Image default
Fitness

Τέσσερις aqua ασκήσεις που δυναμώνουν όλο το σώμα και «ανοίγουν» τον θώρακα

*Γράφει η personal trainer Ελευθερία Αναγνωστοπούλου

Οι υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού καθιστούν το σώμα μας πιο αδύναμο στο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις μίας έντονης προπόνησης. Η άσκηση στο νερό βοηθά στην σωστή εκγύμναση με έναν προσιτό τρόπο εν όψει καλοκαιριού.

Παρακάτω θα δούμε 4 ασκήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των καρδιακών παλμών, στην ενδυνάμωση όλου του σώματος και στο άνοιγμα θώρακος. Θα χρειαστείτε μόνο ένα μακαρόνι και το σώμα σας!

Οφέλη της άσκησης στο νερό

  • Ενδυνάμωση όλου του σώματος χωρίς καταπόνηση και επιβάρυνση των αρθρώσεων
  • Αύξηση εύρους τροχιάς κίνησης λόγω ασκήσεων ανοιχτής κινητικής αλυσίδας
  • Δεν επιβαρύνει τις αρθρώσεις λόγω άνωσης
  • Αίσθημα αποφόρτισης και ευεξίας μετά την άσκηση
  • Αύξηση καρδιακών παλμών και βελτίωση της φυσικής κατάστασης
  • Δρα ως αποκατάσταση για τραυματισμένα μέλη του σώματος

Δύο τρόποι εκτέλεσης

Είτε κάνουμε τις ασκήσεις διαδοχικά τη μία μετά την άλλη για 4 κύκλους των 30”, είτε αν έχουμε καλή φυσική κατάσταση αυξάνουμε τον χρόνο ανά άσκηση ανάλογα με το επίπεδο.

Άσκηση 1

  • Θυμίζει jumping jacks
  • Τοποθετώ το μακαρόνι πίσω και κάτω από τις μασχάλες
  • Οι αγκώνες να είναι στην ευθεία των ώμων
  • Ανοιγοκλείνω χέρια και πόδια ρυθμικά
  • Στην κίνηση δίνεται έμφαση στο άνοιγμα
  • Ρυθμίζω την ταχύτητα εκτέλεσης ανάλογα με το επίπεδο

Άσκηση 2

  • Δουλεύω με τους αγκώνες στην ευθεία των ώμων προσπαθώντας να έχω τις παλάμες όσο πιο πίσω γίνεται.
  • Η γωνία μεταξύ βραχίονα και πήχη να είναι 90°
  • Φέρνω εναλλάξ τα γόνατα στο στήθος σαν επιτόπιο τρέξιμο όσο πιο γρήγορα μπορώ

Άσκηση 3

Σε οριζόντια επίπλευση δουλεύω ταχύτητες έχοντας μια αφετηρία κι έναν τερματισμό γύρω στα 25m. Σκοπός είναι να πάω όσο πιο γρήγορα γίνεται χρησιμοποιώντας προωθητικά τα χέρια και τα πόδια (χέρια – έξω στροφές)

Άσκηση 4

Η παρακάτω άσκηση είναι αρκετά απαιτητική καθώς τα πόδια δουλεύουν γρήγορα για να με κατευθύνουν προς τα εμπρός, ενώ τα χέρια εκτελούν έσω στροφές με σκοπό να με πάνε προς τα πίσω.

Ονομάζομαι Ελευθερία Αναγνωστοπούλου και είμαι Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού με ειδικότητα στην Ευρωστία και Υγεία και τον Ελληνικό Παραδοσιακό Χορό (ΣΕΦΑΑ ΑΘΗΝΩΝ).

Είμαι φοιτήτρια Μεταπτυχιακού προγράμματος με τίτλο “Μοριακή και Εφαρμοσμένη Φυσιολογία της Άσκησης” στην Ιατρική Σχολή Αθηνών.

Επαγγελματικά πεδία: Aqua Aerobics, Aqua Pilates instructor, Lifeguard, Functional – Cross Training Coach, Pilates instructor, Θεραπευτική Άσκηση, Προετοιμασία για Στρατιωτικές Σχολές

Στον ελεύθερο χρόνο μου αγαπώ το τρέξιμο, το κολύμπι, τις πολεμικές τέχνες, το padel και το ping pong.

Instagram: e_project_fitness

Related posts

Δέκα κινήσεις που δυναμώνουν το μυαλό και προφυλάσσουν από τη γήρανση

admin

Κρίση ημικρανίας: 5 κινήσεις για άμεση ανακούφιση χωρίς φάρμακα

admin

Αδυνάτισμα: Πόσο αποτελεσματικό είναι το περπάτημα

admin

Αυτή είναι η προπόνηση που καίει περισσότερο λίπος – Ξεκινήστε τώρα!

admin

Πέντε top ασκήσεις για την ομαλή λειτουργία του εντέρου – Δοκιμάστε τις

admin

Πέντε ασκήσεις για τέλεια χέρια και κοιλιακούς σε 15′

admin

«Μπορώ να χάσω λίπος μόνο από την κοιλιά» – Και άλλοι 7 μύθοι για το fitness που καταρρίπτονται

admin

Κυνηγάτε την ευτυχία; Ποιος βάζει εμπόδια στην πορεία σας – Οι λύσεις

admin

Ζωηρό περπάτημα: Ποιοι ασθενείς ωφελούνται ακόμη και αν πονούν κατά τη βάδιση

admin

Γυμναστική στην άμμο: 3 πλεονεκτήματα που δυναμώνουν το σώμα και βελτιώνουν τη διάθεση

admin

Πέντε ασκήσεις που θα μεταμορφώσουν το σώμα σας λίγο πριν την παραλία

admin

Πέντε σημάδια που αποκαλύπτουν ότι έχετε εμμονή με την άσκηση

admin