Εξερευνήσεις στις χώρες του κρασιού

Date:

Εξερευνήσεις στις χώρες του κρασιού

wine-arthrou

Εξερευνήσεις στις χώρες του κρασιού

Ο λογαριασμός της στα social media, Wine Gine, είναι δημοφιλής και τα ταξίδια της σε αμπελώνες από τη Γαλλία μέχρι τη Νέα Ζηλανδία αξιοζήλευτα. Πόσο μεθυστικό είναι να ταξιδεύεις συνεχώς στον πλανήτη της οινογευσίας;

Συνέντευξη στον Λευτέρη Τρίγκα

Η Γεωργία Παναγoπούλου δεν είχε φανταστεί ποτέ ότι η πορεία της θα συνδεόταν με κάποιον τρόπο με το κρασί. Με την πάροδο του χρόνου, ωστόσο, συνδέοντας περιστάσεις και σκέψεις που για κάποιον άλλον φαίνονται ασύνδετες, εκείνη καταλήγει στο συμπέρασμα πως αυτό είναι ό,τι πιο ταιριαστό θα μπορούσε να κάνει. Ο κύκλος της ζωής ενός σταφυλιού, από το αμπέλι στο ποτήρι και ξανά από την αρχή, είναι κάτι που τη συγκινεί.

Το μικρόβιο της μπήκε το 2011 όταν έκανε το Erasmus της στη Βαλένθια, κατά τη διάρκεια των σπουδών της ως χημικός μηχανικός. Θυμάται ότι ως φοιτήτρια δοκίμαζε κυρίως μπίρες και σανγκρία. Μια γουλιά κρασί, όμως, ήταν αρκετή. «Εκεί γνώρισα παιδιά που ασχολούνταν με την Οινολογία, ταξίδεψα μαζί τους σε οινικές περιοχές και άρχισα δειλά να δοκιμάζω τα πρώτα κρασιά. Μόλις το 2016, εν μέσω βαθιάς οικονομικής κρίσης στην Ελλάδα, πήρα την απόφαση να ψάξω για δουλειά σε οινοποιείο στη Σαντορίνη.

wine__2_

Το αποτέλεσμα ήταν να μετακομίσω στον νησί, να ερωτευτώ το κρασί, να συνεχίσω με μεταπτυχιακές σπουδές στη Γαλλία και σε περαιτέρω εξειδικευμένα σεμινάρια και μαθήματα πάνω σε αυτό, αλλά και στο digital marketing, και σήμερα να έχω δημιουργήσει το digital marketing agency @wine.gini», εξηγεί.

Ως επάγγελμα δηλώνει Digital Wine Marketer. Δηλαδή; «Είναι μια δουλειά που στη δική μου περίπτωση χωρίζεται σε δύο κατηγορίες. Αφενός, ως creator/brand ambassador, δραστηριοποιούμαι μέσα από συνεργασίες σε πάνω από 15 χώρες (με παραγωγούς, οινοποιεία, συνδέσμους που εκπροσωπούν οινοπαραγωγικές ζώνες, ινστιτούτα, marketing agencies, υπουργεία Τουρισμού, brands) για να επικοινωνώ διάφορα projects μέσα από τις σελίδες μου στα social media. Με αυτή την ιδιότητα έχω επισκεφθεί πάνω από 40 οινικές χώρες.

wine__3_

H σελίδα στο Instagram κατατάσσεται ανάμεσα στις top του κόσμου στο κρασί, με κοινό επαγγελματίες και οινόφιλους, που ενδιαφέρονται για το κρασί, το ταξίδι, τη γαστρονομία, εμπειρίες και την ευρύτερη κουλτούρα γύρω από αυτό.

Αφετέρου παρέχω υπηρεσίες στρατηγικής digital marketing επικοινωνίας και social media σε οινικά brands στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Δημιουργούμε στην ουσία το προσωπικό ψηφιακό αφήγημα κάθε επιχείρησης, αξιοποιώντας σύγχρονα εργαλεία προκειμένου να πετυχαίνουμε στόχους όπως: διαδικτυακή προβολή και επικοινωνία με τη φωνή/τόνο του brand, storytelling, awareness, loyalty, νέοι πελάτες/ αγορές, συνεργασίες, στοχευμένο κοινό, εξωστρέφεια, διαφήμιση, ενισχύοντας την εικόνα, το branding και το marketing κάθε εταιρείας. Σε αυτό το κομμάτι επιλέγω να συνεργάζομαι με εταιρείες που νιώθω ότι η φιλοσοφία και οι αξίες μας ταυτίζονται, υπάρχει σύμπνοια, εμπιστοσύνη και κοινό όραμα, ώστε να είμαι ελεύθερη να προσφέρω το 100% της δημιουργικότητάς μου».

wine__6_

Πώς την υποδέχτηκαν σε ένα τόσο κλειστό λόμπι; «Ως νέα γυναίκα στον χώρο του κρασιού, ξεκινώντας κυριολεκτικά από το μηδέν πριν από 7 χρόνια, έχω αντιμετωπίσει δυσκολίες που είναι αποτέλεσμα της ανδροκρατούμενης φύσης που χαρακτηρίζει σε μεγάλο βαθμό τον τομέα. Υπάρχει ακόμη η αντίληψη ότι το κρασί είναι μια ελίτ κάστα, κλειστή για τον ευρύτερο κόσμο, αλλά και ότι η ηγεσία είναι άθλημα ανδρικό, με τις ευκαιρίες για εμάς αρκετά περιορισμένες.

wine__5_

Κατά ένα μέρος ισχύει, παρ’ όλα αυτά, αργά αλλά σταθερά κάτι αλλάζει. Υπήρξαν στιγμές που αισθάνθηκα αποκλεισμένη ή αγνοημένη λόγω του φύλου μου. Ωστόσο, είχα την τύχη να συναντήσω σημαντικούς και πολύ αξιόλογους άνδρες με κύρος στον κλάδο που αναγνώρισαν και εκτίμησαν την εμπειρία και τις ικανότητές μου. Παράλληλα, προσπάθησα να δημιουργήσω το δικό μου δίκτυο στήριξης και συνεργασίας με άλλες γυναίκες στον κλάδο, προωθώντας έτσι την αλληλεγγύη και την ανταλλαγή ιδεών».

wine__4_

Η ίδια δυσκολεύεται να επιλέξει μεταξύ των αγαπημένων της οινικών χωρών, αλλά σίγουρα ξεχωρίζει την Ιταλία, τη Γαλλία, την Ισπανία και την Ελλάδα. «Η Γαλλία είναι στην κορυφή της λίστας μου, με τα γραφικά τοπία της Βουργουνδίας και της Προβηγκίας αλλά και την εκλεπτυσμένη κουζίνα. Ακολουθεί η Ιταλία, με τους καταπράσινους αμπελώνες της Τοσκάνης και τα πανέμορφα τοπία του Πιεμόντε, με τα τοπικά προϊόντα σε συνδυασμό με τα κρασιά να προσφέρουν μοναδικές συγκινήσεις. Επίσης, δεν μπορώ να αντισταθώ στη γοητεία της Ισπανίας, με τους εκπληκτικούς οίνους της Rioja και της Ribera del Duero. Και φυσικά η Ελλάδα, με εκπληκτικά κρασιά από την Κρήτη, την Πελοπόννησο μέχρι τη Βόρεια Ελλάδα και τα νησιά μας. Παράγουμε κρασί σε μέρη απίστευτου κάλλους».

Η Γεωργία έχει απολαύσει ταξίδια σε αναδυόμενες οινοπαραγωγικές περιοχές, όπως η Νέα Ζηλανδία όπου έζησε έναν χρόνο, η Αργεντινή με τα εκπληκτικά Malbec της, η Αυστραλία, η Νότια Αφρική και η Πορτογαλία. Τελικά οι millennials πίνουν κρασί; «Αποτελούν ένα σημαντικό δημογραφικό στοιχείο στην καταναλωτική αγορά κρασιού και είναι ο στόχος όλων. Από ό,τι φαίνεται, δεν τους έχει κερδίσει πλήρως το κρασί, αλλά και γενικά το αλκοόλ. Αν και πίνουν λιγότερο, όταν το κάνουν θα προτιμήσουν να επενδύσουν σε καλά κρασιά. Κάτι που δείχνει ότι για εμάς έχει σημασία η ποιότητα.

wine__1_

Η γενιά μας αναζητά νέες και μοναδικές εμπειρίες, εκτιμά την αυθεντικότητα, τις ιστορίες πίσω από την ετικέτα, τη βιωσιμότητα και τη διαφάνεια στην παραγωγή κρασιού. Είμαστε περίεργοι να εξερευνήσουμε διαφορετικές ποικιλίες, περιοχές και στυλ και είναι γνωστό ότι εκτιμάμε το storytelling και τη δεξιοτεχνία πίσω από κάθε μπουκάλι. Επιπλέον, η ψηφιακή εποχή έπαιξε σημαντικό ρόλο στην εμπλοκή μας με την οινική κουλτούρα.

Οι πλατφόρμες μέσων κοινωνικής δικτύωσης και οι creators του κρασιού παρέχουν νέους τρόπους εκπαίδευσης, ανακάλυψης και ανταλλαγής εμπειριών στην οινική κοινότητα».

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Best Of Network

Νεφρά: Το δημοφιλές ρόφημα που τα θωρακίζει – Ένα φλιτζάνι την ημέρα αρκεί

Τέλη με το χιλιόμετρο και τέλος στο φόρο στα καύσιμα

Η Νέα Σελήνη στις 2 Σεπτεμβρίου θα φέρει μακροχρόνιες αλλαγές στη ζωή αυτών των δύο ζωδίων

Kaos: Eιδικός στην ιστορία της αρχαίας Ελλάδας πιστεύει ότι η σειρά του Netflix είναι η πιο έξυπνη εξιστόρηση της ελληνικής μυθολογίας

Τι κάνει ένας ογκολόγος καθημερινά για να προλάβει την εμφάνιση καρκίνου

Μόνο έτσι μία πάνα μπορεί να λέγεται Sensitive

Τυροκομική Σάμου: Αρμόγαλο 25 χρόνων από την οικογένεια Βουρλιώτη

Έντερο: Tι αποκαλύπτει η συχνότητα των κενώσεων για την κατάσταση της υγείας μας

Ταξίδι στις ακτές του ανατολικού Μοριά: Λουτράκι-Παλαιά Επίδαυρος-Μονεμβασιά

Δείτε Επίσης

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related

Ψώρα: Τι είναι και πώς μεταδίδεται – Τα πιο συχνά συμπτώματα και η αντιμετώπιση

Τι αναφέρει ο Εθνικός Οργανισμός Δημοσίας Υγείας (ΕΟΔΥ). Οι διαφορές της απλής ψώρας από τη νορβηγική, Αίσθηση προκάλεσε η είδηση ότι δύο ηλικιωμένοι στην Εύβοια κόλλησαν ψώρα στο γηροκομείο όπου διέμεναν. Η ψώρα είναι μία ιδιαίτερα ενοχλητική δερματική νόσος, που μπορεί εύκολα να μεταδοθεί με την στενή σωματική και δέρμα-με-δέρμα επαφή ή ακόμα και με

Πόσα βήματα την ημέρα μειώνουν τον κίνδυνο καρκίνου; Λιγότερα απ’ όσο νομίζετε!

Αν έχετε αναρωτηθεί ποτέ αν το καθημερινό περπάτημα έχει πραγματικό αντίκτυπο στην υγεία, η απάντηση είναι ξεκάθαρη και πλέον επιστημονικά τεκμηριωμένη. Σύμφωνα με τη Δρα Mhairi Morris, λέκτορα Βιοχημείας στο Loughborough University, η σωματική αδράνεια στοιχίζει όχι μόνο σε δισεκατομμύρια κάθε χρόνο, αλλά, πολύ πιο σημαντικά, σε ανθρώπινες ζωές. Μια νέα μεγάλη μελέτη από το

Τα μικροπλαστικά στα υπερεπεξεργασμένα τρόφιμα επηρεάζουν τον εγκέφαλο και την ψυχική υγεία [μελέτες]

Οι ανθρώπινοι εγκέφαλοι περιέχουν περίπου «μια κουταλιά» από μικροπλαστικά, υποστηρίζουν πρόσφατες μελέτες, εστιάζοντας στην επίδραση στην ψυχική υγεία. Οι άνθρωποι εκτίθονται σε μικροπλαστικά από το νερό που πίνουν, τα τρόφιμα που τρώνε και τον αέρα που αναπνέουν, και τα οποία επηρεάζουν την υγεία τους. Οι νέες μελέτες δείχνουν πως επηρεάζουν και την ψυχική υγεία. Τέσσερα επιστημονικά

Η απρόσμενη αιτία που μπορεί να προκαλεί επίμονο πρήξιμο στην κοιλιά

Η μαρτυρία ασθενούς ηλικίας 61 ετών, που απευθύνθηκε στους γιατρούς μόνο όταν παρουσίασε και άλλα συμπτώματα. Μία γυναίκα ηλικίας μόλις 61 ετών που είχε επίμονο πρήξιμο στην κοιλιά, έμαθε με μεγάλη της έκπληξη ότι οφειλόταν στην καρδιακή ανεπάρκεια. Ωστόσο στους γιατρούς είχε καθυστερήσει πολύ να απευθυνθεί. Τώρα, συμμετέχει σε ενημερωτική εκστρατεία στην Αγγλία για να

Καρκίνος του προστάτη: Πώς αντιμετωπίζεται ανάλογα με το στάδιό του

Τι αναφέρουν γιατροί από την Πανεπιστημιακή Θεραπευτική Κλινική του Νοσοκομείου Αλεξάνδρα. Ο καρκίνος του προστάτη είναι το συχνότερο νεόπλασμα που διαγιγνώσκεται στους άνδρες. Με βάση τα επιδημιολογικά δεδομένα περισσότεροι από 1,4 εκατομμύρια άνδρες θα διαγνωσθούν ετησίως με τη νόσο σε όλο τον κόσμο. Ο καρκίνος όμως δεν κάνει διακρίσεις και έτσι η διάγνωση συχνά αφορά

ΔΕΠΥ, αυτισμός και σχιζοφρένεια: Δείκτης κινδύνου η έλλειψη αυτής της βιταμίνης στη βρεφική ηλικία

ΔΕΠΥ, αυτισμός και σχιζοφρένεια: Δείκτης κινδύνου η έλλειψη αυτής της βιταμίνης στη βρεφική ηλικία ΠΑΙΔΙ Η χαμηλή συγκέντρωση αυτής της βιταμίνης στα βρέφη μπορεί να εξηγήσει την μετέπειτα εκδήλωση ΔΕΠΥ, αυτισμού και σχιζοφρένειας, όπως αποδεικνύει πρόσφατη έρευνα  Τα μωρά που γεννιούνται με χαμηλά επίπεδα βιταμίνης D φαίνεται να έχουν αυξημένο κίνδυνο να εμφανίσουν στο μέλλον ψυχικές

Η δυναμική προπόνηση που χτίζει φυσική κατάσταση, βελτιώνει την ισορροπία και καίει θερμίδες

Η δυναμική προπόνηση που χτίζει φυσική κατάσταση, βελτιώνει την ισορροπία και καίει θερμίδες WELLNESS TOTAL BODY Τι είναι προτιμότερο: οι προπονήσεις ολόκληρου του σώματος ή οι προπονήσεις που εστιάζουν τμηματικά σε πόδια, ώμους, χέρια και στήθος, πλάτη κτλ.; Η personal trainer Σοφία Περδίκη έχει την απάντηση! *Γράφει η personal trainer, Σοφία Περδίκη Υπάρχουν πολλές αντικρουόμενες απόψεις

Φυσικό lifting και λάμψη με τη δύναμη της αφής – Τι είναι η τέχνη της δακτυλοπίεσης

WELLNESS ΑΝΟΡΘΩΣΗ Γνωρίστε την αρχαία τέχνη της δακτυλοπίεσης -με καταγωγή από την παραδοσιακή κινέζικη ιατρική -η οποία εφαρμόζεται εδώ και αιώνες για την προώθηση της υγείας και της ευεξίας *Το κείμενο υπογράφει η κυρία Αρετή Καφαντάρη, Face Yoga Expert & Instructor Trainer Ταξιδεύοντας πίσω στον χρόνο θα δούμε ότι πολύ πριν εμφανιστούν τα ενέσιμα, οι

Κλέλια Ανδριολάτου: Η ιδανική μούσα της Sugarfree

Το φετινό καλοκαίρι, η Sugarfree μάς προσκαλεί να αφεθούμε στη μαγεία του ήλιου, μέσα από τη νέα της καμπάνια SUN SPELL starring Klelia Andriolatou που γυρίστηκε στη μαγευτική Μάνη. Η Κλέλια Ανδριολάτου, ένα από τα πιο φρέσκα και λαμπερά πρόσωπα της γενιάς της, ενσαρκώνει απόλυτα την ελευθερία, την αυθεντικότητα, τη φυσική ομορφιά, τον δυναμισμό και

Αιμορροΐδες: Αυξημένος ο κίνδυνος για όσους χρησιμοποιούν το κινητό στην τουαλέτα

Αν παίρνετε κι εσείς το κινητό σας στην τουαλέτα και χαζεύετε βίντεο στα social media και...ξεχνάτε να βγείτε, τότε έχετε αυξημένο κίνδυνο να εμφανίσετε αιμορροΐδες. Όταν παίρνουμε το κινητό μαζί μας στην τουαλέτα, ξεχνιόμαστε στα social media, με αποτέλεσμα να καθόμαστε πολύ περισσότερη ώρα από όση πρέπει, με κίνδυνο να εμφανίσουμε αιμορροΐδες. Μια νέα έρευνα

Καρκίνος του προστάτη: Ποια είναι η μέση ηλικία διάγνωσης, εξέλιξη, θεραπευτικές επιλογές και πιθανότητες ίασης

Βασικά στοιχεία για τον καρκίνο του προστάτη από τις ΗΠΑ και το National Cancer Institute   Ο καρκίνος του προστάτη, από τον οποίο διαγνώστηκε ότι πάσχει και ο πρώην πρόεδρος των ΗΠΑ Τζο Μπάιντεν, αποτελεί τον πιο συχνό καρκίνο και τη δεύτερη αιτία θανάτου στον ανδρικό πληθυσμό. Η έγκαιρη διάγνωση και η αποτελεσματική αντιμετώπισή του κρίνεται εξαιρετικά σημαντική για την αποτροπή και θεραπεία της

Ιστορικό επίτευγμα: Έγινε η πρώτη μεταμόσχευση ουροδόχου κύστης στον κόσμο

Η μεταμόσχευση έγινε σε ασθενή που είχε χάσει την κύστη του λόγω καρκίνου. Τι ανακοίνωσαν οι γιατροί του. Επιστήμονες στις ΗΠΑ πραγματοποίησαν την πρώτη στον κόσμο μεταμόσχευση ουροδόχου κύστεως, σε ασθενή που είχε χάσει και τους νεφρούς και την πλειονότητα της κύστης του λόγω καρκίνου. Το επίτευγμα αυτό ανοίγει το δρόμο για πιο «φυσική» αποκατάσταση