Eντυπωσιακή έναρξη της 31ης Εβδομάδας Μόδας της Αθήνας

Date:

Η 31η Athens Xclusive Designers Week σήκωσε αυλαία και υποδέχτηκε ανανεωμένη τους προσκεκλημένους της στον υπέροχο χώρο του Ωδείου Αθηνών. Καταξιωμένοι Έλληνες σχεδιαστές μόδας αλλά και Ελληνικά fashion brands, παρουσίασαν μοναδικές δημιουργίες και τις νέες τάσεις της σεζόν ενώ πλήθος προσκεκλημένων από το καλλιτεχνικό και πολιτικό χώρο τίμησαν με την παρουσία τους τη διοργάνωση.

Η Εβδομάδα μόδας της Αθήνας ξεκίνησε με ένα ξέφρενο “Party” στο οποίο μας προσκάλεσε το brand Passager by Nadia Chalimou. H rock-chic F/W ’22 συλλογή της σχεδιάστριας ήταν γεμάτη εντυπωσιακά outfits.

Λαμπερές παγιέτες, φτερά, αέρινα υφάσματα σε “animal print”, βελούδινα κοστούμια και δερμάτινα φορέματα γέμισαν την πασαρέλα.

Ακολούθησε η σχεδιάστρια Myrto Dramountani. Η Ελληνίδα σχεδιάστρια που τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείται στο εξωτερικό παρουσίασε την S/S ’23 συλλογή της, η οποία αποτελεί τροφή για σκέψη και μας προτρέπει να αναθεωρήσουμε τη σχέση ανθρώπου – φύσης.

Οι εντυπωσιακές δημιουργίες με laser-cut λεπτομέρειες, σήμα κατατεθέν της σχεδιάστριας, σε χρωματική παλέτα που κυμαινόταν από πιο γήινα έως πιο φωτεινά χρώματα αντικατόπτριζε το οικοσύστημα στο οποίο ζούμε, τη φύση με την οποία πρέπει να επαναπροσδιορίσουμε τη σχέση μας.

Τη σκυτάλη πήρε το fashion brand Cristiano Marcheli με αέρα Ιταλίας, που ήδη δια- μια πολύ αξιόλογη πορεία στις αγορές του εξωτερικού. Η συλλογή Cruise ’23 με όνομα “Perfectly Imperfect” ήταν μία ωδή στην ξέγνοιαστες στιγμές κάτω από τον καλοκαιρινό ήλιο.

Λινά και αέρινα υφάσματα εξαιρετικής ποιότητας, σε ρομαντικές νότες, με υπέροχους συνδυασμούς χρωμάτων, μας έκαναν να νοσταλγήσουμε το καλοκαίρι.

Την πρώτη μέρα της Εβδομάδας Μόδας έκλεισε ο Tassos Mitropoulos με την S/S ’23 “Blooming of Color”. Ο αγαπημένος σχεδιαστής που έχει πάντα ως γνώμονα στις συλλογές του να αναδεικνύει τη δυναμικότητα κάθε γυναίκας γέμισε το Ωδείο Αθηνών με χρώμα με ιδιαίτερη έμφαση στο πράσινο σε διάφορες αποχρώσεις.

Η πλούσια παλέτα ενός πολύχρωμου κήπου αποτέλεσε τη βασική έμπνευση, σε συνδυασμό με την ιδιαίτερη γλυπτική των φύλλων. Μία συλλογή στην οποία κυριάρχησαν οι έντονες λάμψεις και οι λαμπερές ποιοτικές ύλες.

Guest star του fashion show ήταν η λαμπερή παρουσιάστρια Κατερίνα Στικούδη η οποία προλόγισε το catwalk και στη συνέχεια περπάτησε στην πασαρέλα με μια εντυπωσιακή και σέξι εμφάνιση. Την εκδήλωση κάλυψαν πολλά από τα τηλεοπτικά δίκτυα της χώρας μας αλλά και μέσα ενημέρωσης από το εξωτερικό. Πιο συγκεκριμένα από την Αμερική το δημοφιλές site, fashionweekonline.com που καλύπτει όλα τα Fashion Weeks ανά τον κόσμο, το Forbes Middle East, το Forbes France, το Sigma Cyprus κ.α. Πολλοί επώνυμοι τίμησαν με την παρουσία τους την πρώτη ημέρα της AXDW: Όλγα Κεφαλογιάννη, Μανώλης Κεφαλογιάννη, Μίνως Μάτσας, Μανώλης Κεφαλογιάννης, Μιχάλης Ζαμπίδης, Φίλιππος Πλιάτσικας, Αννίτα Ναθαναήλ, Έλλη Αγγελιδάκη, Εύη Βατίδου, Λόλα Νταιφά, Ιωάννα Σουλιώτη, Μαρίνα Λαμπροπούλου, Αλέξανδρος Τσαβλίρης, Στέλλα Γιαμπουρά.

Σε κάθε διοργάνωση η εβδομάδα μόδας της Αθήνας στηρίζει εκστρατείες και σκοπούς με κοινωφελή χαρακτήρα. Aυτή τη σεζόν, η Εβδομάδα Μόδας της Αθήνας θα στηρίξει το σημαντικό έργο του φιλανθρωπικού οργανισμού Make – A – Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος). Το Make – A – Wish (Κάνε-Μια-Ευχή Ελλάδος) εκπληρώνει την πιο βαθιά επιθυμία παιδιών 3-18 ετών με πολύ σοβαρές ασθένειες. Σκοπός του οργανισμού είναι ένας και μοναδικός: μία ευχή για ΚΑΘΕ παιδί που νοσεί. Σήμερα ο Οργανισμός εκπληρώνει ετησίως περισσότερες από 160 ευχές, ανταποκρινόμενος σε όλα τα αιτήματα, κι απ’ την πλευρά της η εβδομάδα μόδας ευελπιστεί να καταφέρει να συνεισφέρει ώστε να αυξηθεί ο αριθμός των ευχών που θα εκπληρωθούν! Στην χθεσινή εναρκτήρια ημέρα είχαμε την μεγάλη χαρά να εκπληρώσουμε την ευχή ενός κοριτσιού που περπάτησε στην πασαρέλα ως μοντέλο και βίωσε τη λάμψη της μόδας. Επιπλέον, σ’ αυτή τη διοργάνωση το Fashion Design Project by Answear προ(σ)καλεί τους υποψήφιους συμμετέχοντες να ανοίξουν τα φτερά σας παίρνοντας μέρος στον απόλυτο διαγωνισμό σχεδίου μόδας! To answear.gr αποτελεί κάτι παραπάνω από ένα online κατάστημα μόδας. Η Answear, δε φοβάται τις αλλαγές και τις νέες ιδέες, εξελίσσεται δυναμικά και στηρίζει την ελευθερία έκφρασης για όλους. Σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο Ωδείο Αθηνών οι συμμετέχοντες μπορούν να εκφραστούν ελεύθερα σχεδιάζοντας τη δική τους δημιουργία και να κερδίσουν πλούσια δώρα: όλοι οι συμμετέχοντες που θα σχεδιάσουν από τις 13 – 16 Νοεμβρίου, κερδίζουν αποκλειστικές εκπτώσεις για αγορές από το answear.gr, ενώ ένας τυχερός/ τυχερή μετά από κλήρωση θα κερδίσει δώρα αξίας 200 ευρώ από το answear.gr για να επιλέξει ανάμεσα σε περισσότερα από 500 επώνυμα fashion brands. Όσο για το μεγάλο νικητή/ νικήτρια του διαγωνισμού, θα κερδίσει 500 ευρώ μετρητά και τη δυνατότητα να συμμετέχει δωρεάν στα επόμενα New Designers Awards! Επιπλέον, θα έχει τη δυνατότητα να σχεδιάσει ένα συλλεκτικό T- shirt το οποίο θα διατεθεί αποκλειστικά μέσω του answear.gr ως μέρος της συλλογής του γυναικείου brand Answear.LAB ενώ τα έσοδα από τη πώληση του θα διατεθούν στο Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο ΔΕΣΜΟΣ για τη στήριξη σε ευπαθείς ομάδες γυναικών. Κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης, οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις τρέχουσες συλλογές των Ελλήνων δημιουργών αξεσουάρ μόδας, οι οποίοι συμμετέχουν στο Xclusive Elements Section: E.T. Collection, Charm me, Maya Zoulovits, Selene Handmade. Official Hair Sponsor της διοργάνωσης είναι η L’Oréal Professionnel Paris. Έντεκα κορυφαίες κομμωτικές ομάδες με πάθος για τη μόδα επιμελούνται το hairstyling των μοντέλων κατά την διάρκεια των fashion shows. Η L’Oréal Professionnel Paris παρουσιάζει τα πιο hot hair trends σε κομμωτήρια & backstages με στόχο να αναδεικνύει τη μοναδική ομορφιά κάθε γυναίκας, ώστε να είναι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού της. Επίσημος Χορηγός φιλοξενίας της διοργάνωσης είναι το ξενοδοχείο Academias Hotel, Autograph Collection, το πολυτελές πεντάστερο ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας ένα πρότυπο σύγχρονης αρχιτεκτονικής και interior design. Η Coca-Cola Light, ο πιο τέλειος συνδυασμός γεύσης και κομψότητας, υποστηρίζει ως Silver Sponsor την 31η Εβδομάδα Μόδας. Το αγαπημένο brand, χωρίς ζάχαρη και χωρίς θερμίδες είναι η ιδανική επιλογή απόλαυσης για κάθε στιγμή της ημέρας. Το ίδιο αγκαλιάζει και υιοθετεί τις τελευταίες τάσεις της μόδας κι έτσι δε θα μπορούσε να λείπει από αυτή την κορυφαία εκδήλωση μόδας. Επίσημος συνεργάτης της διοργάνωσης που επιμελείται το makeup των μοντέλων, είναι η σχολή Freddy MakeUp Stage με επικεφαλής τον Φρέντυ Καλομπράτσο. Τις μετακινήσεις της 31ης Εβδομάδας Μόδας έχουν αναλάβει: τα αυτοκίνητα mini-cooper ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ. Οι παρευρισκόμενοι έχουν τη δυνατότητα να απολαμβάνουν τα υπέροχα ροφήματα Starbucks που ταξιδεύουν σε όλο τον κόσμο και δημιουργούνται με πάθος και αφοσίωση για κάθε ρόφημα ξεχωριστά. Επίσημοι υποστηρικτές είναι: Tο πρακτορείο μοντέλων Ηappy People Μodels, το πρώτο ελληνικό νερό σε οικολογική χάρτινη συσκευασία Minoa Water, και η Εταιρεία Επικοινωνίας So Fine! Communications Management. Υπό την αιγίδα των: Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ), Δήμου Αθηναίων, Enterprise Greece, του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητήριο Αθηνών (ΕΒΕΑ) Βιοτεχνικού Επιμελητήριου Αθηνών (ΒΕΑ), Marketing Greece, Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιοτεχνιών και Βιομηχανιών Πλεκτού Ενδύματος (ΠΣΒΒΠΕ), Συνδέσμου Επιχειρήσεων Λιανικής Πωλήσεως Ελλάδος (ΣΕΛΠΕ). Τέλος, την 31η Εβδομάδα Μόδας στηρίζει η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ).

Η μεγαλύτερη γιορτή της μόδας επέστρεψε! Προπώληση εισιτήριων viva.gr. Μέρος των εσόδων θα διατεθούν στο Make – A – Wish (Κάνε Μία Ευχή Ελλάδος) Περισσότερα νέα για τη διοργάνωση ανακοινώνονται στην ιστοσελίδα www.axdw.gr και τις επίσημες σελίδες της στα social media: facebook.com/axdweek & instagram.com/axdweek

[penci_related_posts title=”ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ:” number=”8″ style=”grid” align=”none” displayby=”cat” orderby=”random”]

Share post:

Subscribe

Popular

More like this
Related

The Voice: Το τραγούδι – τρολάρισμα του Γιώργου Καπουτζίδη για τους coaches – Δείτε βίντεο

Όπως συνηθίζει να κάνει σε κάθε φινάλε του «The Voice», ο Γιώργος Καπουτζίδης φύλαξε για το τέλος το χιουμοριστικό τραγούδι που έγραψε για τους 4 coaches. Ο παρουσιαστής τραγούδησε τα κομμάτια που ετοίμασε ειδικά για τον Χρήστο Μάστορα, την Έλενα Παπαρίζου, τον Γιώργο Μαζωνάκη και τον Πάνο Μουζουράκη, με στίχους εμπνευσμένους από την προσωπικότητα και

Δημήτρης Κόκοτας: Τα πράγματα είναι λίγο καλύτερα, είπε η Ματίνα Παγώνη

Οι φυσικοθεραπευτές δίνουν μεγάλο αγώνα, συμπλήρωσε η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ

Ο εγγονός της Καίτη Γκρέυ συγκινεί: «Η γιαγιά μου ήταν, είναι και θα είναι η βασίλισσα του λαϊκού τραγουδιού – Ένας μύθος»

Ο εγγονός της Καίτης Γκρέυ, Κώστας Ηλιάδης, αποχαιρέτησε την αγαπημένη του γιαγιά, με τα πιο όμορφα λόγια. «Πάνω από όλα ήταν η γιαγιά μου. Είμαστε πάρα πολύ στεναχωρημένοι και φορτισμένοι αυτή τη στιγμή. Η γιαγιά μου ήταν, είναι και θα είναι η βασίλισσα του λαϊκού τραγουδιού. Ένας μύθος. Εμείς σαν οικογένειά της σεβαστήκαμε την τελευταία

Καίτη Γκρέυ – Στέλιος Καζαντζίδης: Ο έρωτας που άφησε εποχή και το σχόλιο της Βάσως Καζαντζίδη

Καίτη Γκρέυ και Στέλιος Καζαντζίδης ήταν ζευγάρι για πέντε χρόνια. Δεν παντρεύτηκαν όμως ο έρωτας τους συζητήθηκε όσο λίγοι στην Ελλάδα του 20ου αιώνα. Οι δυο τους άφησαν εποχή στο ελληνικό τραγούδι, κατάφερναν να γεμίζουν τα νυχτερινά κέντρα που εμφανίζονταν και ο κόσμος «διψούσε» να μαθαίνει νέα τους. Χρειάστηκε να περάσουν αρκετά χρόνια για να

Ένα ελληνικό νησί στους 10 πλέον ανερχόμενους προορισμούς του πλανήτη για το 2025​​​​​​​​​​​

Το ελληνικό νησί που ξεχωρίζει η διεθνής τουριστική ιστοσελίδα «Travel and Tour World», την οποία παρακολουθούν 5 εκατομμύρια επαγγελματίες απ' όλο τον κόσμο. Στα 10 μέρη από όλο τον κόσμο που αναμένεται να διαμορφώσουν τις ταξιδιωτικές τάσεις για το 2025 περιλαμβάνεται η Κάρπαθος, σύμφωνα με την ιστοσελίδα Travel and Tour World. Σημειώνεται ότι η λίστα

Μαρία Καρλάκη: Έτρωγα μόνο σαλάτα και κοτόπουλο για να ξαναβγώ στη δουλειά

“Είχαμε ένα μαέστρο που μας ζύγιζε πριν βγούμε στην πίστα να τραγουδήσουμε.” δήλωσε η Μαρία Καρλάκη. Η Μαρία Καρλάκη έδωσε το παρών σε γνωστό bar restaurant και παραχώρησε δηλώσεις στο Happy Day και στον Δημήτρη Σιδηρόπουλο και μίλησε για την αλλαγή στην εξωτερική της εμφάνιση. “Προσπαθώ να παχύνω. Έτρωγα μόνο σαλάτα και κοτόπουλο γιατί έπρεπε

Έπεσαν οι υπογραφές για τα 22 Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία – Οι 11 περιοχές που θα λειτουργήσουν

ΥΓΕΙΑ Μητσοτάκης: Κεντρική επιλογή μας οι ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση - Πιερρακάκης: Με τη σύμπραξη αυτή αυξάνεται κατά 50% ο αριθμός των Πρότυπων Σχολείων - Πρόεδρος Ιδρύματος Ωνάση: Θα δαπανήσουμε 160 εκατ. ευρώ Υπεγράφη λίγο μετά τις 10:30 το πρωί η σύμβαση για τη σύμπραξη του Δημοσίου με το Ίδρυμα Ωνάση για τα 22 Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία. Όπως

Σπάνιο βίντεο της Άννας Βίσση στα 15 της, σε μία από τις πρώτες τηλεοπτικές εμφανίσεις της

Η εκπομπή «Καλημέρα είπαμε;» παρουσίασε ένα σπάνιο και νοσταλγικό βίντεο από τα πρώτα βήματα της Άννας Βίσση στη μουσική. Το βίντεο χρονολογείται από το 1973, όταν η δημοφιλής τραγουδίστρια ήταν μόλις 15 ετών και έκανε τα πρώτα της βήματα στο τραγούδι. Στο βίντεο, η Άννα Βίσση μιλά για την απόφασή της να μετακομίσει από την

Η Τζέσικα Σίμπσον φωτογραφήθηκε με την 65χρονη μητέρα της και όλοι έμειναν άφωνοι

Η Τζέσικα Σίμπσον κατάφερε για ακόμη μία φορά να τραβήξει την προσοχή, αυτή τη φορά με μια οικογενειακή φωτογραφία που μοιράστηκε με τους θαυμαστές της. Η διάσημη τραγουδίστρια και ηθοποιός φωτογραφήθηκε μαζί με τη μητέρα της, Τίνα Σίμπσον, η οποία είναι 65 ετών, αφήνοντας τους ακόλουθούς της άναυδους. Η εμφάνιση της μητέρας της εντυπωσίασε, καθώς

«Σε αγάπησε πολύ ο Θεός για να σε πάρει τόσο νέο δίπλα του, έγραψε ο Μάριος Φραγκούλης για τον γιο της Μαίρης Βιδάλη

Την Κυριακή 19 Ιανουαρίου, η Μαίρη Βιδάλη μοιράστηκε μέσω ανάρτησής της στο Facebook την τραγική είδηση της απώλειας του γιου της, Κάρολου, σε ηλικία μόλις 34 ετών. Τα αίτια του θανάτου του δεν έχουν γνωστοποιηθεί. Ο Μάριος Φραγκούλης, με μια συγκινητική ανάρτηση στο Instagram, αποχαιρέτησε τον αγαπημένο του φίλο. Στα λόγια του εξήρε τη γενναιοδωρία

Η AI μπορεί να ξεπεράσει σε ενσυναίσθηση τον άνθρωπο – Μεγάλη ανατροπή από έρευνα επιστημόνων του Στάνφορντ

Η ενσυναίσθηση έχει καθιερωθεί ως ένα θεμελιώδες συστατικό της αποτελεσματικής ψυχοθεραπείας. Η ικανότητα κατανόησης και συναισθηματικής σύνδεσης του θεραπευτή με τον θεραπευόμενο θεωρείται κρίσιμη για τη δημιουργία εμπιστοσύνης, τη μείωση των αρνητικών συναισθημάτων και την ενίσχυση της αυτοεκτίμησης. Ωστόσο, μια νέα έρευνα, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύονται στο Psychology Today, φέρνει στο προσκήνιο ένα ανατρεπτικό

Επιλόχειος κατάθλιψη: Αφορά 1 στους 10 άνδρες – Τι παθαίνει η τεστοστερόνη του πατέρα μετά τον τοκετό

ΠΑΙΔΙ Σχεδόν 1 στους 10 νέους πατέρες θα εμφανίσει επιλόχειο κατάθλιψη, σύμφωνα με έρευνα, που προτείνει τρόπους για την ψυχική τους θωράκιση Αυξάνεται διαρκώς η επιστημονική βιβλιογραφία που δείχνει ότι η «επιλόχειος κατάθλιψη» δεν αφορά μόνο τις μητέρες. Η μεταγεννητική περίοδος μπορεί να αποτελέσει περίοδο σημαντικών ψυχικών προκλήσεων και για τον πατέρα, όπως έρχεται να