Image default
Fitness

Όραση: Πόσο ωφελούνται όσοι αθλούνται συστηματικά

Για καλύτερη και πιο καθαρή όραση, οι ειδικοί από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ συνιστούν να αθλούμαστε συστηματικά. Ειδικότερα, πολλαπλά είναι τα οφέλη για την υγεία των ματιών από τηνέντονη άσκηση, καθώς προλαμβάνει την ξηρότητα και τον κνησμό στην περιοχή των ματιών, ενισχύοντας την παραγωγή και την ποιότητα των δακρύων, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.

Τα ευρήματα, που δημοσιεύτηκαν στο Experimental Eye Research, υποδηλώνουν ότι η καλύτερη φυσική κατάσταση και οι μεγαλύτερες περίοδοι άσκησης μπορεί να είναι σημαντικοί τρόποι για την ενίσχυση της εφύγρανσης των ματιών και την καταπολέμηση της ξηροφθαλμίας.

Η συγκεκριμένη μελέτη εξέτασε 52 ενήλικες, τους οποίους οι ερευνητές κατηγοριοποίησαν είτε ως «αθλητές» ή «μη αθλητές». Οι συμμετέχοντες στην ομάδα των αθλητών ασκούνταν τουλάχιστον πέντε φορές την εβδομάδα με ασκήσεις σε διάδρομο, ενώ οι μη αθλητές μία φορά την εβδομάδα, εκτελώντας αντίστοιχες ασκήσεις.

Ταυτόχρονα, οι ερευνητές διενέργησαν οφθαλμικές εξετάσεις σε δύο χρόνους: λίγο πριν και πέντε λεπτά μετά τις συνεδρίες, μετρώντας την παραγωγή δακρύων και πόσο καιρό το δακρυϊκό φιλμ στο μάτι παρέμεινε σταθερό πριν να αρχίσει να στεγνώνει. Αν και όλοι οι συμμετέχοντες παρουσίασαν κάποια ενίσχυση τόσο στην ποσότητα όσο και στην ποιότητα των δακρύων μετά την άσκηση, οι συμμετέχοντες της ομάδας αθλητών παρουσίασαν τα μεγαλύτερα οφέλη.

Διατηρώντας υγιές το δακρυϊκό φιλμ, εξισορροπείται η υγρασία στην περιοχή των ματιών, ενώ παράλληλα προστατεύονται από ερεθιστικούς παράγοντες όπως η σκόνη και οι ρύποι και τα ξηρά σημεία που μπορεί να οδηγήσουν σε κνησμό, τσούξιμο ή κάψιμο.

Διαβάστε επίσης

Η καθημερινή συνήθεια που τριπλασιάζει τον κίνδυνο να χάσετε την όραση σας

Όραση: Επτά top tips που προφυλάσσουν τα μάτια από τους κινδύνους

Related posts

Πέντε mini όργανα για γυμναστική στο σπίτι

admin

Τέσσερις aqua ασκήσεις που δυναμώνουν όλο το σώμα και «ανοίγουν» τον θώρακα

admin

Βάλτε το ρυθμό στη ζωή σας και δείτε τι θα κερδίσει το μυαλό σας

admin

7+1 μυστικά για γερή καρδιά και μυαλό – Η νέα οδηγία που προστέθηκε στη λίστα

admin

Το φυσικό φάρμακο που καταπολεμά 4 προβλήματα ψυχικής υγείας

admin

Έξι πράγματα που πρέπει να κάνετε κάθε πρωί για ποιοτικό ύπνο το βράδυ

admin

Περπάτημα: Το στυλ βάδισης που ωφελεί τους καρδιοπαθείς

admin

Συχνουρία: Η απλή άσκηση που βάζει φρένο στο πρόβλημα

admin

Τρώτε όρθιοι; Πόσο βλάπτει το φαγητό στο πόδι

admin

Έξι γρήγορα τεστ μακροζωίας – Ιδανικά για 55αρηδες

admin

Άσκηση στη ζέστη: Τι να τρώτε για να αποφύγετε την καταπόνηση

admin

Έξι πράγματα που μπορείτε να κάνετε κάθε πρωί για υγιή γήρανση

admin