Image default
Food

Πρωινό με ω3 & ω6

Είναι όλες αυτές οι στιγμές όταν πολλοί και διάφοροι που εμπιστεύεσαι, σου προτείνουν να κάνεις μια γευστική καινοτομία στη διατροφή σου. Κι εσύ, για κάποιον λόγο, το αναβάλλεις διαρκώς.

Όταν έρχεται τελικά η στιγμή που περνάς στο επόμενο βήμα. Και το μόνο που μετανιώνεις είναι για το χρόνο που έχασες δίχως να το έχεις κάνει…

Η πρώτη καλημέρα στα κύτταρά σου

Κάπως έτσι κι εγώ άκουγα ότι το ταχίνι στο γιαούρτι δίνει εκπληκτική γεύση. Οι γευστικές αντιστάσεις μου όμως με έκαναν να διστάζω.

Μια μέρα λοιπόν είχα γιαούρτι, είχα φρούτα διαθέσιμα. Δεν είχα όμως κάτι από την ομάδα των καρπών/δημητριακών προκειμένου να φτιάξω την πολυπόθητη 3άδα του πρωινού,.

Ως μοναδικός διαθέσιμος συνδυαστικός παράγοντας βρέθηκε μπροστά μου το ταχίνι. Όπερ και δοκίμασα. Πρόσθεσα και λίγο θυμαρίσιο μέλι και ο ουρανίσκος μου αναστέναξε από ικανοποίηση…

Από τότε και στο εξής όταν επιλέγω ένα συνδυασμό πρωινού με πρωτεϊνούχο επιλογή το γιαούρτι, προσθέτω πάντα και ένα κουταλάκι ταχίνι.

Αν το συμπληρώσεις με λίγη βρώμη  και λίγους φρεσκοτριμμένους ξηρούς καρπούς, έχεις και μια πανδαισία απαραίτητων λιπαρών οξέων σε ω3 και ω6 που θα κάνουν τις κυτταρικές μεμβράνες σου να αναστενάξουν από ευχαρίστηση.

Η σύγχρονη διατροφή παρέχει πια μεγάλες ποσότητες κορεσμένων και trans λιπαρών οξέων κυρίως από την υπερκατανάλωση ζωικών και τηγανητών τροφών που σταδιακά αλλάζουν την ομαλή αναλογία της σύστασης των κυτταρικών μεμβρανών.

Η συνέπεια είναι να αδυνατεί το κύτταρο τόσο να τραφεί σωστά όσο και να αποβάλει τα τοξικά κατάλοιπα του μεταβολισμού. Αυτό αποτελεί την πρωταρχική αιτία εμφάνισης αυτοάνοσων νοσημάτων και ανεπιθύμητων κυτταρικών μεταλλάξεων.

Φτιάξε λοιπόν τη μέρα σου

Θα χρειαστείς  σε αναλογία για μια μερίδα, μια κουταλιά από το καταπληκτικό σε σύνθεση Μούσλι με Superfruits Χωρίς Ζάχαρη, με ένα κεσεδάκι φυσικό γιαούρτι.

Προηγουμένως θα τα έχεις αφήσει όλα ανακατεμένα για 10 με 15 λεπτά. Θέλουμε να έχει μαλακώσει επαρκώς η βρώμη με το γιαούρτι  μέχρι να σερβιριστούν και τα υπόλοιπα υλικά.

Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση μπορείς να χρησιμοποιήσεις κάποιο έτοιμο μείγμα για «μούσλι» κατά προτίμηση δίχως να περιέχει ζάχαρη.

Μια εξαιρετική ιδέα για να έχεις το μούσλι ιδιαίτερα εύπεπτο και μαλακό, είναι πριν προσθέσεις το γιαούρτι ή το κεφίρ να του ρίξεις λίγο καυτό νερό περίπου 100ml. Με την διαδικασία αυτή θα μαλακώσει αμέσως. Θα πάρει όγκο και καθώς θα το τρως θα δεις ότι πολύ γρήγορα θα νιώσεις μια όμορφη αίσθηση κορεσμού.

Το γιαούρτι όπως και το κεφίρ, η θρεπτική τους αξία είναι πολύ ανώτερη από το απλό γάλα, λόγο των προβιοτικών οργανισμών που περιέχουν. Σε συνδυασμό με τις πρεβιοτικές ίνες που έχουν τα φρούτα, οι ξηροί καρποί, η βρώμη και το ταχίνι, κάνουν το συγκεκριμένο γεύμα  πραγματικά ασυναγώνιστο όσον αφορά την ενίσχυση της μικροβιακής χλωρίδας του εντέρου.

Όταν ολοκληρώσεις αυτή τη διαδικασία,  προσθέτεις ένα φρέσκο ψιλοκομμένο φρούτο και λίγους τριμμένους ξηρούς καρπούς. Με αυτές τις προσθήκες, θα ολοκληρώσεις το «απόλυτο» πρωινό σου.

Αν μπορείς, πρόσθεσε μαζί με το γιαούρτι και το ταχίνι κι ένα κουταλάκι του γλυκού Λινέλαιο βιολογικής προέλευσης-ψυχρής έκθλιψης. Θα ανεβάσεις ακόμα περισσότερο τη γκάμα των απαραίτητων λιπαρών οξέων. Στη συνέχεια τη φιάλη με το λινέλαιο θα την αποθηκεύσεις στο ψυγείο.

Η δική μου αγαπημένη ισορροπία για κάθε μερίδα

  • 1 κεσεδάκι γιαούρτι  των 200 γραμμαρίων ως η ζωική επιλογή της 3άδας
  • 2 κουταλιές Μούσλι με Superfruits Χωρίς Ζάχαρη, ως το μισό αμυλούχο τρόφιμο της ομάδας δημητριακών/καρπών της 3άδας
  • 1 κοφτή κουταλιά τριμμένους ξηρούς καρπούς και ένα να γεμάτο κουταλάκι του γλυκού βιολογικό ταχίνι ολικής άλεσης ως το άλλο μισό αμυλούχο τρόφιμο της ομάδας δημητριακών/καρπών της 3άδας
  • 1 ώριμο καθαρισμένο γιαρμά  κομμένο σε κύβους ως  η  φρέσκια επιλογή της 3άδας
  • 1 μικρή δόση τριμμένη κανέλα Κεϊλάνης
  • 1 κουταλάκι θυμαρίσιο μέλι για να δώσεις περισσότερο άρωμα και γεύση.

Το συγκεκριμένο πρωινό αποτελεί πραγματικά ένα μικρό θησαυρό θρεπτικών συστατικών.

Είναι ιδιαίτερα πλούσιο σε προβιοτικά, πρεβιοτικά, απαραίτητα λιπαρά οξέα και αντιοξειδωτικά. Επίσης, παρέχει κι ένα πλήρη συνδυασμό σε απαραίτητα αμινοξέα.

Diet Coaching

Τη συγκεκριμένη επιλογή με το τίτλο «Πλήρες πρωινό με ω3 & ω6» μαζί με πολλές άλλες θα τη βρεις και στην εφαρμογή Diet Coaching στο πακέτο Ιδεών – Συνταγών: «Συνταγές από την Λευκάδα».

THIN POSITIVE & DIET COACHING Book - e-Pub - Application

Η φιλοσοφία  των επιλεγμένων συνδυασμών  για τη δημιουργία μικρών πλήρη γευμάτων  είναι βασισμένη στο βιβλίο  Thin PositiveΜυστικά ελέγχου της πείνας και της διατροφής από τις εκδόσεις Μεταίχμιο .

- Πρωινό με ω3 & ω6 - - | -.

Related posts

Μελομακάρονα με… βρώμη!

admin

Εύκολα τυροπιτάκια με ζύμη γιαουρτιού

admin

Φάβα με χταπόδι και κάπαρη

admin

Πένες με καλαμπόκι

admin

Μηλοπιτάκια της Εύης: Πεντανόστιμα & έτοιμα σε 10 λεπτά!

admin

Parfait με μπισκότα digestive, φρούτα και μέλι

admin

Λαζάνια με πράσα

admin

Άγρια χόρτα με αυγά

admin

Συνταγές για θρεπτικά & υγιεινά σνακ

admin

Ενεργοποιημένος Καφές ή ο καφές των επιστημόνων

admin

Healthy pot με Μιράντα 30% λιγότερη ζάχαρη

admin

Μπάρα δημητριακών με βρώμη και σουσάμι

admin