Image default
Fitness

Συχνουρία: Η απλή άσκηση που βάζει φρένο στο πρόβλημα

Μια σειρά από οφέλη μπορεί να εξασφαλίσει κανείς εντάσοντας στη ζωή του τη γιόγκα, μια επιλογή που θα έπρεπε ίσως να υπολογίζουν και όσοι πάσχουν από νυκτουρία. Πρόκειται για το σύμπτωμα του ουροποιητικού συστήματος που αναγκάζει τον πάσχοντα να διακόψει αρκετές φορές τον βραδινό ύπνο για να ουρήσει, στερώντας του έτσι την πολύτιμη ξεκούραση.

Η νυκτουρία μπορεί να οφείλεται σε πλήθος παραγόντων, από την εγκυμοσύνη και λοιμώξεις του ουροποιητικού έως αλλαγές στην ουροδόχο κύστη και τους μύες του πυελικού εδάφους που σχετίζονται με το γήρας. Ο εντοπισμός τους θα συμβάλει ουσιαστικά στην εύρεση της κατάλληλης θεραπείας. Μια ασφαλής ωστόσο μέθοδος που εξασφαλίζει εγγυημένα αποτελέσματα σε πολλές περιπτώσεις είναι η γιόγκα και συγκεκριμένα η στάση Cat-Cow (Γάτα-Αγελάδα).

Η εν λόγω πρακτική ενδείκνυται για τη συχνουρία που προκαλεί η ένταση ή σύσφιξη των μυών του πυελικού εδάφους, περιορίζοντας έτσι τις δυνατότητες αποθήκευσης των ούρων από την ουροδόχο κύστη και την ανάγκη αποβολής τους συχνότερα, σύμφωνα με τη φυσικοθεραπεύτρια Amanda Shipley. Ασκήσεις όπως η πρακτική της στάσης Cat-Cow ενδεχομένως να δίνουν λύση -και δη σε εγκύους και ηλικιωμένες γυναίκες- ανακουφίζοντας τους υπεύθυνους για την εγκράτεια των ούρων και του εντέρου συν τοις άλλοις μύες του πυελικού εδάφους από την ένταση.

Οδηγός για την άσκηση

Σύμφωνα με τους ειδικούς, χρειάζονται απαλές κινήσεις και, κυρίως, αίσθηση των αναγκών του σώματος για να μην πιέζεται ή καταπονείται. Μία έως τρεις φορές την ημέρα επί πέντε επαναλήψεις είναι το ιδανικό, σύμφωνα με την εξειδικευμένη στο πυελικό έδαφος yoga instructor Julie Blamphin, ξεκινώντας το πρωί μετά την αφύπνιση, στο ενδιάμεσο της ημέρας και μια τελευταία φορά πριν τον βραδινό ύπνο.

Όπως έχει εξηγήσει παλαιότερα στο ygeiamou η personal trainer, Σοφία Περδίκη, κατά την εκτέλεση της άσκησης ενεργοποιείται ο κορμός μέχρι χαμηλά το ιερό οστό και, με το τέντωμα της γάτας, απελευθερώνεται η ένταση από τον λαιμό και την πλάτη.

Διαβάστε επίσης:

Ακράτεια ούρων: Οι top ασκήσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος

Η Νο1 άσκηση για τον έλεγχο της ακράτειας και της στύσης

Ακράτεια: Τέσσερις τρόποι να την αποφύγετε

Related posts

Δέκα κινήσεις που δυναμώνουν το μυαλό και προφυλάσσουν από τη γήρανση

admin

Κρίση ημικρανίας: 5 κινήσεις για άμεση ανακούφιση χωρίς φάρμακα

admin

Αδυνάτισμα: Πόσο αποτελεσματικό είναι το περπάτημα

admin

Αυτή είναι η προπόνηση που καίει περισσότερο λίπος – Ξεκινήστε τώρα!

admin

Πέντε top ασκήσεις για την ομαλή λειτουργία του εντέρου – Δοκιμάστε τις

admin

Πέντε ασκήσεις για τέλεια χέρια και κοιλιακούς σε 15′

admin

«Μπορώ να χάσω λίπος μόνο από την κοιλιά» – Και άλλοι 7 μύθοι για το fitness που καταρρίπτονται

admin

Κυνηγάτε την ευτυχία; Ποιος βάζει εμπόδια στην πορεία σας – Οι λύσεις

admin

Ζωηρό περπάτημα: Ποιοι ασθενείς ωφελούνται ακόμη και αν πονούν κατά τη βάδιση

admin

Γυμναστική στην άμμο: 3 πλεονεκτήματα που δυναμώνουν το σώμα και βελτιώνουν τη διάθεση

admin

Πέντε ασκήσεις που θα μεταμορφώσουν το σώμα σας λίγο πριν την παραλία

admin

Πέντε σημάδια που αποκαλύπτουν ότι έχετε εμμονή με την άσκηση

admin