Image default
Food

Τι να φάω για βράδυ;

Μόλις γύρισες από τη δουλειά και σκέφτεσαι ότι θέλεις να φας κάτι γρήγορο και ελαφρύ;  Άφησε αμέσως κάτω τον κατάλογο από το delivery και συγκεντρώσου εδώ που σου έχω τις πιο υγιεινές επιλογές .

Φρυγανισμένο ψωμί, αβοκάντο και αυγό

Φυτικές ίνες, καλά λιπαρά και πρωτεΐνη καθιστούν αυτό το γεύμα το ιδανικό ελαφρύ γεύμα. Το μόνο που έχεις  να κάνεις  είναι να φρυγανίσεις  μια φέτα ψωμί ολικής, να απλώσεις  πάνω ¼ ενός αβοκάντο, και να προσθέσεις  ένα αυγό, βραστό .

Στραπατσάδα από τόφου

Για μία vegan επιλογή, αντί να βάλεις  αυγά στο τηγάνι, χρησιμοποίησε  τόφου. Δώσε  του τέλεια γεύση με μπαχαρικά όπως ο κουρκουμάς, το κύμινο και η πάπρικα (γλυκιά ή καυτερή).

Συνδύασε  το με μερικά φρέσκα λαχανικά, όπως ντοματίνια, και είσαι  έτοιμος  να κλείσεις  την μέρα σου υγιεινά και απολαυστικά.

Ομελέτα σε… κούπα

Ο πιο γρήγορος τρόπος για να φτιάξεις  μια υγιεινή ομελέτα: μέσα σε μια κούπα, βάλε 2 αυγά, λίγο τυρί, και ίσως κάποιο κρέας (το κοτόπουλο που έμεινε από το μεσημέρι ας πούμε) και βάλε στον φούρνο μικροκυμάτων, στο δυνατό, για 2 λεπτά.

Πρόσθεσε μπαχαρικά, και η ομελέτα είναι έτοιμη.

Μεσογειακή σαλάτα

Το μόνο που χρειάζεσαι είναι μια μικρή πίτα ολικής άλεσης, που θα την φρυγανίσεις  για να αποφύγεις  τα επεξεργασμένα κρουτόν του εμπορίου. Και μετά, όλα τα υπέροχα συστατικά που φτιάχνουν μια τέλεια και δροσερή μεσογειακή σαλάτα: ντομάτα, αγγούρι, φέτα, ελιές, για έναν υπέροχο συνδυασμό θρεπτικών συστατικών, χωρίς κενές θερμίδες.

Μίνι “μπουρίτο” με κοτόπουλο

Σου έχει μείνει μαγειρεμένο κοτόπουλο από το μεσημέρι; Μπορείς να το ανακατέψεις με αβοκάντο, τυρί, και ίσως πιπεριά και κρεμμύδι, να τα σοτάρεις  για λίγο και να τα τυλίξεις σε ένα μικρό ψωμάκι ολικής.

Γρήγορη σαλάτα με σολομό και ρόκα

Άφησε τον σολομό να μαγειρευτεί στο τηγάνι με λίγο νερό, και στο μεταξύ ανακάτεψε  σε ένα μπολ ρόκα με ένα dressing από λαδολέμονο, κομμένο αβοκάντο και λίγη παρμεζάνα. Πρόσθεσε  και τον σολομό και έχεις  ένα νόστιμο αλλά ελαφρύ γεύμα με καλής ποιότητας λιπαρά.

Δοκίμασε τα και δεν θα χάσεις! Εύκολα, γρήγορα και κυρίως θρεπτικά.. Κακή απόλαυση..

- Τι να φάω για βράδυ; - Diatrofi.gr | -.

Related posts

Σαλάτα με μανιτάρια και φασολάκια

admin

Μανιταρόσουπα: Η πιο απλή, θρεπτική και νόστιμη συνταγή

admin

Μανιτάρια στο γκριλ

admin

Μάφινς με μπανάνα και βρώμη που θα σας ξετρελάνουν!

admin

Καλόγερος Νάξου

admin

Σαρμαδάκια ή γιαπράκια ή ντολμαδάκια

admin

Πανκέικς με βρώμη

admin

Παγωτό γιαούρτι με μπανάνα και φράουλα

admin

Φασολάκια λαδερά

admin

Μιράντα με φράουλες

admin

Εύκολο σνακ με digestive, γιαούρτι και σταφίδες

admin

Κολοκυθάκια με τζατζίκι

admin