Must

Λάρισα: Μουσικά διαλείμματα με Βιβάλντι και Χατζιδάκι κάνουν μαθητές δημοτικού σχολείου

Μια ιδιαίτερη πρωτοβουλία για τα δεδομένα της Λάρισας αλλά και της Ελλάδας γενικότερα έχει αναλάβει τον τελευταίο ενάμισι χρόνο το 3ο Δημοτικό Σχολείο της Λάρισας. Η πρωτοπορία του άξια επαίνων αφού η μουσική ως μέθοδος συγκαταλέγεται στα απαραίτητα εργαλεία διαπαιδαγώγησης.

Μιλούμε λοιπόν για τα “διαλείμματα μετά μουσικής”… διαλείμματα που “στολίζονται” με νότες αντλούμενες από το πεντάγραμμο της κλασικής μουσικής. Μιας μουσικής που επιδρά θετικά στη χαλάρωση, τη συγκέντρωση, το διάβασμα και συνολικά στη διατήρηση ψυχικής ευφορίας.







Η διευθύντρια του 3ου Δημοτικού και καθηγήτρια γυμναστικής κα Ελένη Δημητρίου -η οποία αυτοπροσδιορίζεται μάλιστα ως λάτρης της καλής μουσικής παρουσιάζει παρακάτω την όμορφη αυτή κίνηση του σχολείου

“Όλα ξεκίνησαν με την καινούργια μικροφωνική που αγοράσαμε στην οποία συνδέεται φλασάκι. Έπειτα τη θέσαμε σε λειτουργία και εφαρμόσαμε τη μέθοδο της μουσικής στο διάλειμμα. Υπάρχουν πολλά σχολεία στο εξωτερικό κι αρκετά στο εσωτερικό που το τηρούν.”

“Αποδείξαμε πως η μουσική βοηθάει τους μαθητές στη διαμόρφωση ήρεμου κλίματος στο διάλειμμα, ενώ παράλληλα δίνει γνώσεις σχετικά με τη μουσική. Ξεκινήσαμε παίζοντας Χατζιδάκι και κάποια ορχηστρικά του Χατζιδάκι. Στην πορεία προσθέσαμε Μότσαρτ και Βιβάλντι. Προσπαθούμε να συνδυάζουμε τη μουσική με τα αφιερώματα που αναλαμβάνει να κάνει η μουσικός του σχολείου. Πέρα από τους μαθητές βοηθάει και τους εκπαιδευτικούς ακόμη και τους περιοίκους. Λειτουργεί και ως μετρό πρόληψης της ενδοσχολικής βίας. Σύμφωνα με έρευνες, όπου υπάρχει κλασική μουσική και ευχάριστο κλίμα οι μαθητές δεν εκδηλώνουν τόσο επιθετικές συμπεριφορές.”







“Μας κάνει εντύπωση γιατί πολλά παιδιά τραγουδάνε τις μελωδίες των όσων ακούνε, πράγμα που σημαίνει ότι μαθαίνουν νέα τραγούδια.”

Σχετικά με τη στάση των γονέων ανέφερε: “Οι γονείς είναι πάρα πολύ ευχαριστημένοι. Ακόμη, δεχόμαστε συγχαρητήρια τόσο από γείτονες όσο και από απλούς περαστικούς. Βέβαια, κάποιοι γείτονες έχουν διαμαρτυρηθεί σε σημείο που αμφισβητούν το έργο μας, αλλά επειδή εμείς έχουμε δει θετικό αποτέλεσμα θα επιμείνουμε.”

Για περαιτέρω ενέργειες του σχολείου είπε: ” Σκεφτόμαστε το μουσικό κουδούνι στο σχολείο. Ένα κουδούνι που δεν θα χτυπά με τον κλασικό του ήχο.”

πηγή







Related posts

Γενοκτονία των Αρμενίων: Το φρικιαστικό έγκλημα της συστηματικής εξόντωσης ενός ολόκληρου λαού

admin

Υποκλίθηκαν όλοι: 19χρονος με σύνδρομο Down τερμάτισε με ρεκóρ τον μαραθώνιο και μας έκανε να δακρύσouμε

admin

Αλφαβητάριο, το βιβλίο για τα «πρωτάκια» που άντεξε στο χρόνο και μεγάλωσε γενιές Ελλήνων

admin

Πέθανε ο ηθοποιός Κώστας Στεφανάκης σε ηλικία 76 ετών

admin

Ζωζώ Σαπουντζάκη: «Περιμένω την πρόταση και το μονόπετρο για τον γάμο»

admin

Φλωρέττα: Η μηχανή που άφησε εποχή στην Ελλάδα του 1960

admin

Με συναυλία του Γιώργου Νταλάρα ολοκληρώθηκε το μαθητικό συνέδριο για τον Ρίτσο στην Κωνσταντινούπολη

admin

Ξεσπά η Ελεονώρα Μελέτη: «Στα social media με λένε πόρvη, φασiστρια, δολοφόvo»

admin

Ντέμης Χασάμπης: Ο ελληνοκύπριος «σούπερ ήρωας» της τεχνητής νοημοσύνης που φτιάχνει μηχανές πιο έξυπνες από τον άνθρωπο

admin

Ελένη Αρβελέρ: «Η Ελλάδα κινδυνεύει σήμερα από τους Έλληνες που ξέχασαν να είναι Έλληνες»

admin

Η Αθήνα ψηφίστηκε ως η πρώτη πόλη που μυρίζει πιο ωραία στον κόσμο

admin

Θρήνος για τον Φίλιππο: Έφυγε από τη ζωή μόλις στα 46 χρόνια του

admin