και στην επικοινωνία που είχε με τον γιο του κατηγορούμενου συναδέλφου του, Δημήτρη. «Πόσα χρόνια τραβάει αυτή η ιστορία; Έχεις

Με το «Βουνό» και τα «Ξένα Χέρια» το τελευταίο αντίο στην αγαπημένη Καίτη Γκρέυ

Ενδιαφεροντα ΚΑΙΤΗ ΓΚΡΕΙ ΚΗΔΕΙΑ Με το «Βουνό» και τα «Ξένα Χέρια» το τελευταίο αντίο στην αγαπημένη Καίτη Γκρέυ Εκπληρώθηκε η τελευταία επιθυμία της στην κηδεία της Τζωρτζίνα Φράγκου 22.01.2025 | 22:11 ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Εκπληρώθηκε η τελευταία επιθυμία της στην κηδεία της Μάλιστα, σε κλίμα θλίψης, πλήθος κόσμου, συγγενείς, φίλοι και θαυμαστές της Κάιτη Γκρέυ, είπαν το

Τι μπορεί να δείχνει η χειραψία σας για τη σεξουαλική σας ζωή

Μια νέα μελέτη σχετικά με τη σχέση ανάμεσα στο σεξ και τη δύναμη του άνω μέρους του σώματος των ανθρώπων έρχεται να δείξει τι μπορεί να αποκαλύπτει μια σφιχτή ή πιο χαλαρή χειραψία. Και όμως, σύμφωνα με τους ερευνητές, η χειραψία μπορεί να αποκαλύψει πολλά περισσότερα απ’ ό,τι φαντάζεστε για την προσωπικότητά σας και μάλιστα

Κατερίνα Γιουλάκη-H κόρη της ξεκαθαρίζει για την ηθοποιό: «Σας το λέω εγώ που είμαι παιδί της»

Να απαντήσει στα δημοσιεύματα που αφορούν στην Κατερίνα Γιουλάκη έσπευσε η κόρη της Δέσποινα Δημοπούλου, μέσα από το Πρωινό του ΑΝΤ1 το πρωί της Τετάρτης 22/1. Η ίδια θέλησε να ξεκαθαρίσει τονίζοντας πως η μητέρα της είναι καλά στην υγεία της και δεν βρίσκεται σε κάποιο γηροκομείο. «Όχι, όχι, δεν ισχύει τίποτα και παρακαλώ πολύ

Καίτη Γκρέυ: Εκπλήρωσαν την τελευταία επιθυμία της – Τραγούδησαν το «Βουνό» πάνω από τη σορό της

Η Καίτη Γκρέυ, η σπουδαία Ελληνίδα τραγουδίστρια, έφυγε από τη ζωή αφήνοντας πίσω της μια πλούσια κληρονομιά στον χώρο του ελληνικού τραγουδιού. Την αποχαιρέτησαν οι αγαπημένοι της άνθρωποι και οι φίλοι της με έναν συγκινητικό τρόπο, εκπληρώνοντας έτσι την τελευταία της επιθυμία. Η τελευταία επιθυμία της Καίτης Γκρέυ ήταν να αποχαιρετήσει αυτό τον κόσμο με

Rikki: Η ζωή στην Αγγλία, η συμμετοχή του το 2006 στη Eurovision Junior και το «Elevator» που γράφτηκε για την περσινή διοργάνωση

Ο Rikki, κατά κόσμον Κώστας Κατικαρίδης, είναι ανάμεσα στους καλλιτέχνες που είναι υποψήφιοι να εκπροσωπήσουν την Ελλάδα στη Eurovision 2025. Ο τραγουδιστής θα διαγωνιστεί στις 30 Ιανουαρίου στον εθνικό τελικό, που θα πραγματοποιηθεί στο Christmas Theater, με το κομμάτι «Elevator». Ο Rikki είναι ένας ανερχόμενος ποπ καλλιτέχνης, με καταγωγή από τη Θεσσαλονίκη. Παρόλο που μεγάλωσε

Άγγελος Μπράτης: Δεν έχω συμπεριληφθεί ακόμα σε κάποια συζήτηση για το GNTM

Θα ήθελα πολύ να είμαι στον νέο κύκλο, γιατί έχει περάσει καιρός και μου έχει λείψει, πρόσθεσε ο σχεδιαστής

Παραλία: Η Γιούντιθ ανακαλύπτει ένα απειλητικό σημείωμα

Παραλία: Η Γιούντιθ ανακαλύπτει ένα απειλητικό σημείωμα Τετάρτη, 22.1.2025, 19:40 Zappit@ZAPPIT_ Η Παραλία, Δευτέρα με Πέμπτη στις 22:00 στην ΕΡΤ1. Η Παραλία, Τετάρτη 22/1 (22:00, ΕΡΤ1) – Η Αναστασία βρίσκεται σε αναστάτωση, όταν ο Κολιτσιδάκης τής κάνει πρόταση γάμου, αλλά η ανησυχία της για τον Σήφη, που υποφέρει μετά από μια βίαιη σύγκρουση με τον Γράντο

Άγιος Έρωτας: Ο πατήρ Νικόλαος σώζει τελευταία στιγμή την Χλόη

Άγιος Έρωτας: Ο πατήρ Νικόλαος σώζει τελευταία στιγμή την Χλόη Τετάρτη, 22.1.2025, 19:08 Zappit@ZAPPIT_ Άγιος Έρωτας, απόψε στις 21:00 στον Alpha. Άγιος Έρωτας, Τετάρτη 22/1 (21:00, Alpha) – Ο πατήρ Νικόλαος φτάνει έγκαιρα στον οίκο ανοχής και καταφέρνει να σταματήσει τηv έκτρωση που ετοιμάζεται να κάνει η μητέρα του στη Χλόη. Η Χλόη τον ευγνωμονεί, όμως, ο

Αλέξης Κούγιας για Μαρινέλλα: Έκανε χριστιανή την πρώτη μου γυναίκα, η οποία ήταν Ισραηλίτισσα

Για το εξιτήριο που έλαβε η Μαρινέλλα, έπειτα από 113 ημέρες νοσηλείας, μετά την κατάρρευσή της στο Ηρώδειο, τον περασμένο Σεπτέμβριο, μίλησε, μεταξύ άλλων, ο Αλέξης Κούγιας. Ο γνωστός ποινικολόγος μίλησε στην εκπομπή «Το Πρωινό», εκφράζοντας τη σιγουριά του ότι η «μεγάλη κυρία» του ελληνικού τραγουδιού θα καταφέρει να επανέλθει πλήρως μετά το εγκεφαλικό που