Image default
Fitness

Πέντε σούπερ ασκήσεις που θα «σηκώσουν» ψηλά τους γλουτούς

Γράφει η personal trainer κ. Σοφία Περδίκη

Οι γλουτοί υπάρχουν και για καλύτερους λόγους από το να φαίνονται υπέροχοι μέσα σε ένα στενό τζιν παντελόνι (όχι ότι δεν είναι σοβαρός λόγος αυτός).

Ο μέγας γλουτιαίος είναι o ορατός γλουτιαίος μυς, όμως υπάρχουν δύο ακόμη μικρότεροι μύες κάτω από αυτόν: ο μέσος γλουτιαίος και ο μικρός γλουτιαίος.

Ο μέγας γλουτιαίος είναι ένας «βασικός παίκτης» σε εκρηκτικές κινήσεις όπως άλματα και σπριντ. Ένα δυνατό άκρο μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση πόνων χαμηλά στην μέση. Επιπλέον κάνουν καθημερινές κινήσεις – όπως το να στέκεστε όρθιοι και να ανεβαίνετε σκάλες – πιο εύκολες.

Για να ενδυναμώσετε τους γλουτούς σας, ενισχύστε τους με ασκήσεις με το βάρος του σώματος σας.

Δεν θα χρειαστείτε κανένα εξοπλισμό, αλλά αν μερικοί θέλουν να κάνουν ένα βήμα παραπάνω, μικρά βαράκια ποδιών θα κάνουν τέλεια δουλειά.

Πάμε λοιπόν!

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει 5 ασκήσεις από 30 επαναλήψεις την κάθε άσκηση.

Ολοκληρώνουμε την μια πλευρά και μετά πάμε στην άλλη. Εκτελούμε 3 σετ σε κάθε πλευρά.

Μεταξύ των ασκήσεων δεν κάνουμε διάλειμμα. Στο τέλος των πέντε ασκήσεων ακολουθεί ξεκούραση ενός λεπτού.

Άσκηση 1η

Άρση της λεκάνης με τα πόδια λυγισμένα και ανοιχτά στο άνοιγμα των ώμων – 30 επαναλήψεις.

Άσκηση 2η

Με τη λεκάνη ψηλά και το ένα πόδι τεντωμένο ψηλά εκτελούμε πιέσεις της λεκάνης – 30 επαναλήψεις.

Άσκηση 3η

Με τη λεκάνη σταθερή ψηλά και το πόδι ψηλά τεντωμένο ανεβάζουμε και κατεβάζουμε το πόδι – 30 επαναλήψεις.

Άσκηση 4η

Με την λεκάνη ψηλά και το πόδι ψηλά μαζεύουμε και τεντώνουμε το πόδι παράλληλα στο έδαφος – 30 επαναλήψεις.

Άσκηση 5η

Με τη λεκάνη ψηλά και το πόδι τεντωμένο στον αέρα εκτελούμε μικρά κυκλάκια – 30 δεξιόστροφα και 30 αριστερόστροφα.

Δείτε το πλήρες βίντεο εδώ

Η Σοφία Περδίκη είναι personal trainer και certified Pilates Instructor με ιδιαίτερη εμπειρία στην εκγύμναση ασκουμένων με νευροκινητικά προβλήματα. Είναι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Σχολής AF Studies. Έχει εργαστεί για περισσότερο από δεκαπέντε χρόνια ως γυμνάστρια σε σχολεία και εκπαιδευτήρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ το 2008 δημιούργησε το στούντιο φυσικής αγωγής και ειδικών γυμναστικών που προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα άσκησης, προγράμματα pilates, pilates reformer και ολοκληρωμένα προγράμματα fitness πάντοτε με προσωπική επίβλεψη από την ίδια ή τους συνεργάτες της.

Complete Training by Sophia

Health is a state of body, Wellness is a state of being

Instagram: @famous_sp

@fit_for_life_by_sophia fitness,cross training,trx,pilates reformer,zoom classes 🧿

Facebook: Complete Training by Sophia

Related posts

Workout 4 ασκήσεων για δυνατό και ευλύγιστο σώμα

admin

Το ευχάριστο «φάρμακο» που ενισχύει τη μνήμη, καταπολεμά τον πόνο και διώχνει το άγχος

admin

Ψωρίαση: Έξι παράγοντες που πυροδοτούν τις εξάρσεις

admin

Όραση: Πόσο ωφελούνται όσοι αθλούνται συστηματικά

admin

Μίνι πρόγραμμα 4 ασκήσεων για περισσότερη αντοχή, δύναμη και ισορροπία

admin

Οξεία ηπατίτιδα σε παιδιά: Εντοπίστηκε ένας πιθανός παράγοντας κινδύνου

admin

Έξι σούπερ squats για υπέροχους γλουτούς – Ξεκινήστε σήμερα!

admin

Ψυχική ισορροπία και ευημερία: Ο εύκολος τρόπος να τις κατακτήσουμε

admin

Αντιγήρανση: Πόσο αποτελεσματικά είναι 3 δημοφιλή συστατικά

admin

Tρέξιμο: Τρία tips για υψηλές επιδόσεις χωρίς τραυματισμούς

admin

Ώμοι, πόδια και πλάτη: Ασκήσεις ενδυνάμωσης που «ξεκλειδώνουν» τις αρθρώσεις

admin

Αρθροπλαστική ώμου: Οι τεχνικές που αποκαθιστούν την κινητικότητα της άρθρωσης

admin