Image default
Fitness

Πανδημία: Η αντικαταθλιπτική φόρμουλα όσων δεν έχασαν την καλή τους διάθεση

Μια σταθερή ρουτίνα που περιλαμβάνει τη σωματική δραστηριότητα, την ενασχόληση με αγαπημένα χόμπι, φυσιολογική ρουτίνα ύπνου και όσο το δυνατόν λιγότερες ώρες μπροστά από μια οθόνη φαίνεται πως αποτελεί τη μυστική συνταγή όσων κατάφεραν να διατηρήσουν την καλή τους διάθεση σε μια κατα τα άλλα δυσοίωνη περίοδο όπως αυτή της πανδημίας. Αυτό τουλάχιστον υποστηρίζουν τα αποτελέσματα νέας μικρής έρευνας δημοσιευμένη στο Applied Psychology: Health and Well-Being.

Οι ερευνητές εξέτασαν 91 νέους ανθρώπους που διέμεναν στην Πολωνία σε μια περίοδο δύο εβδομάδων μέσα στο 2020. Οι συμμετέχοντες ρωτήθηκαν σχετικά με τη διάθεσή τους τέσσερις φορές την ημέρα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου αλλά και τις δραστηριότητες στις οποίες συμμετείχαν. Επτά άτομα επιλέχθηκαν για να απαντήσουν ένα ερωτηματολόγιο παρακολούθησης ανοιχτού τύπου.

Διαπιστώθηκε πως στρατηγικές όπως ο προγραμματισμός συνέβαλαν θετικά στη διατήρηση μιας σταθερής ρουτίνας με στόχο να εξακολουθήσουν να έχουν καλή διάθεση. Ένας παράγοντας που συνέβαλε θετικά ήταν η επαφή πρόσωπο με πρόσωπο σε αντίθεση με την αλληλεπίδραση μέσω ηλεκτρονικών συσκευών που είχε λιγότερες θετικές επιδράσεις.

Αντίστοιχα, οι ερευνητές συμπέραναν ότι η εκτενής έκθεση σε ειδήσεις σχετικές με τον κορωνοϊό, όπως ο καθημερινός απολογισμός των κρουσμάτων και των θανάτων επηρέαζε αρνητικά τη διάθεση των συμμετεχόντων σε αντιστοίχιση με την πολύωρη παραμονή στα κοινωνικά δίκτυα που προκαλούσαν συνολικά συναισθήματα όπως ο φόβος, η θλίψη και το άγχος.

«Διαπιστώσαμε ότι δεν μπορούν εύκολα όλες οι πτυχές της καθημερινής μας ρουτίνας να μεταφερθούν διαδικτυακά. Τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης ανάγκασαν τους ανθρώπους να περνούν πολλές ώρες μπροστά από τις οθόνες των υπολογιστών κατά τη διάρκεια των lockdown, κάτι που αποδείχτηκε ιδιαίτερα βλαβερό για την υγεία ή τη γενική ευημερία τους», καταλήγει ο επικεφαλής συγγραφέας Julian Zubek από το Πανεπιστήμιο της Βαρσοβίας στην Πολωνία.

Διαβάστε επίσης: 

Πανδημία: Με άγχος και κατάθλιψη ο ένας στους τρεις – Ποιοι είναι πιο ευάλωτοι

Πανδημία: Η αγχολυτική δραστηριότητα που σώζει την κατάσταση

Related posts

Η ευχάριστη δραστηριότητα που σώζει 200.000 ζωές ετησίως

admin

Καρκίνος Προστάτη: Η άσκηση που επιβραδύνει την ανάπτυξή του

admin

Αδυνάτισμα: Οι 6 καλύτερες προπονήσεις για βέλτιστα αποτελέσματα

admin

Η πρωινή γυμναστική καίει περισσότερο λίπος – Και άλλα 4 σούπερ οφέλη της

admin

Λιγότερο καθισιό για τους 60ρηδες – Τα 10′ που μακραίνουν τη ζωή

admin

Πέντε top ασκήσεις για τέλειους γλουτούς – Καίνε λίπος και σμιλεύουν

admin

Λιγότερο καθισιό για τους 60ρηδες – Τα 10′ που μακραίνουν τη ζωή

admin

Έξι εύκολες ασκήσεις που νικούν τον πόνο στη μέση και την πλάτη

admin

Το φυσικό τονωτικό που νικάει τον πόνο και μειώνει τη φλεγμονή

admin

Τολμήστε ένα κρύο ντους – Τι θα κερδίσει το ανοσοποιητικό σας

admin

Το τεστ των 90” που αποκαλύπτει πόσο γερή είναι η καρδιά μας

admin

Μεταβολισμός: Πέντε tips για να είναι πιο γρήγορος σε κάθε ηλικία

admin