Food

Ομελέτα φούρνου

Δεδομένου ότι είναι το τελευταίο γεύμα της ημέρας και δεν πρόκειται να ξαναφάμε για τις επόμενες 8 ώρες, το βραδινό γεύμα είναι σημαντικό. Τόσο για την ρύθμιση του βάρος μας, όσο για τη ποιότητα του ύπνου μας αλλά και για τη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα μας.

Είναι απαραίτητο να περιέχει τα 3 μακροθρεπτικά συστατικά, ώστε να είναι ένα πλήρες γεύμα:

  • Υδατάνθρακες που θα εξασφαλίσουν μια σταθερή πορεία απελευθέρωσης της γλυκόζης στο αίμα
  • Πρωτεΐνες για να δώσουν την ποσότητα των απαραίτητων αμινοξέων που χρησιμοποιεί ο οργανισμός για τη δημιουργία, διατήρηση και επισκευή των κυττάρων και του μυϊκού ιστού. Επιπλέον, όταν το γεύμα μας περιέχει πρωτεΐνη, χορταίνουμε και περισσότερο
  • Καλά λιπαρά (μονο- και πολυ- ακόρεστα), τα οποία χρησιμοποιούνται από τον οργανισμό για ενέργεια και φυτικές ίνες οι οποίες θα δώσουν τη δυνατότητα να έχουμε επίσης μεγαλύτερο το αίσθημα του κορεσμού.

Το βραδινό γεύμα καλό θα είναι να μην καταναλώνεται αμέσως πριν κοιμηθούμε. Προτιμήστε να το καταναλώσετε λίγες ώρες πριν, ώστε να έχει προλάβει ο οργανισμός να χωνέψει.

Ομελέτα φούρνου

Γρήγορη, υγιεινή και νόστιμη, αρκεί να έχετε προθερμάνει λίγη ώρα πριν τον φούρνο.

Υλικά
  • 3 αυγά
  • 2-3 φέτες γαλοπούλας
  • 3 κ.σ. τυρί τριμμένο
  • Λαχανικά της αρεσκείας σας
  • 3 κ.σ. φρέσκο γάλα
  • Λίγο βούτυρο για να αλείψετε το ταψάκι

Χτυπήστε πρώτα καλά τα αυγά και στη συνέχεια προσθέστε όλα τα υλικά και ανακατέψτε. Βουτυρώστε το ταψάκι, ρίξτε μέσα το μείγμα και ψήστε για 10-15 λεπτά. Εξυπακούεται ότι στην ομελέτα σας μπορείτε να βάλετε όποιο άλλο υλικό θέλετε.

- Ομελέτα φούρνου - Diatrofi.gr | -.

Related posts

Εύκολα και υγιεινά σνακ

admin

Ιμάμ Μπαϊλντί

admin

Πρωτεϊνικές μπάρες με γεύση snickers

admin

Κέικ καρότου

admin

«Ψωμί» από μπρόκολο και αλεύρι αμυγδάλου

admin

Strawberry Cheesecake Bark

admin

Πως να φτιάξετε τη δική σας σπιτική μαρμελάδα!

admin

Frozen yogurt με açaí και blueberry 

admin

Χταπόδι ξυδάτο

admin

Mocktail πεπόνι με αγγούρι και δυόσμο!

admin

Εύκολο σπιτικό bounty χωρίς ζάχαρη!

admin

Smoothie κεράσι με αβοκάντο και γάλα καρύδας

admin