Image default
Fitness

Το πρωινό workout που θα σας γεμίσει ενέργεια – Είναι εύκολο!

*Γράφει η personal trainer, Σοφία Περδίκη

Η σκέψη μόνο για πρωινή άσκηση σε μερικούς ανθρώπους φαντάζει κουραστική. Και για να κάνετε τα πράγματα να λειτουργήσουν, συνήθως εργάζεστε μέχρι αργά, ξυπνάτε νωρίς και δεν κοιμάστε αρκετά για να έχετε ενέργεια μέσα στην ημέρα.

Αλλά τώρα με το νέο έτος είναι η καλύτερη στιγμή για να κάνετε μια αλλαγή. Αποσυνδεθείτε από το τηλέφωνο σας έως τις 22:00, ωθήστε τον εαυτό σας να πάει στο κρεβάτι έως τις 23:00 και ρυθμίστε το ξυπνητήρι σας μια ώρα νωρίτερα από το συνηθισμένο. Αυτή η πρωινή προπόνηση είναι σύντομη, απλή και αρκεί ώστε το αίμα να ρέει πιο γρήγορα και να αυξηθούν τα επίπεδα ενέργειας.

1. 10 αναπνοές. Εισπνοή από την μύτη εκπνοή από το στόμα.

2. 10 γάτες από θέση οκλαδόν.

3. Από θέση οκλαδόν πέφτω μια στην μια πλευρά μια στην άλλη ενεργητικά για 20″.

4. Στροφή του κορμού με αντίθετο χέρι με γόνατο και κάμψη του κορμού με τον ίδιο τρόπο για 20″.

5. Από θέση οκλαδόν σταυρώνω τα χέρια με κάθετους αγκώνες μπροστά μου κ σπρώχνω προς τα πάνω μέχρι να νιώσω διάταση στις ωμοπλάτες.

6. Κάθομαι στα γόνατα μου και σπρώχνω κορμό προς το έδαφος, κρατώντας σταθερό κορμό περνάω κάθε χέρι στην αντίθετη πλευρά 30″.

Δείτε ολόκληρο το πρόγραμμα ασκήσεων

Η Σοφία Περδίκη είναι personal trainer και certified Pilates Instructor με ιδιαίτερη εμπειρία στην εκγύμναση ασκουμένων με νευροκινητικά προβλήματα. Είναι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Σχολής AF Studies. Έχει εργαστεί για περισσότερο από δεκαπέντε χρόνια ως γυμνάστρια σε σχολεία και εκπαιδευτήρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ το 2008 δημιούργησε το στούντιο φυσικής αγωγής και ειδικών γυμναστικών Complete Training by Sophia που προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα άσκησης, προγράμματα pilates, pilates reformer και ολοκληρωμένα προγράμματα fitness πάντοτε με προσωπική επίβλεψη από την ίδια ή τους συνεργάτες της. Complete training by Sophia, Φιλιππίδη 6, Αθήνα 115 24, 6972017822

Διαβάστε επίσης

Τέσσερις ασκήσεις για 100% γερή καρδιά

Pet Workout: Δυναμώστε τους μύες αγκαλιά με το χνουδωτό σας φίλο

Tabata: 20′ αρκούν για πιο γρήγορο μεταβολισμό και πολλές καύσεις

Related posts

Καρκίνος Προστάτη: Τα 10 εκατοστά που αυξάνουν κατά 40% τον κίνδυνο

admin

Κορωνοϊός – ΠΟΥ: «Δεν είναι δικαιολογία, πρέπει να γυμναζόμαστε»

admin

Έχετε κοιλιά; Η έλλειψη που φταίει – Τέσσερα tips που βοηθούν

admin

Leave a Comment