Must

Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες: Ξεκίνησε το πρώτο δρομολόγιο εξπρές

Αθήνα – Θεσσαλονίκη σε λιγότερο από 4 ώρες: Ξεκίνησε το πρώτο δρομολόγιο εξπρές

Εκτελεί το δρομολόγιο σε 3 ώρες και 20 λεπτά σπάζοντας το «φράγμα» των τεσσάρων ωρών – «Βασικός μας ανταγωνιστής είναι το αυτοκίνητο» λέει ο εμπορικός διευθυντής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ κάνοντας αναφορά στην αύξηση του κόστους των καυσίμων – Ποιες υπηρεσίες προσφέρει







“Αυτό δεν είναι απλώς ένα νέο τρένο, είναι ένα νέο πακέτο υπηρεσιών για τον επιβάτη. Ήταν σημαντικό για εμάς να σπάσουμε το φράγμα των 4 ωρών στο δρομολόγιο Θεσσαλονίκης-Αθήνας-Θεσσαλονίκης. Όταν το δίκτυο θα είναι έτοιμο, το ETR 470 είναι τόσο ταχύ τρένο που θα καλύπτει τη διαδρομή αυτή σε 3 ώρες και 20 λεπτά”.

Η παραπάνω δήλωση ανήκει στον κ. Roberto Biasin, γενικό εμπορικό διευθυντή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που αυτή τη στιγμή συνοδεύει τους πρώτους επιβάτες που ταξιδεύουν με το ETR 470, το πλήρως ανακαινισμένο τρένο που μετά από ένα χρόνο αναμονής, η εταιρεία έβαλε στις ράγες του ελληνικού σιδηρόδρομου. Tο πρώτο αυτό δρομολόγιο ξεκίνησε από Θεσσαλονίκη με πληρότητα 60%.







Το ETR 470, ένα από τα πέντε που έφερε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην Ελλάδα, ξεκίνησε “τζαστ” σε αυτό το πρώτο του δρομολόγιο, στις 7:08 για να φτάσει στην Αθήνα στις 11:03 με μοναδικό ενδιάμεσο σταθμό στη Λάρισα.

Σε δηλώσεις τους σε δημοσιογράφους ο κ. Biasin είπε πως η επιβατική κίνηση στο Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, έχει σχεδόν επιστρέψει στα προ covid επίπεδα.

“Ο κόσμος θέλει να ταξιδέψει και εμείς προσφέρουμε ένα αναβαθμισμένο επίπεδο υπηρεσιών με τα ETR 470, τις οποίες θα εμπλουτίσουμε ακόμη περισσότερο. Με το τρένο ο επιβάτης δεν μετακινείται απλώς, μπορεί ξεκούραστα να απολαύσει μία ταξιδιωτική εμπειρία”, είπε ο κ. Biasin προσθέτοντας:

“Ο βασικός μας ανταγωνιστής είναι το αυτοκίνητο, δεν είναι το αεροπλάνο. Η αύξηση της τιμής της βενζίνης, σε συνδυασμό με τις υψηλής ποιότητας υπηρεσίες που προσφέρει το τρένο, θα φέρουν τον κόσμο πιο κοντά στο τρένο”, υπογράμμισε ο εμπορικός διευθυντής της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Η εταιρεία, μόλις τεχνολογικά καλυφθεί η χώρα, θα προσφέρει wi-fi συνδέσεις στους ταξιδιώτες. Αλλά επιπλέον σχεδιάζει ειδικά μενού, που θα συνδυάζουν ελληνική και ιταλική γαστρονομία. Είναι για το σκοπό αυτό, σε επαφή με τα Επιμελητήρια της Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

“Στόχος είναι, σε συνεννόηση με άλλους φορείς και εταιρείες, να προσθέσουμε πιο πλούσιες εμπειρίες στους ταξιδιώτες, συνδυάζοντας τη μετεπιβίβαση από το τρένο σε ηλεκτρικά τρένα και ποδήλατα. Υποστηρίζουμε ένα διαφορετικό μοντέλο στις μετακινήσεις των επιβατών, πιο πράσινο και πιο πλούσιο σε υπηρεσίες και εμπειρίες”, υπογράμμισε ο κ. Biasin.

Τί είναι το ETR 470

Οι αμαξοστοιχίες ETR470 διαθέτουν εννέα βαγόνια, ένα εκ των οποίων είναι εστιατόριο και μπαρ, τρία βαγόνια πρώτης θέσης και πέντε οικονομικής. Κάθε αμαξοστοιχία μπορεί να μεταφέρει έως και 475 επιβάτες και περιλαμβάνει όλες τις ανέσεις για ένα ξεκούραστο και γρήγορο ταξίδι, βελτιώνοντας την ταξιδιωτική εμπειρία.

Συγκεκριμένα, οι επιβάτες των ETR τρένων μπορούν να επωφεληθούν από τις ακόλουθες υπηρεσίες:

• Εστιατόριο – Bar: Οι υπηρεσίες παρέχονται στον αναβαθμισμένο χώρο του εστιατορίου & στην υπόλοιπη αμαξοστοιχία (στις θέσεις των επιβατών) σε τακτά χρονικά διαστήματα.

• Ά θέση: Στους επιβάτες της Ά θέσης παρέχονται δωρεάν αναψυκτικό/καφές, νερό και σνακ στη θέση του επιβάτη.

• Lockers: Παρέχεται η δυνατότητα φύλαξης χειραποσκευών στους σταθμούς της Αθήνας, Λάρισας & Θεσσαλονίκης.

• AμεA/AMK: Παρέχονται ειδικές υπηρεσίες από εξειδικευμένο προσωπικό για την πρόσβαση στους σταθμούς και τα τρένα.

• Πληροφορίες: Συνεχής ενημέρωση του επιβατικού κοινού στις αποβάθρες και επί των τρένων.

• Παροχή ρεύματος: Πρίζες εντός των τρένων.

• Ζώα συντροφιάς: Δυνατότητα δωρεάν μεταφοράς μικρών ζώων σε κλουβί με μέγιστες διαστάσεις50x40x70. Δεν υπάρχει δυνατότητα μεταφοράς μεγαλόσωμων σκύλων. Εξαιρούνται οι σκύλοι οδηγοί.

• Μέτρα προστασίας COVID: Εφαρμόζονται όλα τα μέτρα προστασίας που προβλέπονται από τους κανονισμούς της εταιρείας.

Επιπλέον, από την Τρίτη 10 Μαΐου 2022, ξεκίνησε η λειτουργία της γραμμής εξυπηρέτησης αποκλειστικά για τα ETR τρένα, 213 012 1010 (γραμμή με αστική χρέωση), με ωράριο λειτουργίας από Δευτέρα έως Κυριακή 8:00-20:00.

Τιμολογιακή πολιτική

Τιμές κανονικού εισιτηρίου μιας διαδρομής:

Α θέση -> 65 € Αθήνα-Θεσσαλονίκη / 48,6 € Αθήνα-Λάρισα / 25,4 € Θεσσαλονίκη-Λάρισα

Β θέση -> 55 € Αθήνα-Θεσσαλονίκη / 41,5 € Αθήνα-Λάρισα / 22,1 € Θεσσαλονίκη-Λάρισα

*Για 20 ημέρες, δηλαδή για ταξίδια που θα πραγματοποιηθούν από 15/05/2022 έως και 03/06/2022, εφαρμόζεται έκπτωση 20% στις τελικές τιμές των εισιτηρίων.

Πρόγραμμα Δρομολογίων

Τα ETR τρένα έχουν σταθμούς αναχώρησης και άφιξης τον ΣΣ Αθήνας και τον ΣΣ Θεσσαλονίκης, με ενδιάμεση στάση στον ΣΣ Λάρισας.

Δρομολόγια:

ΑΘΗΝΑ Αναχώρηση 07:22 17:22

ΛΑΡΙΣΑ Άφιξη 09:58 20:00

Αναχώρηση 10:00 20:02

ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Άφιξη 11:20 21:21

ΘΕΣ/ΝΙΚΗ Αναχώρηση 07:08 17:08

ΛΑΡΙΣΑ Άφιξη 08:25 18:26

Αναχώρηση 08:27 18:28

ΑΘΗΝΑ Άφιξη 11:03 21:04

Κλείστε εισιτήριο στην ιστοσελίδα www.trainose.gr

Related posts

Περήφανος για τον Τζολάκη ο πατέρας του – Τον αγκαλιάζει σφιχτά μετά τα πέναλτι

admin

Ελένη Αρβελέρ: «Η Ελλάδα κινδυνεύει σήμερα από τους Έλληνες που ξέχασαν να είναι Έλληνες»

admin

Είναι 20 χρόνια μαζί, έχουν 1 κόρη: Η άγνωστη κοúκλα σύζυγος του Δημήτρη Κόκοτα ζει μακριά από τη δημοσιóτητα

admin

Ευρωεκλογές 2024 – Αλέξης Γεωργούλης: Είμαι αθώος, το δικαστήριο θα με δικαιώσει

admin

Η Αθήνα ψηφίστηκε ως η πρώτη πόλη που μυρίζει πιο ωραία στον κόσμο

admin

Θρήνος για τον Φίλιππο: Έφυγε από τη ζωή μόλις στα 46 χρόνια του

admin

Μουτίδου: «Δεν πιστεύω στο Θεό γι’ αυτό και δε βάφτισα την κόρη μου»

admin

Δυσάρεστα νέα για την Αθήνα – Ψηφίστηκε ως η χειρότερη πόλη της Ευρώπης

admin

«Θα σας μιλήσει ο ίδιος»: Ευχάριστα τα νέα για τον Δημήτρη Κόκοτα

admin

Ερωτεύθηκαν παράφορα στο σχολείο, χάθηκαν για έξι δεκαετίες και τώρα στα 80 τους παντρεύονται

admin

Αυτός είναι ο πλήρης κατάλογος των αμαρτημάτων κατά την ορθόδοξη εκκλησία

admin

Τον σκóτωσε με μωρομάντηλα και φωτογράφιζε: Nεκρός 3χρоνος από τα χέρια της μητριάς του – Σε σоκ οι γоνείς

admin