Image default
Food

Ρεβίθια σούπα

Τα όσπρια αποτελούσαν πάντοτε μία από τις βασικές τροφές των ανθρώπων. Βασιλιάς τους για εμάς τους Έλληνες είναι τα φασόλια, με βασίλισσα την φακή.

Τα ρεβίθια μπορεί να είναι λιγότερο δημοφιλή αλλά δεν παύουν να αποτελούν μία άριστη ποιοτική διατροφική επιλογή. Η διαλυτή τους φυτική ίνα συμβάλει σημαντικά στη ρύθμιση του σακχάρου στο αίμα.

Η μηδενική τους περιεκτικότητα σε χοληστερίνη αλλά και η φυτική τους ίνα τα καθιστούν σημαντική τροφή για όσους έχουν πρόβλημα χοληστερίνης

Υλικά που χρειαζόμαστε για έξι – επτά μερίδες:

  • Μισό κιλό ρεβίθια ελληνικής ποικιλίας
  • 5 κουταλιές της σούπας Ελαιόλαδο έξτρα παρθένο
  • ένα μεγάλο κρεμμύδι
  • δύο κουταλιές της σούπας αλεύρι κίτρινο σταρένιο
  • ένα λεμόνι
  • μισό κουταλάκι του γλυκού σόδα
  • αλάτι θαλασσινό σε νιφάδες
  • πιπέρι μαύρο τριμμένο

Τρόπος παρασκευής

Βάζουμε στην κατσαρόλα και σε χλιαρό νερό, τα ρεβίθια από την προηγούμενη το βράδυ, με μισό κουταλάκι του γλυκού αλάτι.

Το πρωί τα ξεπλένουμε καλά. Στην συνέχεια τα ανακατεύουμε με τη σόδα και αφού τα αφήσουμε τρία τέταρτα της ώρας τα ξεπλένουμε και πάλι.

Βάζουμε στην κατσαρόλα να βράσουν με το κρεμμύδι τριμμένο ή ολόκληρο τέσσερα ποτήρια νερό για περίπου 3/4 της ώρας. Λίγο πριν γίνουν προσθέτουμε το αλάτι και το πιπέρι.

Σε ένα φλιτζάνι αναμιγνύουμε λίγο χυλό με τις δύο κουταλιές αλεύρι και το ρίχνουμε στην κατσαρόλα. Τέλος προσθέτουμε το λάδι και αφήνουμε τα ρεβίθια να βράσουν 2 – 3 λεπτά ακόμη.

Κατεβάζουμε το φαγητό από τη φωτιά και ρίχνουμε, αφού έχουμε στύψει το λεμόνι.

Καλή απόλαυση!

The post Ρεβίθια σούπα appeared first on Diatrofi.gr | Υγιεινή Διατροφή, Ευεξία και Υγεία.

Related posts

Aλμυρή κρέπα για πρωϊνό και βραδυνό

admin

Ψαρόσουπα για 4 άτομα

admin

Φτιάξε πεντανόστιμα cookies με 3 μόνο υλικά!

admin

Leave a Comment