Image default
Fitness

Τέσσερις ασκήσεις για δυνατό και ευλύγιστο κορμί – «Ξεκλειδώνουν» ώμους και πόδια

*Γράφει η personal trainer, Ελευθερία Αναγνωστοπούλου

Οι παρακάτω ασκήσεις βοηθούν στην βελτίωση της κινητικότητας των αρθρώσεων της ωμικής ζώνης και της άρθρωσης του ισχίου. Ενισχύουν την κινητικότητα της σπονδυλικής στήλης, ενώ παράλληλα στοχεύουν στον απόλυτο έλεγχο των άνω και κάτω άκρων.

Επιπλέον, ξεκλειδώνουν – ενδυναμώνουν τους ώμους και τα πόδια και στοχεύουν στην βελτίωση της ευλυγισίας των μυών και της κινητικότητας των αρθρώσεων.

Αν είσαι αρκετά προχωρημένος, μπορείς να εκτελέσεις τις ασκήσεις χρησιμοποιώντας αλτήρες (μεγάλος βαθμός δυσκολίας)

  • Άσκηση 1

Κινητικότητα Σπονδυλικής Στήλης


Διάταση οπισθίων μηριαίων


Ενδυνάμωση ποδιών, κορμού και ωμικής ζώνης

  • Άσκηση 2

Κινητικότητα Σπονδυλικής Στήλης


Ενδυνάμωση ποδιών – προσαγωγών – γλουτιαίων – κορμού και ωμικής ζώνης

Σημεία προσοχής


Ίσια πλάτη


Βάρος στη φτέρνα


Αυχένας στην προέκταση του κορμού


Ομαλή κίνηση με ροή

  • Άσκηση 3

Κινητικότητα Σπονδυλικής Στήλης


Ενδυνάμωση ποδιών – προσαγωγών – γλουτιαίων – κορμού και ωμικής ζώνης

Σημεία προσοχής


Ίσια πλάτη


Βάρος στη φτέρνα


Αυχένας στην προέκταση του κορμού


Ομαλή κίνηση με ροή

  • Άσκηση 4

Ενδυνάμωση ποδιών – ωμικής ζώνης – κορμού

Σημεία προσοχής


Κίνηση με ροή


Αυχένας στην προέκταση του κορμού


Ώμοι πίσω και κάτω


Ίσια πλάτη


Βάρος στη φτέρνα

  • Δουλεύουμε τις ασκήσεις διαδοχικά τη μία μετά την άλλη για 4 κύκλους των 8-12 επαναλήψεων

Ονομάζομαι Ελευθερία Αναγνωστοπούλου και είμαι Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού με ειδικότητα στην Ευρωστία και Υγεία και τον Ελληνικό Παραδοσιακό Χορό (ΣΕΦΑΑ ΑΘΗΝΩΝ).

Είμαι φοιτήτρια Μεταπτυχιακού προγράμματος με τίτλο “Μοριακή και Εφαρμοσμένη Φυσιολογία της Άσκησης” στην Ιατρική Σχολή Αθηνών.

Επαγγελματικά πεδία: Aqua Aerobics, Aqua Pilates instructor, Lifeguard, Functional – Cross Training Coach, Pilates instructor, Θεραπευτική Άσκηση, Προετοιμασία για Στρατιωτικές Σχολές

Στον ελεύθερο χρόνο μου αγαπώ το τρέξιμο, το κολύμπι, τις πολεμικές τέχνες, το padel και το ping pong.

Instagram: its_elef

Τα βίντεο γυρίστηκαν στο Your Balance Gym, Αργυρούπολη

Διαβάστε ακόμη:

Τρεις top ασκήσεις για δυνατή πλάτη χωρίς πόνο

Sliders: Το αξεσουάρ που μεταμορφώνει το σώμα σε 12′

Λάστιχα αντοχής: Εύκολες ασκήσεις για όλους

Related posts

Workout 4 ασκήσεων για δυνατό και ευλύγιστο σώμα

admin

Το ευχάριστο «φάρμακο» που ενισχύει τη μνήμη, καταπολεμά τον πόνο και διώχνει το άγχος

admin

Ψωρίαση: Έξι παράγοντες που πυροδοτούν τις εξάρσεις

admin

Όραση: Πόσο ωφελούνται όσοι αθλούνται συστηματικά

admin

Μίνι πρόγραμμα 4 ασκήσεων για περισσότερη αντοχή, δύναμη και ισορροπία

admin

Οξεία ηπατίτιδα σε παιδιά: Εντοπίστηκε ένας πιθανός παράγοντας κινδύνου

admin

Έξι σούπερ squats για υπέροχους γλουτούς – Ξεκινήστε σήμερα!

admin

Ψυχική ισορροπία και ευημερία: Ο εύκολος τρόπος να τις κατακτήσουμε

admin

Αντιγήρανση: Πόσο αποτελεσματικά είναι 3 δημοφιλή συστατικά

admin

Tρέξιμο: Τρία tips για υψηλές επιδόσεις χωρίς τραυματισμούς

admin

Ώμοι, πόδια και πλάτη: Ασκήσεις ενδυνάμωσης που «ξεκλειδώνουν» τις αρθρώσεις

admin

Πέντε σούπερ ασκήσεις που θα «σηκώσουν» ψηλά τους γλουτούς

admin